Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"dat kan ook wel in het evaluatietopic", sure! ![]() als het in het evaluatietopic kan, kan het net zogoed in het teensokkentopic, of het waar-vind-ik topic. oftewel: BULLSHIT! |
![]() |
||
Citaat:
Maar even voor de duidelijkheid: we zijn in overleg over het analyseertopic, we hebben besloten dat het wel mag inderdaad om de traditie, daar wist ik idd niets van, mijn excuses. Maar bij de andere fb's zijn wat punten opgevallen bij voorgaande analyseer topics die toch eigenlijk niet zo waren zoals ze moesten zijn, we zijn nu in overleg van wat wel en niet mag in dat topic. Als jullie suggesties hebben mag dat altijd, zullen we ook altijd wat mee doen. Ik sluit nu het 2e topic even, we hopen binnen een uur met elkaar duidelijk te hebben over het hoe en wat, dan gaat ie meteen weer open met alle info die we hebben besproken daarin. Kunnen we daarmee een deal sluiten?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Beetje jammer dus.
||
Citaat:
Kritiek die ik tot nu toe gekregen heb waar ik iets mee kon ging over posts editten, doe ik nauwelijks tot nooit meer (iig niet op LS, alleen in analyseertopic even ter toevoeging, niets weggehaald ofzow), iets meer toestaan qua offtopic posts met een vriendschappelijke belediging. Meer echt conrete dingen heb ik nog niet gehoord.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat was daar speciaal voor. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij hoelang zit je op lifestyle? Er zijn echt zat mensen die elkaar een stuk langer kennen en nou eenmaal van een geintje houden, als jij zegt dat je bijna geen klaag pm krijgt en niemand klaagt werkelijk waarom dan direct zo streng? Topic verwijderen en dr iets van zeggen is genoeg bannen is imho vaak onnodig en als iemand het hier echt wil verzieken is een ban daarbij geen obstakel. Dit zijn btw slechts voorbeelden van dingen die eerder gebeurd zijn.
||
Citaat:
Maar dat betekent niet dat er niets meer over gezegd mag worden...
||
Citaat:
Ik heb idd 1 keer een ban uitgedeeld en daarvoor heb ik achteraf mijn excuses aangeboden. Was idd niet nodig geweest. Dat die excuses niet aanvaardt werden kan ik ook niets aan doen. Ik kan je wel garanderen dan ik nooit weer zo snel iemand zal bannen (of het moet iemand zijn die hier post om even zich af te kunnen reageren op alles en iedereen, daar houden we allemaal niet van, die kan 1 waarschuwing krijgen en daarna direct vertrekken, lijkt me logisch). En ben ik echt zo streng? Geef mij eens een paar recente voorbeelden? Het recentste voorbeeld wat ik me kan bedenken is die van het analyseer topic, die heb ik ook ongedaan gemaakt nadat ik daar een pm over had ontvangen. Ik zit idd nog niet zo lang op LS, ik moet het ook allemaal nog leren en gaanderweg en door schade en schande leert men. Daarom is het ook zo belangrijk dat als ik iets doe wat jullie niet als goed en rechtvaardig zien, dat ook tegen me zeggen op een normale toon en als opbouwende kritiek. Anders weet ik toch zeker ook niet wat ik fout doe?
||
Citaat:
![]() (vin't niet erg hoor, daar niet van, vroeg het me ff af)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja het hele ban incident vond ik ook ietwat jammer.
||
Citaat:
Een negatieve ondertoon in mijn posts... Voorbeelden? Misschien heb je wel een punt, maar ben ik me er niet bewust van dat die toon er zit. En als die er idd zit zal ik er ook wat aan doen, maar ik moet het dan wel ff adhv een aantal voorbeelden gaan zien...
||
Citaat:
![]() Wat mij veel meer stoort is dat ik NIETS hoor van Gadje of Lais. Zo kan iedereen natuurlijk wel modderen! Beetje niet reageren en achter de schermen een hele dikke vinger in de pap hebben. Wel de baten maar niet de kosten... Ja.. Hmm.. Ik hoop toch wel dat iedereen het waardeert dat AL iets probeert, of het nou op de juiste manier gaat of niet.... ![]()
||
Citaat:
En qua ban incident, mij hoor je niet zeuren je vroeg alleen om een voorbeeld. En verder ga ik dr niet meer op door vanavond gezien ik het oneerlijk vind toch veel getypt te hebben en Noe nog niet geannalyseerd te hebben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Kan ik me ergens wel een beetje voorstellen. Heb je ze er al eens op aangesproken per pm of mail? 3. Dat hoop ik ook ja, maar vast niet iedereen zal dat doen en dat weet ik ook dondersgoed.
||
Citaat:
En grijze gebieden heb je altijd. Is dat grijs naar mijn mening meer zwart dan wit, dan gaat ie dicht tenzij iemand een goed argument aandraagt om em open te laten. Is ie meer wit dan grijs, dan laat ik em staan en kijk ik even een paar dagen hoe het loopt. Maar als ik iets sluit waarvan jij vindt dat het open had moeten blijven kan je me daar gerust op aanspreken hoor!
||
Citaat:
![]() ![]()
||||
Citaat:
Nice, dan hebben we 10 fb's ipv van 4.. Maar het ging me niet om je beslissingen, maar om welke toon je iin je posts legt, daar had Steve het ook al over.. Citaat:
Nee, gadje een keertje in het openbaar. Maar eigenlijk kan het me niet zo gek veel schelen, als zij zo willen werken, mij best. Ik opper alleen iets waarvan ik dacht dat er wel meer mensen er last van hadden ![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neuqe? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 |