Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2004, 17:51
Miracle
Miracle is offline
Shit.

Ik ben moe en ik wil tv kijken op de bank/bed. Maar... nu is er vanalles leuks te doen in de stad. Dan moet ik dus kiezen. Ik ben te moe om te gaan, maar het is zo leuk. Mis ik weer zoiets.

Vandaag. Twee jaar geleden.
Oud 04-06-2004, 18:28
moon
moon is offline
Ik kan misschien toch naar de meeting ik moet nog wel durven e.d maar er zit een kansje in.
Oud 04-06-2004, 20:04
Verwijderd
kan je vlinders verzuipen?
Oud 04-06-2004, 20:21
Luna
Luna is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2004 @ 21:04 :
zonde!!
Oud 04-06-2004, 20:42
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
waarom zijn sommige mensen zo ongelofelijk stom
Oud 04-06-2004, 20:42
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2004 @ 21:04 :
kzou een moord doen voor vlinders
Oud 04-06-2004, 21:06
Verwijderd
ik weet het gewoon niet. dan weer super vrolijk dan weer super down. *zucht* word er gek van. en nee eten gaat niet goed, but who cares??
Oud 04-06-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Tinkiebell schreef op 04-06-2004 @ 21:42 :
kzou een moord doen voor vlinders
ze zijn nu vervelend aan t doen.. ik moet objectief blijven.. verstandig.. en dat kan niet als je hoofd de hele dag bij maar 1 persoon is, als ze gaan fladderen als je aan m denkt etc.. dan zijn ze vervelend

Heel stiekem is t wel leuk, maar dat mag niemand weten Na maandag, dan mogen ze er zijn
Oud 04-06-2004, 21:51
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 04-06-2004 @ 13:26 :
dankje, ga jij wel voor het conservatorium toelatingsexamen doen?
Ja, nou ja proberen te doen. Ik ben zo stom dat ik pas een maand geleden wist dat ik het wilde proberen, dus moest ik even gaan oefenen. Het is trouwens voor schoolmuziek. Ik heb net bijles gehad van mijn muziekleraren en ze hebben me aangestoken, me stem is een beetje bagger. Dat is erg handig als ik volgende week ook moet zingen. Maarja ik hoop echt heel hard dat ik word aangenomen!
En als reactie op je post hierboven: het maakt mensen echt wel uit hoe het met je gaat. Mij bijvoorbeeld, ookal ken ik je helemaal niet. Maar van wat ik hier van je lees, denk ik dat je een ontzettend leuk en aardig persoon bent! En dat vinden nog wel meer mensen met mij.
Oud 04-06-2004, 22:00
kroot
kroot is offline
Ik moet ook nog even mijn hart luchten:
Mijn allerlieftalligste meneer de psychotherapeut heeft mijn ouders dus een brief gestuurd met dat hij ze wil spreken. Na een gesprek op school vonden zij het ook goed dat ik daarheen ging en zagen ze wel in dat het nodig was. Nu kwam laatst mijn moeder en die zei: ja, wat moet ik nu tegen die man zeggen, dat ik dat maar tegen haar moest zeggen want zij zag niet in wat mijn probleem was. Ja ik was volgens haar alleen maar heel erg tegen alles in en ik kon niet snel genoeg kiezen en daar had ik geen psychotherapeut voor nodig. Dan denk ik: heb je ook maar één moment geluisterd op school, mijn leerlingbegeleidster heeft ze toen echt duidelijk uitgelegd dat het helemaal niet goed ging en dat zij zichzelf niet professioneel genoeg vond om mij verder te helpen. Daar kan ik dus echt niet tegen: op school zitten ze maar braaf te knikken dat ze het nodig vinden, maar echt.......... Ik haat ze gewoon.........en ik wil weg
Sorry voor mijn gezeik.....
Oud 05-06-2004, 11:15
Verwijderd
Ik ben vrolijk, zo heel erg vrolijk. Wiehh . *Blij rondspringt*
Vanavond ga ik voor keukenprinses spelen en een appeltaart bakken, of avondeten koken.
Ondertussen luister ik weer naar hele leuke liedjes enzo .

Knuffeltje aan iedereen die dat nodig heeft *knuff*
Oud 05-06-2004, 13:04
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2004 @ 22:50 :
ze zijn nu vervelend aan t doen.. ik moet objectief blijven.. verstandig.. en dat kan niet als je hoofd de hele dag bij maar 1 persoon is, als ze gaan fladderen als je aan m denkt etc.. dan zijn ze vervelend

Heel stiekem is t wel leuk, maar dat mag niemand weten Na maandag, dan mogen ze er zijn
oke, succes dan...
Oud 05-06-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 04-06-2004 @ 22:51 :
Ja, nou ja proberen te doen. Ik ben zo stom dat ik pas een maand geleden wist dat ik het wilde proberen, dus moest ik even gaan oefenen. Het is trouwens voor schoolmuziek. Ik heb net bijles gehad van mijn muziekleraren en ze hebben me aangestoken, me stem is een beetje bagger. Dat is erg handig als ik volgende week ook moet zingen. Maarja ik hoop echt heel hard dat ik word aangenomen!
mja is was ook best wel laat met het bedenken dat ik dit wel wil. en moet ook zingen wat ik neit echt kan. heel erg veel succes. wanneer moet je eig? ikke woensdag

Citaat:
En als reactie op je post hierboven: het maakt mensen echt wel uit hoe het met je gaat. Mij bijvoorbeeld, ookal ken ik je helemaal niet. Maar van wat ik hier van je lees, denk ik dat je een ontzettend leuk en aardig persoon bent! En dat vinden nog wel meer mensen met mij.
ehm tja...het maakt mensen vast wel uit hoe het met mij gaat, alleen heb ik niet het gevoel dat mn ouders dat ook uit maakt. en dat wil ik volgens mij zo graag. mja thanks voor je reactie, doet me wel goed!
Oud 05-06-2004, 14:04
cyntha
cyntha is offline
Het wordt steeds gekker, ik kan beter in het ziekenhuis gaan wonen. Nu heb ik vandaag een brief gekregen dat ik er maandag, dinsdag en woensdag naar toe moet. Het wordt steeds meer, vind ik niet leuk. Als ik nu eens verschil zou merken, maar helemaal niks. Ja, het gaat achteruit. Maar dat is niet helemaal de bedoeling lijkt me. Ik ben vanmorgen naar het winkelcentrum geweest samen met mijn moeder. Dat was wel leuk, ik heb een nieuwe trainingsbroek gekocht. Kan ik die voortaan aan ipv mijn oude zeer versleten broek. Ik mis mijn vriendin, anders gingen we in het weekend altijd wat leuks doen. Nu zit er een soort gat in mijn dag.
Oud 05-06-2004, 14:11
Freestyler*
Freestyler* is offline
het is vakantie
en ik vind het niks

ik verveel me dood
geen werk (ja, wie wil mij dan ook hebben)
en de jongen die ik zo perfect vind zo goed als nooit meer zien
al is dat eigenlijk ook beter
dan word ik tenminste niet elke dag meer geconfronteerd met het feit dat hij mij niet ziet staan
dat geen een jongen me ziet staan
(maar dat laatste blijft natuurlijk)

na de vakantie naar de uni
en gaat het daar leuk worden? pas ik daartussen? zullen er mensen zijn die me aardig vinden?

voorlopig 3 maanden niks
niks om me op te verheugen
ja ik ga wel op vakantie
maar op dit moment heb ik nergens zin in
en vooral niks om zin in te hebben
Oud 05-06-2004, 14:13
Verwijderd
verschrikkelijk eenzaam gevoel
en dan ook lekker erbovenop de gedachte dat het allemaal mijn schuld is...tis gwoon slopend..
en die domme opdrachten van schopl erbij, ma met blauwe ogen uit ziekenhuis na oogoperatie en pa overspannen thuis...gebeurt er nou nooit eens iets wat niet bij de dagelijkse ellende hoort?
En dat ik dan op mezelf zit te vitten is echt zielig, maarja, op wie moet ik t anders doen...en ik vergeef het mezelf gewoon niet dat ze me heeft laten vallen. nooit.

het zou fijn zijn als ik me kon verheugen op de vakantie, maar ipv daarvaan moet ik al mijn energie ervoor opsparen .. en opletten dat ik niet weer 3 kilo kwijtraak

mijn hart is tenminste gelucht, das n pluspunt vandaag

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 14:17.
Oud 05-06-2004, 16:16
cyntha
cyntha is offline
Ik ben bang, zo ontzettend bang. Het gaat niet goed. Mijn gezondheid blijft achteruit gaan en ik blijf maar afvallen. Terwijl ik toch normaal eet. Ik mag geen pijnstillers meer, dus ik verga van de pijn.. Slaap al tijden slecht, ben dus helemaal uitgeput. Ik weet niet of ik dit zo nog lang vol ga houden.
Oud 05-06-2004, 16:20
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sensual schreef op 05-06-2004 @ 17:16 :
Ik ben bang, zo ontzettend bang. Het gaat niet goed. Mijn gezondheid blijft achteruit gaan en ik blijf maar afvallen. Terwijl ik toch normaal eet. Ik mag geen pijnstillers meer, dus ik verga van de pijn.. Slaap al tijden slecht, ben dus helemaal uitgeput. Ik weet niet of ik dit zo nog lang vol ga houden.
Mag ik vragen wat je hebt?.(of is dat niet bekend?)

*geeft een knuffel om het een béëtje te verzachten*
Oud 05-06-2004, 16:27
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 05-06-2004 @ 17:20 :
Mag ik vragen wat je hebt?.(of is dat niet bekend?)

*geeft een knuffel om het een béëtje te verzachten*
Dankje .

Ik heb fm en cvs en ik heb nogal wat dingen in mijn verleden meegemaakt. Dingen waar ik niet blij mee ben en die ik heel lang heb weggestopt. Op het moment is dat allemaal weer aan het terugkomen.
Oud 05-06-2004, 18:00
Verwijderd
Was weg gebleven. Waarom heb je, je niet aan je woord gehouden! Had me met rust gelaten. Is het nou leuk om die chaos te veroorzaken, me weer terug te laten denken? Geniet je ervan om mij te zien huilen, te zien hoe ik je haat, te zien hoe alles terug komt?
Oud 05-06-2004, 18:05
snoopy
snoopy is offline
I feel good...

k Las vandaag m'n horoscoop, en ik vind dat altijd zo'n bullshit, maar vandaag moets ik wel lachen. Er stond: "u zult nieuwe vriendschappen sluiten"
En dat op de meeting
Oud 05-06-2004, 18:11
-Flip-
-Flip- is offline
de meeting was leuk, leuk om al die mensen te zien.. niks om je zenuwachtig om te maken eigenlijk.... wat ik toch behoorlijk had gedaan....
het afscheid van twee mensen ging snel en onverwacht op een zeker ontprettige manier... waardoor zich een heel lief meisje zich nu schuldig voelt... niet nodig zeg ik... je kon er niks aan doen... ik hoop dat ik dr snel spreek....

vanavond uit... totaal geen zin in nu... en de vriend van mn beste vriendin gaat mee... waardoor zij altijd alleen nog maar oog heeft voor hem.... (klink ik nu als een verwend nest?)

*geeft nijn hug*
Oud 05-06-2004, 18:23
Verwijderd
mn vader zegt wel dat ie geintrreseerd is in mij en hoe het met mij gaat ik ben tenslotte 'zn oudste dochter' maar als ik dan zeg dat het niet goed gaat reageert ie niet meer. zegt niks laat het maar zo. is het nou nog raar dat ik het idee heb dat het hem helemaal niks boeit? is dit dan een normale reactie? moet ik nog duidelijker zijn?
ik voel me hier gewoon helemaal niet meer gewenst
Oud 05-06-2004, 18:27
Verwijderd
Meeten was echt supergezellig! Vond het leuk om de gezichten te zien bij alle nick's..
En weer een dag die voorbij is en weer wat dichter bij maandag. Als ik er aan denk word ik stiekem wel beetje zenuwachtig
Oud 05-06-2004, 18:35
Verwijderd
stomme mama.. ze wil me een laptop geven ofzo.. een tweedehandse.. en natuurlijk zou je zeggen: wat super! Maar ik voel me er gewoon echt heel erg ongemakkelijk bij
Oud 05-06-2004, 18:36
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Kutwijf
Oud 05-06-2004, 19:26
kroot
kroot is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 05-06-2004 @ 14:09 :
mja is was ook best wel laat met het bedenken dat ik dit wel wil. en moet ook zingen wat ik neit echt kan. heel erg veel succes. wanneer moet je eig? ikke woensdag
ehm tja...het maakt mensen vast wel uit hoe het met mij gaat, alleen heb ik niet het gevoel dat mn ouders dat ook uit maakt. en dat wil ik volgens mij zo graag. mja thanks voor je reactie, doet me wel goed!
Ik ga bij drie toelating doen, ik moet maandag theorie in Den-Haag, woensdag daar praktijk en vrijdag naar Rotterdam en Tilburg heeft nog steeds niet gebeld. En je kan vast wel zingen, het is vaak alleen een kwestie van durven, en dat durf ik ook niet helemaal.

Fijn om te horen dat het je goed doet, ik herken dat van je ouders heel erg. Ik heb namelijk pas sinds kort psychotherapie en nu vinden ze dat dat niet nodig en zo is. Misschien vind je vader het moeilijk om te zien dat het met jou niet goed gaat en weet hij daardoor niet hoe hij moet reageren??

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 19:36.
Oud 05-06-2004, 19:36
Verwijderd
sorry ruud en marjolijn! msn doet t niet meer
Oud 05-06-2004, 19:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 05-06-2004 @ 20:36 :
sorry ruud en marjolijn! msn doet t niet meer
Oud 05-06-2004, 20:05
Quiana
Quiana is offline
Zeurpiet, mag niet, praatjesmaker, bullebak,
gooi die vieze handen smoesjes in de prullenbak!

~

Het gaat niet goed met haar, nee.

'En dat wordt me steeds duidelijker.'

~

Oorzaak en gevolg, zoals Kim ooit de oorzaak was en één september het gevolg.

~

Lapjes voor de ogen daar, podium hier. Met mij gaat het goed, hoor.
Oud 05-06-2004, 20:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Baal er best wel van dat er zo weinig mensen met me gesproken hebben op de meeting.. Ik snap wel dat iedereen zenuwachtig was, maar toch.. Het was dat een vriendin van me ook mee was, maar anders had ik er maar een beetje bijgezeten met m'n vriend. Ik ga me daardoor afvragen of en wat er verkeerd was aan me dat niemand me aangesproken heeft.

Niet dat jullie daar wat aan kunnen doen, zoals ik al zei waren jullie natuurlijk ook zenuwachtig denk ik..

Achja.. volgende meeting beter zullen we maar zeggen.
Oud 05-06-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 05-06-2004 @ 21:09 :
Baal er best wel van dat er zo weinig mensen met me gesproken hebben op de meeting.. Ik snap wel dat iedereen zenuwachtig was, maar toch.. Het was dat een vriendin van me ook mee was, maar anders had ik er maar een beetje bijgezeten met m'n vriend. Ik ga me daardoor afvragen of en wat er verkeerd was aan me dat niemand me aangesproken heeft.

Niet dat jullie daar wat aan kunnen doen, zoals ik al zei waren jullie natuurlijk ook zenuwachtig denk ik..

@Aragnabite: misschien wel juist omdat je vriend en die vriendin mee waren? Jullie leken het daar erg naar jullie zin te hebben, dan ga je er minder snel tussen zitten (ik iig). Das niks negatiefs naar jou toe of wat dan ook. Ik heb verder ook niemand aangesproken btw. En jij zelf ook niet, geloof ik, of wel?
Oud 05-06-2004, 20:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Ik denk dat het juist is omdat je al met een klein groepje bent. Om de een of andere reden heb je sneller aanspraak als je niemand kent. Nu denken mensen dat je niet op hen zit te wachten omdat je toch al een vriendin en je vriend hebt (niet letterlijk zo, maar wel een beetje, denk ik). Ik had je iig wel willen spreken, ja...
Oud 05-06-2004, 20:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2004 @ 21:11 :
@Aragnabite: misschien wel juist omdat je vriend en die vriendin mee waren? Jullie leken het daar erg naar jullie zin te hebben, dan ga je er minder snel tussen zitten (ik iig). Das niks negatiefs naar jou toe of wat dan ook. Ik heb verder ook niemand aangesproken btw. En jij zelf ook niet, geloof ik, of wel?
nouhou... jij bent me voor
Oud 05-06-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 05-06-2004 @ 21:12 :
nouhou... jij bent me voor
Maar ik poste zo wat hetzelfde.
Oud 05-06-2004, 20:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2004 @ 21:13 :
Maar ik poste zo wat hetzelfde.
daarom juist
Oud 05-06-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 05-06-2004 @ 20:26 :
Ik ga bij drie toelating doen, ik moet maandag theorie in Den-Haag, woensdag daar praktijk en vrijdag naar Rotterdam en Tilburg heeft nog steeds niet gebeld. En je kan vast wel zingen, het is vaak alleen een kwestie van durven, en dat durf ik ook niet helemaal.ooh spannend voor ons dus deze week! mja zingen weetje, het is zuiver opzich maar verder niks bijzonders, hoeft ook niet. mja ik durf het dus ook niet. zelfs op mn vioolles niet. het ging de laatste keer wel een stuk beter dan de eerste keer dus komt vast wel goed.(hoop ik)

Citaat:
Fijn om te horen dat het je goed doet, ik herken dat van je ouders heel erg. Ik heb namelijk pas sinds kort psychotherapie en nu vinden ze dat dat niet nodig en zo is. Misschien vind je vader het moeilijk om te zien dat het met jou niet goed gaat en weet hij daardoor niet hoe hij moet reageren??
ja dat denk ik ook. ik heb het er met een vriendin over gehad, want mn pa blijft maar roepen hoe goed het hier thuis gaat, en dat hij alles zo goed doet. terwijl dat echt niet zo is. mn zusje en ik haten hem zelfs. en nou ja nog veel meer. dus toen dachten wij van ja hij moet tegen zichzelf blijven zeggen dat het goed gaat om het zelf te geloven zegd maar. nja ik weet het natuurlijk niet zeker hoe hij denkt enz. ik weet ook neit zeker wat hij weet van mij/over mij. bv hij weet dat ik mezelf haat en volgens mn zusje interessert het hem ook, maar hij doet niks. als ik het zeg zegt ie niks enzo. hij heeft geen idee dat het écht zo is, volgens mij. mja. jij sterkte dr mee iig
Oud 05-06-2004, 21:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*knip knip knip*

en nogmaals mijn excuses.

Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 12:08.
Oud 05-06-2004, 21:04
Nona
Nona is offline
Meis, slaap er nog maar eens een nachtje over. Je kwam heel lief en aardig over, dus het is echt niet zo dat mensen niet met je willen praten. *knuf*
Oud 05-06-2004, 21:08
Verwijderd
@Aragnabite: Ik zeg niet dat je je vriend niet mee had moeten nemen, ik vind het juist goed dat je hem mee genomen hebt en daardoor toch hebt kunnen komen. Ik neem het je ook niet kwalijk dat je zelf geen initiatief genomen hebt, want dat begrijp ik ook best. Maar ik denk dat het voor anderen net zo goed ook moeilijk was om initiatief te nemen, omdat zij ook angstig waren. En dat ze het daardoor dus niet altijd even veel deden. Dat er niks gezegd werd kan ik niet merken als ik er niet bij zit, in het begin was het overal onwennig, dat vond ik ook. Maar het beeld wat ik van 'jullie tafel' had, was dus dat jullie het best naar je zin hadden. Je hebt gelijk als je vind dat ik meer initiatief had kunnen nemen (ik spreek even voor mezelf), maar ik vind niet dat je het me heel erg kwalijk kan nemen, mede door de redenen die ik net al genoemd heb.

Je hoeft niet boos te zijn, zeker niet op jezelf.

[edit]Mocht er eventueel toch nog eens een volgende keer komen, dan zal ik zeker proberen meer initiatief richting jou te nemen. Ook omdat ik nu weet dat je het jammer vond dat het niet gebeurde. En sorry van mijn kant dat je het niet naar je zin gehad hebt.[/edit]

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 21:17.
Oud 05-06-2004, 21:21
Nijn*
Nijn* is offline
'k Vond het best wel gezellig vandaag! Ondanks de stiltes, was er toch wel een gezellige sfeer. Bij heel veel mensen had ik zoiets van; wow, ben jíj dat?! Leuk om te kijken of je verbeelding bij een nickname een beetje past bij de persoon irl..hoop dat ik vele nog een keertje ga zien
Oud 05-06-2004, 21:22
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sensual schreef op 05-06-2004 @ 17:27 :
Dankje .

Ik heb fm en cvs en ik heb nogal wat dingen in mijn verleden meegemaakt. Dingen waar ik niet blij mee ben en die ik heel lang heb weggestopt. Op het moment is dat allemaal weer aan het terugkomen.
Kan je het kwijt aan iemand(of door/in iets)?
Oud 05-06-2004, 21:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 05-06-2004 @ 22:21 :
'k Vond het best wel gezellig vandaag! Ondanks de stiltes, was er toch wel een gezellige sfeer. Bij heel veel mensen had ik zoiets van; wow, ben jíj dat?! Leuk om te kijken of je verbeelding bij een nickname een beetje past bij de persoon irl..hoop dat ik vele nog een keertje ga zien
dat klopte bij mij gewoon bij niémand
Ik heb een hele rare kronkel ofzo...
nou ja... Ik vond t ook gezellig, iig
Oud 05-06-2004, 21:37
Verwijderd
mn moeder is een film aan het kijken. mn pa wil nu naar bed. nou moet zij mee, en zegt ie kom je? nou ik wil ff deze film afkijken. hij: je kijkt toch niet. zij: wel. gaat ze toch gewoon mee. ze kijkt die film niet af, alleen maar omdat mn pa het niet wil. wat een sukkel is het ook. als hij vast wil slapen gaat ie dat toch doen. mn ma komt later wel. nou mag ze die film niet afkijken. ik word hier zo verdrietig van
Oud 05-06-2004, 22:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*beetje afgekoeld is*

Ik denk dat ik zometeen maar ga slapen..
Oud 05-06-2004, 22:19
Danny
Danny is offline
wazzzzaaaaaaa
Oud 05-06-2004, 22:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
ik vond het vandaag iig wel heel gezellig en ik heb ook echt wel een gezelllige meeting gehad. Het was wel een stuk drukker dan vorig jaar dus je had minder tijd om met iedereen te praten en meer gewoon met veel mensen een beetje maar goed, voor een keertje is dat ook best leuk en zo leer je iedereen wel een beetje kennen. Verder weet ik nu al echt niet meer hoe iedereen er uitzag en welke namen en nicks er nou bij die gezichten horen Ik vind wel dat je nu anders tegen sommige mensen aankijkt als je ze hier op het forum ziet posten. Sommige mensen leken heel erg op hoe ik verwacht had dat ze zouden zijn en anderen die waren juist heel anders, best grappig om te merken dat mensen dan heel anders lijken dan ze in werkelijkheid zijn (of ze waren met de meet zichzelf niet ). Ik vond het ook leuk om een keertje een dagje iets met Michel samen gedaan te hebben maar ik merk wel dat als je samen gaat met iemand dat je dan niet zo snel allebei ergens anders gaat zitten en dan leer je wel minder mensen kennen. Ik denk ook dat dat bij Aragnabite het geval was. Ik heb je iig niet opzettelijk genegeerd ofzo hoor

En nu erger me ik dood aan dat rare toetsenbord van Michel want ik heb heel de tijd ruzie met de shift en de \\\\\\\\\
Oud 05-06-2004, 23:44
Ruudje
Ruudje is offline
@ Aragnabite: het was toch nog even gezellig in de trein?
Zo erg was je niet hoor... echt niet
Mezelf vond ik ook niet bepaald ehm... super
Oud 06-06-2004, 00:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik ga me daardoor afvragen of en wat er verkeerd was aan me dat niemand me aangesproken heeft.
Je hebt je vriend meegenomen, dat is wat er 'verkeerd' was. Als je de hele tijd naast je vriend blijft zitten moet je niet verwachten dat mensen zomaar spontaan op je af komen lopen.
Oud 06-06-2004, 07:14
Miracle
Miracle is offline
Pff, ik ben moe. Hopelijk wordt het leuk vandaag. Iedereen had het erover dat het wel erg rustig zou zijn.... Daar heb ik dus echt geen zin in hé.

Ik heb eigenlijk behoorlijk slecht geslapen. Ws door de vele indrukken van gister. Maar ik vond het wel erg leuk.

Fijne dag nog iedereen.

Regels voor berichten