Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog niet helemaal... in mijn I Tjing staan namelijk geen hexagrammen met X en O er in...
Huu heb ik nog een heel belangrijke vraag... hexagram 11 (da's bij mij naast de 1), is dat: _ _ _ _ _ _ ___ ___ ___ Of ___ ___ ___ _ _ _ _ _ _ ? Maw, welke helft moet eerst? ik zie 't al, horizontale gedeelte eerst (bovenaan), verticale gedeelte onderaan, dus goedbeschouwd verticale gedeelte eerst want je begint dus van onderaf met tekenen Maar 29 en 40 zijn bij mij niet hetzelfde hoor...
Laatst gewijzigd op 09-06-2002 om 16:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() de 1e = nr. 16 en de 2e is nr. 8 ![]() |
![]() |
|
dan nog niet...
Code:
16: 8: _ _ _ _ _ _ ___ ___ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Misschien loop ik in jou ogen wel enorm uit mijn nek te lullen hoor, maar ik begrijp het niet helemaal... en schaamte is kut, iedereen maakt fucking fouten.
|
Mijn boek heeft het ook wel over die X en die O's idd, maar toch ga ik het echt niet snappen...
*zou willen dat iedereen normaal Nederlands gebruikt* Heb d'r een jaar over gedaan om dat vage taaltje van de bijbel een beetje te kunnen begrijpen, hoop niet dat dit ook een jaar gaat duren.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Mystiek --> rustig.. Mr.Ed. | 76 | 19-10-2005 22:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bekeerde moslima's -Daliya- | 198 | 12-02-2005 21:05 |