|
|
Bekijk resultaten poll: Moet roken in uitgaansgelegenheden verboden worden? | |||
Ja, veel mensen hebben last van de rook |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 51.85% |
nee, dat is onzin |
27 | 33.33% |
ik weet het niet zo goed, aan de ene kant wel, andere kant niet |
12 | 14.81% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- meeroken is niet schadelijk - niemand in een cafe heeft last van mijn rookgewoonte, aangezien ik niemand verplicht mee te roken. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Gezien het feit dat het een redelijk afgeloten ruimte is, vaak ook slecht geventileerd (waar ze ook wel eens wat aan mogen doen), dwing je mensen om met jou mee te roken. Offtopic: Hoe triest kunnen we zijn ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (joostje)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsja kmoet zeggen dat jouw sociale vaardigheden me tegen vallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De cafeeigenaren worden door het kapitalistisch systeem (heerlijk dat marxistisch taalgebruik) gedwongen om roken toe te staan in hun nederige stulpjes: indien zij dat niet doen zouden ze te veel klandizie verliezen. De enige manier om niet-rokers een rookvrije uitgaansgelegenheid te garanderen is het universeel te verbieden [/joostje] [naam onbekend] Wat hij zegt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In een marxistische samenleving dient men niet uit te gaan maar zich in te zetten voor de staat en de staat alleen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, serieus, nicotine is de werkzame stof wat dat betreft, en pleisters geven exact hetzelfde effect. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() wel ff doortrappen ondertussen eh |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig wordt de samenleving steeds minder tolerant. Roken is namelijk niet de norm, roken is de uitzondering. Niemand vindt zijn eerste sigaret lekker. Het is stomme stoerdoenerij voor pubers die zich anders geen houding weten te geven. En dan opeens merken ze dat ze verslaafd zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Een paar kleine wijzigingen
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben psychisch verslaafd...
||
![]() |
Citaat:
Het is op zich niet zozeer de nicotine. Als wel de gewenning er aan. Oplossing: er niet aan wennen. Niet beginnen.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Privaat.... vs. Publiek: mag ik daar uit concluderen dat je VOOR rookverbod in overheidsinstellingen bent. En daar horen jongerencentra bij! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is niet het belangrijkste... Hij is standaard 50 cent goedkoper ![]() Maarre... Ik weet niet of je ooit door de foyer van de bios bent gelopen, maar als jij daar niet na 2 stappen kermend over de grond rolt, weet ik het ook niet meer. Als die pauzes er niet meer zouden zijn, zouden rokers niet meer naar de standaard bios gaan, alleen naar een luxe bios...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: