Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 15:56
ABrules
ABrules is offline
nou jongens kennen ook behoorlijk erg roddelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2002, 16:09
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

Wat vinden jullie hiervan?!
PURE ONZIN!!!

Ik heb meer dan genoeg vriendinnen. En ik kan het met allemaal supergoed vinden. Zonder dat er "spanning" tussen ons in bevind.

Maar natuurlijk verschilt dit ook weer per persoon...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
Als meisje kan je een jongen niet als beste vriend hebben. Puur omdat je beide van het andere geslacht bent, en er dus een spanningsverschil ontstaat.

da's onzin
ik heb meer vrienden dan vriendinnen, en dat schiet vééééééééééééle lekkerder op. kan je tenminste jezelf bij zijn, en ze zijn vaak nog sexy ook (heb je bij meisjes onder elkaar zo niet hé)

*blue*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hier ben ik het dus niet mee eens. Ik ben al 7 jaar bevriend met een jongen en die zit 2 klassen hoger, nou, ik ben al zat x op hem geweest en hij op mij, maar dat heeft ons juist dichter bij elkaar gebracht. maar we zijn nu nie op elkaar, alhoewel...ik hem eigenlijk wel leuk vind.... maar ik begin er nie aan
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:51
miro
miro is offline
Ik ben het er helemaal niet mee eens. Denk juist dat ik af en toe beter met een jongen kan praten dan met een meisje. Vanuit beide kanten zijn er dan totaal geen gevoelens aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik ben het er helemaal niet mee eens. Denk juist dat ik af en toe beter met een jongen kan praten dan met een meisje. Vanuit beide kanten zijn er dan totaal geen gevoelens aanwezig.

Tuurlijk praat ik nie overal met mun beste vriend over, maar sommige meiden-dingen wil hij wel met me bespreken. Pas begon hij over borsten tegen mij. Maar ik vertel wel veel tegen hem, maar het is ook wel leuk om echt dingen voor meiden tegen un girl te lopen lullen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 22:05
freggelfreak
freggelfreak is offline
ik zie mijn beste vriendin veel meer dan mijn beste vriend. ben ook eerst verliefd op haar geweest, maar wilde dit niet en nu is alles weer gewoon. ik denk dat het makkelijk kan om een beste vriendin te hebben. ga echt supervaak bij haar langs en ok je hebt het over andere dingen dan met jongens, maar dat heeft ook weer zijn leuke kanten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 18:39
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Ik ben het er niet mee eens. Ik heb een hele goede vriend al heel lang en er is nog nooit zelfs maar één seconde spanning tussen ons geweest. We hebben al een paar keer samen geslapen omdat dit zo uitkwam enzo, en er is nog nooit wat gebeurd. Dus ik denk wel dat het kan, vriendschap tussen jongens en meisjes zonder verder iets.

...~xXx~...Druppeltje...~xXx~...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:01
sweatbear
sweatbear is offline
Ik vind dat nergens op slaan..
Waarom zou je als meisje niet bevriend (en dan bedoel ik goed bevriend) met een jongen kunnen zijn?
Ik heb 2 beste vriendinnen en voor de rest zijn het alleen maar jongens waar ik mee omga... Deze jongens weten ook best veel van mij.
Dus op de stelling of meisjes geen beste vriend kunnen hebben... dit is gewoon vette onzin!!

Zoiets heet vooroordeel...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:55
jelles
jelles is offline
Ik ga heel veel met 2 meiden om, al een paar jaar, maar nu ben ik verliefd op een, moet ik het vertellen, want ik ben bang dat dit tenkoste kan gaan van onze vriendschap....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:56
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:

Ik vind het absolute onzin
Natuurlijk kunnen jongen & meisje elkaars beste vrienden zijn...
Ik bedoel waarom niet? Omdat er een klein verschilletje is?
Pff...
Als je daar al op moet gaan letten bij vriendschap...
Het gaat toch om die vriendschap of niet soms?
hmpf... *de wereld van tegenwoordig*
Oud 09-06-2002, 20:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:

Omdat er een klein verschilletje is?
nou nou, klein... poe hee, bij sommige mensen is ie groot hoor
Oud 09-06-2002, 20:24
Cinamon
Cinamon is offline
hmm
tjah... hahaha
vergeten
sorry daarvoor
Oud 10-06-2002, 18:16
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
girl4you schreef:

ben ik het niet mee eens... ik kan beter met jongens opschieten dan dat ik met meisjes kan.

majah ik kan dan wel met sommige meisjes opschieten maar beter met jongens .. majah
dat heb ik andersom vaak(niet dat ik het tof vind als iemand gaat zeuren over dat een nagel is gebroke enzo)
Oud 10-06-2002, 20:47
feline
feline is offline
Het kan wel. Veel vriendschappen tussen jongen en meisje gaan kapot omdat 1 van de 2 verliefd wordt op de ander. (Ik heb pas nog gezien dat ze alletwee verliefd werde, das wel mooi..)
Maar ik heb nu al 4 jaar een hele goede vriend waar ik echt ontzettend veel mee deel. Maar er is totaal geen seksuele spanning. We zien elkaar eerder als broer en zusje. Hij heft me echt weleens naakt gezien enzo, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit iets tussen ons zou gebeuren. (Ik zeg nooit nooit, omdat je dat niet voor 100% kan zeggen.) Dus ik denk dat zulke vriendschappen wel kunnen in bepaalde gevallen. Ik hoor wel vaak van mensen dat ze haast jaloers zijn op hoe wij met elkaar omgaan...
Oud 10-06-2002, 21:08
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Is leuk dat er nu net een topic over is. Vandaag hoor ik dus dat mijn ex met haar beste vriend is gegaan. Heb ik opzicht geen probleem mee hoor, maar het geeft aan dat het uiteindelijk toch nooit goed kon gaan. Op school hangt er ook altijd een soort sexuele spanning tussen hun, dus ondanks dat ze altijd zei dat ze NOOIT met hem zou zoenen, had iedereen het natuurlijk al lang zien aankomen.

Ik denk dat het heel moeilijk is als je beste vriend van het andere geslacht is. Als je zo goed met elkaar kan opschieten is het zeer waarschijnlijk dat de vonk op een gegeven moment toch overslaat, en dan is het maar de vraag of je nog steeds beste vrienden kan zijn, zeker als het zoenen op een echte relatie is uitgelopen.
Oud 11-06-2002, 17:06
MI$$Y_ME
MI$$Y_ME is offline
ik heb al 3 jaar een beste vriend..
ik heb hem leren kennen op school..
hij had interesse in mij. maar ik was pas 14 dus had nog niet zo'n zin in een lange relatie..
dus heb ik met hem gekust..maar meer ook niet..
er is nix uit voort gebloeid..
maar we zijn wel vrienden gebleven,
en die 2 jaar erna zijn we ook gewoon vrienden gebleven..
maar er is altijd al een spanning geweest..
en die merkte we allebei..maar hebben t nooit beantwoord..
maar nu is t net 2 mnd uit met me vriend..
en de spanning was er nog steeds..
toen is er vorige week iets gebeurd..we hebben weer gekust enzo..
maar nu ben ik verliefd op hem..
dus ik weet niet wat ik moet denken van een vriendschap..
je hebt tog altijd die nieuwsgierig heid hoe het zou zijn..
dus ik weet niet of deze vriendschap zal blijven..
of dat t een relatie word..
maar ik weet dat vriendschap tussen een jongen en meisje bij mij niet zo goed werkt..

groetjes MISSY ME
Oud 12-06-2002, 17:38
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
ik heb ongeveer 1.5 maand geleden een heeeeeele leuke jongen lere kenne op school (lang verhaal ga ik nu niet helemaal uit de doeke doen) en nu is hij mijn allerallerallerbeste vriend!!
de spanning die er hangt vind ik er nu net plezierig aan!! ik ben wel n beetje verliefd op hem, ik geef t nu toe en hij weet dat ook, en hij is ook wel verliefd op mij (hij heeft t eerst toegegeven) maaaaar hij heeft een meisje, dus het kan gewoon niet. langs 1 kant wel spijtig, mja, ik ben wel superhappy dat ik m ken, kan egt ALLES bij hem kwijt, zelfs meer dan bij me beste vriendin!!

kuzzje,
xELSx(die hem nooooooit als beste friend wil verlieze!!)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:10
colaatje
colaatje is offline
waarom zou dat niet kunnuh????? da snap ik ech nie!!!ik heb al sinds ik me kan heuge een bestuh friend, hij heeft een vriendin en ik een vriend!!!! maar toch blijven we gek op elkaar, maar echt enkel als friiends, nix meer en nix minder. en natuurlijk wordt er weleens aan ons gevraagt of we wat hebbuh, maar tja das gewoon nie zo, en dat gebeurt ook nie!!!!!!!!! het enige nadeel van mijn best friend is dat mijn boyfriend het niet altijd zo nice vind!!!!
xxxx carola
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:00
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

ik vind die stelling klets.. Ik heb kei goei maatje en is ook meisje, zelfs heel erg mooi meisje. Maakt het inderdaad soms moeilijk als ik haar zie, en ze er stralend en vrolijk bij loopt..
Maar ik wil de vriendschap niet verprutsen die is nu erg goed. Maar jah.. spanning is er zeker, weet ze ook .

*Legolas*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten