Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een oplossing voor de lange termijn is dat iig niet... Pak liever de dingen waardoor je denkt dat leven met een masker gemakkelijker is aan. (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Elke keuze die je maakt heeft gevolgen - ook een masker op doen en niets aan je problemen doen is een keuze. Welke gevolgen denk je dat welke keuze heeft? Krankzinnig - nee. Het is wel iets wat je niet moet negeren, en verandering nodig heeft, imho.
||
Citaat:
Dus is doen alsof alles goed gaat, is veel beter, mensen vinden je grappig, kunnen lol met je trappen enz. Ik weet dat het niet goed is, met dat masker en zo, maar toch...'t voelt alsof ik niet anders kan/wil.. 'K weet t ook allemaal niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig ik doe niet aardig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar .. 14 jaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het al doodeng om 'gewoon' een wapen te zien (waar dat veiligheidsdingetje dan nog op zit).. *brr* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je mag me wel toevoegen op msn, dan kun je me helemaal verrot schelden en ik kan er niets tegen doen. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry, ik bedoelde het niet kwaad... ![]() Nou ja, ik wil gewoon geen LJ beginnen omdat ik mezelf niet zo almachtig ineteressant vind. Bovendien is het iets wat je eigenlijk bij zou moeten houden en op Internet heb ik al genoeg om bij te houden. En dan nog het feit dat ik het hier kwijt kan en het kan delen met een vaste groep mensen. Dat vind ik totaal niet verkeerd. Dus... Zo beter?
||
Citaat:
![]() 't zal je misschien shockeren, maar LJ's zijn niet alleen bedoelt voor interessante mensen. ![]() ![]() ![]() Ik vind 't gewoon een beetje raar; met een LJ kan je het *juist* delen met een vaste groep en kan je zelf bepalen wie 't leest en wie niet. Daarnaast heb je er meer vrijheid in, en kunnen mensen vrij reageren. Hier heb je geen vaste groep mensen? Dit is een publiekelijk forum; elke kip en ei kan 't lezen. ![]() Nou ja, genoeg offtopic. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog even mijn eigen hart luchten: Veel te vroeg wakker geworden, al om half 6 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[snoopy opmerking verwijderd omdat ik 't dus verkeerd begrepen had wat ze met haar entry bedoelde. ![]() ![]() Lijkt mij ook dat mensen gewoon moe worden van hier posten omdat ze hoogstwaarschijnlijk toch geen reactie krijgen en ws. hun werk ook weinig tot niet gelezen word. Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 10:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
liever via pm.
|