Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 16:54
bassgirl
bassgirl is offline
wat zouden jullie ervan vinden als je ex weer een nieuwe relatie heeft.. maar dan net een mnd nadat t uit is tussen jullie...

heb je dan zoiets van schijt t is toch al uit of toch wel van kut wel erg snel..
Oud 07-06-2004, 16:55
Lorelei
Lorelei is offline
Verschilt per situatie en ex, maar op zich.. mja.. ik zou het wel snel vinden maar, tenzij ik nog verliefd op deze jongen zou zijn, ik zou er niet wakker van liggen.
Oud 07-06-2004, 17:17
Qimm
Qimm is offline
Been there, done that en het voelde behoorlijk klote (helemaal omdat het naar mijn bescheiden mening een domme doos was )

Maar goed, life goes on he?
Oud 07-06-2004, 17:41
bassgirl
bassgirl is offline
tzit namelijk eiglijk zo.. ik had 11 mnd een vriend (mn 1e) en het is nou net een klein maandje uit, en meneer heeft weer bijna een nieuwe vriendin.

ik vind t zo stom omdat t is uitgegaan omdat t nietmeer werkte niet omdat ie me niet leuk meer vond... en tja we zijn gewoon als vrienden uit elkaar gegaan mja kvind t nogsteeds kut en dan na een mndje alweer
Oud 07-06-2004, 17:42
cyntha
cyntha is offline
Verschilt inderdaad per ex en situatie. Maar een maand vind ik nogal kort en dat zou ik dus wel klote vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:52
Verwijderd
waarom zou je je daar kut bij voelen? hij heeft toch het recht om gelukkig te zijn? het wil heus niet zeggen dat hij je nooit graag heeft gezien ofzo... het is gewoon uitgegaan tussen jullie om (een) bepaalde reden(en), he moved on, werd verliefd op iemand anders en heeft besloten het daar eens mee te proberen. als jij nu vorige week verliefd was geworden op iemand anders, zou jij je hebben ingehouden? "want na een maandje, da's wel snel"

hij vond jou niet leuk meer, haar wel, punt.

[edit] je zegt trouwens zelf dat hij "bijna" een nieuwe vriendin heeft. voor hetzelfde geld wordt het nooit iets, omdat hij er zelf nog niet klaar voor is... [/edit]
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:05
madwoman
madwoman is offline
Tis best snel, maar je weet niet hoe lang het al bij hem al door hem heen spookte dat ie jou niet niet meer leuk vond voordat hij het tegen jou zei. En bovendien wat kun je er aan doen dat je iemand leuk vindt?? Niks toch?
Beetje balen voor jou misschien (mijn ex vriendje had na 3 mnd ofzo weer een vriendin), maar je kunt niks aan zijn gevoelens veranderen vrees ik.
Oud 07-06-2004, 20:10
Arwyn
Arwyn is offline
Bij ons ben ik degene bij wie dat gebeurd zeg maar...
Het is nou net een maand uit met m'n ex en nou heb ik dus alweer zo goed als een nieuwe vriend en dat vind m'n ex dus echt niet leuk.
Maar tegelijk is hij degene die elke week met minstens 1 andere meid zoent en dat vind ik persoonlijk toch wel wat fouter als ik eerlijk ben...
Oud 07-06-2004, 20:29
bassgirl
bassgirl is offline
tja t zal ook wel stom zijn dat ik er wat om geef... kmoet me er maar geen ruk van aan trekken ofzo
Oud 07-06-2004, 20:35
Dzjes
Dzjes is offline
Je zou je er idd nix van moeten aantrekken ,het is en blijft je ex, maar ik vind het toch maar normaal dat het pijn doet..

Of het snel is moet ie zelf weten, kan toch dat hij nu al weer verliefd is? Mss kom jij morgen ook de ware tegen?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 07-06-2004 @ 20:29 :
tja t zal ook wel stom zijn dat ik er wat om geef... kmoet me er maar geen ruk van aan trekken ofzo
als je nog om hem geeft dan zul je dat gevoel wel even houden. Zakt wel weg, en probeer je er zo min mogelijk aan te ergen.
Oud 07-06-2004, 21:48
Bravo
Bravo is offline
Het is al 3 maanden uit met m´n ex maar zelfs nú zou ik het echt niet leuk vinden om te horen dat ie een nieuwe vriendin heeft.
Oud 07-06-2004, 22:19
Bo
Bo is offline
Het hangt er vanaf hoe lang je een relatie hebt gehad en/of hoe intens het was. En natuurlijk of je nog verliefd bent op die persoon en de reden waarom het uit gegaan is.

Het zou me echt pijn doen als hij na een maand een nieuwe relatie start. Ook al heeft hij er alle recht toe. Ik zou het respectloos vinden en het gevoel hebben dat onze relatie voor hem niets voorstelde. Ik zou daarom boos zijn. En verdrietig. Ik zou jaloers zijn omdat hij gevoelens heeft voor iemand anders, ik zou jaloers zijn op dat meisje.

Anderzijds is het wel duidelijk dat je relatie waarschijnlijk niet meer goed komt, en dat maakt het makkelijker het te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:38
Lorelei
Lorelei is offline
Wat dit betreft is er wel iets voor te zeggen om elkaar nooit meer te willen zien. Sorry, foute gedachte misschien.. maar nja, dan weet je zulke dingen niet en maak je je er niet druk om.
Oud 07-06-2004, 23:21
shameonme
shameonme is offline
Ik hoorde vandaag dat mijn ex ook weer een nieuwe liefde heeft.
we hebben een half jaar wat gehad, en 't is nu 7 weken uit.

Ik weet hélemaal hoe je je voelt..

Oud 07-06-2004, 23:43
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
feminime schreef op 08-06-2004 @ 00:21 :
Ik hoorde vandaag dat mijn ex ook weer een nieuwe liefde heeft.
we hebben een half jaar wat gehad, en 't is nu 7 weken uit.

Ik weet hélemaal hoe je je voelt..

ken het gevoel... bij ons was het al 5 maanden uit ofzo voor me ex een nieuwe kreeg. Het is meer een soort van jaloezie... verliefd was ik allang niet meer.
Zei had dit trouwens ook bij mij toen ik een tijdje een meisje op het oog had
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 00:07
AngelLena
AngelLena is offline
Schijt aan. Het is uit voor een reden. Is het op een leuke vriendschappelijke manier uitgegaan dan ben ik blij voor em, is het uitgegaan omdat ie me iets geflikt heeft wat ie nooit had mogen doen, dan heb ik bij voorbaat medelijden met z'n nieuwe vriendin, maar zal mij een zorg zijn verder...
Oud 08-06-2004, 00:21
Luna
Luna is offline
tja, mijn ex kreeg na 2 maanden ofzo een nieuwe vriendin en dat vond ik ook nogal snel na een jaar samen te zijn geweest. Ik voelde me vooral beledigd dat hij zo snel 'verliefd' kon worden op iemand anders maar het beeld van hem met een ander meisje heeft me nooit zo geboeid, ik had het zelf namelijk uitgemaakt met een reden en was (en ben nog steeds) heel zeker van mn zaak dat ik m niet terug wil.
Nouja, ik herken mezelf wel in haar van toen ik nét verliefd op hem was maar nu weet ik wel beter..
Oud 08-06-2004, 08:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
mijn ex kreeg na 1 week iets in de richting van een vriendin en dat vond ik wel klote ja. maar dat was na 2 weken ook weer over.
laatst vertelde hij dat hij een nieuwe vriendin had en dat vond ik niet erg, ik vond het leuk voor hem. ik ken haar en het is echt een leuk en aardig meisje. ik voel niets meer voor hem (afgezien van gewone vriendschap) dus heb ik er echt geen problemen mee. en ik ben nu zelf ook gelukkig
Oud 08-06-2004, 09:23
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 07-06-2004 @ 21:29 :
onzin, jij krijgt nu het gevoel dat jullie relatie niks betekende omdat hij zo snel weer iemand nieuws kreeg. En dat gevoel maakt het kut.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 09:57
All of Me
All of Me is offline
HAHA yeah

nou ik zou et niet erg vinden hoor

mijn ex had al iets met een jongen toen wij nog iets hadden dus toen uitgemaakt en toen net een paar weekjes daarna had ze al weer een ander en in die tussentijd ook nog gezegt een andere jongen te willen hahaha dus een maandje na de tijd ?? dat is ruim genoeg
Oud 08-06-2004, 10:14
duvelke21
duvelke21 is offline
mijn ex had na 2 dagen al een ander
Oud 08-06-2004, 14:41
AngelLena
AngelLena is offline
Wat ik me wel voor kan stellen dat het vreselijk kut is, is dat als je 5 jaar lang een relatie hebt gehad, gaat hardstikke goed voor jouw gevoel, jullie hebben plannen om samen te gaan wonen, meubilair is gekocht, huis is inmiddels rond, je komt dat melden en dan maakt de ander het ineens uit en 3 weken later woont hij/zij in het huis waar jullie voor zouden tekenen, maar met een ander...

Dan zou ik toch ook zoiets hebben van: WTF overkomt me hier???
Oud 08-06-2004, 15:29
Luna
Luna is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 08-06-2004 @ 15:41 :
Dan zou ik toch ook zoiets hebben van: WTF overkomt me hier???
ja, dat op zn minst! Mar jou verhaal is ook wel heel dramatisch
Oud 08-06-2004, 15:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Luna schreef op 08-06-2004 @ 16:29 :
ja, dat op zn minst! Mar jou verhaal is ook wel heel dramatisch
Is mijn beste vriend overkomen.. Nou daar sta je dan als opvang, en die jongen is best zwaar...
Oud 08-06-2004, 15:51
Verwijderd
Als hij het heeft uitgemaakt, dan zou ik het niet vervelend vinden, want natuurlijk is-ie over me heen, anders zou hij het niet uit maken.
Als ik heb het uitgemaakt, dan zou ik me misschien een beetje 'vervangen' voelen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 16:00
annetjuh
annetjuh is offline
ik zou het geen probleem vinden het is toch uit??!
daarnaast ben ik vaak diegene die breekt
Oud 08-06-2004, 16:07
bassgirl
bassgirl is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-06-2004 @ 16:51 :
Als hij het heeft uitgemaakt, dan zou ik het niet vervelend vinden, want natuurlijk is-ie over me heen, anders zou hij het niet uit maken.
tja hij zei dat ie me nogsteeds leuk vond, maar t ging gewoon niet meer hij wilde ook nog wel maar zo wast ook een beedje raar hoe wij wat hadden sloeg nerges meerb o eigenlijk, mja toch bleven we elkaar leuk vinden, ok ik hem nog meer dan hij mij op t eind denk ik
Oud 08-06-2004, 20:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb het nu een maand uit met mijn ex-vriendin en anderhalve week geleden zag ik haar nog met haar nieuwe vriend. Anderhalve week nadat het uit was, was een vage vriend en een onbekende jongen ook al met haar aan het sjansen.
Met name toen ik haar met die nieuwe vriend zag, dacht ik: "Ach ja, boeie. Wel raar dat ze al weer snel een nieuwe vriend heeft. Maar verder gewoon vrienden blijven en wat de liefde betreft moet ze maar haar eigen weg gaan en ik ook. Gewoon naar mijn eigen toekomst kijken, niet naar het verleden, naar je exen." We blijven ook gewoon vrienden als het aan mij ligt, nadat het uit is gegaan spreken we elkaar heel weinig dus geen supergoede close vrienden, maar gewoon vage vrienden van elkaar.
Oud 08-06-2004, 20:42
wie?
wie? is offline
Tsja... je kan liefde niet zomaar stoppen he... (hij dus ook niet)

dus ik zou hem veel plezier wensen en lekker doorgaan met gitaarspelen
Oud 08-06-2004, 20:53
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaah scheelt dr aan aan wat voor reden onze relatie stuk is gegaan
Oud 08-06-2004, 21:41
stouver
stouver is offline
Het is nu 1,5 maand uit met mijn ex en hij heeft nu ook weer een vriendin. Ik heb het uitgemaakt en tot echt een week geleden zei 'ie nog dat hij me leuk vond dus ik vind het allemaal nogal raar..
En toch op de een of andere manier helemaal niet leuk, niet dat ik verliefd op hem ben, maar heb nog steeds wel een beetje een zwak voor hem
Oud 09-06-2004, 12:25
Sade
Sade is offline
Been there, done that, too.

Het grappige is dat ik haar wel een leuk meisje vond, en hij haar zo'n anderhalve maand later al niet meer

Maar het was natuurlijk wel pijnlijk in eerste instantie
Oud 09-06-2004, 23:21
flipvla
flipvla is offline
IK was degeen die na 6 weken alweer een ander had (we hebben nu bijna 2 maanden) , terwijl mijn ex het dus uitmaakte na een relatie van bijna 1,5 jaar, die (voor mij iig) erg intens was.

Toen had ik wel het idee van: dit is eigenlijk bestwel fout..

Maar ik heb het er destijds met hem over gehad, dat ik die andere jongen leuk vond, en hij zei dat hij het wel vaag vond, maar dat het hem ook zou kunnen overkomen. En wat heb ik eraan om te blijven wachten op iemand die me niet meer terugwilt, right?

En toch mis ik mn ex nog wel zo nu en dan.. denk je nou echt dat ik ineens over hem heen was? Het was toch een erg lange relatie, mn eerste ook nog eens. .. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:57
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
....Zucht

Mijn ex-vriend had ook al snel een nieuwe relatie...Met het mens waar ik de GROOTSTE hekel aan had...Dan voel je jezelf wel even klote moet ik zeggen...Maar gelukkig was het na 3 weken alweer uit en een half jaar later zijn we weer bijelkaar!

Maar als ik da mens zie heb ik nog steeds zoiets van, GRRRRR!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2004, 22:21
Stefanie
Stefanie is offline
Been there, done that en ik vind hem achteraf een lul. Gewoon omdat hij het doet om mij te sarren. Respect voor iemand tonen is tegenwoordig heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 13:15
Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
flipvla schreef op 10-06-2004 @ 00:21 :
Toen had ik wel het idee van: dit is eigenlijk bestwel fout..
Ik weet wat je bedoelt ja...
Nadat het amper 1 week uit was met m'n ex, stond ik met een andere jongen te zoenen. En kennelijk gebeurde dat voor zijn ogen En dat was niet echt de bedoeling....

Mr mijn 2e ex is gewoon een verhaal apart. Hij is gewoon erg vaag enzo.

Oke, terug naar het topic.
Nadat het ong. 2mnd uit was met die ex, begon ik iets met een ander. Van direct een relatie was nog geen sprake (nu inmiddels wel).
Maar toch had ik zoiets van "hmm wel erg snel..."
Vooral omdat het tussen het einde van relatie 1 en begin relatie 2 meer dan een jaar tussen zat... Bovendien was hij ook pas een maandje vrijgezel, en dan voel je je toch een beetje als "Het meisje DAT...."
Goed, zo zo werd ik niet bekeken, maar toch.

Mr goed, Life goes on.

(ooh god, wat een warrig verhaal )
Oud 12-06-2004, 13:23
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 07-06-2004 @ 17:54 :
wat zouden jullie ervan vinden als je ex weer een nieuwe relatie heeft.. maar dan net een mnd nadat t uit is tussen jullie...

heb je dan zoiets van schijt t is toch al uit of toch wel van kut wel erg snel..
...als ik t zelf uitgemaakt zou hebben zou ik blij zijn voor diegene, maar als dat nu zou gebeuren dan zou ik daar 'niet zo blij' mee zijn
Oud 12-06-2004, 14:18
romanov
romanov is offline
Ik zou het echt vreselijk vinden, ik vond het al erg toen ze alleen in het bijzijn was van een jongen tijdens het uitgaan. Dat komt omdat het heel kut uitgegaan is, en ik het liever anders gezien had. Daarbij komt dat ik toch wel een klein beetje jaloers aangelegd ben.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:49
ilse
ilse is offline
Citaat:
sensual schreef op 07-06-2004 @ 18:42 :
Verschilt inderdaad per ex en situatie. Maar een maand vind ik nogal kort en dat zou ik dus wel klote vinden.
Oud 12-06-2004, 20:34
The PyroPath
The PyroPath is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 11-06-2004 @ 23:21 :
Been there, done that en ik vind hem achteraf een lul. Gewoon omdat hij het doet om mij te sarren. Respect voor iemand tonen is tegenwoordig heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 21:22
Verwijderd
Het ligt er natuurlijk aan wat voor ex. Maar ik zou het niet leuk vinden, denk ik. Stiekem.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 21:37
Verwijderd
ligt aan hoeveel ik om die jongen geef en hoelang we iets hadden en hoe t was in die tijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:27
meisje833
meisje833 is offline
mijn ex had na 4 dagen al een ander na anderhafl jaar relatie met mij

niet echt leuk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 23:10
JCG
JCG is offline
licht eraan wie het uitmaakte. Als ik het uitmaakt kan het me geen zak schelen. Als zij mijn dumpte, ja dan zou ik me best klote voelen.
Oud 14-06-2004, 09:50
debotjuh
debotjuh is offline
bij mij is het alweer 3 weken uit en in die 3 weken heeft die na mij nog eentje gehad en nu heeft die alweer een ander
ik snap dat niet !!!!! op de dag dat het uitging ( op me verjaardag dus) zei die heel vaak ik hou van je ) en in de avond is het van jah k geef niet meer zoveel om je enz

ach ja ken wel een betere jongen als hem krijgen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:56
debotjuh
debotjuh is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 10-06-2004 @ 11:57 :
....Zucht

Mijn ex-vriend had ook al snel een nieuwe relatie...Met het mens waar ik de GROOTSTE hekel aan had...Dan voel je jezelf wel even klote moet ik zeggen...Maar gelukkig was het na 3 weken alweer uit en een half jaar later zijn we weer bijelkaar!

Maar als ik da mens zie heb ik nog steeds zoiets van, GRRRRR!

dat heb ik nu dus ook
hij heeft met een meid al een paar dagen waar ik altijd een hele erge hekel aan had
toen ik met hem had zei die zelfs tegen mij van als dat het enigste meisje op de wereld was had ik never nooit met haar genomen
maar ondertussen na 2 weken uit dumpt die na mij weer een ander meisje en nu zit die dus met haar
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 08:46
debotjuh
debotjuh is offline
maar ik hoef voorloppig effe niemand
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 09:48
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ik ken het gevoel.
Heb kort met mijn ex gehad, dag erna had ze met een vriend van me.
Lang klote gevoeld maar ga er niet wakker van liggen hoor.
Ik heb liever dat een vriend van mij met haar neemt dan een vreemde die jij totaal niet kent.
Dan weet jij tenminste waar ze het mee te maken heeft.
Oud 15-06-2004, 09:56
sita15
sita15 is offline
mijn ex heeft nu ook weer een ander na 2 maanden. onze relatie heeft 3 maanden geduurd. Ik heb er best wel moeite mee denk ik als hun relatie langer duurt.

Ik haat haar niet, ik wil haar juist een spreken om haar te vertellen waar meneer ( me ex dus) op uit is...........sex

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 09:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten