Advertentie | |
|
![]() |
|
Beide plaatjes hierboven vind ik erg lelijk en goedkoop, echt van die Leen-Bakker interieurtjes
Voor mij: ![]() ![]() [IMG] http://www.bebob.nl/STOELEN/STJPG/S027.JPG[/IMG] Veel design dus, verder veel licht, grote ruimtes, lichte kleuren en ik wil de hele Bang en Olufsen collectie wel in mn huis. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ook die blauwe stoel die maud had alleen dan in het zwart en wit! |
Advertentie |
|
![]() |
|
ik ga een opleiding interieur-stylist doen.
Ik ben dus erg met interiers bezig. Ik vind het erg leuk, zelf zou ik mijn huis romantisch inrichten. Lichte tintjes, en rood. Mooie hang gordijnen, glazen tafeltjes, beze bank met witte kussens. ( sjiek dus ) ![]()
|
Ik zou mijn huis gezellig, maar niet te druk inrichten, kleurig, maar niet te veel kleuren, dat maakt het zo ongeordend. In ieder geval niet strak en minimalistisch, ala Jan de Bouvrie (alles moet in symetrie, hehe).
Ik zou werken met veel hout, vooral donker hout, dat is zo mooi! Ik zou als vloer parket willen met grove planken, van verschillende grootte. En ik vind licht heel erg belangrijk, ik wil overal veel ramen, vooral grote, hebben. Als kunstwerken zou ik veel replica's van symbolistische werken willen hebben, maar zeker ook één van Gauguin (= mooi met veel kleur!). Ik doe nou de opleiding vormgever reclame, presentatie en communicatie, en daar krijgen we ook wel les in decoreren enzo, heel leuk. |
![]() |
|
![]() |
Die plaatjes die helenatjuh(?) heeft gepost is op zich wel apart en mooi, heeft iets weg van mijn kamer nu...
Maar ik weet niet hoe ik het zou inrichten later, zeker niet helemaal in donkere kleuren en donkere meubels... ik ben van plan naar de kunstacademie te gaan-de richting interieurarchitectuur dus ... |
![]() |
|
ik moet er binnekort eens serieus over na gaan denken.. ik ga namelijk van kamer veranderen... ik krijg nou twee kamers, wat nou de slaapkamer van mn ouders is daar ga ik oowk slapen...
*mijn plannen zijn voor die kamer hemelbed achtig iets, romantisch, kleurtjes, kussentjes, zweverig, waarschijnlijk kerstlichtjes door een doek heen aant plafond, beetje rood/aubergine/paarse kleuren... verder geen kasten of zow... misschien wat kussens in een hoek om op te liggen.. en alleen een klein tafeltje erin en er moet ergens een cdspeler worden weggewerkt... *mijn plannen voor de andere kamer zijn wat onduidelijker.. iig staat daar een grote witte ![]() kheb oowk nog een badkamer die ik ietsjes wil aanpassen, zonder verbouwingen enzow maar daar heb ik nog helemaal nie over na gedacht...
|
Ik wil een redelijk minimalistisch (geen overdosis aan meubilair), wat abstract interieur met veel kunst, maar niet zoveel dat 't gaat irriteren. Of misschien een grote blinde wand met een groot schilderij, en wat mooie beeldhouwwerkjes voor in de hoeken. Of niet, dat zie ik nog wel. Het moet wel gezellig blijven dus geen strakke zwart/wit contrasten, ik moet er wel kunnen wonen. Kleuren mogen dus best. Wat ook wel mooi is, zijn draaideuren met daarin een aquarium met vissen
![]() Hm, volgens mij wil ik teveel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
nimeto styling interieur en vormgeving Izaahization | 2 | 13-01-2016 14:43 | |
Verkeer & Vervoer |
Treinreizigers: hoe reist gij? Rodion | 118 | 26-11-2005 10:12 | |
ARTistiek |
Leeuw in interieur - Pyke Koch lucy48 | 10 | 29-01-2005 11:06 | |
Studeren |
Cibap interieur(,verf en management) vurrukkulluk | 7 | 04-10-2004 18:55 | |
ARTistiek |
[Graffiti] Wie kan betaald het interieur van een winkel bespuiten? D1984 | 7 | 11-01-2004 21:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Monologue interieure konijntje | 1 | 18-05-2001 21:46 |