Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zei: Nee, ik ben een Steenbok. (Dat ik het weet he) Zegt ze: Goh...je hebt totaal geen karakter van een steenbok. Ik denk: Wat een lulkoek.
|
Zeg maar wat het sterrenbeeld van die jongen is, dan kijk ik wat ik voor je doen kan. Ik zou het ook fijn vinden om het jouwe te hebben, dan kan ik kijken of jullie bij elkaar passen. Het is misschien een nog beter idee om het zelf na te gaan trekken. Er zijn zat internetsites over. Via www.google.nl en www.startpagina.nl kun je volgens mij een heel eind komen. Kijk wel van te voren of je moet betalen of niet, er zijn genoeg goede gratis astrologie sites om er voor te betalen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jawel
het klopt zeer zeker wel. moet je maar eens kijken op www.astro.com ik heb het voor meerdere mensen om mij heen bekeken, en het komt echt heel aardig in de buurt. zelfs bij mezelf, kloppen die dingen echt heel goed. ik geloof niet dat je enkel door te weten of iemand tweeling ofzo is hoe hij is, omdat meerdere sterren en planeten een rol spelen. kijk maar eens op die site. maar ga er van uit dat niet alles 100% klopt, omdat dit alleen beschrijft waar diegene naar geneigd is en karakter. opvoeding en omgeving heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe iemand is.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee, natuurlijk kan dat niet, dat zou inderdaad betekenen dat iedereen uit dezelfde maand hetzelfde karakter zou hebben. En dan kan je gaan zeggen, het vertelt alleen maar waar je naar neigt. Maar kom op hee, wat heeft de stand van een aantal sterren lichtjaren van ons vandaan nou voor invloed op jouw hersencellen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb gezegt dat ik ook niet in die horoscopen geloof die in bladen staan omdat die zo algemeen zijn dat er altijd wel wat waar is. en je geboortejaar, je geboorte dag, je geboorte uur, dar kijken ze naar bij een karakterhoroscoop. je kan dan zeggen dat 2 mensen die op exact hetzelfde moment geboren zijn hetzelfde karakter hebben. dat is dan ook weer niet zo omdat ze oko dingen meekrijgen uit hun omgeving, maar ze zullen bij verschillende standen van planeten wel ongeveer hetzelfde reageren. bij verschillende situaties ongeveer hetzelfde reageren. en ik zeg ook, dat sterren te ver weg staan en dat het voornamelijk draait om planeten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sommige onderdelen wel, maar dingen zoals, onzekerheid, jaloezie, of je rustig of gejaagd bent, of je introvert of extrovert bent, en dat soort dingen, die heb je bij je geboorte al. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zelfs dan is de omgeving waarin je opgroeit de factor die deels bepaald wie je bent-word. Maar ik denk niet dat Jaloezie genetisch vast staat ofzo.. dat gebeurt vaak doordat je iets heel erg mist, en wat andere wel hebben ofzo..
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het kortzichtig om te denken dat onverklaarbare zaken meteen niet kunnen bestaan (wat de boer niet kent ..of eerst zien dan...). Planeten geven soorten energie af, net als mensen (je kunt blij worden van blije mensen of juist ongelukkig van bedroefde mensen). Ook heb je nog zoiets als massa-hysterie (iedereen huilen, iedereen lachen, bij b.v idols enz): een grote groep mensen die opgaat in dezelfde soort energie. Ook ouders geven bij het opvoeden van kinderen soorten energie door aan hun kinderen. Kinderen met ouders die heel vaak blij zijn zullen zelf ook gelukkiger zijn dan kinderen met ouders die altijd angstig zijn. Groetjes
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Er is gewoon geen enkele reden om aan te nemen dat sterren en planeten meer uitzenden dan alleen die paar fotonen. Verder zijn er een miljoen manieren om via lichaamstaal aan iemand te zien of hij/zij blij is of verdrietig en jij reageert daar op een bepaalde manier op, dat heeft niets met een bepaalde soort energie in de lucht te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn broertje en ik schelen 1 minuut, dus ik neem aan dat die planeten dan niet zoveel verder zijn bewogen, maar toch zijn we heel verschillend... Uitleg? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet er het fijne niet van. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|