|
|
||
|
Citaat:
Wordt wel chill feestje ..
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
overigens ga ik niet dit jaar, slecht programma en examens. vorig jaar was Manu Chao er in ieder geval nog |
||
|
|
||
|
Citaat:
En nog één tip als je naar camping b gaat: ga op het veld naast de ingang camperen, zo heb je de zekerheid dat als het gaat regenen, je boven op een heuveltje zit (heel wat droger dan daar beneden ).
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou dus gewoon naar het postkantoor gaan |
|
|
|
||
|
Citaat:
Fiew.. blij dak het gevraagd heb Thanks.
|
|
|||
|
Citaat:
Voordeel Camping B: Staat een dancetent en een soort bungee rocket ding. Als je van gezelligheid houdt kun je dus het beste naar B gaan, en als je graag zo dicht mogelijk bij het festival terrein wil liggen camping A. Verder gaat er bij genoeg bezoekers camping D open, maar daar is vrij weinig te doen en ligt een pokke eind van het terrein af. Citaat:
Ik ga zaterdagochtend. Ik woon in landgraaf, dus das wel makkelijk
|
|
||
|
Citaat:
Nee, ff serieus, ik ga niet, ben wel vanaf 1999 gegaan tot vorig jaar, ga naar werchter, maar nu ik al die mensen naar pinkpop zie vertrekken krijg ik toch ook opeens de festival creeps, al helemaal omdat kwa sfeer pinkpop gewoon een heel goed festival is, en dan niet alleen het festival, maar ook der camping eromheen, 's nachts door landgraaf zwerven, je helemaal de tyfus zuipen, keihard muziek draaien op de camping, of gewoon de hele nacht in een of andere dance tent freaken, niks is te gek..... Woon eigelijk best wel dicht bij pinkpop, en de pinkpop trein rijd dwars door mien dorp heen, misschien dat ik maandag wel effetjes ga...... Wel kut dat de audio bullys op zondag geprogrammerd staan Was liever een heel weekend incluis camping enzovoort, maarja, vrienden hadden geen zin om te gaan
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was vandaag op mn werk, en steeds dacht ik: 'ooh, nu zou ik in de trein zitten' 'Nu zou ik mn tentje aan het opzetten zijn' 'Nu zouden we inkopen doen bij de Aldi in Landgraaf' 'Nu zouden we barbecuen' 'Nu zou ik lekker in de zon in het gras liggen en muziek luisteren' Toen baalde ik toch wel een beetje
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja, ik kijk wel een stukje op internet, dat zal ook wel kunnen |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook nog een stukje Lenny Kravitz gezien, want er mocht uiteindelijk toch één nummer uitgezonden worden. En ik las op teletekst dat Jan Smeets volgend jaar Classic-Pinkpop wil doen, waarop artiesten van heel lang geleden weer terug komen, zoals Golden Earring en Status Quo. Lijkt me best leuk, een aantal van zo'n bands erbij ![]() Ik heb ook nog een stuk Sugababes gezien, en dat vond ik echt niks. Vraag me nog steeds af wat ze op Pinkpop moeten.. |
|
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Pinkpop 2006 punkr | 500 | 01-06-2006 09:38 | |
| Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 15:49 | |
| Muziek |
Muse! inspirations | 46 | 01-11-2004 19:48 | |
| Muziek |
Nog fans van HIM hier? Noddy | 98 | 04-10-2004 23:28 | |
| Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 18:20 | |
| Muziek |
Kaizers Orchestra @ Tivoli, Utrecht, woensdag 18 augustus Verwijderd | 10 | 07-08-2004 17:48 | |