Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 14:27
Tesca
Tesca is offline
Wat is het foutste vriendje/vriendinnetje wat je hebt gehad en waarom was diegene dan zo fout?
Oud 04-06-2004, 14:34
Verwijderd
Mn buurjongetje hij was toen 10 en ik 11, en hij was echt zo'n typisch ventje dat voor de lol bushokjes vernielde en vuilnisbakken omschopte (ja toen al..)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:34
leucomelas
leucomelas is offline
uhm, een niet nader te noemen persoon, omdat ie me gebruikte... en ik had het nieteens door...
Oud 04-06-2004, 14:35
Tesca
Tesca is offline

Die jeugd van tegenwoordig
Oud 04-06-2004, 14:43
Verwijderd
Het foutste vriendje dat ik heb gehad is Joffrey. Het is een lang verhaal, maargoed. Ik ontmoette hem op zaterdagavond in een cafe waar ik altijd heen ging. (Ik was 16 trouwens). Om de 1 of andere reden vond ik hem leuk. De maandag daarop was het 2 oktober (Leidse feestdag) en ja hoor, daar was ie weer. Ik zag dat een jongen uit m'n klas met Joffrey's ex zoende en dat hij daar erg kwaad om werd. (Slecht teken nr 1).

De volgende dag ging ik met een vriendin naar de kermis om daar met 'm af te spreken. Hij scheen me leuk te vinden, later spraken we nog vaker af en op een gegeven moment vroeg hij of ik "verkering met hem wou". Dat wou ik, dus toen hadden we wat. Ondertussen hoorde ik van iedereen dat hij z'n ex nog leuk vond en ik wist ook dat dat waar was.. al ontkende hij het. Hij zou haar recht in haar gezicht uitlachen als ze wat met 'm wou, zei hij.

Totdat ze hem weer terug wou. Toen ging hij dus terug naar z'n ex. Ik heb totaal 2 weken "verkering" met 'm gehad. Daarna kreeg ik een ander vriendje, hij ging verder met wat eerst z'n ex was, enz.

Een half jaar later was dat meisje 'm weer zat.. Dus Joffrey belt me op (oid) om weer eens af te spreken.. ik vond het zo'n stomme actie dat ik er voor de gein aan meedeed. Hij liet de hele tijd doorschemeren dat hij mij leuk vond en ik liet dan weer vrij bot doorschemeren dat ik hem niet wou. Kortom: hij dacht me weer ff te kunnen gebruiken nu het weer eens uit was met dat meisje.

Maar ik was in de tijd bevriend geraakt met zijn beste vriend.. via hem hoorde ik dat Joffrey die ex op een gegeven moment een smsje heeft gestuurd dat hij op het station stond om zelfmoord te plegen. Nou ja, het is allemaal moeilijk te beschrijven, maar het bleek uiteindelijk echt een ontzettend rare jongen te zijn. Heel fout, heel wanhopig.. echt bizar.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:47
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 04-06-2004 @ 15:43 :
Nou ja, het is allemaal moeilijk te beschrijven, maar het bleek uiteindelijk echt een ontzettend rare jongen te zijn. Heel fout, heel wanhopig.. echt bizar.
Dat is wel heel fout ja
Oud 04-06-2004, 15:01
cyntha
cyntha is offline
Ik heb nog geen fout vriendje gehad, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:43
Princesita
Princesita is offline
Hmmm...mijn ex was/is waarschijnlijk een grote oplichter, maar daar zal ik nooit achterkomen.
Hij is afrikaans maar woonde wel legaal in Nederland. Ik heb hem leren kennen op een festival, en zijn beste vriend heeft iets met mijn zus. Later hoorden we dat hij behoorlijke schulden scheen te hebben en niet in Afrika is bij zijn moeder waar hij naartoe zei te zijn.
Hij heeft hier dus zijn vrienden en waarschijnlijk ook halfbroer voorgelogen, en mij dus wijsgemaakt dat ie terug zou komen maar dat heeft ie dus niet gedaan.
Nouja, ik kan hier nog heel veel woorden aan gaan verspillen, maar daar heb ik geen zin meer in
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:46
Verwijderd
* eerste foute vriendje ging ook met m'n beste vriendin en werd later homo. (we waren toen dertien, och jah...)
* tweede foute vriendje mocht veel te veel te veel van thuis, was een verwend nest, en na vijf maanden liet hij ineens gewoon niets meer van zich horen.
* derde foute vriendje liet me vallen omdat ik winnie de pooh zo leuk vond.
* vierde foute vriendje kroop meermaals in bed met zijn ex toen we wat hadden: érg fout dus...
( * vijfde vriendje was, eigenlijk, close-to-perfect in every way foutje van mij om hem te laten zitten, toen, met andere woorden... ) (edit: achteraf gezien heb ik daar toch geen spijt van hoor, hij was anderhalf jaar jonger dan ik en gedroeg zich ook heel erg zo... )
* zesde vriendje heeft gewoon te lang geduurd, ik was te jong... was niet 'fout' ofzo, heb er ook geen spijt van. maar jah, 't is gebeurd
* zevende 'man in mijn leven' was officieel niet bepaald een vriendje, maar dat zat er wel heel erg aan te komen (erg lang en passioneel zoenen etc), en voor zijn leeftijd (22) deed hij érg kinderachtig, want na twee weken intensief en heel lief contact liet hij gewoon NIETS meer van zich horen. was de foutste uit heel de bende, raar genoeg... heeft me erg veel pijn gedaan...

en dat zijn alle fouten op dat gebied die ik ooit gemaakt heb en ook ooit zal maken, want ik heb (twee dagen nadat ik die zevende vaarwel had gezegd en ondertussen bijna een half jaar geleden) m'n droomprins leren kennen, waar ik de rest van mijn leven ga bij blijven en heel veel kindjes mee zal maken (ik ben vréééééééééselijk verliefd elke dag een beetje meer )

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:01
Tesca
Tesca is offline
Die 4e is wel heel fout *blue angel*
Ik heb geen fout vriendje, maar gewoon een kut relatie =) Hij geeft les bij mij op school en dat maakt het allemaal nogal ingewikkeld
Oud 04-06-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Tesca schreef op 04-06-2004 @ 17:01 :
hij betekende niet veel voor mij. op dat ogenblik dacht ik van wel, maar gezien het feit dat ik er erg snel overheen was... als ik hem nu nog tegenkom vlieg ik hem steeds weer rond zijn nek (als in *knuffel-knuffel-da'slanggeleden-knuffel!*)

xxx
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:17
Verwijderd
k heb nu mn eerste vriendje pas, en daar is weinig fouts aan.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:25
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Tesca schreef op 04-06-2004 @ 17:01 :
Ik heb geen fout vriendje, maar gewoon een kut relatie =) Hij geeft les bij mij op school en dat maakt het allemaal nogal ingewikkeld
Wow!!! Een relatie met een leraar? En weten de anderen dat of niet? En hoe oud is hij?
(p.s. niet om te oordelen ofzo, pure nieuwsgierigheid)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn eerste vriendje was fout omdat hij een enorme boer was en bovendien vreemd ging toen ik op vakantie was (gelukkig was dat na 2 weken al, en toen was ie nog te laf om te zeggen dat hij een ander had, hij sprak me gewoon helemaal niet meer).
Mijn tweede vriendje was fout omdat hij altijd alles aan elkaar loog. Ik weet nu nog niet of hij mij de waarheid heeft verteld (duurde bijna 2 maanden, toen heb ik uitgemaakt).
De derde jongen waar ik mee gezoend heb, was nog het foutst van alles. Gelukkig is hij mijn vriend niet geweest. Hij gebruikte me om te proberen om over zijn exvriendin heen te komen en weer eens lekker wat aan te klooien (3 weken, toen had ik hem door en ben ik ermee gestopt).
Maar gelukkig heb ik nu een superdesuperlief vriendje, die alles dubbel en dwars 'goedgemaakt' heeft
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:40
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
WooF schreef op 04-06-2004 @ 17:17 :
k heb nu mn eerste vriendje pas, en daar is weinig fouts aan.
uhuh, ik ook. Denk ik iig

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:41
Multilot
Multilot is offline
Mijn eerste was eigenlijk niet eens fout. Hij woonde 200 km verderop en daar was ik toen nog te jong voor.
Mijn tweede foute vriendje had als hobby lampjes en stroomkringen in elkaar zetten en ging daarna een jaar lang op de boot weg. Bovendien hing hij grote verhalen op aan zijn vrienden, waar ik nu heel veel mee opga.
mn derde deed ik eigenlijk alles voor. Maakte niet uit wat hij zei, ik deed het. Ik wist toen ook dat het erg verkeerd was maar goed... Ik heb erg veel van hem geleerd, vooral dat ik niet zo naief moet zijn.
Nu heb ik een geweldig vriendje
Oud 04-06-2004, 17:17
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2004 @ 17:25 :
Wow!!! Een relatie met een leraar? En weten de anderen dat of niet? En hoe oud is hij?
(p.s. niet om te oordelen ofzo, pure nieuwsgierigheid)
25. Dus leeftijdsverschil is opzich te doen Sommige weten het wel, m'n goede vriendinnen. En verder weten een hoop vrienden gewoon niet dat ie lesgeeft bij mij op school Maar op school heb ik amper goede vriendinnen dus dat is een stuk makkelijker, die vragen toch niet naar mijn liefdesleven
Oud 04-06-2004, 17:31
Dzjes
Dzjes is offline
Heb nog nooit een 'fout' vriendje gehad denkek..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:31
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Tesca schreef op 04-06-2004 @ 18:17 :
25. Dus leeftijdsverschil is opzich te doen Sommige weten het wel, m'n goede vriendinnen. En verder weten een hoop vrienden gewoon niet dat ie lesgeeft bij mij op school Maar op school heb ik amper goede vriendinnen dus dat is een stuk makkelijker, die vragen toch niet naar mijn liefdesleven
En de andere leraren, weten die het...?
Ik vraag me toch af hoe dat gaat, stiekem zoenen in het geschiedeniskabinet...?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:00
Luna
Luna is offline
Een jongen van 6 jaar ouder(ik was 16) die allemaal vage ideeën had over het leven. Hij gebruikte (te)veel drugs en dat is niet goed voor een naïef 16 jarig meisje.
Verder was ie heel aardig hoor.
Oud 04-06-2004, 19:10
Blubje
Blubje is offline
Mijn eerste vriendje was wel lief, maar blowde teveel naar mijn zin. Niet echt fout dus, maar ik vond (en vind nog steeds) van wel.
Mijn tweede vriendje was ook heel lief, maar achteraf blijkt hij een beetje een player te zijn...hij heeft het met me uitgemaakt omdat hij zogenaamd 'niet precies meer wist wat hij met zichzelf aanmoest en vrij depressief was'. Toen ik m 2 weken later tegenkwam had ie een nieuwe vriendin
Oud 04-06-2004, 19:24
Stitch
Stitch is offline
mijn eerste vriendje...die ging vreemd bij het leven en loog verschrikkelijk! ach heb er van geleerd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 04-06-2004 @ 16:01 :
Ik heb nog geen fout vriendje gehad, denk ik.
Same here...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb maar 1 vriendinnetje gehad
Mja ze had wel een tattoo en ze kwam uit een arbeiderswijk, een niet zo nette buurt dus... maar fout was ze niet.
Oud 04-06-2004, 20:12
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2004 @ 21:05 :
Ik heb maar 1 vriendinnetje gehad
Mja ze had wel een tattoo en ze kwam uit een arbeiderswijk, een niet zo nette buurt dus... maar fout was ze niet.
Dus eigenlijk zijn arbeiderswijken fout....? Wat een naar elitair jongetje ben je dan als je dit echt meent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2004, 20:41
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2004 @ 21:05 :
maar fout was ze niet.
en het ging hier dus om foute vriendjes(innetjes).

Oud 04-06-2004, 22:10
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2004 @ 18:31 :
En de andere leraren, weten die het...?
Ik vraag me toch af hoe dat gaat, stiekem zoenen in het geschiedeniskabinet...?
Haha, dan het natuurkunde kabinet Nee, er is 1 andere leraar die het weet, en een concierge die ons een keer betrapte. Op school zie ik 'm niet zo vaak. Heb geen les van hem. Soms in de pauze ga ik wel is naar z'n lokaal en dan kan de deur gewoon op slot en de gordijntjes dicht Niemand die er iets van mertk (voor zover ik weet)
Oud 04-06-2004, 22:10
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2004 @ 21:12 :
Dus eigenlijk zijn arbeiderswijken fout....? Wat een naar elitair jongetje ben je dan als je dit echt meent.
Hij zegt alleen dat het wat minder nette wijken zijn.. Want hij zegt zelf dus eigenlijk was ze niet fout..

Oud 04-06-2004, 22:30
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Tesca schreef op 04-06-2004 @ 23:10 :
Hij zegt alleen dat het wat minder nette wijken zijn.. Want hij zegt zelf dus eigenlijk was ze niet fout..

Maar hij NOEMT het wel, dus verbindt hij er zelf wel enige conclusies aan...

enne vertel -gewoon nieuwsgierig- hoe ben je betrapt?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 00:24
Verwijderd
Een domme doos uit een fout milieu. Was m'n eerste vriendinnetje. Duurde een maand. Nuff said.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 00:44
Faery
Faery is offline
Oh wat snobbig van je.
Oud 05-06-2004, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 05-06-2004 @ 01:44 :
Oh wat snobbig van je.
Ik drink geen Aldibier. Niks snobbigs aan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 00:53
Verwijderd
Mijn foutste vriendje was mn tweede vriendje. Hij gebruikte drugs, ging vreemd, zei de eerste keer dat ik met hem naar bed ging al dat hij van me hield, stal van zijn ouders, was van school afgekickt etc.

Maar het was wel een schatje
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 08:39
miro
miro is offline
hmmz. Ik denk toen ik 14 was. Had ik een vriendje wat altijd standaard stoned was, ik vond m gewoon stoer omdat ie een scooter had Hij nam de dingen in t leven niet echt serieus zeg maar. Mij ook niet. Maargoed 14 he.. (ik dan) Toen het uitging heeft ie aan een vriend van hem verteld dat t uit was omdat ik verliefd was op die vriend. Met als gevolg dat t voor mij moeilijk was om van die vriend af te komen, en hij maar gniffelen...

Een vriendje wat tegelijk met mij een ander vriendinnetje had, mag dat ook? Ik had echt al jaaaaaaren een zwak voor deze jongen, en hij wist dat, daar heeft ie mooi gebruik van kunnen maken.

écht foute vriendjes heb ik niet gehad.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 09:27
Tesca
Tesca is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2004 @ 23:30 :
Maar hij NOEMT het wel, dus verbindt hij er zelf wel enige conclusies aan...

enne vertel -gewoon nieuwsgierig- hoe ben je betrapt?
Gewoon zoenend.. Niks ernstigs en die man zei er gelukkig niks van
Oud 05-06-2004, 11:30
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Mn eerste vriendin, moest van haar beste vriendin horen dat ze was vreemdgegaan. achteraf bleek ze met nog wel meer jongens aan de haal te zijn geweest.
En daarna maar roepen dat het niet waar was, en dat die jongen, die ik zelf (kende) waarmee ze gezoent zou hebben dat die maar 9 jaar zou wezen en dat ze wel eens op m pastte, en dat dat dus niet zou kloppen.
De schat <3

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 11:34.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 12:55
ilse
ilse is offline
mijn eerste vriendje... was op zich leuk en lief, alleen toen ging ie vreemd en dat was een GROTE FOUT!!!

edit: paar dagen een "vriendje" gehad dat aan de drugs zat, ook fout..! (was ook de reden dat ik heeeeel snel weer weg was )
Oud 05-06-2004, 19:37
Verwijderd
weet niet, ik heb geen foute vriendjes, alleen hun kleren zijn fout. Maar daarin is de een niet minder erg dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 19:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 04-06-2004 @ 21:12 :
Nee dat meen ik niet. Arbeiderswijken zijn ook niet fout, dat zeg ik ook niet. Maar over het algemeen wonen er meer mensen van lagere sociale / economische klasse dan in wat chiquere wijken. En als je de wijk ziet en vergelijkt met andere wijken is dat ook zo. Ik trek trouwens geen conclusies, ik zeg gewoon "over het algemeen"... mijn ex-vriendin is over het algemeen best een net meisje (niet fout dus), de vriend van mijn zusje (ook een goede gast) woont er, dus ik vooroordeel niet.
Enne, over vooroordelen gesproken: je weet trouwens niet over welke wijk ik het heb, dus trek jouw vooroordelen over dat "nare elitaire jongetje" alsjeblieft even in.
Oud 05-06-2004, 20:13
Verwijderd
Ik heb nooit foute vriendjes gehad... Wel eens iemand een hele foute smaak Echt geen gevoel voor stijl Maar dat telt toch niet echt mee?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:02
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-06-2004 @ 20:45 :

jada jada < knip > jada jada

Enne, over vooroordelen gesproken: je weet trouwens niet over welke wijk ik het heb, dus trek jouw vooroordelen over dat "nare elitaire jongetje" alsjeblieft even in.
Waarom meldt jij dan in hemelsnaam in een topic genaamd 'foute vriendjes/vriendinnetjes' dat ze een tattoo heeft en uit een arbeiderswijk komt? Dan vermeldt je toch totaal zinloze informatie?

Dan kan je net zo goed haar schoenmaat vermelden, haar aversie tegen spruitjes, etc? dat is dan net zo zinloos.

Ik trek niks in, juist JIJ bent degene die vooroordelen heeft hier....
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:50
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 05-06-2004 @ 22:02 :
Waarom meldt jij dan in hemelsnaam in een topic genaamd 'foute vriendjes/vriendinnetjes' dat ze een tattoo heeft en uit een arbeiderswijk komt? Dan vermeldt je toch totaal zinloze informatie?

Dan kan je net zo goed haar schoenmaat vermelden, haar aversie tegen spruitjes, etc? dat is dan net zo zinloos.

Ik trek niks in, juist JIJ bent degene die vooroordelen heeft hier....
Dit topic gaat over wat je fout vond aan je exvriendje of vriendinnetje. Ik denk dat Oizo duidelijk heeft uitgelegd dat het enige wat minder leuk was aan zijn ex-vriendin, dat ze een tattoo had en in een wijk woonde die niet erg geliefd is in zijn omgeving. Dat was het enige dat 'fout' aan haar was. Past dus gewoon in dit topic.
Oud 06-06-2004, 15:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-06-2004 @ 12:50 :
Dit topic gaat over wat je fout vond aan je exvriendje of vriendinnetje. Ik denk dat Oizo duidelijk heeft uitgelegd dat het enige wat minder leuk was aan zijn ex-vriendin, dat ze een tattoo had en in een wijk woonde die niet erg geliefd is in zijn omgeving. Dat was het enige dat 'fout' aan haar was. Past dus gewoon in dit topic.
Exactly. Ik vermeldde gewoon twee "mindere" puntjes en dat hoort in dit topic.
Oud 06-06-2004, 15:58
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-06-2004 @ 16:38 :
Exactly. Ik vermeldde gewoon twee "mindere" puntjes en dat hoort in dit topic.

Ok, dan nu ik. Mijn eerste vriendje was Mr. Oizo. Hij kwam niet uit mijn achterstandswijkje, maar uit een welvarender milieu. Daar is hij zich naar gaan gedragen. Het werd een naar elitair jongetje. Dat was fout. Toen hebben mijn tattoo en ik besloten dat het uit moest.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:10
transfattyacid
transfattyacid is offline
De foute vriendjes die ik heb gehad zaten allemaal aan de harddrugs en sleurden mij daarin mee, of gingen iets té vaak vreemd, of allebei.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:12
yuck fou
yuck fou is offline
mijn ex-vriend was/is nogal fout. nadat het uit was tussen ons ben ik erachter gekomen dat hij heel wat meer deed dan alleen een beetje blowen (snuiven,slikken enz.). verder wassie nogal geweldadig tegenover andere mensen en dingen. in de derde werd hij van school getrapt nadat hij een gymlokaal grondig had verbouwd (brandblusser leeg gespoten enz) volgens mij dealde hij ook en hij brak welleens in. maar die dingen zal ik nooit zeker weten.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 16:27
Verwijderd
Eerste foute vriendje liet ineens niks meer van zich horen. Dat vind ik toch wel zo fout.
Nummer twee woonde te ver weg, en maakte heel handig gebruik van het feit dat ik nogal naïef was.
Nummer drie was (hoe cliché) een dealer, tevens verslaafd. Maar ja, eerst vond ik hem alleen maar geweldig, blaadiblaa. Alleen na een tijdje na wat black-outs kwam ik er achter dat elke keer als ik té high voor woorden was, hij me het bed in gekregen had. En dat hij deed alsof z'n neus bloedde elke keer als ik vroeg wat er gebeurd was, en of hij nog iets wist.
Toen was het toch wel over. (Al was ik zelf hier ook wel fout in.)

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 16:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten