|
|
Bekijk resultaten poll: Wat zou je denken als een 17jarige verteld iets te hebben met een 13jarige? | |||
Ik zou nix denken. Gewoon oke/leuk. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
85 | 48.57% |
Jemig wat een groot verschil. |
32 | 18.29% |
Dit is niet gezond. |
41 | 23.43% |
Anders: namelijk... (graag posten) |
17 | 9.71% |
Aantal stemmers: 175. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ben nu 16 jaar, en ik sta mss het dichtst bij je aan. Ik was zelf 13 toen ik iemand van 17 leerde kennen. Uit de vorige berichtjes heb ik opgevangen dat de meesten er negatief tegenover staan, maar bij mij was dit helemaal niet het geval. Iedereen vond dat wij goed bij elkaar pasten. JE moet niet naar 'een dertien jarig meisje' kijken, maar naar de persoon zelf. Ik zou zeggen, ga ervoor!! Echt waar!! je zult er waarschijnlijk geen spijt van krijgen. En op de commentaar van: je kunt er niet mee rotzooien: 1 opmerking => NIET WAAR!! rotzooien kun je ten eerste met niemand! Ik ben met die jongen naar bed geweest, ik heb prachtige tijden ermee beleeft (gn verdere uitleg). Dat hangt allemaal van persoon tot persoon af! Ga ervoor, zou ik zeggen!! KUZZZ |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken haar verder ook niet zo goed, Het ging mij puur om de vraagstelling wat je ervan zou vinden als je hoorde dat... Dus niet alleen in mijn geval, maar ook in het algemeen. quote: tps Ik bedoel dus niet of de relatie succesvol kan worden oid, maar gewoon hoe je over er tegen aankijkt. Goed lezen he ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 12:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Cut the crap. Je beseft hopelijk zelf ook wel dat je vreselijk fout zit. Zo niet dan adviseer ik je om jezelf per direct te verhangen. Misschien is het in jouw geval, beter als je het eens met de vader van dat meisje bespreekt, hij zal je denk ik wel enigszins een objectief perspectief kunnen bieden.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Credits Credits |
![]() |
||
Citaat:
No offense verder hoor, aangezien er een boel 13-jarige sletjes zijn die kijken alsof ze dolgraag geneukt willen worden door willekeurig persoon met een veel te groot geslachtsorgaan. Ik kan me wel voorstellen dat er oudere jongens zijn die er wel even overheen willen, om het zo maar te stellen. Niks voor mij. 13 en 17 vind ik bijvoorbeeld niet kunnen, maar 21 en 25 bijvoorbeeld is geen enkel probleem.
||
Citaat:
Overigens vind ik een leeftijdsverschil van 4 jaar niet te groot. Maar een meisje van 17 en een jongen van 21 is toch heel iets anders dan een meisje van 13 met een jongen van 17.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, ik ben geen 13 meer natuurlijk. Op zich vind ik het verschil geen probleem. Het is alleen goed uitkijken. Vaak zijn die meiden van 13 aan minder toe dan het lijkt of dat ze zelf denken. (ben zelf ook 13 geweest en ik dacht dat ik de hele wereld aan kon) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan pubert ze een jaartje en is die gozer weer een jaar verder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 4 jaar verschil kan wel (ook bij deze leeftijd) als je er maar rekening mee houdt dat jullie misschien andere verlangens en behoeften hebben, wat misschien niet eens zo is, want het kan natuurlijk dat zij al redelijk 'ver' is en jij nog niet (sorry ![]() ![]() en als jullie echt verliefd zijn dat bewijst dat toch al dat dat niet zo is ![]()
||
Citaat:
Ik ga zo maar even naar de basisschool een nieuw neukertje oppikken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |