Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 15:58
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-05-2004 @ 11:29 :
Hier zullen ook vast wel mensen met tattoo's zitten, dus ik stel mn vraag hier maar even.
Is het waar dat je eerste tattoo niet op je handen mag? Ik wil namelijk een soort van ring om mn vinger (een hele kleine tattoo dus) maar een vriendin van me zei dat je eerste tattoo niet op je handen of polsen mag.

ehhh, hoezo eerste tattoo??

alst goed is nahja niet goed voor jou mogen tattooerders geen tattoos op handen zetten. Dat mag tegenwoordig alleen maar als je er al iets op hebt en er iets over heen wil laten tatooeren.
er zullen miss vast nog tattooerders zijn die het toch nog doen, maarjah..
Tattooeren op je hand doet trouwes enorm veel pijn, logisch..
Advertentie
Oud 28-05-2004, 16:44
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
metaldready schreef op 28-05-2004 @ 16:58 :
ehhh, hoezo eerste tattoo??

alst goed is nahja niet goed voor jou mogen tattooerders geen tattoos op handen zetten. Dat mag tegenwoordig alleen maar als je er al iets op hebt en er iets over heen wil laten tatooeren.
er zullen miss vast nog tattooerders zijn die het toch nog doen, maarjah..
Tattooeren op je hand doet trouwes enorm veel pijn, logisch..
nou eerste tattoo als in: ik heb nog geen andere tattoo dus dit wordt mn eerste

dan ga ik wel eens op zoek naar zo'n tattooerder
en die pijn..tja dat moet ik er maar voor over hebben he
Oud 28-05-2004, 16:48
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 28-05-2004 @ 17:44 :
nou eerste tattoo als in: ik heb nog geen andere tattoo dus dit wordt mn eerste

dan ga ik wel eens op zoek naar zo'n tattooerder
en die pijn..tja dat moet ik er maar voor over hebben he
Meeste tatoeerders doen dat niet, niet omdat je dan problemen krijgt met werk later of de pijn, maar omdat zo'n tattoo meestal uitloopt en vervaagt. Aan de buitenkant van je hand blijft ie meestal wel goed, de binnenkant loopt meestal gigantisch uit en vervaagt soms totaal. Meeste tatoeerders willen zo'n tattoo niet op hun naam hebben staan.
Oud 28-05-2004, 17:43
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Hagel schreef op 28-05-2004 @ 17:48 :
Meeste tatoeerders doen dat niet, niet omdat je dan problemen krijgt met werk later of de pijn, maar omdat zo'n tattoo meestal uitloopt en vervaagt. Aan de buitenkant van je hand blijft ie meestal wel goed, de binnenkant loopt meestal gigantisch uit en vervaagt soms totaal. Meeste tatoeerders willen zo'n tattoo niet op hun naam hebben staan.
ok dankjewel, hier heb ik wat aan.
Oud 29-05-2004, 20:36
Maija
Maija is offline
ze geeft je eigenlijk alleen maar een tip, wees dr dankbaar voordat je straks met een enorme, lelijke tatto loopt,

trouwens, een tragus piercing, (daar in dat ene flapje), kan je die gewoon laten schieten bij een juwelier,? of moet je die perse laten piercen, (denk aan mijn budget)

en hoelang duurt het ongeveer voordat je dr iets anders in mag doen,
Oud 29-05-2004, 22:00
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 29-05-2004 @ 21:36 :
ze geeft je eigenlijk alleen maar een tip, wees dr dankbaar voordat je straks met een enorme, lelijke tatto loopt,

trouwens, een tragus piercing, (daar in dat ene flapje), kan je die gewoon laten schieten bij een juwelier,? of moet je die perse laten piercen, (denk aan mijn budget)

nouw als ik jou was zou ik t maar niet laten schieten! ik geef liever wat meer geld uit dan dat mijn 'flapje' naar de maan gaat.

enne over die tip, volgens mij was dat 'dank je wel'-letje niet spottend bedoeld hoor
Oud 30-05-2004, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ze zegt toch 'dank je wel'?
Oud 30-05-2004, 12:47
Maija
Maija is offline
ik vond het heel negatief overkomen, eigenlijk,.. heel spottent,
maarja het zal wel niet spottemnt zijn bedoelt, ik heb het zeker verkeerd opgevat, sorry daarvoor.
Oud 30-05-2004, 13:59
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-05-2004 @ 13:47 :
maarja het zal wel niet spottemnt zijn bedoelt, ik heb het zeker verkeerd opgevat, sorry daarvoor.
geweldig hoe iemand spottend 2x op een andere manier schrijft en dan ook 2x fout

maar ik snap t wel hoor, dat t zo overkomt
Oud 30-05-2004, 14:57
Maija
Maija is offline
dyslexie
Oud 30-05-2004, 17:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-05-2004 @ 15:57 :
dyslexie
Oud 31-05-2004, 00:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
gelieve niet naar 'septum' te zoeken op google
Oud 31-05-2004, 06:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
birthmark schreef op 31-05-2004 @ 01:38 :
iiiiieeeeeeeewwwwwllll!
Oud 31-05-2004, 12:20
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
birthmark schreef op 31-05-2004 @ 01:38 :
Oud 31-05-2004, 17:09
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
poorleno schreef op 01-04-2004 @ 17:26 :
[afbeelding]

Ik ga morgen deze piercing laten zetten door Miranda!
Oud 31-05-2004, 19:08
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-05-2004 @ 13:47 :
nee het was inderdaad niet spottend bedoeld nee
niet te snel je conclusies trekken
Oud 01-06-2004, 10:32
metaldready
metaldready is offline
low..
ik ben van plan over een maand een tongpiercing te laten zetten (een off centre tongpierc)..hek wa vraagjes over!

bij het zetten krijg je cker altijd een staafje?
hoe lang moet die grote erin blijven zitten totdat je er een kan zetten die je zelf wilt? (ik wil een zwart ringetje)
Hoe lang houdt de zwelling aan?
zetten veel pijn?
Oud 01-06-2004, 10:55
Maija
Maija is offline
Citaat:
een tragus piercing, (daar in dat ene flapje), kan je die gewoon laten schieten bij een juwelier,? of moet je die perse laten piercen, (denk aan mijn budget)

Oud 01-06-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-05-2004 @ 08:32 :
Ik zou wel naast mijn huidige wenkbrauw piercing nog wel een tweede willen. Weet er iemand of er daar nog een bepaalde afstand tussen moet zitten ivm mogelijke ontstekingen ofzo?
iemand?
Oud 01-06-2004, 18:12
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 01-06-2004 @ 11:55 :
hier heb ik al een keer op gereageerd maja...

je kan t beter laten piercen, dan wordt t gaatje 'mooier' en krijg je geen scheurtjes in je kraakbeen, wat bij schieten wel zo is.
en omdat t kraakbeen is denk ik dat t ongeveer 9 maanden duurt voordat t helemaal genezen is en je er iets anders in kan laten doen. maar dat kan ook eerder zijn, ligt aan jou of je t goed verzorgd tijdens de genezing.
Oud 02-06-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 31-05-2004 @ 18:09 :
Ik ga morgen deze piercing laten zetten door Miranda!
ik ben jaloers

en hoe duur is het ong als je je oor wilt laten stretchen? of kun je het gewoon net zo goed zelf doen omdat er niet veel mis kan gaan? etceterrra
Oud 02-06-2004, 12:40
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-06-2004 @ 18:12 :
iemand?
volgens mij maakt het niet uit die afstand. als je huidige piercing niet ontstoken is ofzo kun je er volgens mij zonder problemen eentje naast laten zetten. je kan er zelfs 1 op dezelfde plek zetten als die eruit gegroeid is, dus dan zal dit ook wel kunnen.
Oud 02-06-2004, 14:02
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 01-06-2004 @ 18:12 :
hier heb ik al een keer op gereageerd maja...

je kan t beter laten piercen, dan wordt t gaatje 'mooier' en krijg je geen scheurtjes in je kraakbeen, wat bij schieten wel zo is.
en omdat t kraakbeen is denk ik dat t ongeveer 9 maanden duurt voordat t helemaal genezen is en je er iets anders in kan laten doen. maar dat kan ook eerder zijn, ligt aan jou of je t goed verzorgd tijdens de genezing.
ik heb hier ook al eens eerder op gereageerd, maar dat is dus onzin, dat t gaatje dan mooier wordt, ik bedoel, als je t laat schieten heb je misschien meer kans dat t misgaat idd, maar op zich gaat dat gewoon prima hoor.. scheelt veel geld en is bovendien nog minder pijnlijk ook volgens mij.. ik heb die van mij laten schieten in den bosch, voor een paar euro en t deed heel niet veel pijn en voorzover een gaatje mooi kan zijn, is die van mij wel mooi hoor en nergens geen last van gehad met ontstekingen en al dat soort gezeik.. dus ja
Oud 02-06-2004, 14:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 02-06-2004 @ 15:02 :
ik heb hier ook al eens eerder op gereageerd, maar dat is dus onzin, dat t gaatje dan mooier wordt, ik bedoel, als je t laat schieten heb je misschien meer kans dat t misgaat idd, maar op zich gaat dat gewoon prima hoor.. scheelt veel geld en is bovendien nog minder pijnlijk ook volgens mij.. ik heb die van mij laten schieten in den bosch, voor een paar euro en t deed heel niet veel pijn en voorzover een gaatje mooi kan zijn, is die van mij wel mooi hoor en nergens geen last van gehad met ontstekingen en al dat soort gezeik.. dus ja
ja het is wel zo dat t gaatje mooier wordt maar dat terzijde.

ik ken idd heel veel mensen bij wie t goed is gegaan, behalve bij mij want dat ging he-le-maal fout en mijn kraakbeen is dus niet meer goed op die plek. kwilde er gewoon ff zeggen dat dat dus kan gebeuren en dat dat niet leuk is .. maar dat is wel een kleine kans waarschijnlijk.

maar zelf zou ik m gewoon laten piercen

en met een mooi gaatje bedoel ik dus niet hoe je het gaatje zo met je ogen ziet. het gaat daarbij erom dat als er geschoten wordt je kraakbeen een 'klap' krijgt en er daardoor (in t minimini) scheurtjes ontstaan in je kraakbeen. het kán dan gebeuren dat je kraakbeen als t ware gaat 'lopen'.
bij piercen is dit niet t geval.

Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 14:19.
Oud 02-06-2004, 19:30
Little me
Little me is offline
ff een klein vraagje tussendoor: Hoe snel groeit het gaatje dicht in je neus, waar je piercing heeft gezeten?? (gewoon het gaatje in de neusvleugel)
Mijn vriendin zei dat het heel snel dichtgroeit, maar dat is niet echt de bedoeling... ik moet 'm uit doen voor mijn werk, maar nu vroeg ik mij dus af hoelang het nou echt duurt
Oud 02-06-2004, 19:37
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Little me schreef op 02-06-2004 @ 20:30 :
ff een klein vraagje tussendoor: Hoe snel groeit het gaatje dicht in je neus, waar je piercing heeft gezeten?? (gewoon het gaatje in de neusvleugel)
Mijn vriendin zei dat het heel snel dichtgroeit, maar dat is niet echt de bedoeling... ik moet 'm uit doen voor mijn werk, maar nu vroeg ik mij dus af hoelang het nou echt duurt
Je kunt hem echt wel een paar uurtjes uitdoen hoor.
Ik heb mijne er een half jaar geleden uitgehaald, ik kan hem niet meer doorprikken maar je ziet het gaatje nog steeds
Oud 02-06-2004, 20:29
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 02-06-2004 @ 14:17 :
ja het is wel zo dat t gaatje mooier wordt maar dat terzijde.

ik ken idd heel veel mensen bij wie t goed is gegaan, behalve bij mij want dat ging he-le-maal fout en mijn kraakbeen is dus niet meer goed op die plek. kwilde er gewoon ff zeggen dat dat dus kan gebeuren en dat dat niet leuk is .. maar dat is wel een kleine kans waarschijnlijk.

maar zelf zou ik m gewoon laten piercen

en met een mooi gaatje bedoel ik dus niet hoe je het gaatje zo met je ogen ziet. het gaat daarbij erom dat als er geschoten wordt je kraakbeen een 'klap' krijgt en er daardoor (in t minimini) scheurtjes ontstaan in je kraakbeen. het kán dan gebeuren dat je kraakbeen als t ware gaat 'lopen'.
bij piercen is dit niet t geval.
ahja, oke, in dat geval geef ik je gelijk t is dus gewoon de vraag of je t risico wil lopen dat t misgaat.. maar heb je bij piercen dan echt 100% garantie dat er niks fouts gebeurt in je kraakbeen?
Oud 02-06-2004, 20:30
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb de mijne nu 2 jaar, en ik kan hem 24uur uit hebben. dan is het gaatje wel wat smaller maar met een beetje proppen kan het ringetje er weer door

edit: oh reactie op Little me, dus
Oud 02-06-2004, 23:30
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 02-06-2004 @ 21:29 :
ahja, oke, in dat geval geef ik je gelijk t is dus gewoon de vraag of je t risico wil lopen dat t misgaat.. maar heb je bij piercen dan echt 100% garantie dat er niks fouts gebeurt in je kraakbeen?
100 % dat weet ik eigenlijk niet. ligt misschien ook aan of de piercer goed is of niet
maar tis iig veel beter dan schieten.
Oud 03-06-2004, 07:27
nps
nps is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 02-06-2004 @ 21:30 :
ik heb de mijne nu 2 jaar, en ik kan hem 24uur uit hebben. dan is het gaatje wel wat smaller maar met een beetje proppen kan het ringetje er weer door

edit: oh reactie op Little me, dus
ik had de mijne een jaar ofzo, toen donderde ie eruit. en nu, driekwart jaar later, besloot ik m er maar weer in te doen. volgens mij groeien die dingen echt nooit meer dicht.
Oud 03-06-2004, 09:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
hmm nouja misschien verschilt het ook wel per persoon ofzo
Oud 03-06-2004, 10:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 03-06-2004 @ 10:44 :
hmm nouja misschien verschilt het ook wel per persoon ofzo

ja dat denk ik ook wel.
ik las van sommige mensen dat ze makkelijk hun labret een dagje eruit kunnen laten, ik doe t een halve dag en ik moet m al een beetje doorprikken
heb ik ook met oorgaatjes.
Oud 04-06-2004, 02:24
Hakkie
Hakkie is offline
Ik wil dinsdag een rookpiercing gaan laten zetten.

Oud 04-06-2004, 12:20
RockaholiC
RockaholiC is offline
auwch ziet er pijnlijk uit

maar wel vet
Oud 04-06-2004, 12:29
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
metaldready schreef op 01-06-2004 @ 11:32 :
low..
ik ben van plan over een maand een tongpiercing te laten zetten (een off centre tongpierc)..hek wa vraagjes over!

bij het zetten krijg je cker altijd een staafje?
hoe lang moet die grote erin blijven zitten totdat je er een kan zetten die je zelf wilt? (ik wil een zwart ringetje)
Hoe lang houdt de zwelling aan?
zetten veel pijn?
iemand?
Oud 04-06-2004, 16:26
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-06-2004 @ 13:20 :
auwch ziet er pijnlijk uit

maar wel vet
Ja, hij schijnt ook echt pijnlijk te zijn.
Daarom ben ik nog heel erg aan t twijfelen
Oud 04-06-2004, 17:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 04-06-2004 @ 17:26 :
als je echt mooi vind moet je het gewoon doen joh die pijn is toch maar tijdelijk.
Oud 04-06-2004, 17:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
metaldready schreef op 04-06-2004 @ 13:29 :
iemand?
wat is een off centre tongpiercing...
Oud 04-06-2004, 17:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-06-2004 @ 18:44 :
wat is een off centre tongpiercing...
Een niet-in-het-midden-tongpiercing..
Oud 04-06-2004, 18:49
metaldready
metaldready is offline
Citaat:
Qamra schreef op 04-06-2004 @ 18:55 :
Een niet-in-het-midden-tongpiercing..

woooow goed zo
Oud 04-06-2004, 18:52
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
Hakkie schreef op 04-06-2004 @ 17:26 :
Hij schijnt ook erg ontstekinsgevoelig te zijn, omdat dat kraakbeen daar dubbel zit ofzo en daartussen kan het gaan ontsteken, de piercer bij wie ik informeerde zei dat je dus nog een stuk of 4 keer terug moet voor controle(wat dus ook de kosten omhoog jaagt) ...dus twijfel nog maar even verder...

Ik ben zelf ook aan het twijfelen daardoor, omdat mijn oortjes sowieso al ontstekingsgevoelig zijn
Oud 04-06-2004, 18:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
metaldready schreef op 04-06-2004 @ 19:49 :
woooow goed zo
Jaja..

Het lijkt me trouwens behoorlijk rot. Maar ik heb al een beetje een tong trauma sinds ik er 4 tanden doorheen beet (ongelukje op de trampoline). Denk trouwens ook dat je daar héél vaak op gaan bijten.
Oud 05-06-2004, 09:00
Fog
Fog is offline
ik krijg zo een tongpiercing.
Oud 05-06-2004, 12:32
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
Citaat:
poorleno schreef op 02-06-2004 @ 12:53 :
ik ben jaloers

en hoe duur is het ong als je je oor wilt laten stretchen? of kun je het gewoon net zo goed zelf doen omdat er niet veel mis kan gaan? etceterrra

je oren kun je gewoon zelf opstretchen
zolang je al te snel wil gaan gaat alles goed
ik heb nu 4 milimeter zelf gedaan met een puntig sieraan die je bij een tattooshop kan kopen
mijn vriend heeft nu 10 millimeter ook zelf gedaan met dingen uit huis lollystokjes enzo
breipennen schijnen ook te kunnen maar dat weet ik niet
je kunt gewoon opreksieraden kopen
als je het op laat rekken door een piercer schijnt het meer pijn te doen
Oud 05-06-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
hippiemeisje schreef op 05-06-2004 @ 13:32 :
je oren kun je gewoon zelf opstretchen
zolang je al te snel wil gaan gaat alles goed
ik heb nu 4 milimeter zelf gedaan met een puntig sieraan die je bij een tattooshop kan kopen
mijn vriend heeft nu 10 millimeter ook zelf gedaan met dingen uit huis lollystokjes enzo
breipennen schijnen ook te kunnen maar dat weet ik niet
je kunt gewoon opreksieraden kopen
als je het op laat rekken door een piercer schijnt het meer pijn te doen
ah oke, dankje dan zal ik eens opzoek naar dat spul om het er door te gooien
Oud 05-06-2004, 19:23
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
poorleno schreef op 05-06-2004 @ 14:11 :
ah oke, dankje dan zal ik eens opzoek naar dat spul om het er door te gooien
Een vriend van mij maakte die opstretchdingen gewoon van fimoklei.

Ik zit wel erg te twijfelen want ik zag echt de leukste plugjes ooit.
Oud 06-06-2004, 12:20
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 05-06-2004 @ 20:23 :
Een vriend van mij maakte die opstretchdingen gewoon van fimoklei.

waar kan je dat fimoklei allemaal kopen?
Oud 06-06-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 06-06-2004 @ 13:20 :
waar kan je dat fimoklei allemaal kopen?
speelgoedwinkel en hobbiezaken
Oud 06-06-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 05-06-2004 @ 20:23 :
gewoon doen
Oud 06-06-2004, 18:33
Marie Elize
Marie Elize is offline
ik heb een vraagje..

als je een clit hood piercing wil moet je dan 16 zijn of 18? en heb je dan nog toestemming nodig?
ik weet niet hoe ze heten als je er een door je schaamlip wil maar moet je dan ook 16 of 18 zijn??

owja en dan had ik nog een vraagje als je er een door je lip hebt en die haal je er later uit, blijf je dan altijd een litteken zien?

Regels voor berichten