Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Anders zou je een keer bij hem langs moeten gaan, en het hem vertellen. Dan weet hij meteen waar hij aan toe is, en dan weet jij ook meteen of het voor hem ook alleen vriendschap was (of meer). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij kan dit fout opvatten en je kan hem hard kwetsen en als je iemand als vriend wil houden had ik dit niet gedaan.... |
![]() |
|
Het hem gewoon vertellen, .. zie je hem nog veel..? Of spreken jullie enkel via sms?
Als je het hem écht niet gewoon wil zeggen, dat je het idee krijgt dat hij meer wil dan vriendschap, dan kan je ook subtiel over andere jongens beginnen ofzoiets.. Maar mss is het toch beter om gewoon met hem erover te praten ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou hij woont een aardig eind van mij vandaan, en ik spreek hem alleen maar af en toe met uitgaan... Ik ben ook van plan om toch maar eens met hem te gaan praten, want als ik iets in ieder geval niet wil, dan is het hem kwetsen.. gewoon omdat hij hiervoor te aardig is, en bovendien verdiend geen enkele jongen dat... Dus de eerst volgende x dat ik hem zie ga ik maar eens praten... om zoiets over de sms te doen lijkt me niet handig... in ieder geval thanxx voor de tips (F)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
Liefde & Relatie |
pff hoe ga je nu met je ex om :s alys | 6 | 22-02-2007 16:42 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68 darkfairy | 494 | 07-09-2006 19:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #66 rare kwast | 492 | 21-08-2006 15:48 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |