| Inloggen |
![]() |
||
good old one. geef commentaar van de sig, avater boven je.
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
good old one. geef commentaar van de sig, avater boven je. |
|
Verwijderd
|
Citaat:
enragedgarfield schreef op 02-06-2004 @ 10:18 :
naam...uhm...vaag..wel origineel sig: lol avatar: gaar ma wel leuk Ava: ook niet zo leuk Sig: redelijk |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
KreZor schreef op 02-06-2004 @ 11:34 :
naam en avatar passen bij elkaar , niet superbijzonder maar ik vind garfield wel lief...sig ava: wel mooi maar een beetje te groot contrast vind ik sig: wel leuk bedacht, klinkt wel mooi |
||||
|
|
|
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-06-2004 @ 11:56 :
nick: wel grappig ava: wel mooi maar een beetje te groot contrast vind ik sig: wel leuk bedacht, klinkt wel mooi Ava: Sig: Snap ik niet. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-06-2004 @ 11:56 :
nick: wel grappig ava: wel mooi maar een beetje te groot contrast vind ik sig: wel leuk bedacht, klinkt wel mooi Ava: leuk, doet me denken aan Italie waar die vlaggen overal voor de ramen hingen. Sig:lelijk. |
||||
|
|
|
Citaat:
Mea Culpa schreef op 02-06-2004 @ 11:59 :
Nick:lelijk Ava: leuk, doet me denken aan Italie waar die vlaggen overal voor de ramen hingen. Sig:lelijk.
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Miss-kinkygirl schreef op 02-06-2004 @ 13:12 :
he meissiej!!!!! je nickname is gewoon maja kan toch je ava is suup sweety je sig : STOM haha geintje funny hoor meissiej Avater: no comment Sig.: duidelijk
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Mea Culpa schreef op 02-06-2004 @ 11:59 :
Nick:lelijk Ava: leuk, doet me denken aan Italie waar die vlaggen overal voor de ramen hingen. |
||||
|
|
|
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-06-2004 @ 15:32 :
Nick: Klote maar herkenbaar Ava: Uit Fastlane Sig: Briljant. |
||||
|
|
|
Citaat:
Mea Culpa schreef op 02-06-2004 @ 09:28 :
Sig. ben te lui om te kijken waar de URL ons heen verwijst.
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
schietgeweer schreef op 02-06-2004 @ 16:22 :
Nick: katholiek? Avatar: geen idee wie dat is. Sig: laatste woorden van Napoleon? Av: none Sig: tsjah wel ok
|
||||
|
|
|
Citaat:
schietgeweer schreef op 02-06-2004 @ 16:22 :
Nick: katholiek? Avatar: geen idee wie dat is. Sig: laatste woorden van Napoleon? Musiq Soulchild. De laatste woorden van Machiavelli. Nick: Een beetje afgezaagd. ava: geen Sig: Geen commentaar. |
||||
|
|
|
Citaat:
Remqo schreef op 02-06-2004 @ 20:06 :
Naam: beetje cliche om je naam te laten rijmen Avatar: geinig Sig: grappig Ava: Ook wel Sig: Leuk!
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 03-06-2004 @ 13:25 :
nick: mwah, niet zo ava: wel leuk, lief en grappig sig: stom ![]() Ava: is dat van die vlag? of haal ik nu alles door elkaar sig: ik snap er geen hout van, maar dat laatste vind ik lief!
|
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|