Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 09:25
Arox
Arox is offline
Citaat:
Psychopath schreef op 22-05-2004 @ 21:08 :
Human merchant, 60% BANKS 100% ELITE @ home, Building eff @ 125%

Geld in voorraad.. Ruim 26,000,000 gc
Waar zit je?
Oud 25-05-2004, 15:15
Psychopath
Psychopath is offline
Aan mijn locatie heb je niets meer.....

Recent News Report
[http://www.UtopiaTemple.com All-in-One v3.29b]

** March 9th **
Sundry Ops: Failed Spells (x3)
Caught: Beta testinG (13:8) (Magic)

** May 5th **
10,595,349gc, 393,250 bushels, 49,843 runes
......... to 1 attack
133 Soldiers, 918 Knights killed in 1 attack
Sundry Ops: Failed Spell
Caught: Legend of Barbarian (31:8) (Magic+Attacks)

** May 6th **
Caught: Legend of Lunatica (31:8) (Magic)

** May 7th **
6,086,464gc, 194,175 bushels, 25,054 runes
......... to 2 attacks
24 Soldiers, 1,496 Knights killed in 2 attacks
Sundry Ops: Thieves Caught (x6), Failed Spells (x9)
Caught: Legend of Lunatica (31:8) (Attacks+Thievery)
Caught: AuroraSEX (25:6) (Magic+Thievery+Attacks)

** May 10th **
778,293gc, 19,449 bushels, 1,270 runes to 1 attack
34 Soldiers, 526 Knights killed in 1 attack
Caught: Legend of Archaean (31:8) (Attacks)

** May 11th **
Caught: Legend of Alcohol (31:8) (Magic)

** May 13th **
Caught: Legend of Lunatica (31:8) (Magic)

** May 14th **
2,283,956gc, 61,431 bushels, 5,683 runes
......... to 1 attack
114 Soldiers, 834 Knights killed in 1 attack
Caught: Legend of HeavyMetal (31:8) (Magic+Attacks)

** June 1st **
Caught: Sun Bear (3:8) (Magic)

** June 9th **
1,485,600gc, 123,618 bushels, 13,661 runes
......... to 1 attack
85 Soldiers, 883 Knights killed in 1 attack
We caught the Plague!
Caught: Blood Poisoning (28:14) (Magic+Attacks)

** June 14th **
The plague has been cured!

** July 3rd **
333,371gc, 38,008 bushels, 3,354 runes to 1 attack
69 Soldiers, 697 Knights killed in 1 attack
Sundry Ops: Thieves Caught (x3)
Caught: Shadow Brother (13:8) (Thievery+Attacks)

** July 8th **
Sundry Ops: Thieves Caught (x5)
Caught: Motley Pony (5:3) (Thievery)

--------------------------------------------------------
** News Summary: March 9th to July 8th **

** Losses **
21,563,033gc, 98,865 runes, 829,931 bushels to
......... thieves, plunderers, and magic
459 Soldiers, 5,354 Knights killed in 7 attacks
Sundry Ops: Thieves Caught (x14), Failed Spells (x25)
We CAUGHT the plague on June 9th
We CURED the plague on June 14th

** Caught **
Beta testinG (13:8) (Magic)
.......... Mar 9
Legend of Barbarian (31:8) (Magic+Attacks)
.......... May 5
Legend of Lunatica (31:8) (Magic+Attacks+Thievery)
.......... May 6, May 7, May 13
AuroraSEX (25:6) (Magic+Thievery+Attacks)
.......... May 7
Legend of Archaean (31:8) (Attacks)
.......... May 10
Legend of Alcohol (31:8) (Magic)
.......... May 11
Legend of HeavyMetal (31:8) (Magic+Attacks)
.......... May 14
Sun Bear (3:8) (Magic)
.......... Jun 1
Blood Poisoning (28:14) (Magic+Attacks)
.......... Jun 9
Shadow Brother (13:8) (Thievery+Attacks)
.......... Jul 3
Motley Pony (5:3) (Thievery)
.......... Jul 8

Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:20
MieX
MieX is offline
tja dat krijg je als je 26 mil hebt liggen
Oud 25-05-2004, 20:37
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
MieX schreef op 25-05-2004 @ 16:20 :
tja dat krijg je als je 26 mil hebt liggen
Als je ontdekt wordt
Oud 28-05-2004, 07:24
Tryptamine
Tryptamine is offline
Ben nu Faery/Rogue, is wel een goede combo als je gewoon static blijft op 1500 acres...zit nu met 42% schools, max science, 25% homes (dus nu 41 citizens per acre), 80 raw dpa, 6 wpa, 11 tpa, 10 peasants per acre effectiveness zit zo rond de 115%.

npa...*kuch* boven de 250 iig
nu nog ff de top honor in, lukt wel met mn kingdom (25e ofzo nu) maar nu in mn 1tje nog
Oud 28-05-2004, 10:18
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 28-05-2004 @ 08:24 :
Ben nu Faery/Rogue, is wel een goede combo als je gewoon static blijft op 1500 acres...zit nu met 42% schools, max science, 25% homes (dus nu 41 citizens per acre), 80 raw dpa, 6 wpa, 11 tpa, 10 peasants per acre effectiveness zit zo rond de 115%.

npa...*kuch* boven de 250 iig
nu nog ff de top honor in, lukt wel met mn kingdom (25e ofzo nu) maar nu in mn 1tje nog
mjah, maar als je voor NW gaat is het stuk moeilijker
Fae's zijn eigenlijk alleen gevaarlijk als ze gemax'ed zijn
Oud 28-05-2004, 13:50
waaromniet?
waaromniet? is offline
Whoei, het gaat goed op genesis (op BF trouwens ook, maar whoring=boring )
Oud 28-05-2004, 14:55
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 28-05-2004 @ 14:50 :
Whoei, het gaat goed op genesis (op BF trouwens ook, maar whoring=boring )
ik heb m'n halfer van 1k (beste prov van dat kd, wat ook niet echt moeilijk was) opgegeven, en heb een account overgenomen van een prov in 't kd waar een vriend van me king is (ja, ik weet dat traden niet mag)
best leuk, een Fae rogue van 300 acres die in puin ligt opbouwen
Oud 28-05-2004, 18:06
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 28-05-2004 @ 15:55 :
ik heb m'n halfer van 1k (beste prov van dat kd, wat ook niet echt moeilijk was) opgegeven, en heb een account overgenomen van een prov in 't kd waar een vriend van me king is (ja, ik weet dat traden niet mag)
best leuk, een Fae rogue van 300 acres die in puin ligt opbouwen
Och ja, traden is een noodzakelijk kwaad, IMHO. In ieder geval tot iedereen stopt met traden... Ik ben nu bijna 1300 acres, en 10 punten van lord af... Die nog even scoren met een paar ops zo (ben niet voor niets WH)
Oud 13-06-2004, 17:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
Whoei!

M'n eerste keer over de 10k acres op BF

Hoe eindigt voor iedereen de age?
Oud 13-06-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 13-06-2004 @ 18:46 :
Whoei!

M'n eerste keer over de 10k acres op BF

Knap kut. 20:28 loopt ons enorm te dissen -- die gasten hebben echt een serieus attitude-problem gezien 't feit dat we veel kleiner zijn dan hun. Of course, ik en 2 anderen kunnen qua grootte prima mee, maar de rest niet. Ze zijn totaal niet voor rede vatbaar (zelfs hun eigen alliance-hoofd kan hun niet tot bedaren dwingen!) en rapen mij en iemand anders zodra we OOH/OOW zijn.

Oh well, ik kan in dit KD toch niet veel groter worden. Zal wel moeten wachten op een KD waar men allemaal wèl active is en clue heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:28
Verwijderd
Ben in een niet al te goed kd belandt op WoL lijkt het
Ik was telkens de grootste en moest telkens stoppen met groeien en de rest helpen met groeien, sturen van aid goede thief targets zoeken e.d.
En dan kom je in de wars, ben je de grootste en dus prime target. Elke war (zo'n 6 gehad) over de 250 ops/spells en gemiddeld 5 attacks op me, zwaar irritant.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Klote. Heb in 1 dag 100K NW verloren en 500 acres
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:57
MieX
MieX is offline
Citaat:
met een hostile dankzij een gedefecte province, zijn oude kingdom ging gezellig op ons declaren terwijl wij nog even moeite deden iets te groeien..
Oud 14-06-2004, 12:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
MieX schreef op 14-06-2004 @ 10:57 :
met een hostile dankzij een gedefecte province, zijn oude kingdom ging gezellig op ons declaren terwijl wij nog even moeite deden iets te groeien..
Dat zuigt... En jullie kunnen ze niet hebben?
Oud 14-06-2004, 14:28
Verwijderd
omg, is zo'n noob bij ons gekomen. Is hij net OoP en zitten we in een war gaat hij mij aanvallen, zn excuus:
"I'm sorry I'm a noob, he had the most ammount of acres so I tried to attack me, I did not make it though, who do you want me to attack then."

Grmbl.. Ik wil ze best wat uitleggen maar als ze de eerste de beste aan gaan vallen : /
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 14-06-2004 @ 15:28 :
omg, is zo'n noob bij ons gekomen. Is hij net OoP en zitten we in een war gaat hij mij aanvallen, zn excuus:
"I'm sorry I'm a noob, he had the most ammount of acres so I tried to attack me, I did not make it though, who do you want me to attack then."

Grmbl.. Ik wil ze best wat uitleggen maar als ze de eerste de beste aan gaan vallen : /
Tsja, iedereen is ooit een noob geweest, ik dacht de eerste keer ook, ik val m'n hele koninkrijk aan en dan word ik koning

Gelukkig was er op tijd iemand die me vertelde dat dat niet helemaal de bedoeling was
Oud 14-06-2004, 21:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
News Summary: May 17th to June 15th

** Received **
2,997,145 Gold Coins, 6,375 Soldiers in aid from

** Losses **
13,915 troops to spells, thieves, and desertion
205 wizards to assassinations and propaganda
48,915 peasants to spells, thieves and attacks
Sundry Ops: Storms (x4), Droughts, Greed,
......... Spells Vortexed (x4), Thieves Caught (x41),
......... Failed Spells (x46)

altijd leuk zo'n EoA wars
Oud 14-06-2004, 21:35
waaromniet?
waaromniet? is offline
Hehe

Ik geloof dat wij ook nog een keer gaan warren op WoL... ben daar de grootste van het kingdom, dus dat beloofd wat.
Oud 16-06-2004, 20:02
MieX
MieX is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 14-06-2004 @ 13:56 :
Dat zuigt... En jullie kunnen ze niet hebben?
makkelijk, alleen niemand had er zin in
Oud 16-06-2004, 20:59
barkrukkie
barkrukkie is offline
bijna EoA

al mensen nagedacht over volgende age?
ik weet dat changes er nog niet zijn enzow

maar persoonlijk lijkt me combo van Avian warrior/generals leuk, voor een warwin kd dan. En natuurlijk enkele T/Ms, waarschijnlijk Elfjes
Warriors voor de brute kracht om provs van eigen grootte te attacken, Generals om de wat grotere om laag te halen met conquests
Oud 17-06-2004, 00:12
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 16-06-2004 @ 21:59 :
bijna EoA

al mensen nagedacht over volgende age?
ik weet dat changes er nog niet zijn enzow

maar persoonlijk lijkt me combo van Avian warrior/generals leuk, voor een warwin kd dan. En natuurlijk enkele T/Ms, waarschijnlijk Elfjes
Warriors voor de brute kracht om provs van eigen grootte te attacken, Generals om de wat grotere om laag te halen met conquests
Op BF zijn we hard aan het nadenken over onze setup. WoL gaan we waarschijnlijk hardcore undead warring kingdom. Het word interessant wat ze doen met de genesis changes (honor en variabele draft). Als de variabele draft word doorgevoert dan ben je haast verplicht om een paar generals te hebben ivm dragons

Overigens heb ik deze age Avian/Warrior gespeelt, redelijk sterke combinatie, zowel voor whoring als warren. In lange wars leg je het natuurlijk wel af tegen undeads, maar korte wars (tot 3 dagen, en als je dan nog niet tot een einde kan komen doe je iets fout) doe je eigenlijk niet onder, terwijl Avians buiten war undeads overheersen.

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 00:14.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 07:40
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-06-2004 @ 01:12 :
Op BF zijn we hard aan het nadenken over onze setup. WoL gaan we waarschijnlijk hardcore undead warring kingdom. Het word interessant wat ze doen met de genesis changes (honor en variabele draft). Als de variabele draft word doorgevoert dan ben je haast verplicht om een paar generals te hebben ivm dragons

Overigens heb ik deze age Avian/Warrior gespeelt, redelijk sterke combinatie, zowel voor whoring als warren. In lange wars leg je het natuurlijk wel af tegen undeads, maar korte wars (tot 3 dagen, en als je dan nog niet tot een einde kan komen doe je iets fout) doe je eigenlijk niet onder, terwijl Avians buiten war undeads overheersen.
BF en WoL tegelijk ?
Als ze die -10% income for all races doorvoeren worden fae's echt zwaar om te spelen
En met die 15% extra gains wordt een Dwarf (+25% gains) war hero full elite offense (+15%) wel zeer geschikt om te gaan bottemfeeden...
Maar met die draft heb je wel gelijk, hoewel wij altijd Dragons proberen te vermijden (van te voren afspreken bij declaration). Op zich vind ik het wel een goede verandering, soms moet je echt lang wachten als je een grote grab hebt gemaak voordat je draft weer filled is

Wat voor army draaide je met die avian? 25/25/50 als def/off/elite? en je zult ook wel de homes gebruikt hebben?
Oud 17-06-2004, 09:37
waaromniet?
waaromniet? is offline
WoL is m'n oude kingdom waar ik ooit ben begonnen. BF is m'n kingdom waar ik "serieus" speel, tsja, mag niet, ik weet het, boeiend, ik cheat er verder niet mee ofzo.

Op WoL heb ik de hele age min of meer 50-25-25 gedraait ja. 15-20% homes erbij, 70% draft en 10% forts, en dan heb je toch een zeer net dpa/opa.

Op BF heb ik meer iets van 45/50-40-10 gedraait, puur whoring had ik nooit geld of tijd om elites te kopen. Bovendien was het grootste deel van de tijd niet offense het probleem, maar het vinden van uberhaupt groot genoege targets om redelijke gains op te krijgen.

Dwarves lijken interessante bottomfeeders te worden, ja. Dat waren ze vorige age trouwens ook al (die voor deze) met zoveel undeads op de server (Dwarf/Sage).

Wij sturen op BF eigenlijk altijd een dragon gelijk met declaration. En als ze die slachten nog een, en nog een. Is wel koel =)
Oud 17-06-2004, 10:32
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-06-2004 @ 10:37 :
WoL is m'n oude kingdom waar ik ooit ben begonnen. BF is m'n kingdom waar ik "serieus" speel, tsja, mag niet, ik weet het, boeiend, ik cheat er verder niet mee ofzo.

Op WoL heb ik de hele age min of meer 50-25-25 gedraait ja. 15-20% homes erbij, 70% draft en 10% forts, en dan heb je toch een zeer net dpa/opa.

Op BF heb ik meer iets van 45/50-40-10 gedraait, puur whoring had ik nooit geld of tijd om elites te kopen. Bovendien was het grootste deel van de tijd niet offense het probleem, maar het vinden van uberhaupt groot genoege targets om redelijke gains op te krijgen.

Dwarves lijken interessante bottomfeeders te worden, ja. Dat waren ze vorige age trouwens ook al (die voor deze) met zoveel undeads op de server (Dwarf/Sage).

Wij sturen op BF eigenlijk altijd een dragon gelijk met declaration. En als ze die slachten nog een, en nog een. Is wel koel =)
tsja, ik vind 't ook niet iets wat niet zou moeten kunnen ofzo. Zolang je maar niet 2 of meerdere provs tegelijk gaat besturen om 1 iemand aan te vallen enzo. we hebben 1 war gehad waar hevig ge-crosslogged werd, zwaar irritant als ze continu op de tijd dat ze gereturned zijn weer direct aanvallen, allemaal binnen een kwartier ofzo, steeds in groepjes van 3/4... gelukkig nog wel een MP uit kunnen slepen

ik hoop dat ze niet al te drastische verandering aan gaan brengen, die homes bonus voor avians heeft ze weer genoeg teruggebracht

Tsja, als je wilt gaan whoren had je misschien beter Orc kunnen nemen, die zijn OOW toch de sterkste attackers, en hun t/m-penalty boeit dan toch nauwelijks.

Vorige age waren er ziekelijk veel undeads... Daardoor ben ik wel hoog in de Orc-top kunnen eindigen
Oud 17-06-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 14-06-2004 @ 18:55 :
Tsja, iedereen is ooit een noob geweest, ik dacht de eerste keer ook, ik val m'n hele koninkrijk aan en dan word ik koning

Gelukkig was er op tijd iemand die me vertelde dat dat niet helemaal de bedoeling was
rtfm
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 12:37
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 17-06-2004 @ 11:32 :
tsja, ik vind 't ook niet iets wat niet zou moeten kunnen ofzo. Zolang je maar niet 2 of meerdere provs tegelijk gaat besturen om 1 iemand aan te vallen enzo. we hebben 1 war gehad waar hevig ge-crosslogged werd, zwaar irritant als ze continu op de tijd dat ze gereturned zijn weer direct aanvallen, allemaal binnen een kwartier ofzo, steeds in groepjes van 3/4... gelukkig nog wel een MP uit kunnen slepen

ik hoop dat ze niet al te drastische verandering aan gaan brengen, die homes bonus voor avians heeft ze weer genoeg teruggebracht

Tsja, als je wilt gaan whoren had je misschien beter Orc kunnen nemen, die zijn OOW toch de sterkste attackers, en hun t/m-penalty boeit dan toch nauwelijks.

Vorige age waren er ziekelijk veel undeads... Daardoor ben ik wel hoog in de Orc-top kunnen eindigen
Gaat moeilijk he, met een province op WoL en een op BF

Hoewel ik op BF in war ALTIJD er ben op het moment dat m'n legers terug zijn, gewoon in war superactivity.

Misschien misschien. Avians zijn echter niet heel veel slapper dan orcs, en we hebben ook een aantal wars gehad (onder andere tegen orc kingdoms )... Zolang je als Avian maar een orc kan breken en andersom, ben JIJ namelijk sterker (gezien het snelheidsverschil). En dan heb ik het nog niet eens over t/m zwaktes... Als we echt puur whoring wilde gaan was het orc geworden, maar met aankomende alliance war moesten we wat.
Oud 17-06-2004, 14:36
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-06-2004 @ 13:37 :
Gaat moeilijk he, met een province op WoL en een op BF

Hoewel ik op BF in war ALTIJD er ben op het moment dat m'n legers terug zijn, gewoon in war superactivity.

Misschien misschien. Avians zijn echter niet heel veel slapper dan orcs, en we hebben ook een aantal wars gehad (onder andere tegen orc kingdoms )... Zolang je als Avian maar een orc kan breken en andersom, ben JIJ namelijk sterker (gezien het snelheidsverschil). En dan heb ik het nog niet eens over t/m zwaktes... Als we echt puur whoring wilde gaan was het orc geworden, maar met aankomende alliance war moesten we wat.
ja, zo wel ja maar wat nou als jullie getransferred worden ?
of gebruik je proxy?

ik ook wel in 90% van de gevallen op zich. Maar als er steeds in dezelfde groepjes van 4 wordt aangevallen begint 't toch wel verdacht te worden...
jup, daarom willen wij (nou ja, ik tenminste) avians omdat we voor war-wins gaan komende age. Zolang je maar genoeg hebt om hun te breken, en dat zij jou niet kunnen dubbel-tappen heb je toch 't voordeel. En tegen orcs kun je al helemaal de ambush-strat toepassen

welke alliance zit je dan in?
Oud 17-06-2004, 14:41
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 17-06-2004 @ 15:36 :
ja, zo wel ja maar wat nou als jullie getransferred worden ?
of gebruik je proxy?

ik ook wel in 90% van de gevallen op zich. Maar als er steeds in dezelfde groepjes van 4 wordt aangevallen begint 't toch wel verdacht te worden...
jup, daarom willen wij (nou ja, ik tenminste) avians omdat we voor war-wins gaan komende age. Zolang je maar genoeg hebt om hun te breken, en dat zij jou niet kunnen dubbel-tappen heb je toch 't voordeel. En tegen orcs kun je al helemaal de ambush-strat toepassen

welke alliance zit je dan in?
Tsja, dat zien we dan wel weer.

Nou, kijk dat is op zich niet zo vreemd. Als je tegelijk geattackt heb de eerste wave, zelfde race en zelfde strat hebt zijn legers ook gelijk terug. Soms wachten we in war ook een half uurtje ofzo met legers thuis totdat we met een paar provinces tegelijk kunnen waven (en mensen zwaar overpopulaten )

Ambush ben ik niet zo'n fan van, tenzij het NAAST een gewone grab is. Je krijgt er geen honor van...

Absalom, nou ja, ik doe er niet veel mee, maar ons kingdom is lid.
Oud 17-06-2004, 16:10
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-06-2004 @ 15:41 :
Tsja, dat zien we dan wel weer.

Nou, kijk dat is op zich niet zo vreemd. Als je tegelijk geattackt heb de eerste wave, zelfde race en zelfde strat hebt zijn legers ook gelijk terug. Soms wachten we in war ook een half uurtje ofzo met legers thuis totdat we met een paar provinces tegelijk kunnen waven (en mensen zwaar overpopulaten )

Ambush ben ik niet zo'n fan van, tenzij het NAAST een gewone grab is. Je krijgt er geen honor van...

Absalom, nou ja, ik doe er niet veel mee, maar ons kingdom is lid.
tsja, heb je wel gelijk in... maar voor een sub-sk-kd gezien was het wel ziekelijke activiteit..
en overpopulaten gaat makkelijk met Nightmares als je hoopje fae's of undeads hebt

ambush is geweldig tegen orcs als 'ie full elite offense army heeft. Je kunt hem makkelijk breken, aangezien hij maar 1.6 per elite als def heeft. Maar als je eerst 3x bijna failed, en de 4e breekt, is hij al snel 1/3 van z'n offense kwijt... indien je avian bent met fog aan, kun je zelfs 4x failen, en dat jouw army weer terug is van failen voor 't zijne terug is, dan dan 3x failen en laatste breken bijvoorbeeld... geweldige tactiek kwamen we beetje per ongeluk achter

tsja, wij zitten bij TR, maar nou niet echt hyperactief, is vrij rustige alliance
Oud 18-06-2004, 10:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Hoe overpop je met nightmares? Eerst flink nightmaren, dan land grabben en dan komen troepen terug ofzo? Ik heb de echte nightmares age gemist (sterker nog, toen speelde ik nog niet ), en sindsdien schijnt het (en vind ik) het niet echt de moeite waard.

Hmm dat is interessant ja, hoewel een orc/general met max hosps relatief iig weinig verliest (maar nog altijd wel veel natuurlijk), en als orc zullen de meeste mensen general spelen.
Oud 18-06-2004, 10:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik ben trouwens baron op genesis nu
Oud 18-06-2004, 16:51
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 18-06-2004 @ 11:26 :
Hoe overpop je met nightmares? Eerst flink nightmaren, dan land grabben en dan komen troepen terug ofzo? Ik heb de echte nightmares age gemist (sterker nog, toen speelde ik nog niet ), en sindsdien schijnt het (en vind ik) het niet echt de moeite waard.

Hmm dat is interessant ja, hoewel een orc/general met max hosps relatief iig weinig verliest (maar nog altijd wel veel natuurlijk), en als orc zullen de meeste mensen general spelen.
mjah, ik speelde toen ook nog niet volges mij, iig niet op BF
maar Nightmare stuurt troepen terug in training, 12h om precies te zijn
Normaal als je flink gehit bent (meerdere malen) release je meestal offence/defence om niet overpopped te raken. Maar als je troepen in training zijn, kún je ze niet releasen, maar tellen ze wel als population. Zo is het mij uitgelegd tenminste

mjah, wij hadden 20 orcs, mix van merchant/warrior/general. Ik was merchant, ik had verwacht dat economy belangrijke rol ging spelen, wat achteraf wel meeviel op zich. Maar als je bijvoorbeeld undead bent is het toch mooi om dan een paar ambushes te failen
Reageren

Regels voor berichten