Oud 04-04-2004, 15:30
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
vleesetende wormen, teken, bloedzuigers.... naja, de parasiten dus eigenlijk. En die van MickeyV ook wel
__________________
-vul zelf maar in-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2004, 08:29
Jaegermeister
Avatar van Jaegermeister
Jaegermeister is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 04-04-2004 @ 15:17 :
maxime omnium animalium hominem timeo!
O, ja die
__________________
Jagen is natuurlijk.|| De aarde is rond net zoals een pannenkoek.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:20
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
bacterienen en virussen zijn onzichtbaar
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:16
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
I love stars schreef op 08-04-2004 @ 19:20 :
bacterienen en virussen zijn onzichtbaar
ja en?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 23:28
aapje
Avatar van aapje
aapje is offline
het engste dier is zonder twijfel de spin...uuhhh vieze beesten..en vooral na vorig jaar zomer...er sliepen 2 vrienden en een vriendin van me bij me..en we zaten om 4 uur 's ochtens ofzo in de keuken..en die vriendin zegt doe de lamp eens aan volgens mij zit er een muis *licht aan* zit er een uit de klauwen gegroeide spin zo groot als een muis (zonder te overdrijven) gelukkig was die vriend zo lief hem even weg te halen..*rilllll* dat was zooooooooo eng
__________________
Sun is shining on my head, but it's a rainy day
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 07:24
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Grote valse herdershonden
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 22:18
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Grote dikke, vraatzuchtige, onbehulpzame lompe cavia's

spreekt voor zich lijkt me zo..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:22
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
lol
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 11:54
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
honden vind ik behoorlijk eng
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:59
Shai-Hulud
Avatar van Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik heb het ook niet zo op honden, maar wat ik vooral eng vind, zijn van die reuze duizendpoten (ik schat zo'n tien centimeter lang, dodelijk voor mensen in ieder geval)
__________________
Shai-Hulud heerst over het zand
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 18:26
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik heb hem nog nooit in het egt gezien, maar ik vind een tasmaanse duivel (niet letten op de spelfouten) best eng. Had zo'n documentaire ervan gezien en da zijn zo'n kleine beestje, die heel hard naar elkaar schreeuwen en ook mensen kunnen aanvallen en zo...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 17:24
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
wizkid schreef op 14-04-2004 @ 18:26 :
Ik heb hem nog nooit in het egt gezien, maar ik vind een tasmaanse duivel (niet letten op de spelfouten) best eng. Had zo'n documentaire ervan gezien en da zijn zo'n kleine beestje, die heel hard naar elkaar schreeuwen en ook mensen kunnen aanvallen en zo...
Ach, Tasmaanse duivels zijn aanstellers We hebben thuis een poedel die hetzelfde gedrag vertoont. Persoonlijk vind ik dat hij nog het dichtste in de buurt van "het dier dat ik het engst vindt"

En verder ben ik geloof ik te naie.. ehm wereldwijs om bang te zijn voor dieren. Ik weet niet...ik zie in ieder dier wel iets moois/cools/boeiends. Vooral gieren zijn cool
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 09:54
sweetkissangel
Avatar van sweetkissangel
sweetkissangel is offline
doodbang voor??? voor pissebedden!!!
vraag me niet waarom ik vind ze gewoon zoooo ontzettend eng!!!
__________________
wohw wat een discussie!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 19:20
Janneke-ratjes
Avatar van Janneke-ratjes
Janneke-ratjes is offline
Mwa, ik zag gister iets over de meest giftige dieren op aarde, en van die giftige kwallen vind ik toch ook niet zo leuk eerlijk gezegd. Vooral omdat je ze nauwelijks ziet aankomen
__________________
http://www.jannekespage.tk http://www.ratsels.tk http://www.gladdiegangsters.tk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 22:08
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Neushoorns. k Was vandaag in safaripark Beekse Bergen en ik kreeg er een naar Prehistorisch gevoel bij. Maarjah, ik vind veel beesten eng. Slangen ook. Bah ik haat ze. En heeele grote spinnen (die in tropische landen leven enzo). Oh en krokodillen. En virussen, want die kun je niet zien En kwallen zijn eng en vies.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:49
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Tja...ik ben echt ontzettend bang voor spinnen...
vooral nu ik heb gehoord dat een mens per jaar 2 tot 5 spinnen in zn slaap opeet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 14:12
June bug
June bug is offline
Citaat:
FleurtjeKoo schreef op 06-05-2004 @ 08:49 :
vooral nu ik heb gehoord dat een mens per jaar 2 tot 5 spinnen in zn slaap opeet
Ja gatverdarrie, dat hoorde ik dus ook laatst

Ontopic: Ik quote maar even, (met wat aanpassingen) scheelt me een hoop typwerk

Citaat:
rijk_v schreef op 13-03-2004 @ 21:01 :
-Spinnen
-Alle Reptielen
-Struisvogels
-Teken
-Mieren
-Kwallen
-Zwanen
-Krabben
-Vlooien
-Wespen
-Bijen
-Muggen
-Alle Insecten
-Vleermuizen
-Schorpioenen
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 17:46
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Een schorpioen, brrrrrrr
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 21:55
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
George BUSH [IMG]http://[/IMG]
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 10:24
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
slangen, schorpioenen en kakkerlakken
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 02:46
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
deze dingen:


Citaat:
Ze kunnen 16 km/uur rennen, zo'n 90 cm hoog springen, nachtdieren, dus ze komen alleen 's nachts tevoorschijn. Als ze je bijten, dan wordt je geinjecteerd met Novocain, dus je bent meteen verlamd. Je hebt ook kans dat je gebeten wordt in je slaap, en dat je wakker wordt met een deel van je arm of been eraf omdat zo'n lekkertje de hele nacht aan je heeft zitten knagen. Als je rond loopt en je stoot iets opzij, dat schaduw biedt aan dit monster en als de zon er dan op valt, dan kun je maar beter gaan rennen. Het zal meteen naar schaduw rennen en je de hele tijd al schreeuwend achtervolgen.
brrr
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 11:02
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Ghosts schreef op 10-05-2004 @ 02:46 :
deze dingen:
[afbeelding]



brrr
gatver, hoe heten die dingen?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:08
Verwijderd
Ik vind geen een beest eng maar ik zou het hardst rennen voor een ijsbeer
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:17
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Bleater schreef op 10-05-2004 @ 11:02 :
gatver, hoe heten die dingen?
het zijn spinnen.. de soortnaam weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:00
Daevrem
Daevrem is offline
Dat is een kameelspin. Die zijn helemaal niet giftig en met poten en al worden ze niet groter dan 12 cm, ongeveer net zo groot als de nederlandse huisspin. Opzich kun je hem daar wel goed mee vergelijken. Ik snap niet waarom die spin nu zo bijzonder eng is. En de persoon die bedacht heeft dat zulke spinnen 90 cm kunnen springen die is echt dom.

Uuh, schreeuwt hij ook of lees ik dat nu fout?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:32
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
"hij achtervolgt je al schreeuwend" dus pas maar op
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:02
Verwijderd
zwarte weduwe, gifslangen zoals zwarte mambo(ofzowiets...) enne haaien, wespen, horzels en bijen, beren en wolven.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 16:50
Gothicgirliej
Avatar van Gothicgirliej
Gothicgirliej is offline
spin!!
__________________
-= It hurts.. That im so unwanted for nothing, Dont talk words against me.. Im better off alone anyway...=-
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 17:42
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Gothicgirliej schreef op 16-05-2004 @ 16:50 :
spin!!
Pfff. ben jij nou gothic?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 17:50
Gothicgirliej
Avatar van Gothicgirliej
Gothicgirliej is offline
duidelijk weer zon geweldig beeld van gothics t heb niets te make waar je wel of nie tbang voor ben
__________________
-= It hurts.. That im so unwanted for nothing, Dont talk words against me.. Im better off alone anyway...=-
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:14
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Als ik niet zo veel huiswerk heb zal ik ff wat vertellen/opzoeken over de Pipa-Kikker uit Latijns Amerika. K'heb een fobie voor uit hun vaders rug kruipende kikkers. vandaar
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:58
Verwijderd
Er zat gisternacht een langpootmug op mijn kamer, inclusief pootjes was hij 8 cm, exclusief pootjes zo'n 2 cm in lengte... vreselijk... dat zijn ook super enge beesten, nouja, ze doen me geen kwaad, maar ze zijn groot en stil en ze vliegen. En ze horen gewoon niet op mijn kamer...

edit: als ze buiten zijn, dan zijn ze niet eng Ik weet niet of het ligt aan het feit dat het langpootmuggen zijn, want veel soorten vogels zijn ook groot en stil en ze vliegen, en dan ben ik niet bang voor vogels, maar ik zou wel in paniek raken als er ineens een in mijn kamer was.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:47
Verwijderd
Alle dieren die mijn broertje probeert tam te maken, dat bijt namelijk . Ben al blij dat ie nooit een doberman pincher of een pitt bull heeft gehad
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:07
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Ghosts schreef op 10-05-2004 @ 02:46 :
deze dingen:
[afbeelding]



brrr
iewww, die kom ik liever niet tegen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:16
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 14-05-2004 @ 23:02 :
zwarte weduwe, gifslangen zoals zwarte mambo(ofzowiets...) enne haaien, wespen, horzels en bijen, beren en wolven.
Close...zwarte Mamba...maar dat is een detail. Vind m eigelijk wel cool, maar dan ben ik
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:44
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
alles wat onder water zwemt en niet goudvis heet.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
DNMB schreef op 19-05-2004 @ 16:44 :
alles wat onder water zwemt en niet goudvis heet.
Shit.... *muahahha**

Langpootmuggen kan je in de lucht doormiddenknippen, niet eng, niet gevaarlijk
Spin kan je een glas overheen zetten

in mijn geval: elk agressief beest waar je geen glas overheen kan zetten
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-05-2004 @ 22:14 :
Als ik niet zo veel huiswerk heb zal ik ff wat vertellen/opzoeken over de Pipa-Kikker uit Latijns Amerika. K'heb een fobie voor uit hun vaders rug kruipende kikkers. vandaar
Vertel, morgen en overmorgen heb je vrij.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:32
Deesie
Avatar van Deesie
Deesie is offline
Spinnen, ter grootte van een etensbord en ter grootte van 0,1 cm. ze zijn allmeaal eng en alle insecten die er maar bestaan, behalve kleine rupsjes en lieveheersbeestjes. Van spinnen heb ik het sterke idee dat ze de hele tijd naar me kijken met hun 6 ogen en die poten, whaaaaaaaa, ze zijn ook nog eens veel te snel dus ren ik nog sneller het huis uit
__________________
When your lips come close to mine, I know the next morning the sun will shine
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 04:15
Daevrem
Daevrem is offline
Die spinnen zien nauwelijks wat door die ogenclusters van ze. En spinnen zo groot als borden bestaan niet.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:48
ofniet
ofniet is offline
een paard
__________________
ja sukkel
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:22
Deesie
Avatar van Deesie
Deesie is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 30-05-2004 @ 04:15 :
Die spinnen zien nauwelijks wat door die ogenclusters van ze. En spinnen zo groot als borden bestaan niet.
Ik heb het eens gelezen in de Hello You, ± 4 jaar geleden, en daar stond iets in over spinnen zo groot als een etensbord, en kijk maar eens naar die foto bij dit topic... Maar het zijn, geloof ik, 2 spinnen.
__________________
When your lips come close to mine, I know the next morning the sun will shine
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:11
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline


De pipa is een ranzig eng en vies beest. IK heb er laatst wat over op TV gezien en integenstelling tot de meeste natturfilms was deze nogal schokkend. Je zag in het troebele water een kikker zitten. Hij had nogal veel bulten op z'n rug, dus ik denk van: wat een lelijk beest. En dan zie je er op eens klauwen door die bulten naar buiten komen. Vervolgens komen er een heleboel mini-pipaatjes uitklimmen.
Maar goed hij zwemt weg met allemaal gaten in z'n rug van zo'n centimeter doorsnede door dat die kikkertjes er dara uit zijn geklommen. En dan denk je: Ik woon gelukkig niet in de tropische rivieren van Suriname.

''Paring en eileg
Tijdens een serie salto's onder water legt het vrouwtje 100 tot 300 eieren tussen haar rug en de buik van het omklemmende mannetje.
Na bevruchting worden ze in poriën in haar rug geduwd.
Binnen 24 tot 36 uur zijn de eieren door de huid overgroeid.
In broedkamertjes in de rug ontwikkelen ze zich in drie tot vijf maanden tijd tot bijna 2 cm grote kikkertjes.
Het vrouwtje is na het loslaten van de jongen gehavend en moet optimaal gevoerd worden.
De jongen zijn na 1 tot 11/2 jaar geslachtsrijp, bij een lengte van 12 tot 15 cm. ''
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 00:04
notbonefish
notbonefish is offline
ik vind geen beest eng, maar deze heeft wel gave tanden




soort zee-bloedzuiger
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 02:19
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
hm aardig smerige beesten
ik vind spinnen toch de engste van allemaal
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:14
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Toch wel kwallen en wespen..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:44
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
lapsnuitkevers....



ben eigelijk ook als de dood voor honden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:19
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Deesie schreef op 30-05-2004 @ 22:22 :
Ik heb het eens gelezen in de Hello You, ± 4 jaar geleden, en daar stond iets in over spinnen zo groot als een etensbord, en kijk maar eens naar die foto bij dit topic... Maar het zijn, geloof ik, 2 spinnen.
Uuuh, als je naar die foto kijkt zie je dat die spinnen niet veel groter zijn dan de mauw bij de pols van de hand die ze vasthoud.

Etensborden? Insecten zo groot als etensborden in een woestijn? Dat is natuurkundig onmogelijk. Grote insecten kunnen alleen in vochtige gebieden met een constante temperatuur leven. En hoe groter ze zijn hoe gevoeliger voor droogte en temperatuursverschillen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 00:38
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 08-06-2004 @ 14:19 :
Uuuh, als je naar die foto kijkt zie je dat die spinnen niet veel groter zijn dan de mauw bij de pols van de hand die ze vasthoud.

Etensborden? Insecten zo groot als etensborden in een woestijn? Dat is natuurkundig onmogelijk. Grote insecten kunnen alleen in vochtige gebieden met een constante temperatuur leven. En hoe groter ze zijn hoe gevoeliger voor droogte en temperatuursverschillen.
een spin is dus geen insect, he? en er zijn redelijk wat grote Arachniden te vinden in de woestijn, met name spinnen en scorpioenen

http://www.thebigzoo.com/Animals/Gia...y_Scorpion.asp

verder komen er heel erg veel insecten in de woestijn voor. ze zijn behoorlijk goed in het bewaren van vocht, en ze conserveren het extra door alleen 's nachts actief te zijn. insecten kunnen heel goed tegen temperatuurverschillen, sommig soorten kunnen zelfs bevroren worden zonder permanente schade te ondervinden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 17:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 30-05-2004 @ 23:11 :
[afbeelding]

De pipa is een ranzig eng en vies beest. IK heb er laatst wat over op TV gezien en integenstelling tot de meeste natturfilms was deze nogal schokkend. Je zag in het troebele water een kikker zitten. Hij had nogal veel bulten op z'n rug, dus ik denk van: wat een lelijk beest. En dan zie je er op eens klauwen door die bulten naar buiten komen. Vervolgens komen er een heleboel mini-pipaatjes uitklimmen.
Maar goed hij zwemt weg met allemaal gaten in z'n rug van zo'n centimeter doorsnede door dat die kikkertjes er dara uit zijn geklommen. En dan denk je: Ik woon gelukkig niet in de tropische rivieren van Suriname.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28.