Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen zit die band om zijn rechterarm wat onligisch. Want als je zo'n brede band strak om je elleboog hebt zitten is het lastiger om je elleboog te gebruiken. Bij de turtles was het geloof ik zo dat de brede kant aan de buitenkant zat en dat hij aan de binnenkant van de elleboog smaller/wat opgerold was. maar dat is dan ook me enige toevoeging van commentaar ![]() |
![]() |
|
Ik vind 'm heel dope.
Alle kritiek is wel zo ongeveer genoemd. Kijk alleen nog ff naar je 'spades' symbool. Ofwel het schoppenteken. Hier staat wel 'n plaatje. De vorm dan, hè.
||
Citaat:
On-topic: damn men, weet je hoe vet. En ook vind ik het thema 'circus' al goede vondst. Ik weet niet of ik het goed zie, maar ik vind dat ie een beetje op de Samurai lijkt die al eerder is gemaakt, maar dat zal wel voornamelijk door het kapje komen dat hij opheeft. Verder interresante houding. Ik weet niet wat een cape voor effect zou hebben, het covert iig al een stuk van de background. En als binnenkant zou je dan ook een soort patroon van mini hartjes/schopjes/enz. kunnen doen. Maar das fantasie. GLHF, ik ben benieuwd naar de gekleurde, mocht die volgen. En verder nog andere figuren.
|
|