Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 28-04-2004 @ 17:52 :
Spreek voor jezelf, ik ben allergisch voor jongens die mij niets meer zelf laten uitzoeken en me continu in de gaten houden.

Dat meiden op klootzakken vallen - tja, het heeft toch wel wat als zo'n klootzak tegen jou wél lief is (ookal is dat vooral in het begin ). Bovendien zijn zelfverzekerde mensen die duidelijk maken wat ze willen (jou, en wel nu) altijd aantrekkelijker dan mensen die, zenuwachtig met hun handen wringend, je stamelend een biertje aanbieden en je dan stilletjes vanuit hun ooghoeken begluren.
Jup, mee eens. Ik val toch op mensen die zelfverzekerd zijn en een beetje spontaan. Ik heb het niet zo met dat 'schattig'. Een bepaalde botheid trekt me ook altijd wel. Nee, als je me zou willen versieren in een bar of iets dergelijks dan moet je toch absoluut niet me de hele avond lopen begluren. Stap op me af, dans met me, knoop een gesprek met me aan.. Daar reageer ik op. Van die starende gozers die als je al een half uur in de buurt zit eindelijk de moed bijeen hebben geraapt om te vragen of je hier vaker komt, die kunnen het echt vergeten. Daar reageer ik gewoon niet op.

En met dat hele - meiden vallen op klootzakken-. Dat valt volgens mij echt wel mee. Ik ben nog nooit op een klootzak gevallen. Misschien voor een avondje, maar dan was ik een net zo grote bitch en op hetzelfde uit, dan ga ik dus voor de jongens die duidelijk zijn in wat ze willen, en niet de stamel -en of staarkutjes, dat duurt te lang.

Maar voor een relatie kijk ik echt wel veel verder.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:03
juno
juno is offline
Ik val absoluut als een blok op schattig. Hoe nerveuzer hoe liever. Zo'n jongen die je dan vasthebt en die echt van top tot teen tegen je aan staat te trillen...met zo'n bibbertje in zijn stem en die verlegen glimlach...oooh, heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:08
Verwijderd
Ja, het kan wel schattig zijn.

Maar als ik handel naar lust, dan wil ik snel en daadkrachtig. Maar dat is al een jaar niet meer het geval, ik hou ze nu netjes op afstand en de schattige jongetjes zijn dan makkelijker want die durven toch niks.

Ach, het verschilt ook heel erg per meneer.

Waar ik uitga is soms zo'n gozer die dan de hele tijd in de buurt staart en alleen maar heel nasty staart en toen ie een keer toevallig naast me zat in mn oor zei dat ik zulke mysterieuze, grote ogen had. Nou, *yuk*, dan ben ik weg.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:13
juno
juno is offline
ha! Je moest eens weten wat er voor ongetemde tijger achter zo'n schattig uiterlijk schuil kan gaan, als je ze eenmaal op hun gemak hebt weten te stellen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:17
Verwijderd
Zo geduldig ben ik niet joh

Toen ik vrijgezel was en uitging dan zocht ik gewoon naar snel contact en iemand die het 'spel' een beetje beheersde, want daar ging het me om. Het resultaat, ja ach. Zoveel moeite wou ik niet doen. Gewoon die spanning voelen en erin houden.. Ik heb dan geen zin iemand uit zn schulp te trekken. Geef mij dan maar iemand die overduidelijk en openlijk op me geilt en dat in die woorden tegen me durft te zeggen.

Maar dat is dus puur lust he. Relatie is weer een heeel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:20
juno
juno is offline
Ik wens die tijger dan ook wel binnen de kortste keren te zien te krijgen...binnen een kwartier heb ik hem plat.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:26
Verwijderd
Oh ja, als het een kwartiertje kost

Maar goed, de meeste stameljongens die op me af komen zijn niet echt zo ja.. flatteus en dergelijke. En de straight-forward player mannen dan een stuk knapper, enzo.

Alhoewel. De man die me afgelopen vrijdag de hele avond probeerde over te halen vreemd te gaan ("Je moet eerst zaad verzamelen voordat je settelt", excuse me?) was niet echt moeders mooiste. Maar goed, ook niet superlelijk.

Maar eigenlijk doet het er allemaal ook niet meer toe. Tegenwoordig hoeft niemand het te proberen, is toch tijdverspilling. Ik heb het dan ook maar over 1 iemand tegen hen
En dan nog haken ze niet af, nee, ze is vast over te halen vreemd te gaan. "Ah joh, niemand die het weet! Hoeveel bekenden van jou zijn hier nu helemaal!".

Ik vind hem achteraf gezien weer steeds walgelijker.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:32
juno
juno is offline
Ik moet geen players, knap en vlot of niet. Ik heb de mijne ook zelf moeten verleiden omdatt hij te schijterig was. Maar het bleek een tijger te zijn hoor! En nog een lieve knuffelkat ook!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:34
Verwijderd
Nee. Bij ons was het kinderliedjes zingen, niets verleiding. Nou ja, dat kwam later, en dat deden we helemaal samen. Lekker elkaar verleiden. En tijgers all over.

Ach, ik geil gewoon op het gegeil op mij. Belachelijk ook.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:41
juno
juno is offline
Kinderliedjes zingen wij nog steeds... ti-ta tovenaar, de Bereboot, JJ de Bom, Klokhuis... (we hebben zelfs de CD)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 00:44
Verwijderd
Ja, als we nieuwe bedenken, dan zingen we ook weer.

Mja. Zaten we daar op een feest vol goffiks en bonkende muziek in een donker hoekje naast de bar 'In de maneschijn' te zingen. Inclusief gebaartjes, uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 06:39
sail fan
sail fan is offline
Ze moet lief zijn, en bij de eerste ontmoeting moet het al klikken. Ik doe niet zo aan schoonheids idealen, asl ze er maar lief uitziet, dus niet zo 'n geplamuurd sjagerijnig gezicht
Oud 29-04-2004, 14:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Gezicht.

Oh ja, leuke kleding (niet halfnaakt) en geeeen make-up doen wonderen. Ik haat make-up bij meiden.

Verder:
- kleine borsten, dat is leuk
- slank figuur
- geen kont van 1 meter breed (liefst *geen* kont)

Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-04-2004 @ 01:00 :
Jup, mee eens. Ik val toch op mensen die zelfverzekerd zijn en een beetje spontaan. Ik heb het niet zo met dat 'schattig'. Een bepaalde botheid trekt me ook altijd wel. Nee, als je me zou willen versieren in een bar of iets dergelijks dan moet je toch absoluut niet me de hele avond lopen begluren. Stap op me af, dans met me, knoop een gesprek met me aan.. Daar reageer ik op. Van die starende gozers die als je al een half uur in de buurt zit eindelijk de moed bijeen hebben geraapt om te vragen of je hier vaker komt, die kunnen het echt vergeten. Daar reageer ik gewoon niet op.

En met dat hele - meiden vallen op klootzakken-. Dat valt volgens mij echt wel mee. Ik ben nog nooit op een klootzak gevallen. Misschien voor een avondje, maar dan was ik een net zo grote bitch en op hetzelfde uit, dan ga ik dus voor de jongens die duidelijk zijn in wat ze willen, en niet de stamel -en of staarkutjes, dat duurt te lang.

Maar voor een relatie kijk ik echt wel veel verder.
Hmm, daar ga ik dan weer tegenin met dat het kíjkspel ook erg leuk is. Stiekem een uur lang kijken vind ik heel leuk, maar er moet dan wel actie uit voortkomen en dán moet hij geen mietje zijn. Dusch.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 18:40
V1rus
V1rus is offline
Ik val vooral op lieve meisjes!!! Niet dat ik niet naar uiterlijk kijk, dat is toch et eerste waar je naar kijkt. Ik ben wel heel snel tevreden met iemands uiterlijk als ze erg lief blijkt te zijn. Ik vind grote borsten, strakke kont e.d niet belangrijk, maar kvind et wel ontzettend geil!!! Maar et draait mij echt om het innerlijk van iemand!! En daar benk nog trots op ook!!!!!
Oud 29-04-2004, 20:41
Lotte22
Lotte22 is offline
Citaat:
blurred schreef op 27-04-2004 @ 20:57 :
Ik vraag me erg af wat jongens nou precies aantrekt in meisjes. De laatste tijd lijkt het alsof het alleen maar draait om grote borsten, strakke kont en een platte buik, overal waar ik kom en waar ik kijk wordt ik daarmee geconfronteerd. Jongens kijken alleen naar uiterlijk en de uitstraling van een meisje, kijkt/is ze wel geil? Daar kan ik erg onzeker van worden. Daarom zou ik aan de jongens die dit lezen willen vragen wat voor hen nou belangrijk is aan een meisje. Is het erg als een meisje niet voldoet aan het schoonheidsideaal, als ze niet superslank is, korte rokjes draagt enzo? Wat maakt nou dat jij echt denkt van: Zij is echt heel leuk?

HALLO
Oud 29-04-2004, 20:45
Ruggero
Ruggero is offline
Citaat:
blurred schreef op 27-04-2004 @ 20:57 :
Ik vraag me erg af wat jongens nou precies aantrekt in meisjes. De laatste tijd lijkt het alsof het alleen maar draait om grote borsten, strakke kont en een platte buik, overal waar ik kom en waar ik kijk wordt ik daarmee geconfronteerd. Jongens kijken alleen naar uiterlijk en de uitstraling van een meisje, kijkt/is ze wel geil? Daar kan ik erg onzeker van worden. Daarom zou ik aan de jongens die dit lezen willen vragen wat voor hen nou belangrijk is aan een meisje. Is het erg als een meisje niet voldoet aan het schoonheidsideaal, als ze niet superslank is, korte rokjes draagt enzo? Wat maakt nou dat jij echt denkt van: Zij is echt heel leuk?
nou ja, belangrijk zijn: grote tieten. En ze moet slank zijn, liefst ook blond. Ik val niet op van die jongensachtige meisjes, daar is geen zak aan, daar word ik absoluut niet opgewonden van.

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb beantwoord!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 29-04-2004 @ 16:53 :
Hmm, daar ga ik dan weer tegenin met dat het kíjkspel ook erg leuk is. Stiekem een uur lang kijken vind ik heel leuk, maar er moet dan wel actie uit voortkomen en dán moet hij geen mietje zijn. Dusch.
Ja, zolang het een kijkspél is. Dus interactie.

Ik bedoel meer van die staargozers die nooit actie durven ondernemen en die snel wegkijken als je hun kant op kijkt maar wel de hele avond in je buurt blijven hangen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:49
Lotte22
Lotte22 is offline
Citaat:
Ruggero schreef op 29-04-2004 @ 21:45 :
nou ja, belangrijk zijn: grote tieten. En ze moet slank zijn, liefst ook blond. Ik val niet op van die jongensachtige meisjes, daar is geen zak aan, daar word ik absoluut niet opgewonden van.

Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje heb beantwoord!
EN HET INNERLIJK DAN?
GEEF JE DAAR SOMS NIKS OM?
Oud 29-04-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Lotte22 schreef op 29-04-2004 @ 21:49 :
EN HET INNERLIJK DAN?
Van innerlijk word je echt niet geil in lichamelijke zin.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:52
Lotte22
Lotte22 is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2004 @ 21:51 :
Baggeruser, hou is op met je getroll.
Oud 29-04-2004, 20:52
Ruggero
Ruggero is offline
Citaat:
Lotte22 schreef op 29-04-2004 @ 21:49 :
EN HET INNERLIJK DAN?
van iemands lieve karakter word ik niet geil nee, Lotte. dat laat me gewoon koud. ik word wel geil als een meisje zich geil gedraagt, bijvoorbeeld als ze sexy loopt, of lekker met d'r kont schudt als ze danst.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:53
Ruggero
Ruggero is offline
baggertopic, slotje of gewoon ontopic blijven
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:00
Lotte22
Lotte22 is offline
Citaat:
Ruggero schreef op 29-04-2004 @ 21:52 :
van iemands lieve karakter word ik niet geil nee, Lotte. dat laat me gewoon koud. ik word wel geil als een meisje zich geil gedraagt, bijvoorbeeld als ze sexy loopt, of lekker met d'r kont schudt als ze danst.

Dus een lekkere domme vriendin vind je wel geil?
DAAR KNAP JE NIET OP AF?
Oud 29-04-2004, 21:52
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Lotte22 schreef op 29-04-2004 @ 22:00 :
Dus een lekkere domme vriendin vind je wel geil?
DAAR KNAP JE NIET OP AF?
Niet zolang ze der mond dicht houd, of der mond ergens anders voor gebruikt. Maar vriendin wil ik het dan niet noemen. Meer gewoon 'neuk'.
Oud 30-04-2004, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 29-04-2004 @ 15:10 :
Gezicht.

Oh ja, leuke kleding (niet halfnaakt) en geeeen make-up doen wonderen. Ik haat make-up bij meiden.

Verder:
- kleine borsten, dat is leuk
- slank figuur
- geen kont van 1 meter breed (liefst *geen* kont)

Ben je niet gewoon homo?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 28-04-2004 @ 00:47 :
Beetje gay hoor. dat valt best mee. ik zou eerder met een iets minder knappe lieve meid nemen dan een onmogelijke knappe snol. Maar meisjes doen dit idd veel erger. Die vallen op knappe klootzakken
Nee hoor...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-04-2004 @ 21:47 :
Ja, zolang het een kijkspél is. Dus interactie.

Ik bedoel meer van die staargozers die nooit actie durven ondernemen en die snel wegkijken als je hun kant op kijkt maar wel de hele avond in je buurt blijven hangen.
Jah ok, die zijn irritant (hoewel ik stiekem wel zo'n meisje ben, natuurlijk )
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Lotte22 schreef op 29-04-2004 @ 21:52 :
Baggeruser, hou is op met je getroll.
Hou eens op met adem halen, wil je
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2004 @ 21:51 :
Precies. Wél is het zo dat uitstraling, die tot stand komt door het uiterlijk, vrij vaak wel iets zegt over iemands persoonlijkheid en in die zin zou ik wel geil kunnen worden van iemands innerlijk, maar die inschatting klopt natuurlijk lang niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 30-04-2004 @ 15:55 :
Precies. Wél is het zo dat uitstraling, die tot stand komt door het uiterlijk, vrij vaak wel iets zegt over iemands persoonlijkheid en in die zin zou ik wel geil kunnen worden van iemands innerlijk, maar die inschatting klopt natuurlijk lang niet altijd.
Bovendien zijn mensen die beweren dat uiterlijk er niet toe doet, OF zelf heel lelijk, OF ongelooflijk dom, OF frigide. In de praktijk is het een combinatie van die drie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 01:24
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2004 @ 19:38 :
Bovendien zijn mensen die beweren dat uiterlijk er niet toe doet, OF zelf heel lelijk, OF ongelooflijk dom, OF frigide. In de praktijk is het een combinatie van die drie.
Tóch zijn er mensen die zich boven het materialistische kunnen zetten. En dát zijn de mensen die mensen met deze mening nooit zullen hebben zolang deze mensen zo'n beeld blijven houden van deze wereld.

Zijn deze mensen even blij dat er nog genoeg gewillige slachtoffertjes rondlopen die zich daar niet mee bezig houden.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 01:31.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Wat ik echt mooi vind bij een meisje:

.....een mooie, ronde, bolle kont die lekker kan schudden
.....stevige borsten met kleine tepels, liefst wel een cupje D
.....een plat, zacht buikje
.....aanwezige heupen
.....dunne armen en lange, slanke benen
.....lang, golvend donker haar
.....een schuine pony, maar eigenlijk gewoon een pony in 't algemeen
.....volle lippen, mooie tanden
.....mysterieuze ogen, groen of blauw
.....gemiddeld grote, slanke handjes met French Manicure- nageltjes
.....beetje een kleurtje
.....kleine voetjes
.....eigenlijk vind ik Angelina Jolie 200% perfect

Is maar goed dat ik geen man ben..!!

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:27
speedyme
speedyme is offline
Om eerlijk te zijn kijk ik naar de blik in de ogen die spreken het meeste vind ik.
Daar kan je tenminsten een beetje aan zien hoe iemand is.
Groetjes Speedy
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 11:37
Buskruitje
Buskruitje is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 02-05-2004 @ 13:46 :
Wat ik echt mooi vind bij een meisje:

.....een mooie, ronde, bolle kont die lekker kan schudden
.....stevige borsten met kleine tepels, liefst wel een cupje D
.....een plat, zacht buikje
.....aanwezige heupen
.....dunne armen en lange, slanke benen
.....lang, golvend donker haar
.....een schuine pony, maar eigenlijk gewoon een pony in 't algemeen
.....volle lippen, mooie tanden
.....mysterieuze ogen, groen of blauw
.....gemiddeld grote, slanke handjes met French Manicure- nageltjes
.....beetje een kleurtje
.....kleine voetjes
.....eigenlijk vind ik Angelina Jolie 200% perfect

Is maar goed dat ik geen man ben..!!
JAA Snap je!! Angelina Jolie is echt prachtig. Ben Redelijk hetero maar heb een poster van haar boven me bed hangen hoor!!
Oud 05-05-2004, 12:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Lady DR Croft schreef op 05-05-2004 @ 12:37 :
JAA Snap je!! Angelina Jolie is echt prachtig. Ben Redelijk hetero maar heb een poster van haar boven me bed hangen hoor!!
Oud 05-05-2004, 12:52
Verwijderd
mooie ogen, gezichtje
niet te kort haar
niet groter dan mij
mooie benen en heupen
enigzins een beetje slank
niet te grote borsten
spontaniteit
gevoel voor humor
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:49
Karentjeuh
Karentjeuh is offline
ze zeggeh mss da meisjes nog veel critischer zijn op uiterlijk dan jongens! maar dat is niet altijd volledig waar hoor!
De eerste indruk is altijd belangrijk, maar dit wil niet zeggen dat een spontane, gezellige (minder knappe) jongen niet evenveel of meer aandacht krijgt van meisjes!
Ik doe dit toch al zeker niet! het uiterlijk is altijd wel makkelijk meegenomen maar het karakter zal toch beslissend zijn bij mij!
maar ne jongen moet toch zeker Spontaan en Gezellig zijn!
Oud 06-05-2004, 11:19
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik denk dat als je plezier hebt en dat laat zien, als je veel lacht en danst en meezingt en nog meer lacht.. je meer succes hebt dan de mooiste meid in een kort rokje en een arrogante blik

Ik kan me een avond herrineren waar ik met een 'Hey Jude' van 30 seconden stond mee te schreeuwen, met m'n handen omhoog rondjes stond te draaien en verdrietig kijkende mannen opvrolijkte met een stevige knuffel. Ik voelde me gelukkig en ik was vrolijk. Dat trekt aan.

Hoewel ik vier jaar geleden ook wel succes had met een enorme inkijk en een kort rokje en een beetje kont gedraai, maar dat is achteraf gezien helemaal niet wat ik wil uitstralen
Oud 06-05-2004, 20:13
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 06-05-2004 @ 12:19 :
Ik denk dat als je plezier hebt en dat laat zien, als je veel lacht en danst en meezingt en nog meer lacht.. je meer succes hebt dan de mooiste meid in een kort rokje en een arrogante blik

Ik kan me een avond herrineren waar ik met een 'Hey Jude' van 30 seconden stond mee te schreeuwen, met m'n handen omhoog rondjes stond te draaien en verdrietig kijkende mannen opvrolijkte met een stevige knuffel. Ik voelde me gelukkig en ik was vrolijk. Dat trekt aan.

Hoewel ik vier jaar geleden ook wel succes had met een enorme inkijk en een kort rokje en een beetje kont gedraai, maar dat is achteraf gezien helemaal niet wat ik wil uitstralen
Inderdaad, wat je zegt; als jij in een lekker kort strak rokje in een café staat, heb je gegarandeerd aandacht van de mannen. Maar dat is aandacht als 'Damn, wat een lekker wijf!' of 'Mmm, even kijken of ik bij die kan scoren!'.
Maar als je in je 'gewone' kloffie een beetje vrolijk staat te wezen en danst en zo, trek je ook aandacht, en dan is het op iets heel anders gebaseerd. Dan denken mensen 'Goh, wat een leuke meid' oid. 't Is maar wat je wilt bereiken.
Oud 06-05-2004, 20:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
zuster schreef op 30-04-2004 @ 10:16 :
Ben je niet gewoon homo?
Haha, nee.

Absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 02:41
Pierewietje
Pierewietje is offline
grote borsten, strakke kont en een platte buik.
Is dit niet het geval? Dan moet je gewoon rap aanmaken dat je bij me opdonderd!
Oud 20-05-2004, 20:31
Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Ik neem aan dat ik hier niks over innerlijk mag zeggen? In dat geval: OGEN Verder vind ik lang haar aantrekkelijk, maar voor de rest kan het me weinig schelen...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 01:44
red_and_black
red_and_black is offline
ik val op:
ogen!!!!!!!
uitstraling en humor zijn ook wel belangrijk
Oud 21-05-2004, 09:39
horsepills
horsepills is offline
ehm, ik ben er sinds korte tijd achter dat ik sluitelbeenderen bij vrouwen mooi vind , nouja, dat je die een beetje ziet zeg maar. Daarnaast vind ik een vrouw met een mooie kaaklijn ook wel intrigrerend... ehm ja, en verder ga ik vooral voor ehm sterke intelligente vrouwen die niet te verlegen zijn en geinterresseerd zijn in hun omgeving en de wereld. Pas bij mijn laatste vriendin ben ik echt van konten gaan houden, maargoed, ze had dan ook een meesterlijke kont
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:48
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2004 @ 19:38 :
Kan me niet herinneren dat ik een vriend heb gehad die ik knap vond. En toch was ik ont-zet-tend verliefd..

Dat hoeft dus niet zo te zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Dawn15 schreef op 03-06-2004 @ 15:48 :
Kan me niet herinneren dat ik een vriend heb gehad die ik knap vond. En toch was ik ont-zet-tend verliefd..

Dat hoeft dus niet zo te zijn.
Knap is nou toch ook weer niet nodig... maar heb je wel eens een vriend gehad waarvan je dacht 'gatverdamme, wat ben jij lelijk'?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:11
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-06-2004 @ 16:02 :
Knap is nou toch ook weer niet nodig... maar heb je wel eens een vriend gehad waarvan je dacht 'gatverdamme, wat ben jij lelijk'?
Bij 1 jongen wel... hahahaha erg he?!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:38
WB_Oud
WB_Oud is offline
Back to original subject: ikzelf kijk altijd eerst naar de ogen. Om de ogen heen zit het gezicht, de combinatie van ogen/gezicht en een niet bijzonder misvormt lichaam vormt mijn eerste indruk. Het haar is ook errug belangrijk. Lengte kijk ik niet naar, borsten let ik niet op behalve als je er niet om heen kan kijken en dat is dan niet positief te noemen... Kontje kijk ik echt niet naar.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
red_and_black schreef op 21-05-2004 @ 02:44 :
ik val op:
ogen!!!!!!!
uitstraling en humor zijn ook wel belangrijk
inderdaad. de punten die jij belicht zijn ook op mij van toepassing, de ogen vertellen het meeste, uitstraling moet niet die van een zoutzak zijn en humor kan ik ook erg waarderen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten