Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zei had dit trouwens ook bij mij toen ik een tijdje een meisje op het oog had |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nadat het amper 1 week uit was met m'n ex, stond ik met een andere jongen te zoenen. En kennelijk gebeurde dat voor zijn ogen ![]() Mr mijn 2e ex is gewoon een verhaal apart. Hij is gewoon erg vaag enzo. Oke, terug naar het topic. Nadat het ong. 2mnd uit was met die ex, begon ik iets met een ander. Van direct een relatie was nog geen sprake (nu inmiddels wel). Maar toch had ik zoiets van "hmm wel erg snel..." Vooral omdat het tussen het einde van relatie 1 en begin relatie 2 meer dan een jaar tussen zat... Bovendien was hij ook pas een maandje vrijgezel, en dan voel je je toch een beetje als "Het meisje DAT...." Goed, zo zo werd ik niet bekeken, maar toch. Mr goed, Life goes on. (ooh god, wat een warrig verhaal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat heb ik nu dus ook hij heeft met een meid al een paar dagen waar ik altijd een hele erge hekel aan had toen ik met hem had zei die zelfs tegen mij van als dat het enigste meisje op de wereld was had ik never nooit met haar genomen maar ondertussen na 2 weken uit dumpt die na mij weer een ander meisje en nu zit die dus met haar |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Pas een maand uit, nu nieuwe vriend, hoe vertel ik het mijn ex? spectacular | 3 | 28-12-2008 16:37 | |
Liefde & Relatie |
Vergelijken na een verbroken relatie Verwijderd | 7 | 24-05-2004 09:06 | |
Liefde & Relatie |
Na hoe lang vind je een nieuwe relatie weer kunnen? LA BLADIRA | 15 | 30-01-2004 16:59 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Liefde & Relatie |
al had je je ex terug genomen zou ie dan verandert zijn, die van mij wel *snik* lees. **~yvie~** | 6 | 08-08-2003 10:16 |