Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 14:15
Arashi
Arashi is offline
grenzen aangeven - tot hier en niet verder.

...mag ik?

'k krijg zolangzamerhand het gevoel dat ik enorm tekortschiet, hier. hoop eigenlijk ook dat degene(n ) die daar wat over kunnen zeggen als het volgens hen ook zo is, dat ook doen... ik twijfel enorm aan mezelf op dit moment.

beetje kinderachtige en negatieve post dit geloof ik, sorry.
Advertentie
Oud 14-06-2004, 14:23
Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Het zusje van een vriend me heeft een zelfmoordpoging gedaan Voor een auto gesprongen
Oud 14-06-2004, 14:24
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Aargh, een vriendinnetje-op-lange-afstand in combinatie met de NS levert wel maffe reisjes op
Oud 14-06-2004, 15:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
dreen schreef op 14-06-2004 @ 07:57 :
@Kruimel: Misschien een idee om het aan hem te vragen (hoe vervelend ook)? Dit lijkt me iig niet de meest ideale situatie.
Nee, je hebt gelijk. We moeten het er ook wel over hebben en dat gaat ook zeker wel gebeuren (dat we samen in een bed sliepen was eigenlijk meer een soort van toeval, zo vroeg in een relatie). Maar ik weet niet zeker wat ik wel en niet wil vertellen en welke indruk ik daarmee achterlaat, dus ik zal eerst nog eens even goed nadenken over hoe ik dat ga doen.
Oud 14-06-2004, 15:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 14-06-2004 @ 15:24 :
Aargh, een vriendinnetje-op-lange-afstand in combinatie met de NS levert wel maffe reisjes op
Toch had je gister en nog maffere reis kunnen hebben hoor
Oud 14-06-2004, 16:08
Gothic
Gothic is offline
Hmz, de jongen die ik gevraagd heb voor de kamer, wil nog ff thuis blijven wonen...

Wat nu?
Oud 14-06-2004, 16:17
Verwijderd
ik ben zo verwend vandaag
Oud 14-06-2004, 16:56
cyntha
cyntha is offline
Ik heb een rotdag gehad. Echt alles zat tegen Die stomme Arbo die denkt dat ze alles o zo goed weten. Ik wordt er gek van. Snap het dan dat ik nu even niet in staat ben om te gaan werken. Dat is toch niet zo moeilijk.. Dan nog naar de revalidatie geweest. Zal morgen mijn hart daar eens luchten, heb veel vragen. Misschien dat ze een antwoord weten.. Maar het kan toch niet goed zijn om door te gaan terwijl je onwijs veel pijn hebt? Pijn is toch een signaal dat er iets niet goed gaat. Mja weet het ook allemaal niet meer.
Oud 14-06-2004, 17:08
sublime
sublime is offline
ik word echt gek

iedereen heeft/vindt/krijgt een kamer, behalve ik en ik ben het zó zat om op en neer te moeten reizen en bij mensen te moeten blijven slapen en ik moet veel te veel doen de komende weken nog en het is zó onpraktisch om dan op en neer te moeten naar zwolle....

ik wil gewoon een kamer!

en en, ik heb last van studieontwijkend gedrag, echt enorm, en ik heb gewoon geen zin meer... en ik heb weer vliefde neigingen ?

morgen feest dat is wél leuk, al heb ik twee dagen later een tentamen..
Oud 14-06-2004, 17:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-06-2004 @ 17:08 :
Hmz, de jongen die ik gevraagd heb voor de kamer, wil nog ff thuis blijven wonen...

Wat nu?
Ik zou toch dat meisje vragen dan en anders afwachten waar de huisbaas mee komt.
Oud 14-06-2004, 17:15
hockey_girl
hockey_girl is offline
Ik ben vandaag naar mijn decaan geweest om te zeggen dat ik volgend jaar bij andere mensen in de klas wil, dan waar ik nu zit.
Ik voel me namelijk helemaal niet thuis in mijn huidige klas.
Ik weet niet waarom, maar ik voel me heel opgelucht nu ik bij mijn decaan ben geweest (terwijl ik er niet tegen op zag, want ik kan goed met mijn decaan opschieten.)
Oud 14-06-2004, 17:26
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Op het moment beginnen dingen weer een beetje uit de hand te lopen, en sta ik alweer voor de keus van een opname ja of nee, maar toch kan ik zeggen dat het op dit moment beter gaat dan een tijd geleden.

Ik zat dit weekend eens na te denken en kwam er (mede door het lezen van een aantal posts van Eend ) achter dat ik toch wel gegroeid ben de afgelopen jaren. Het mag dan wel nog steeds niet goed gaan, maar het gaat wel beter. Ik sta een stuk sterker in mijn schoenen. Ik heb nu ook geregeld harde terugvallen, maar kan nu wel steeds toch blijven denken aan de zon die achter de wolken verstopt zit. Want ze zal er toch echt wel ooit een keer achteruit komen. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik zit wel op de goede.

*trots op zichzelf is*

Oud 14-06-2004, 17:28
sublime
sublime is offline
je déteste ma mère....
Oud 14-06-2004, 17:41
magicflower
magicflower is offline
@ hockeygirl: Ik herken mezelf in jouw stukje. Voel me ook al heel lang niet goed in mijn klas. Ik wil weg uit de klas maar voor mij is er maar 1 andere klas een mogelijkheid. Ook voor deze klas ben ik om verschillende redenen bang. Maar een leerkracht waar ik nu geen les meer van heb maar waar ik wel enorm veel steun aan heb me overtuigde om die andere klas toch te proberen. (ask de kans krijg ma da is een ellendig lang ingewikkeld verhaal ) Ik ben nu ondanks mijn angsten heel blij dat die leerkracht me overtuigd heeft, en als ik naar die andere klas mag ga ik er proberen 200% voor te gaan

Hoop da je iets hebt aan dit stukje.

Lieve groetjes Magicflower
Oud 14-06-2004, 17:44
Ruudje
Ruudje is offline
Ik ben lief
Oud 14-06-2004, 17:48
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 14-06-2004 @ 18:44 :
Ik ben lief
ik ook zeggen sommige.
Oud 14-06-2004, 17:49
snoopy
snoopy is offline
songtekst van een liedje wat me erg aan mezelf doet denken...

I'm crying old tears
the dam is breaking after all these years
you know what... I don't care
I don't care who seas me crying

I've been so strong
there's no way that I can move on
All these pain will never disappear
Until I cry these old tears.

Moet ik t nog uitleggen? Ik huil de laatste tijd veel om m'n vader. Sommige mensen snappen dat niet ...
Oud 14-06-2004, 17:52
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 18:49 :
songtekst van een liedje wat me erg aan mezelf doet denken...

I'm crying old tears
the dam is breaking after all these years
you know what... I don't care
I don't care who seas me crying

I've been so strong
there's no way that I can move on
All these pain will never disappear
Until I cry these old tears.
Ilse de Lange.
Oud 14-06-2004, 17:54
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 18:49 :

Moet ik t nog uitleggen? Ik huil de laatste tijd veel om m'n vader. Sommige mensen snappen dat niet ...
Dan zijn sommige mensen imo oppervlakkig...Huil jij maar as je wil huilen meid.

Dikke knuf
Oud 14-06-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
magicflower schreef op 14-06-2004 @ 18:54 :

Dikke knuf
Idd. En dan hebben die mensen gewoon pech, jammer voor ze dan.

(})
Oud 14-06-2004, 17:58
Verwijderd
Waar al die moeheid toch vandaan komt...? Sommige lichamen hadden ze anders in elkaar moeten zetten...

Kort stagedagje gehad, was niet veel te doen voor mij. Kwam wel mooi uit. Zou gaan leren, maar was er (veels) te moe voor, na 2 bladzijden in slaap gevallen. Wakker geworden toen CJ thuis kwam. Zometeen nog maar eens proberen om te leren, want of ik nou moe ben of niet, dat tentamen blijft vrijdag.
Oud 14-06-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 14-06-2004 @ 18:26 :
Op het moment beginnen dingen weer een beetje uit de hand te lopen, en sta ik alweer voor de keus van een opname ja of nee, maar toch kan ik zeggen dat het op dit moment beter gaat dan een tijd geleden.

Ik zat dit weekend eens na te denken en kwam er (mede door het lezen van een aantal posts van Eend ) achter dat ik toch wel gegroeid ben de afgelopen jaren. Het mag dan wel nog steeds niet goed gaan, maar het gaat wel beter. Ik sta een stuk sterker in mijn schoenen. Ik heb nu ook geregeld harde terugvallen, maar kan nu wel steeds toch blijven denken aan de zon die achter de wolken verstopt zit. Want ze zal er toch echt wel ooit een keer achteruit komen. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ik zit wel op de goede.

*trots op zichzelf is*

super dat je dat inziet! *ik ook trots op jou zijn*
mag ik vragen welke dingen uit de hand lopen?
Oud 14-06-2004, 18:57
Verwijderd
ik weet niet hoe het gaat. het wisselt zo enorm snel. en af en toe word ik bang van mezelf. vorige week begon ik ineens een hele theorie over rondjes te bouwen en ik heb de laatste tijd vaker dat ik ineens denk dat ik heb uitgevonden hoe de wereld in elkaar zit. en dan een dag later voel ik me zo lullig als ik denk aan al die mensen die ik over mijn *geweldige* theorie heb verteld en die dan echt denken dat ik compleet gestoord ben...
Oud 14-06-2004, 19:16
Nijn*
Nijn* is offline
*grote grom* Wat is het toch een trut zeg!! Komt ze op m'n kamer, kijkt ze even naar m'n SO, valt d'r oog op mijn lijstje..Helemaal doorbladeren, vraagt ze onder het eten, of ik toevallig aan de lijn doe..Wat een stomme kut! En 't is m'n eigen schuld, IK had het daar niet moeten laten liggen, en IK had dat lijstje niet moeten maken..Waarom kan dat stomme wijf nooit eens van mijn spullen afblijven, ze gunt me echt geen privacy! Ik weet dat ze nu ook mijn posts zit na te lezen, en ja hoor, dit mag je lezen, ik haat je echt als je zo doet!!Laat me gewoon met rust mens!
Oud 14-06-2004, 19:35
Quiana
Quiana is offline
De postzegels zijn op... Is alleen een zegel vann 29 cent ook goed?

Ik begin mijn humeur(somslagen) een beetje te doorgronden,
geloof ik, en dat geeft toch wel een zekere opluchting.

En ik moet avondeten en de maaltijdcrackers zijn op. Wat nu?

- rugpijn
- besluiteloosheid
+ eindelijk af
+ beetje helderheid, sinds dagen
+ en dus meer orde, en dus beter gevoel
Oud 14-06-2004, 19:49
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Quiana schreef op 14-06-2004 @ 20:35 :
De postzegels zijn op... Is alleen een zegel vann 29 cent ook goed?

Wel als je er een kusje bij doet denk ik.
Oud 14-06-2004, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 14-06-2004 @ 18:44 :
Ik ben lief
Het is een feit
Oud 14-06-2004, 20:21
aapmens
aapmens is offline
Ik voel me egt K*T vandaag, en gister, en moguh waarschijnlijk ook nog, nix gaat goed, ik WIL niet meer naar school, ben ut egt zat, dan nog es un proefwerk week binnenkort, omda'k geen zin heb om te leren gaat da daluk weer slegt, kword harstikke ziek van het weten dat ut slegt gaat, en daardoor hek nog minder zin om te leren, daardoor weet ik dat ut nog slegter gaat,

un hele neerwaardse spiraal waar ik in zit
Oud 14-06-2004, 20:21
aapmens
aapmens is offline
en dan doen die klote leraren ook nog es EXTRA veel overhoringen in de laastse periode, dan vraag je waarom er nog zoveel komen, juist nu je moet leren voor de toets-periode, zegge ze weer, ja nog ff doorbijten zoals ze hier zegguh, IK WORD ER KEI GEK AF! kheb ur egt geen zin meer in, ben volges mij zwaar depresief, miskien moet ik er maar un eind aan maken! ( ?? )
Oud 14-06-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 14-06-2004 @ 21:21 :
kheb ur egt geen zin meer in, ben volges mij zwaar depresief, miskien moet ik er maar un eind aan maken! ( ?? )
als je niet weet of je depressief bent moet je het ook niet denken, en al helemaal niet zeggen dat je zwaar depri bent...als je dat in je gedachten hou ga je je ook slecht voelen! .. en ik weet niet of je denkt dat ''er een eind aan maken'' automatisch verband houdt met depressiviteit, maar dat is niet zo, en als je niet cker weet of je er een eind aan wil maken, en je je niet realiseerd wat dat voor gevolgen heeft, zou ik zeggen, ga er eerst even over nadenken voordat je er serieus over begint te denken het te doen

ik wil je hiermee niet aanvallen, maar gewoon even zeggen dat je jezelf niet gek moet maken met gedachtes aan dingen die niet nodig zijn
Oud 14-06-2004, 20:41
aapmens
aapmens is offline
ohw maar ik heb er over nagedacht, meerdere keren, flink lang, tot huilen toe,,,,,

maar ik weet het allemaal gewoon niet meer, en ut lijkt me op dit moment gewoon veel makkelijker om er gewoon mee op te houwde....
Oud 14-06-2004, 20:44
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 14-06-2004 @ 21:41 :
ohw maar ik heb er over nagedacht, meerdere keren, flink lang, tot huilen toe,,,,,

maar ik weet het allemaal gewoon niet meer, en ut lijkt me op dit moment gewoon veel makkelijker om er gewoon mee op te houwde....
pm
Oud 14-06-2004, 20:44
Nona
Nona is offline
Citaat:
aapmens schreef op 14-06-2004 @ 21:41 :

Zelfmoordaankondigingen zijn op dit forum in principe niet toegestaan. Maar ik zou je wel aan willen moedigen om eens uit te wijden over je problemen. Dat mag in een apart topic. Dan kun je mensen om raad vragen en eens zoeken naar een oplossing voor je problemen. Want oplossen is altijd beter dan weglopen!
Oud 14-06-2004, 21:13
Verwijderd
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away... (8)

Overal hoor ik het . Tis een mooi nummer, dat wel, maar nouja moet het zo duidelijk aanwezig zijn. Ik wil het niet meer horen, het verhaal erbij roept teveel erge herinneringen op.
Oud 14-06-2004, 21:28
sublime
sublime is offline
not again... ik word gek van mezelf en die wisselende stemmingen en het gebrek aan zelfdiscipline en het schuldgevoel achteraf en het niet mooi kunnen houden van mn boeken zodat ik daar weer van baal en dat kan ik er nu niet bij hebben en ik heb gewoon al weer huilneigingen wat nergens op slaat maar aaah, wat frustrerend. ik haal dit blok echt nooit. stomme loser ik.

help?

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 21:35.
Oud 14-06-2004, 21:46
snoopy
snoopy is offline
vandaag kreeg een man voor m'n neus een hartaanval...
Da's echt te veel, nu
Oud 14-06-2004, 21:50
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 22:46 :
Da's echt te veel, nu
Ik ken het...
({)
alleen was het geen man en geen hartAANVAL...

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 21:54.
Oud 14-06-2004, 21:51
Verwijderd
Ik heb faalangst voor mijn schoolexamen wiskunde van morgen. Hoe langer ik naar m'n boeken kijk hoe erger het wordt. Ik twijfel zelfs of ik wel zal gaan of niet. :/
Oud 14-06-2004, 23:58
Luna
Luna is offline
Ben blij dat mn moeder niet meer boos is, het was terecht en ik voelde me schuldig. Maar dat is nu dus over.

Maarzucht, wat moet ik nou met die jongen, hij is helemaal in de ban van me, stalkt me zowat, ik vind het maar vreemd en weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren, daarbij is ie 10 jaar ouder.
(al intrigeert ie me stiekem ook wel een beetje)
Oud 15-06-2004, 06:36
Miracle
Miracle is offline
Oei, het wordt warm vandaag. Dat past niet in mijn programma.
Hopelijk ben ik om 1 uur vrij. Zal wel niet....
Oud 15-06-2004, 07:19
moenbase
moenbase is offline
"Het is een keerpunt nu" werd me een keer gezegd, ze had gelijk.
Oud 15-06-2004, 07:46
Quiana
Quiana is offline
Zometeen twee toetsen, en ik ben bloednerveus. Hopen dat
het meevalt...

En misschien toch maar een afspraak bij de huisarts
maken? Besluiteloosheid. :x

Citaat:
moenbase schreef op 14-06-2004 @ 20:49 :
Wel als je er een kusje bij doet denk ik.
Ik zal het er maar niet op wagen, beetje stom voor degene
die het krijgt.
Oud 15-06-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
magicflower schreef op 14-06-2004 @ 18:54 :

Dikke knuf
hier ga ik in mee. Ik snap t wel meisje, heb precies tzelfde (voor mij dan )
Oud 15-06-2004, 08:45
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-06-2004 @ 22:46 :
Da's echt te veel, nu
Oh meisje *bezorgd kijkt, kusje geeft en stevig vasthoudt*
Voel me zo machteloos Zou zo graag wat voor je willen doen! *duwt traantjes weg*
Oud 15-06-2004, 08:52
Verwijderd
Gisteren ben ik met mama wezen winkelen. In de auto onderweg naar Bilthoven (waar we op de trein stapten en waar ook mijn vaders urn staat) ging ze allemaal dingen vragen over papa. Over mij. Ik wil dat helemaal niet! Wat doe je dan als je bij papa bent? Waar denk je dan aan? Ik heb gezegd: gewoon.. zoals altijd..
Ik wil er niet over praten en dat heb ik haar gezegd en dan zegt ze: het is uit interesse, maar het volgende moment zegt ze: ik heb zo het idee dat je het best wel moeilijk hebt met papa..
Altijd maar die vragen. Waar ga je heen dan? Ja naar Bilthoven. O, naar papa? Ja, naar papa. Zucht.. Het is vast allemaal lief bedoeld maar laat me alleen!
Oud 15-06-2004, 09:01
Verwijderd
Ik ben zo moe...weer geen stage gaan lopen en daar voel ik me best schuldig over, ik hoef nog maar twee weken, waarom kan/ga ik dan niet gewoon? En morgen moet ik ivm beoordeling... Maar goed, net wakker dus, ga zo maar weer naar bed. Heb helemaal geen honger... Moet vanavond nog weg, eigenlijk, ook niet eerlijk ivm stage, maar 't moet wel...'sociale verplichtingen' (schoonmoeder jarig). En ik moet nog een tentamen leren... Maar hoe dan?! Alles is rot vandaag en loopt niet zoals het moet lopen...

@snoopy: (})
@Loontjuh: Ik denk idd dat het goed bedoeld is...en ik denk dat je beter een moeder kan hebben die om je geeft enz. dan eentje die het allemaal niks interesseert... Misschien kan je proberen toch eens met d'r te praten en proberen haar dingen uit te leggen (dat je haar zorgen ed waardeert (als dat zo is dan), maar dat je sommige dingen liever voor je zelf wilt houden en dat je als het nodig is wel naar haar toekomt oid (maar dan moet je dat ook wel doen! )).
Oud 15-06-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 15-06-2004 @ 10:01 :
@Loontjuh: Ik denk idd dat het goed bedoeld is...en ik denk dat je beter een moeder kan hebben die om je geeft enz. dan eentje die het allemaal niks interesseert... Misschien kan je proberen toch eens met d'r te praten en proberen haar dingen uit te leggen (dat je haar zorgen ed waardeert (als dat zo is dan), maar dat je sommige dingen liever voor je zelf wilt houden en dat je als het nodig is wel naar haar toekomt oid (maar dan moet je dat ook wel doen! )).
Ja, dat heb ik ook wel gezegd. Ook van: ik red t allemaal wel hoor. Als er iets is waar ik niet uit kom dan kom ik wel naar je toe. Misschien moet ik maar een keer zeggen: mama, zullen we samen gaan? Ik ben tot nu toe de enige bij ons thuis die al is geweest (nu 2 keer, mn zusje gaat zaterdag zei ze).. Volgende keer neem ik lavendel voor m mee. Dat vindt ie altijd zo lekker. Dan zet ik die tussen de andere plantjes.. Maar misschien vind mama het wel fijn om met mij en Ilja er heen te gaan... Ik zal t eens voorstellen. Doe ik ook weer wat goed
Oud 15-06-2004, 09:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 14-06-2004 @ 22:50 :
Ik ken het...
({)
alleen was het geen man en geen hartAANVAL...
oh? wat dan?
Oud 15-06-2004, 09:52
Verwijderd
Oeps, bio ging .
Oud 15-06-2004, 10:15
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Guusie schreef op 15-06-2004 @ 10:52 :
Oeps, bio ging .
Bij mij ook. Niet zo gek ook, als je niet goed heb geleerd.. Eigen schuld dus, baal dr nu alleen wel van.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten