![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stelletje huichelaars zijn jullie, de enigen die echt mogen klagen zijn mensen met een aanwijsbare aandoening. En voor die mensen pleit ik ook voor rookvrije horeca, naast de bestaande horeca, dan hebben rokers ook geen last meer van het gezever van de rest ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ben je hypocriet Mensen als Chimera die er last van hebben vind ik het veel erger voor, en daarom viind ik het ook normaal dat daar rookvrije kroegen voor komen, en daar kan jij dan ook heen, is iedereen blij. De rokers omdat ze kunnen roken zonder het gezeur, de mensen die astma hebben kunnen ook naar de kroeg uitgaan. Alleen luitjes zoals jij niet, helaas, want jouw soort wil gewoon altijd wat te zeuren hebben |
![]() |
||
Citaat:
Dus we moeten iets vooral maar in stand blijven houden simpelweg omdat het, zoals jij het stelt, onderdeel is van onze cultuur? Oh, anderen hebben er wel last van, maar dat maakt helemaal niet uit, want het is onderdeel van onze cultuur! ![]() Waarom dopen we niet alle openbare gelegenheden om tot cultuurgebieden, waar iedereen mag roken om onze cultuur in stand te houden? En dan maken we in die gelegenheden zgn. "niet-rook-ruimtes", met frisse lucht enzo. Ons land zal bloeien als nooit tevoren ![]() En voordat je erover begint: ik heb absoluut niets tegen roken en zie weinig in een rookverbod in de horeca, maar het (roken) verdedigen omdat het onderdeel van onze cultuur zou zijn is ronduit bespottelijk.
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
Hier zijn rookvrije kroegen niet gewoon en er komen er waarschijnlijk geen meer bij. Dat draait niet goed. Dus alle mensen die astma hebben of andere problemen moeten maar thuis blijven dan? Als er dan astma lijders in een kroeg komen waar gerookt wordt, moeten zij niet vragen an de rokers om hun sigaret uit te doen, dat zou wat worden. Rokers houden geen rekening met anderen, de niet-rokers. Ze vertikken het van buiten te gaan, om zo astma lijders (want er zijn er veel) geen extra problemen te geven. In Nederland zijn er misschien veel rookvrije kroegen, maar hier niet, dus kunnen ze niet anders. Als je nog reageert, gelieve mij geen hypocriet te noemen, of opmerkingen te maken als "Alleen luitjes zoals jij niet, helaas, want jouw soort wil gewoon altijd wat te zeuren hebben .", want dat is niet alleen zeer zielig en laag, zo voer je gewoon geen discussie. Act your age. en ik hoef helemaal niet altijd iets te zeuren hebben, enkel over roken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over de schadelijkheid van passief roken is tot nu toe bekend dat je minstens 5a6 uur per dag gedurende vele jaren moet meeroken wil je er echt ziek van worden, dus opzich vind ik dat een slap argument. Het argument overlast vind ik wel iets om mee aan te komen ![]() Ik ben het er ook mee eens dat er in openbare gebouwen en op de werkplek niet meer gerookt mag worden, maar als je op een station in de buitenlucht nieteens meer mag roken, dan vind ik dat het allemaal tever begint door te slaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gauloises: Station in buitenlucht is inderdaad zever, daar kan men er geen last van hebben. Leuke nick trouwens ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens zie ik altijd mensen gewoon braaf bij rookpalen staan dus zo'n slechte oplossing is het blijkbaar nog niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() scheelt weer typewerk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
laat ze toch, ik ga me er niet druk om maken, doe lekker je eigen ding, desnoods met een peuk in je bek..... wilde jij nu ook nog goedkope sigaretten uit het oostblok??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder ben je een zeurpiet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jekkâhs heeft gelijk met zijn 'Nietrokersfeestje'
![]() roken is een knuppel in het hoenderhok! nog erger dan politiek. iedereen weet het het beste en alle anderen hebben ongelijk en wel hier en hier en hierom. grappig ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
der volges hep n volgens mij ben jij gek ja...... |
![]() |
||
Citaat:
verder rook ik zelf niet maar ik vind t zo'n gezeur allemaal
||
Citaat:
![]()
|
Ik rook zelf niet, nooit gedaan en ook geen behoefte aan eigenlijk.
Maar ik ben niet heel erg anti roken, zolang rokers maar niet hun rook in mijn gezicht blazen, dus als ik er niet direct last van heb, maakt het me niet zoveel uit. ![]() Roken bij het eten of in de auto, vind ik ook niet echt 'prettig'.. Daar stoor ik me wel aan. Ook aan die anti-rookhouding van sommige niet-rokers stoor mij weleens. Rook maar een eind weg. Nogmaals, als je me er maar niet mee lastig valt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarom is het ook verboden in openbare gelegenheden ![]() toch vind ik dat je roken in restaurants en cafees niet kan verbieden. misschien in restaurants een apart gedeelte maken, maar in cafees gaat dat echt niet lukken. je weet dat er gerookt wordt, en als je echt zo tegen bent, dan moet je maar thuis blijven. bovendien zijn er ook veel niet-rokers die in 1x tijdens het uitgaan wel gaan roken. daarom kan je wel concluderen dat er veel mensen zijn die roken tijdens het uitgaan. (in mijn omgeving in ieder geval) verbieden gaat dus niet werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik irriteer me wel aan je betweterige toontje, want ingaan op mijn vraag waarom er dan nog geen rookvrije cafe's zijn, als je dat dan zo graag wil, dat doe je niet serieus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je hebt KANS op keel / longkanker er zijn genoeg mensne oud mee geworden veel meer mensen als die er dood aan gegaan zijn maar ok het blijft ongezond
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nou, er oud mee worden en er dood aan gaan sluit elkaar opzich niet uit. Mijn stiefopa rookte zijn hele leven en stierf toen hij 87 was aan longkanker. Dat kan ook ![]() |
![]() |
|
|