Advertentie | |
|
![]() |
|
Goede zaak, ik was ook bang dat ik hem kwijt was
![]() Ik hoop dat ik een gaatje vind, anders stuur ik iemand anders wel met mijn 3 stemmen... Ik ben opzich wel voor het idee dat iedereen zou moeten stemmen (niet verplicht, maar gewoon, "gewoon" ![]() Mensen die niet veel van politiek weten en dus ook niet echt weten welke partij ze zouden moeten stemmen (laat ik zeggen, de "lpf" stemmers van balkenende I), zouden wat meer aangespoord moeten worden blanco te stemmen ipv een willekeurige gok te doen of te stemmen op iemand waarvan ze denken dat hij of zij wel goede dingen zegt. Ik ben tegen niet stemmen, dat heb ik al wel eens uitgelegd. Maar jah, het zal er wel nooit van komen...
||
Citaat:
![]() Nou had ik natuurlijk ook kunnen weten dat we hier te maken hadden met een verlate 1-april grap(je was niet de eerste die met dit verhaal op de proppen kwam), maar we sloegen ons toch wel voor de kop. ![]()
|
erm,.. dinalfos: kon ie nu stemmen of niet?
Ik heb wel een keer kunnen stemmen met alleen een paspoort. ![]() op www.ukomttochook.nl staat dit: "Ik wil wel gaan stemmen, maar ik ben mijn oproepkaart kwijt." Bij de afdeling Burgerzaken van het stadhuis kun je een nieuwe oproepkaart krijgen. Neem hiervoor wel een geldig paspoort of rijbewijs mee
||
Citaat:
![]()
|
op www.ukomttochook.nl staat ook dit:
Wat kan ik doen als ik mijn oproepkaart kwijt ben? In dat geval kunt u (mondeling) vragen om een nieuwe oproepkaart bij uw gemeente. Als u weet bij welk stembureau u moet stemmen, kunt u zich met een geldig legitimatiebewijs bij dit stembureau melden en vragen om een nieuwe oproepkaart. De Voorzitter van het stembureau mag u dan een nieuwe oproepkaart geven. dus ik ga zo proberen of ik toch mag stemmen ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|