Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() tja, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Lijkt me moeilijk, maar ik denk dat als mn vriend dat graag wil ik heus wel een keertje mee zal gaan, als het maar niet te lang is en niet te vaak. ![]()
||
Citaat:
Hij zit constant te vertellen dat hij zo'n geweldig vriendje is voor Anna. Vanuit huis zijn ze nogal streng voor Anna dus daarom moet hij steeds weer even extra erin wrijfen dat hij zo goed is om daar rekening mee te kunnen houden. Ook probeert hij constant de discussie aan te gaan om zijn gelijk te halen. Nu ben ik zelf ook niet op mijn mondje gevallen en had ie het af en toe best moeilijk maar je kan je voorstellen dat dat geen leuke discussies worden. Het is allemaal een beetje vijandig. Hij denkt dat ie alles beter weet dan andere en dat ie het helemaal voor elkaar heeft in zijn leventje. Dit had ik al gehoord van mijn vriendin voordat we bij Jasper en Anna langs gingen en ik had verwacht dat het heus wel mee zou vallen. sja...niet iedereen heeft een leuke persoonlijkheid. ik had gedacht dat ik pas geleidelijk achter die persoonlijkheid zou komen. Maar nee...daar wordt letterlijk na 5 minuten al mee geconfronteerd ![]() Hoe Jasper en Anna toch al meer dan een jaar bij elkaar zijn snap ik ook niet. Voor mijn vriendin is het ook een raadsel want zij mag em gewoon ook niet. Ze was zelfs stiekem een beetje blij toen het bijna uit zou gaan maar helaas. Mijn vriendin vertelde ook dat zij aan Anna's gezicht kon zien dat ze het helemaal niet leuk vond, dat Jasper even heel blij tegen mij aan het vertellen was dat hij zo'n goede partner is voor Anna. En dat Anna geen vader meer heeft. En dat ze pas sinds 2 maanden bij hem mag slapen terwijl ze al 21 is. Dat was toch maar even iets waar hij even allemaal goed mee om moest gaan. god, hij heeft het echt 5 of 6 keer herhaald. Eerlijk waar. Ik had zelf ook nooit verwacht dat ik iemand zo erg niet zou mogen. Je hebt wel is iemand die je minder aardig vind maar en dan pas je je daarvoor maar een beetje aan. Alleen dit vond ik wel heel erg!! Dus om nog even jou post te bevestigen. Het is idd gewoon een ONTZETTENDE EIKEL! ![]()
|
![]() |
Ik kan het goed met zijn vrienden vinden en hij met die van mij, dus bij ons is er geen probleem.
Maar ff in jouw geval: als je met meerdere bent (dus niet alleen jullie 4, maar iets grotere groep) dan is het geen probleem en zou ik meegaan. Je kan dan met genoeg mensen kletsen enzo en kan je die jongen dus mijden. Maar als je echt de pest aan hem hebt en jullie zijn maar met z'n 4en... Tja, ik denk dat je dan best mag weigeren! Ik moet er niet aan denken om de hele avond met iemand te moeten zitten waar ik een hekel aan heb.
|
![]() |
mijn beste vriendni heeft een vriend, en k mag hem opzich wel
! maar modat ze nu iets met hem heeft laat ze haar oude vrienden zakken! ze vind het raar dat k nog wel met die oude-vrienden groep omga om t zo maar even te zeggen. maar k mag die vrienden van haar veriend nmiet echt! en k heb ook absolut geen zin om daar bij te zitten! en als k dan vraag waarom ze niet meer met die andere jongens om gaat en meiden...dan zegt ze van ja k mag zeniet zo en ze zijn te kinderachtig. maar als we uitgaan en ze komt ze tegen is ze toch aan t slijmen bij die jongens en meiden en later zegt ze weer van k haat ze echt! naja k snap haar dus absouut niet, maar k ga iig niet mee naar de vrienden van haar vriend!
|
Verwijderd
|
Ik ken zijn vrienden wel van naam, maar het merendeel heb ik nog nooit gezien. Als hij graag wilt dat ik meega, dan ga ik wel mee hoor. Ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik maak het toch wel gezellig voor mezelf. En als ik echt niet mee wil, of iemand echt niet aardig vindt, dan ga ik niet mee, hoe graag ik hem ook wil zien...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het ook niet super vinden met een collega van mijn vriend. Ze trekken vrij veel samen op, kijken samen films, gaan uiteten, luisteren naar muziek etc. Zo af en toe kan ik hem wel uitstaan, maar we gaan zo ook eens in het jaar met hem - en nog wat andere mensen - naar een filmfestival. Drie/vier dagen elke dag met hem naar de film is niet leuk meer. (Hij kan alleen maar over films praten of over muziek. Klinkt leuk... maar heb je een eigen mening over een film, dan kan je beter weggaan.. Ik vond een film echt fantastisch, hij krijste meteen dat het de slechtste film ooit was... En een film die hij fantastisch vond, vond ik echt suf... ik was natuurlijk achterlijk en te jong en begreep het gewoon niet...)
Ik heb het mijn vriend verteld, hij begrijpt het wel, hij had eerst ook moeite met z'n collega. Maar goed, ik hoef niet mee, maar als hij het echt fijn vindt, dan ga ik mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |