Gentenaar, lijkt me duidelijk... NEC draaide een slecht seizoen, maar Gentenaar keept nog steeds op niveau... Houdt er veel penalty's uit, heeft ongelofelijke reflexen (remember, vd Vaart?) en bereikt binnen no time elke hoek van het doel, zonder problemen.
Probleem was gewoon de dekking dit jaar, waardoor spelers makkelijk vrijkwamen in het strafschopgebied en hoe goed je als keeper dan ook bent, die acties blijven zeer moeilijk te keepen.
1 Op 1 was hij erg sterk en de situaties waar hij vorig jaar goed keepte, daar keepte hij nu zelfs nog beter. Jammer alleen dat er bij vlagen gewoon een amateuristische verdediging voor hem stond, met zeer veel onprofessionele fouten.
Als dit seizoen een beter draaiend team om hem heen had gestaan, had hij nu de overstap kunnen maken naar een topclub. Maar jah, dat zat er weer niet in...
Hij is trouwens ook tweede geworden in het nationaal klassement beste speler, volgens mij kwam hij een half puntje tekort... Zegt genoeg, denk ik...