![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zeg je ergens dat OLC en Integrity eigenlijk dezelfde band zijn en daarna zeg je dat OLC en Pitboss dezelfde band zijn. Mijn conclusie: Jij hebt geen idee waar je het over hebt. En ik had het niet zozeer over je spelling maar meer over je zinnen want ik moest je post 3x lezen voordat ik begreep wat je nou precies bedoelde.
||
Citaat:
Zelfde stijl ook nog eens, kortom, OLC = Pittboss2000 met ene paar andere leden erbij. Ok, Integrity is misschien dan wel wat andere soort hardcore (wat meer de earth crisis kan op zegmaar), maar de texten komen redelijk overeen. geweldige over the top texten zegmaar. Trouwens, dat is de gedachte achter de band ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! WOUTER! |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ennem, OLC is dus echt totaal neit racistisch ![]() Weetje wat, ik zal de inlay van het boekje even scannen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat je me zolangzamerhand wel een beetje doorhad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarem, lees die inlay eens en beweer dan nog eens dat OLC een racistische band is. |
![]() |
||
Citaat:
En allemaal leuk en aardig die inlay maar ik heb nooit beweerd dat OLC een racistische band is.
||
Citaat:
Maarja. Eerst morgen naar de deco tour, ook alleen amar voor Strike Anywhere eigenlijk, en Red Tape, amar die hebben gecancelled ![]() En dan zondag naar t ACU weer eens. Altijd wel leuk daar. En zoals DeadNation al zegt: het boeit niks of het sch.commers of neit zijn, ik herken ze toch niet, en moshen kunnen ze allemaal wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarem, waarin zou ik mn ongelijk meoten toegeven dan eigenlijk? Of noem je het ongelijk als ik geen zin heb om een vragen lijste te gaan beantwoorden die ik al 10 keer beantwoord heb? ![]() |
![]() |
|||
Gast, ik zeg net dat je nooit antwoord hebt gegeven op die vragen.
En bovendien kom je nu voor het eerst met die onzin dat Integrity en OLC teksten met elkaar overeen komen. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Garage rock uit chicago. Klinkt best leuk opzich. Maar ik ga daarvoor neit helemaal naar Rotterdam ![]() |
![]() |
||
wouter van wie krijg je dat shirt? gijske?
en dat kan ook wel wachten hoor, als je geen cash hebt voor die show... en integrity is wel stukken vetter dan OLC. vooral tekstueel ![]() good clean fun is leuk, maar zooooo kut nadat je meer dan 5 bands kent. Citaat:
![]() en daarbij blijf ik bijna iedereen eruit moshen hier natuurlijk ![]() en ik ga niet naar the ponys. ik ben een hardcore kid.
||
Citaat:
Is eigenlijk gewoon de poppunk onder de hardcore ![]() |
![]() |
|
ow maar poppunk vind ik veeeeel vetter dan skatepunk
![]() het is wel leuk, een humoristische kijk op de hardcore. en ideetjes obvious stelen van bands. maar ik luister liever de bands waarvan ze bewust stelen (side by side, gorilla biscuits e.d.) en dan is GCF niet meer nodig.
||
Citaat:
Maarja, er zijn betere bands ja, nogal een hele boel zelfs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vreemde discussies hier verder ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik was er wel, en heb ook meteen maar teveel geld uitgegeven.
gelukkig is het vakantie, en geeft dat nu dus een goed gevoel (bij mij dan ![]() dit was wat ik van de bands vond: nothing done - ik vond het maar een saaie 10 minuten. de muziek deed me in ieder geval zeer weinig knife fight - lekker de nummers achterelkaar spelen zoals ze op plaat staan. ik vond de zanger ongeinspireerd over komen, maar muzikaal vond ik het best ok deadstop - meebleren met alles wat ik kende. te kort, maar toch leuk. jammer dat ze de reagan youth cover niet deden en ja: dit is hetzelfde als wat er op asice staat (voor de mensen die daar ook zo nu en dan komen) |
![]() |
||
Vanavond chinese punk in het ACU!
En nog wat erna en misschien nog wat ervoor. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |