Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw, als je elkaar echt graag ziet dan mis je diegene voortdurend en dan is er geen moment dat je liever alleen zou zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook al heb ik nu geen vriendin en zit ik nog niet op kamers maar dat laatste gaat wel gebeuren en toen ik een vriendin had, zag ik haar ook weinig, zodat ze me vrijheid gaf en daardoor had ik voldoende tijd om eigen dingen te doen en zo. Wel relaxed.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je liever alleen bent dan bij je vriend of vriendin, dat vind ik pas ongezond. Dan vraag ik je af waarom mensen een relatie hebben. (Ik zeg niet dat dat soort relaties automatisch slecht zijn, iedereen stelt andere eisen aan een relatie, maar ik zou het op die manier iig niet kunnen.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Utopia 5 klinkt erg afhankelijk van haar vriend en dat vind ik ongezond. Iedereen wil toch wel eens lekker alleen zijn, dat betekent toch niet dat je niet van je vriend/vriendin houdt. [/B][/QUOTE]Als je liever alleen bent dan bij je vriend of vriendin, dat vind ik pas ongezond. Dan vraag ik je af waarom mensen een relatie hebben. (Ik zeg niet dat dat soort relaties automatisch slecht zijn, iedereen stelt andere eisen aan een relatie, maar ik zou het op die manier iig niet kunnen.) [/B][/QUOTE] Ik zeg ook niet dat je nooit je vriend mag missen of dat je nooit bij je vriend/vriendin wilt zijn. Maar als je mekaar niet elke dag mist vind ik normaal helemaal als je een langdurige relatie hebt.
Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 18:04. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Om voor mezelf te spreken: ik wil m'n vriend 24/7 zien, waarschijnlijk omdat ik hem niet 24/7 zie. We hebben beiden ons eigen leven, maar we wonen gzd wel samen. Dat je niet van elkaar houdt als je af en toe even lekker alleen wilt zijn heb ik mezelf niet zien zeggen, zou ook onzin zijn btw. Dat je gewoon in het algemeen liever alleen bent, dan bij je vriend(in), dat vind ik wel raar. En jij kan uit dat ene postje halen dat utopia5 erg afhankelijk van haar vriend klinkt...? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het lastige is alleen dat mijn vriend best heel erg jaloers is ingesteld. Een goede vriend van hem ga ik laatste tijd erg veel mee om, en daar is hij niet altijd even blij mee. Maar ook dat zal hij moeten accepteren haha ![]() (nee idd, ik ben niet een van de makkelijksten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook niet gezegd dat ik het normaal vind dat je liever alleen bent dan bij je vriend/vriendin. Ik zeg dat het niet gezond is als je alleen maar bij elkaar wilt zijn en niet van even alleen zijn kan genieten. En wat utopia 5 betreft heb ik vaker haar posts gelezen waaruit blijkt in mijn ogen dat ze afhankelijk is van haar vriend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan genieten van alleen zijn, omdat ik weet dat ik hem daarna weer zie. Als ik dat niet zou weten (bv. omdat hij dan alleen wil zijn of wat dan ook), dan zou ik er ook niet van kunnen genieten. En als ik moet kiezen tussen alleen zijn en samen zijn, dan kies ik zonder meer voor het laatste. Dat is wat ik bedoelde. |
![]() |
||
Citaat:
Ik breng graag veel, en regelmatig tijd door met mijn vriend, maar ik wil ook heus nog eens met mijn vriendinnen eens iets gaan drinken ofzo. Maar ik voel me niet opgelucht omdat ik hem 'eens niet moet zien'.. Ik mis hem dan ook wel, maar ik zal er niet dood van gaan ofzo.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98 Miracle | 496 | 05-06-2007 14:16 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72 Verwijderd | 493 | 15-10-2006 13:13 | |