Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 07:31
Verwijderd
Een korte broek, kan het nog? Zo'n afgeknipte spijkerbroek iets boven de knieën, of pak jij stiekem nog de 3/4de broek van een paar jaar terug? En voor de meisjes, een korte broek, hebben jullie, of überhaupt ooit gedragen? Houden jullie het nu op rokjes?

En TS begint: ik heb niet eens een korte broek Mijn enigeste korte broek is dan mijn zwembroek, van zwembroekenstof en die draag ik eigenlijk ook alleen aan op het strand/zwembad. En ja ik heb wel een drie kwarts broek maar die trek ik alleen aan bij het fitnessen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 07:36
Pan Am
Pan Am is offline
Inderdaad, korte broeken doe ik niet aan. Afschuwelijk, al die G-sus jongetjes op straat met hun felrode of witte 3/4-broekjes, met Adidasjes en Pumaatjes er onder Over 3/4 baggy spijkerbroeken zal ik maar helemaal niet beginnen, want dat is echt eenm big nono. Korte broeken voor mannen horen wat mij betreft thuis op het strand.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 14-06-2004 @ 08:36 :
Inderdaad, korte broeken doe ik niet aan. Afschuwelijk, al die G-sus jongetjes op straat met hun felrode of witte 3/4-broekjes, met Adidasjes en Pumaatjes er onder
Oh god, volgens mij beschrijf je nu mijn vrienden Vergeet trouwens nu hun hippe Von Dutch polsbandje "authentiek gekocht op Ebay"

Citaat:
Over 3/4 baggy spijkerbroeken zal ik maar helemaal niet beginnen, want dat is echt eenm big nono. [/B]
Ieeeeuw, dan denk ik altijd aan Lepra de Clown wear eigenlijk, die post dat altijd in het wathebjevandaagaantopic
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 07:46
Stevill
Stevill is offline
'k droeg ze vroeger wel veel nu alleen in de sportschool op het strand en in het zwembad heel af en toe wil ik mijn surfshort om zijn foute print ook wel op straat showen
Oud 14-06-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 14-06-2004 @ 08:38 :
Ieeeeuw, dan denk ik altijd aan Lepra de Clown wear eigenlijk, die post dat altijd in het wathebjevandaagaantopic

Erm ik heb eigenlijk maar 1 korte broek, die ik alleen aanheb in de sportschool en soms thuis.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 08:06
Anteverta
Anteverta is offline
toen ik nog een lief klein meisje was droeg ik geloof ik wel korte broeken. maar nu al jaren niet.. ben overgestapt op de rokjes (op dat inieminie spijkerbroekje dat ik wel eens in de tuin draag na dan )
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 08:32
BustedEngine
BustedEngine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 14-06-2004 @ 08:36 :
Inderdaad, korte broeken doe ik niet aan. Afschuwelijk, al die G-sus jongetjes op straat met hun felrode of witte 3/4-broekjes, met Adidasjes en Pumaatjes er onder :
bestaan ze nog ?? ik dacht dat die uitgestorven waren in zaandam zag je ze altijd met tientallen tegelijk
Oud 14-06-2004, 08:34
Ragnar
Ragnar is offline
Ik heb een afgeknipte witte legerbroek en een olijfgroene korte broek, maargoed met kisten eronder zien je nog niet echt veel van de benen
Oud 14-06-2004, 08:52
HenkMul
HenkMul is offline
Hehe, die Ridder, toch wel een van de weinige forummers, afgezien van wat modekutjes alhier, die erg vastgeroest is in zijn modedenken.

Henk Mul !
Oud 14-06-2004, 08:58
Verwijderd
Voordat ik een korte broek of een rokje aantrek, ga ik eerst een paar keer onder de zonnebank. Nadat ik dat heb gedaan heb ik meestal een rokje aan, maar in de tuin heb ik nog wel eens een korte broek o.i.d. aan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Die van mij zijn eerder 3/5e dan 3/4e. En een 'korte' broek alleen met zwemmen.
Oud 14-06-2004, 09:01
Briseďs
Briseďs is offline
Ik doe niet aan korte broeken, die zijn meestal veel te kort. Als t echt moet trek ik wel een rokje aan.
Oud 14-06-2004, 09:04
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Heb alleen een korte broek voor op het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:05
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik word nooit echt bruin (zonne-allergie blabla) dus rokjes draag ik alleen als ik al op vakantie ben geweest naar een warm land met veel zon. ik heb 1 lange korte broek die ik eigenlijk alleen draag op een festival omdat ik een hekel heb aan lange broeken die zeiknat zijn tot je knieën.
echte korte broeken vind ik verschrikkelijk lelijk
Oud 14-06-2004, 09:35
Qamra
Qamra is offline
Ik word ellendig van de hitte hier (als het 30 graden is), dus als het even kan loop ik in een hotpants of een rok(je). Schijt aan witte benen, ik heb liever witte benen dan een nacht lang kotsen en niet slapen.

En bruin worden doet mijn huid niet zo snel, dus als ik me moet blijven verbergen tot hartje zomer alleen maar omdat ik dan pas een beetje kleur op mijn lijf heb... nee. Plus dat ik zonnebanken (als werkwoord) haat.
Oud 14-06-2004, 09:44
Verwijderd
Ik trek een korte broek aan als het weer ernaar is, en dat mijn benen vlak na de winter dan nog wit zijn zal me werkelijk keihard aan mijn reet roesten. Ik ben niet zo'n zonnebanksjonnie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:52
vixen
vixen is offline
Ik heb een aversie tegen korte broeken. Ik bedenk er dan altijd van die bergschoenen onder en hele witte behaarde benen.
Ik heb geen korte broeken en mn 3/4broeken ben ik allemaal kwijt. Rokjes heb ik wel zat, maar mn benen zijn nog té wit, dus die doe ik echt niet aan. Met een panty d'r onder wel though.
Oud 14-06-2004, 10:10
rodina
rodina is offline
Geen korte broeken, wel 3/4 broeken, of rokjes, heel veel rokjes.
En voor mannen, 3/4 broek of eentje tot aan de knietjes
Oud 14-06-2004, 10:13
Verwijderd
Mijn kortew broeken zijn net zo groot als wat de meeste 3/4 broeken noemen..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-06-2004 @ 10:44 :
Ik ben niet zo'n zonnebanksjonnie.
Generaliseren is ook zo makkelijk Hmm, ondanks het warme weer vind ik eenkorte broek gewoon niet prettig, niet alleen omdat ik mijn benen er niet mooi genoeg voor vindt, acht ik het ook niet overal gepast.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:19
Verwijderd
3/4 broeken en rokjes. korte broeken zijn zo lelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:29
Avelon
Avelon is offline
ik heb wel 1 short, die draag ik ook regelmatig, maar tot nu toe alleen met een panty eronder. met blote benen is het toch wat naakt. verder rokjes en heel veel 3/4 broeken.
korte broeken voor mannen zijn echt te erg.. jammer wel dat ze anders weer van die witte beentjes op het strand hebben.
Oud 14-06-2004, 10:30
Faery
Faery is offline
Korte broeken zijn ideaal om je overdaad aan beenhaar te kunnen showen.
Oud 14-06-2004, 11:01
frozenfountain
frozenfountain is offline
Rokjes, 3/4broeken en hot pants als het echt heel warm is. Gelukkig heb ik het hele jaar door bruine benen.

En bij jongens vind ik een witte linnen 3/4 broek, spijkerjasje met opstaande kraag en dragon ball z kuif echt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:09
justakid
justakid is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-06-2004 @ 08:38 :

niks over ivo's stylo he dudes
Oud 14-06-2004, 11:29
Otis
Otis is offline
geen kortebroeken

gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:34
fucking hero
fucking hero is offline
Citaat:
Faery schreef op 14-06-2004 @ 11:30 :
Korte broeken zijn ideaal om je overdaad aan beenhaar te kunnen showen.
true
van die 70s wijde hotpants achtige dingen voor mannen zijn sexy. Extra sexy
Met citaat reageren
Gadje
Gadje is offline
ik heb wel korte broeken maar ik doe ze toch niet aan
geen gezicht, alleen morgen want dan heb ik sportdag
oh nee dan doe ik een andere aan
Met citaat reageren
Otis
Otis is offline
Citaat:
poop schreef op 14-06-2004 @ 12:34 :
true
van die 70s wijde hotpants achtige dingen voor mannen zijn sexy. Extra sexy
wel mét opgerolde sok.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:36
Verwijderd
Als het weer er na is...juh gewoon een korte broek of een 3/4 broek (of nog iets langer). Meestal waren die korte broeken lange broeken die zijn afgeknipt. Rokjes draag ik zelden.
Maar die mensen die hier dus geen korte broek willen dragen, dragen lange broeken in de fucking hitte?
Ik draag trouwens ook wel vaak lange broeken, maar dat zijn dan van die hele dunne stoffen. Lekker luchtig
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
In de vakantie wil ik af en toe nog weleens een korte broek aantrekken, als het zo uitkomt

jongens, tjah.. 3/4 broeken vind ik wel oke eigenlijk
Oud 14-06-2004, 11:41
chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
ik draag meestal rokjes. heb wel een paar kortje broekjes.. maar dan meer het hotpants idee .. ook wel leuk, maar die draag ik meer als ik op vakantie ben.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb wel een 3/4 ribbroek, maar die doe ik alleen aan in de tuin, als ik ervoor wil zorgen dat m'n benen iets minder lichtgevend wit worden.
(en ik heb ook een 3/4 wollen visgraatbroek, maar dat is winterwear.)
Oud 14-06-2004, 11:47
guess what
guess what is offline
ik draag nooit korte broeken want ik vind het heel lelijk.
rokjes af en toe.
Oud 14-06-2004, 11:59
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Otis schreef op 14-06-2004 @ 12:34 :
wel mét opgerolde sok.
Omg ik zie het helemaal voor me een heuptasje erbij van die bruine sokken met daaronder van die klompschoenen een hemd een krulletjes baard en een oude verdragen pet met daarop reclame
Oud 14-06-2004, 12:50
Verwijderd
Ik heb slechts hotpants. En korte broeken staan goed bij mijn vriend. Het perfecte sexy stel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 12:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb er 2, maar dan ook alleen voor vakantie. Maar heb nu al weer hele bruine beentjes, dus het kan opzich wel.
Heb 2 rokjes, maar die zijn voor buiten schooltijd.
Verder draag ik buiten schooltijd soms ook wel m'n 3/4 broek, mja...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 13:02
cha0s
cha0s is offline
3/4 broeken, korte broek, kilt.
vind 't allemaal chill zitten.
Oud 14-06-2004, 13:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 14-06-2004 @ 12:59 :
Omg ik zie het helemaal voor me een heuptasje erbij van die bruine sokken met daaronder van die klompschoenen een hemd een krulletjes baard en een oude verdragen pet met daarop reclame
dat zég ik
Oud 14-06-2004, 13:58
duifeltje
duifeltje is offline
Ik heb korte broeken jah, gewoon van die hele korte, bijna hotpants. 'k vind het veel lekkerder zitten dan een rokje, maar ik loop er nooit mee op school, dan wordt iedereen te erg verblind door mn prachtige witte benen .

Ik heb ook wel rokjes, als ze een beetje wijd zijn zit het wel lekker maar met te strakke kan je niet fietsen enzo.
Oud 14-06-2004, 14:06
Verwijderd
korte broeken... 2 Ik draag ze meestal op festivals of op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:06
da leentjuh
da leentjuh is offline
Hotpants bij een meisje kunnen wel, van die korte broeken niet. Hou 't zelf bij rokjes, heb op de basisschool wel met korte broeken gelopen en heb ook hotpants gehad, mjah nu dus niet meer. Ik draag op school toruwens alleen lange broeken.
Korte broeken bij jongens zijn echt heel fout.
Oud 14-06-2004, 14:09
Verwijderd
Dus als het buiten 35 is moet een jongen maar stikken, anders ziet hij er niet uit?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:12
AngelLena
AngelLena is offline
Korte broeken are sooo not done. Vooral niet als je benen niet normaal bruin willen worden (zoals die van mij, alles aan mij wordt bruin, behalve mijn benen, hoe irritant)
Oud 14-06-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 14-06-2004 @ 15:09 :
Dus als het buiten 35 is moet een jongen maar stikken, anders ziet hij er niet uit?
Hmmm, ik heb genoeg broeken die hardstikke dun zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:35
Verwijderd
Ik vind er nooit die me qua model en kleur aanstaan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 14-06-2004 @ 15:35 :
Ik vind er nooit die me qua model en kleur aanstaan.
heb 1 witte pantalon die heerlijk zicht, zo'n zachte linnen strandbroek, en een gewone witte dushi broek maar dan niet strak om me bipsje, en een hele dunne spijkerbroek [bijna linnnen/katoen] [diesel digby <3]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:39
Verwijderd
Is die diesel een beetje baggy? Mag ik het model ofzo weten?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 14-06-2004 @ 15:39 :
Is die diesel een beetje baggy? Mag ik het model ofzo weten?
Zeg ik: diesel digby

Redelijk losjes bij mij, heb toch wel dikke bovenbenen, anders gewoon een maatje groter nemen, als je de stof eenmaal gevoeld heb ben je vlieft, echtwaar.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:44
Verwijderd
Sorry, had erover gelezen.
Dan ga ik morgen na mijn examen eens kijken. Even afreageren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten