Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 23:28
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 14-06-2004 @ 15:51 :
Waarom zou ik niet kieskeurig mogen zijn?

Waarom zou je genoegen nemen met iemand die minder is dan jij wil, daar word je toch niet gelukkiger van?
Sorry je dit te moeten vertellen, maar ik heb nooit gezegd dat je niet kieskeurig mag zijn.

En iemand die "minder" als jou is? *zucht* waar is de tijd gebleven dat iedereen nog dacht dat ieder mens gelijk is.
Advertentie
Oud 14-06-2004, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 00:28 :
Sorry je dit te moeten vertellen, maar ik heb nooit gezegd dat je niet kieskeurig mag zijn.

En iemand die "minder" als jou is? *zucht* waar is de tijd gebleven dat iedereen nog dacht dat ieder mens gelijk is.
ach, minder is mischien verkeerd woord, maar je mag toch best bepaalde eisen stellen aan iemand waarmee je verder wilt?

En ze zegt ook niet dat diegene minder is dan zijzelf, maar minder dan de eisen die ze stelt aan een eventuele partner.
Oud 14-06-2004, 23:46
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-06-2004 @ 17:38 :
Aanbod en vraag sluiten in alle marktsegmenten wel redelijk op elkaar aan, maar er is gewoon een grotere markt voor niet zo heel slimme mensen die ook maar een middelmatig uiterlijk hebben, terwijl de markt voor hoogopgeleide knapperds een stuk kleiner is. Lijkt me logisch dat die dan langer vrijgezel blijven. Vooral voor hoogopgeleide jonge vrouwen is het een ramp een goede kerel te vinden.
Hoogopgeleid EN knap ( en nog eens eerlijk,lief,spontaan,grappig etca) ... die zijn denk ik op 1 hand te tellen in Nederland
Oud 14-06-2004, 23:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-06-2004 @ 00:40 :
ach, minder is mischien verkeerd woord, maar je mag toch best bepaalde eisen stellen aan iemand waarmee je verder wilt?

En ze zegt ook niet dat diegene minder is dan zijzelf, maar minder dan de eisen die ze stelt aan een eventuele partner.
Natuurlijk mag je eisen stellen? Ik zeg toch helemaal niet dat je niet kieskeurig mag zijn of geen eisen mag stellen?

Hmm dat tweede, kon je verschillend interpreteren.

Maar om even misverstanden uit de wereld te helpen:
Iedereen mag gewoon zijn eisen bepalen, iedereen mag kieskeurig zijn, iedereen mag ho,bi of he zijn, iedereen mag doen wat hij wilt
Oud 15-06-2004, 00:28
Stormkraai
Stormkraai is offline
Omdat het net uit is en gewoon, omdat.
Oud 15-06-2004, 00:56
Methuus
Methuus is offline
Absoluut geen idee eigenlijk.

Ik krijg vaak genoeg te horen dat ik er wel redelijk tot vrij goed uitzie, dat ik 'n heel lieve jongen ben die echt 'n pracht van 'n vriendin verdient en dat ik helemaal niet zo ben als andere jongens die spelen met andermans gevoelens... Ben ook totaal niet kieskeurig of oppervlakkig, de meeste meisjes waar ik verliefd op was waren mooi omdat ik hen graag zag, niet omdat ze 't ook echt waren.

Nu lijkt 't alsof ik de ideale schoonzoon ben, maar da's ook weer niet waar.

Ik ben redelijk verlegen, durf niet snel te zeggen wat ik voor 'n meisje voel als ik echt verliefd ben, ben na 'n hele resem afwijzingen niet echt zelfzeker te noemen.
En meestal, als ik dan al denk dat ik eventueel succes zou kunnen hebben, blijkt dat ze ofwel al 'n vriend heeft, ofwel me alleen maar ziet als 'n hele goeie, misschien zelfs beste vriend...
Maar ik leg wel redelijk makkelijk contact met meisjes, ken meer meisjes dan jongens en kan bijna met iedereen die ik ken wel goed overweg, dus...

Tja.

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 00:59.
Oud 15-06-2004, 01:16
GRRR
GRRR is offline
Dan ben je te lief methuus. Meisjes zoeken een uitdaging of iemand die agressief jaagt (aandacht is heerlijk voor een vrouw haar brakke ego) geen ideale schoonzoon, die komt echt later wel als ze uitgeneukt zijn. verlegen zijn is crap. Toen ik me daar overheen zette neukte ik voor vaderland.

en mijn theorie klopt wederom. ik jaagte actief op mijn ex, ze wilde aanvankelijk geen relatie met mij, maar ik bleef doorzetten en zette al mijn charmes in. na een tijdje begon ik gewend aan haar te raken en werd de relatie enorm burgerlijk en werd ik gedumpt.

schijt. ik ga nu weer gewoon rondneuken. vriendin komt later wel
Oud 15-06-2004, 02:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-06-2004 @ 02:16 :

schijt. ik ga nu weer gewoon rondneuken. vriendin komt later wel [/B]

Veel plezier konijn
Oud 15-06-2004, 07:19
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Maar dit zei ze dan ook niet en zoals jij het opvat is gewoon verkeerd en komt door niet goed lezen.

Ik denk dat vrij veel mensen hier ook vrijgezel zijn door wanhopig overkomen of zoveel er mee bezig zijn dat ze niet meer zichzelf zijn.
Oud 15-06-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Methuus schreef op 15-06-2004 @ 01:56 :
*knip*

jup, das het probleem zoals GRRR zegt, meiden willen een jongen die stoer is, vecht, bedriegt en helemaal niks geeft om hun gevoelens en ook al weten ze dat het foute types zijn, toch gaan ze liever daarvoor dan voor een jongen die lief en zacht is. De zachtaardige jongens zien ze als vrienden, meer niet. Ach ja, zal wel iets met genen te maken hebben ofzo.
Oud 15-06-2004, 09:04
angel--1987
angel--1987 is offline
extreem verlegen?
- gruwelijk lelijk
Oud 15-06-2004, 09:15
Saimun
Saimun is offline
Kieskeurig, nog niet mijn type tegengekomen.. (heeft dus ook met kieskeurigheid te maken)
en ehhm... geen leuke jongens hier
het is mij vaak overkomen dat 'mijn' types OF in het westen van het land wonen OF in het buitenland...

WTF doe ik hier dan nog
Oud 15-06-2004, 10:24
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Arox schreef op 14-06-2004 @ 23:28 :
tjiks gaan vaker voor klootzakken hoor
Jah dat merk ik, alleen niet bij mij.
Oud 15-06-2004, 10:24
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-06-2004 @ 09:56 :
jup, das het probleem zoals GRRR zegt, meiden willen een jongen die stoer is, vecht, bedriegt en helemaal niks geeft om hun gevoelens en ook al weten ze dat het foute types zijn, toch gaan ze liever daarvoor dan voor een jongen die lief en zacht is. De zachtaardige jongens zien ze als vrienden, meer niet. Ach ja, zal wel iets met genen te maken hebben ofzo.
Ja maar, ik ga mezelf niet veranderen hoor. Ik blijf geloven dat er ergens meisjes rondlopen die wél van de iets rustigere (maar nog altijd fuifbeest en whatever you want, ik feest erop los, ga vaak uit en ook vaak redelijk zwaar, ik ben dus geen wussy eh ), zie genoeg meisjes die met zo'n gasten verkeren, gasten zelfs die amper uitgaan en heel de tijd studeren. Nu ja, zo'n type moet ik ook niet meteen, maar er is heus nog wel ergens 'n middengroep.

Hoop ik.
Oud 15-06-2004, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 00:46 :
Hoogopgeleid EN knap ( en nog eens eerlijk,lief,spontaan,grappig etca) ... die zijn denk ik op 1 hand te tellen in Nederland
Valt wel mee hoor. Er zijn genoeg leuke studentes die ook nog eens wat te vertellen hebben. Maar het is inderdaad even zoeken ja. Je moet niet verwachten meteen beet te hebben als je voor een écht leuk meisje gaat.

Oud 15-06-2004, 11:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuus schreef op 15-06-2004 @ 01:56 :
Absoluut geen idee eigenlijk.

Ik krijg wel eens genoeg te horen dat ik er wel redelijk uitzie, dat ik 'n heel lieve jongen ben die echt 'n pracht van 'n vriendin verdient en dat ik helemaal niet zo ben als andere jongens die spelen met andermans gevoelens... Ben ook totaal niet kieskeurig of oppervlakkig, de meeste meisjes waar ik verliefd op was waren mooi omdat ik hen graag zag, niet omdat ze 't ook echt waren.

Nu lijkt 't alsof ik de ideale schoonzoon ben, maar da's ook weer niet waar.

Ik ben redelijk verlegen, durf niet snel te zeggen wat ik voor 'n meisje voel als ik echt verliefd ben, ben na 'n hele resem afwijzingen niet echt zelfzeker te noemen.
En meestal, als ik dan al denk dat ik eventueel succes zou kunnen hebben, blijkt dat ze ofwel al 'n vriend heeft, ofwel me alleen maar ziet als 'n hele goeie, misschien zelfs beste vriend...
Maar ik leg wel redelijk makkelijk contact met meisjes, ken meer meisjes dan jongens en kan bijna met iedereen die ik ken wel goed overweg, dus...

Tja.
Wat hij zei.
Oud 15-06-2004, 11:22
El Kim
El Kim is offline
Citaat:

Ik doelde meer erop dat hij wél aan een bepaald eisenlijstje moet voldoen. Zoals oa. intelligentie.
Oud 15-06-2004, 12:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 15-06-2004 @ 08:19 :
Maar dit zei ze dan ook niet en zoals jij het opvat is gewoon verkeerd en komt door niet goed lezen.

Ik denk dat vrij veel mensen hier ook vrijgezel zijn door wanhopig overkomen of zoveel er mee bezig zijn dat ze niet meer zichzelf zijn.
Wanhopig heb je gelijk in. Een simpel voorbeeld is al een chatbox. Als ze de hoop hebben opgegeven om in het echt iemand te vinden, gaan ze wanhopig de chatbox in. (lees: zijn hier nog leuke meiden?) En daarmee hopen ze dan iets te bereiken -_-

Dat ze niet meer zichzelf zijn...ook vaak. Die heb ik vaak genoeg gekend helaas.
Oud 15-06-2004, 12:50
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-06-2004 @ 09:56 :
Niet alle meiden zijn zo -_-
Oud 15-06-2004, 12:52
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2004 @ 11:54 :
Valt wel mee hoor. Er zijn genoeg leuke studentes die ook nog eens wat te vertellen hebben. Maar het is inderdaad even zoeken ja. Je moet niet verwachten meteen beet te hebben als je voor een écht leuk meisje gaat.

De zee zit vol met vissen. Helaas zijn de meeste allemaal bedriegelijke haaien en de mooie zeldzame goudvisjes kun je daardoor moeilijk meer zien
Oud 15-06-2004, 12:53
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ZoHee schreef op 15-06-2004 @ 10:15 :

WTF doe ik hier dan nog [/B]
Je woont bij je ouders >_< daarom zit je "hier"
Oud 15-06-2004, 12:55
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 12:22 :
Ik doelde meer erop dat hij wél aan een bepaald eisenlijstje moet voldoen. Zoals oa. intelligentie.
Het is maar net wat jij als intelligentie beschouwd...Vind je iemand die beweert vwo te doen al intelligent of iemand met een zeer hoog IQ of iemand met een hoog EQ of ....of..... ^_^
Oud 15-06-2004, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Omdat het nog niet zo lang uit is met m'n ex, en ik de behoefte heb voorlopig single te blijven. Er zitten wat nadelen aan natuurlijk, maar ook een hoop voordelen. Ik heb me voorgenomen voorlopig absoluut niet aan een relatie te beginnen, en als ik zegmaar over een half jaar ofzo weer kriebels krijg, gewoon te wachten totdat ik echt een HELE leuke meid tegenkom. Dus niet de eerste de beste acceptabele, maar iemand die gewoon perfect is.
Oud 15-06-2004, 13:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 13:55 :
Het is maar net wat jij als intelligentie beschouwd...Vind je iemand die beweert vwo te doen al intelligent of iemand met een zeer hoog IQ of iemand met een hoog EQ of ....of..... ^_^
Wat een onzin. Ik ken genoeg domme mutsen die WO zijn gaan doen. Aan de andere kant zijn er weer mensen die een extreem hoog IQ hebben, maar compleet wereldvreemd/antisociaal zijn.

Ik vind meisjes leuk als ze gevat zijn, een brede interesse hebben, op de hoogte zijn van wat er in de wereld gebeurt, en mee kunnen praten over actualiteiten e.d. Dat is ook een vorm van intelligentie. Een gemiddelde MBO-er maakt dan ook geen schijn van kans.
Oud 15-06-2004, 13:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 00:46 :
Heb je het over mannen of vrouwen?
Oud 15-06-2004, 13:15
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:02 :
Wat een onzin. Ik ken genoeg domme mutsen die WO zijn gaan doen. Aan de andere kant zijn er weer mensen die een extreem hoog IQ hebben, maar compleet wereldvreemd/antisociaal zijn.

Ik vind meisjes leuk als ze gevat zijn, een brede interesse hebben, op de hoogte zijn van wat er in de wereld gebeurt, en mee kunnen praten over actualiteiten e.d. Dat is ook een vorm van intelligentie. Een gemiddelde MBO-er maakt dan ook geen schijn van kans.
Ik zei ook niet dat vwo-ers intelligent zijn. Ik vroeg wat zij intelligent vond. aan de hand daarvan gaf ik een paar voorbeelden. Dat wil niet zeggen dat ik het eens ben over die voorbeelden.

Vwo-ers vind je niet altijd intelligent zeg je. Maar mbo-ers vind je ook niet echt intelligent. De meisjes die jij leuk vindt...welke opleiding moet die dan hebben gedaan? Havo? >_<

En een brede interesse, gevat zijn, op de hoogte zijn van wat er gebeurd in de wereld, mee kunnen praten over actualiteiten...die bestaan haast niet. Of je moet een meid vinden die politicologie ( of hoe je zoiets ook noemt) studeert en ook nog eens knap is, vinden naar jouw smaak.

Mee kunnen praten over actualiteiten en dergelijke is een simpele vorm van intelligentie. Al houdt een vrouw gewoon regelmatig de kranten en het nieuws in de gaten en vorm daar gewoon haar mening over en kan zich inleven in andere mensen/ meningen en kan daarover dus discuseren, dan ben je al klaar. Weinig moeilijks aan

Intelligent vind ik pas, wanneer iemand in staat is om zijn mening goed te kunnen beargumenteren, logisch te kunnen nadenken zonder veel gebruik te maken van andere hun mening of bronnen of andere napraten of met dingen komen dat ze toevallig gelezen hebben. Dat kan iedereen.
Oud 15-06-2004, 13:15
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:04 :
Heb je het over mannen of vrouwen?
Beide
Oud 15-06-2004, 13:17
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 13:55 :
IQ en EQ vind ik onzin. Wel versta ik algemene ontwikkeling, brede interesses, gevatheid, argumentatie ed onder intelligentie. Ambitie is ook een belangrijk punt, het moet geen lapzwans zijn. En algemene ontwikkeling valt toch redelijk samen met opleiding. Ik hoef geen kortzichtige domme boer die het stom vind dat ik ben gaan studeren alleen om dat het veel geld kost en je schijnbaar alleen met je neus in de boeken moet zitten
Oud 15-06-2004, 13:19
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 14:15 :
Beide
Helaas zijn er meer mooie meisjes in Nederland dan mooie jongens.
Oud 15-06-2004, 13:21
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
O ja
Eerlijke meisjes zijn ook zelden meer te vinden.
En ALS ze eerlijk zijn willen ze een open relatie
Oud 15-06-2004, 13:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vwo-ers vind je niet altijd intelligent zeg je. Maar mbo-ers vind je ook niet echt intelligent. De meisjes die jij leuk vindt...welke opleiding moet die dan hebben gedaan? Havo? >_<
M'n laatste X aantal vriendinnen waren allemaal meiden van WO niveau. Dat is geen natuurwet, maar ik zal niet snel verliefd worden op een HBO-V er. Meiden die nog op de middelbare school zitten tellen sowieso niet mee, die zijn voor mij te jong.

Citaat:

En een brede interesse, gevat zijn, op de hoogte zijn van wat er gebeurd in de wereld, mee kunnen praten over actualiteiten...die bestaan haast niet. Of je moet een meid vinden die politicologie ( of hoe je zoiets ook noemt) studeert en ook nog eens knap is, vinden naar jouw smaak.
Wat een onzin, die zijn er genoeg. Je moet alleen niet naar ze op zoek gaan in een of ander boerendorp.

Citaat:

Mee kunnen praten over actualiteiten en dergelijke is een simpele vorm van intelligentie. Al houdt een vrouw gewoon regelmatig de kranten en het nieuws in de gaten en vorm daar gewoon haar mening over en kan zich inleven in andere mensen/ meningen en kan daarover dus discuseren, dan ben je al klaar. Weinig moeilijks aan
Ik zeg niet dat het moeilijk is, ik zeg dat het belangrijk is. En 'meepraten' betekent ook je standpunten kunnen verdedigen. Ik heb heel lang met een vriendin gehad die kwa politieke voorkeur ongeveer recht tegenover me lag, en daar hebben we hele leuke discussies over gehad.

Citaat:

Intelligent vind ik pas, wanneer iemand in staat is om zijn mening goed te kunnen beargumenteren, logisch te kunnen nadenken zonder veel gebruik te maken van andere hun mening of bronnen of andere napraten of met dingen komen dat ze toevallig gelezen hebben. Dat kan iedereen.
Euh, ja, maar als je anderen nalult ben je sowieso geen unimateriaal lijkt me.
Oud 15-06-2004, 13:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 15-06-2004 @ 14:21 :
O ja
Eerlijke meisjes zijn ook zelden meer te vinden.
En ALS ze eerlijk zijn willen ze een open relatie
Je komt nogal gefrustreerd over. Dat 1 persoon je besodemieterd heeft betekent niet dat alle meiden zo zijn.
Oud 15-06-2004, 13:23
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:21 :
M'n laatste X aantal vriendinnen waren allemaal meiden van WO niveau. Dat is geen natuurwet, maar ik zal niet snel verliefd worden op een HBO-V er. Meiden die nog op de middelbare school zitten tellen sowieso niet mee, die zijn voor mij te jong.
Nog erger: PABOer of SPH/SPWer
Oud 15-06-2004, 13:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 14:17 :
Ik hoef geen kortzichtige domme boer die het stom vind dat ik ben gaan studeren alleen om dat het veel geld kost en je schijnbaar alleen met je neus in de boeken moet zitten
Hehe. Of zo'n trut die er maar vanuitgaat dat d'r vriendje wel voor d'r gaat zorgen, en daarom na d'r mavo gehaald te hebben maar bij de C1000 gaat werken
Oud 15-06-2004, 13:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 14:23 :
Nog erger: PABOer of SPH/SPWer
Ugh, ja, van die 'socialen' die zelf allemaal issues hebben Of van die typische zustertjes, die de rest van hun leven bejaarden gaan wassen enzo. Bah. Ik zou me liever van kant maken.
Oud 15-06-2004, 13:27
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:24 :
Hehe. Of zo'n trut die er maar vanuitgaat dat d'r vriendje wel voor d'r gaat zorgen, en daarom na d'r mavo gehaald te hebben maar bij de C1000 gaat werken
GADVER!

Mja, ik ken ook mensen die zeggen: "Je zal maar een baan hebben waarbij je moet nadenken..." Intelligentie ten top
Oud 15-06-2004, 13:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 14:27 :
Mja, ik ken ook mensen die zeggen: "Je zal maar een baan hebben waarbij je moet nadenken..." Intelligentie ten top
Ja, die bestaan. "Goh, dus je werkt met computers, is dat niet moeilijk?"

Ik krijg wel eens de neiging te vragen of vuilniszakken in een vrachtwagen kieperen erg veel van je oog-handcoordinatie vergt, maar ben bang dat m'n sarcasme niet aan dergelijke types besteed is.
Oud 15-06-2004, 13:30
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:30 :
Ja, die bestaan. "Goh, dus je werkt met computers, is dat niet moeilijk?"

Ik krijg wel eens de neiging te vragen of vuilniszakken in een vrachtwagen kieperen erg veel van je oog-handcoordinatie vergt, maar ben bang dat m'n sarcasme niet aan dergelijke types besteed is.
Oud 15-06-2004, 13:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 14:30 :
Ja, laten we maar ophouden, voordat mensen me een elitaire arrogante zak gaan vinden

P.s. leuke foto's
Oud 15-06-2004, 13:38
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:33 :
Ja, laten we maar ophouden, voordat mensen me een elitaire arrogante zak gaan vinden

Ach, dat vinden ze ook wel eens van mij, dus dáár maak ik me al niet meer druk om
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:33 :

P.s. leuke foto's
Dank je
Oud 15-06-2004, 13:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 15-06-2004 @ 14:38 :

Ach, dat vinden ze ook wel eens van mij, dus dáár maak ik me al niet meer druk om
[/B]
Hah, wedden dat meer mensen mij een arrogante lul vinden?
Oud 15-06-2004, 13:40
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Sinds juli vorig jaar is t uit met mijn laatste echt vriendje. Daartussendoor heb ik nog wel 2 jongens leuk gevonden/verliefd op geworden maar om de een of andere reden werkt dat gewoon echt niet, "hij" is het immers niet. En ik ben bang dat, hoezeer ik het ook ontken, ik eigenlijk nog steeds hem terug wil

Al die andere jongens doen voor hem onder.
Oud 15-06-2004, 17:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Luna schreef op 15-06-2004 @ 00:22 :
nou, ik voel geen genegenheid bij iemand die ik niet leuk vind(of waar ik op een bepaalde manier om geef), maargoed zo voel ik het en ik had me natuurlijk kunnen bedenken dat dat voor een ander weer heel anders kan zijn..
Ik bedoelde juist dat je het niet naar een bepaald iemand toe hebt, maar juist 'het gevoel zelf' mist en niet zozeer 'het gevoel voor iemand'. Als je begrijpt wat ik bedoel beetje lastig uit te leggen. Misschien omdat het onzin is, dat kan ook heh :/ :]
Oud 15-06-2004, 17:20
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 13:50 :
Is that a hint? ^-^
Oud 15-06-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 15-06-2004 @ 13:50 :

Nee, maar veel wel, ook al geven ze het niet toe. Ach, maakt ook niet uit, zodra ze eenmaal willen settlen gaan ze hopelijk voor de lieve betrouwbare mannen, dus er is nog hoop.
Oud 15-06-2004, 17:41
thalia
thalia is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-06-2004 @ 18:31 :
Nee, maar veel wel, ook al geven ze het niet toe. Ach, maakt ook niet uit, zodra ze eenmaal willen settlen gaan ze hopelijk voor de lieve betrouwbare mannen, dus er is nog hoop.
Ik ken een heleboel meisjes die vallen voor lieve, zachtaardige jongens.
Oud 15-06-2004, 18:10
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 15-06-2004 @ 18:41 :
Ik ken een heleboel meisjes die vallen voor lieve, zachtaardige jongens.
Heb je telefoonnummers?
Oud 15-06-2004, 18:12
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2004 @ 19:10 :
Heb je telefoonnummers?

16 jaar, is dat niet wat te jong voor je?
Oud 15-06-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Methuus schreef op 15-06-2004 @ 19:12 :

16 jaar, is dat niet wat te jong voor je?
Wetboek van Strafrecht says no
Oud 15-06-2004, 18:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 13:40 :
Hah, wedden dat meer mensen mij een arrogante lul vinden?
steekt hand alvast op, das al 1 voor jou

Regels voor berichten