![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tegenwoordig is deze partij verworden tot een tweede LPF (Verdonk verzint plannen waar Pim alleen maar van droomde). Ik vind het ook wel tekenend dat Dijkstal, maar ook een Paarse VVD'er als De Grave de fractie met stille trom hebben verlaten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor het beoordelen van boeven hebben we rechters, voor het beoordelen van geesteszieken psychiaters en voor het beoordelen van uithuisplaatsingen hebben we gezinsdeskundigen. Waarom voor het beoordelen van integratie niet een commissie van hoogleraren en deskundigen in de Islamologie, Nederlandse geschiedenis, politicologie, sociologie, et cetera? Het is best mogelijk om criteria op te stellen voor integratie. Zoals ik zei is dat natuurlijk arbitrair. Ergens moet je een vlaggetje prikken en zeggen: 'vanaf hier ben je goed geïntegreerd'. Maar het feit dat dat subjectief is, is natuurlijk geen reden om het maar niet te doen. Je kunt best enkele concrete toetsstenen formuleren aan de hand waarvan je de mate van integratie bepaalt. Het woord 'vignetten' is hier nogal ongelukkig gekozen, dat wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is er mis met de Islam zelf?? ![]() De slechte integratie van EEN DEEL van de allochtonen heeft de NLse overheid en met name de VVD aan zichzelf te wijten. |
![]() |
||
Citaat:
en daarnaast is dit kabinet echt dom door zich zo kritisch uit te laten over allochtonen...like, het zal best wel kloppen wat ze zeggen, maar door zulke harde standpunten in te nemen creeer je alleen maar meer polarisatie en dat is nou net wat er niet moet gebeuren.
||
![]() |
Citaat:
En een nóg slechtere integratie...want je bent echt dom als je gelooft dat met zulk beleid en zulke uitspraken etc. allochtonen zich meer geaccepteerd voelen. Zolang ze dat dan ook niet voelen zullen ze zich ook niet redelijk gaan integreren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De Islam in het algemeen vormt een bedreiging, omdat binnen de Islam het Islamisme steeds meer aanhang krijgt. De seculiere Islam vormt geen gevaar voor onze samenleving. De slechte integratie van allochtonen is niet zozeer te danken aan de VVD, maar meer aan de politieke correcte en cultuurrelativistische elite in Den Haag. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik ga hier niet verder op in, behalve dat iedere geloofsrichtiong mensen met extreme en niet extreme overtuigingen heeft en kent. Er zijn bijvoorbeeld genoeg smerige zionisten die ook elke gedachte van democratie en de verder door jou opgenoemde punten verwerpen, en in de VS heb je ook weer stapels van die fundamentalistische christenen. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kennen het Christendom en Jodendom haar extremistische interpretaties. Maar het Christendom en Joden zijn, zeker in het Westerlijke cultuurgebied, grotendeels seculier. Dat is het resultaat van de Verlichting. De Islam heeft de Verlichting echter nooit doorgemaakt. Dat zie je dan ook terug in de interpretaties van Islam en de cultuur die deze religie met zich meebrengt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom zou ik me kritisch opstellen tegenover de Islam opzich? Dat je kritiek hebt op de MISbruikers ervan is weer een heel ander verhaal. En aan de andere kant ,de Christenen Joden zijn ook heus niet zo kritisch op hun eigen geloof hoor, dus bazel niet zo. Alsof jij ook maar enige kennis hebt van de werkelijke Islam, want die is dus echt niet minder vredelievender (vaak zelfs vredelievender) dan de andere godsdiensten. En jij bent een schoolvoorbeeld van een rechtse Hollander die denkt dat ie alles beter weet, net zoals de NLse overheid dat al jaren denkt en zie hier het resultaat. Lekker voor ze, zeg ik dan, eigenwijze mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De overheid voerde jarenlang een links cultuurrelativistisch integratiebeleid, dat gebaseerd was op vrijwilligheid en behoud van de eigen culturele identiteit. Het gevolg daarvan is dat er een multiculturele segregatie is ontstaan. En jij bent een schoolvoorbeeld van een linkse cultuurrelativist, die denkt dat problemen verzwijgen en alles poeslief toelaten dé oplossing is voor diverse maatschappelijke problemen. ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
joods-christelijk + de rest
||
Citaat:
![]() ![]() ik kan ook hier mijn conclusies over de chr. en jodendom trekken zonder dat ik er iets van weet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe laag kun je zinken zeg... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, volgens sommigen ben ik "diep gezonken". De argumentatie ontbreekt telkens. Ook vind ik juist zulke uitspraken duiden op een gebrek van respect en fatsoen. |
![]() |
||
Citaat:
en idd, daardoor zal het niet erg snel gaan maar dat kan ook gewoon niet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() politieke Islam...liberale samenleving... ![]() ![]() ![]() OMG, wat een bullshit: Citaat:
..streeft naar een Islamitische staat en volstrekt Islamitische wetgeving?? Jongen, kom eens met citaten uit de Koran..je moet hier niet zomaar dingen komen verkondigen die niet kloppen, je lijdt duidelijk aan Islamofobie (waar helaas meer onwetende mensen last van hebben ![]() En, wat versta jij onder Islam in het algemeen en de seculiere Islam ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() owh nu we het toch hebben over gebrek aan respect en fatsoen.. WIE is hier degene die leugens komt verkondigen over een religie waar hij hélémaal NIETS over weet..??? Precies, het vingertje wijst naar JOU!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze 'nieuwe VVD' is zeker een andere koers ingeslagen dan de oude, maar ik denk dat het nog te vroeg is om de balans op te maken. De 'paarse' aanpak is na acht jaar mislukt gebleken, maar je kunt na éen jaar Balkenende nog niet zeggen dat deze nieuwe harde aanpak óok mislukt is. Laten we aan het eind van de parlementaire rit nog eens kijken. |
![]() |
||
Citaat:
en ik zeg ook niet dat het beleid mislukt is, maar dat het gaat mislukken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wilders is inderdaad een lelijke kwerulant die mensen alleen maar tegen zich in het harnas jaagt. Dat geldt ook voor Hirsi Ali, hoewel ik die nog geloofwaardiger vind dan Wilders. Ik ben bang dat we op deze manier ook geen spat verder komen, maar dat komt eigenlijk doordat ik überhaupt niet zo geloof in integratie'maatregelen'. Ik zie het meer als een natuurlijk proces waar je van buiten niet zoveel aan kunt versnellen of veranderen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|