Advertentie | |
|
![]() |
|
Grote, grove schoudertassen zijn wel stoer (behalve als daar ook een paar instappers bij hoor en een té strakke broek enzo.. maar dan ligt het niet aan de tas
![]() ![]()
|
![]() |
vind het niet echt koewl, je portomonnee kun je ook wel in je zak doen, en als je meer hebt past het er toch niet in en kom je al gauw toch bij een rugzak die vind ik ook veel koewler is.....
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Tasjes zijn überhaupt nutteloos, tenzij je wel zo'n ontiechelijk strakke broek aan hebt dat je er zelfs een portemonneej en een mobiel niet meer in kunt proppen. ... ware het niet dat ik geen strakke broeken danwel mobiels heb. Geen tasje voor mij. Balen zeg. ![]()
||
Citaat:
is koel..zeg dat maar tegen de mensen die het dragen benieuwt hoe jij eruit ziet Rat
|
Prada zette ooit zo'n topic neer en gaf 1000 gulden aan de gene die uit kon leggen waarom heren belachelijk waren met tasjes ofzow
Hmmz ik vind die tasjes voor vrouwen eigenlijk al niet mooi, en voor mannen dus ook niet oz. Maar ja je hebt tasjes en tasjes. damn wat een loos antwoord ![]()
|
LeRatLuciano
18M - Lid gepost op 10-06-2002 @ 23:24 -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb sinds een paar weken een schoudertasje(lacoste) en het valt me op dat steeds meer mannen kleine tasjes dragen, schoudertasjes en de bekende buideltas maar dan schuin over de borst zeg maar ik weet niet of dit in amsterdam alleen zo is maar is het een nieuwe trend ofzo? ik zelf zag het in frankrijk en heb het daar een beetje van gejat maar nu komt het hier ook een beetje... In Parijs was t zo'n 4 en 2 jaar geleden wel in om met een tas te lopen maar niet met zo'n miezerig tasje asl dit. moeilijk om uiteleggen hoe die dingen eruitzagen
|
ieuwh ik vind kleine tasjes sowieso al onzin, die spullen kan je toch zeker wel in je broekzakken of jas ofzow kwijt.. ik heb wel vaak een tas bij eigenlijk vooral voor mn discman en cd´s... maar dat is dan nie zown iniminieding waar alleen je lippestift in kan...
||
![]() |
Citaat:
Mannen dragen ook nagellak en strings, is daar ook wat mis mee? Jesus, ga piemelen.. tasjes zijn grappig ![]() .. op het moment.. nu.. om 22:04 :]
|
Tis ook een beginnend iets onder de trendsetters(2stepIndo's en Molukkers, daar heb ik het tot nu toe gezien). In de strakke broeken ziet een telefoon of sleutels in de zak er niet cool uit.
En laatst zag ik een gast met zo'n schuin tasje waar ongeveer m'n telefoon, m'n sleutels, portemonnee in konden(o ja, ook nog een dig. camera ging erin) en waarschijnlijk zat z'n gucci-zonnebril er ook in. Ik vond het wel een cool tasje, ga er denk ik ook 1 kopen als ik m'n camera heb. |
![]() |
||
Citaat:
En als vrouw moet je je make-up e.d. ook ergens kwijt, ik zou dus echt niet zonder tasje kunnen, als ik zie wat ik allemaal per sé mee wil hebben altijd ![]() Bij mannen weet ik eigenlijk niet zo goed, heb het nooit gezien voor zover ik me kan herinneren en kan me er ook niet zo goed iets bij voorstellen eigenlijk?
|
Ik vind het wel kunnen als het dan maar wel een manlijk tasje is, of nouja niet persee manlijk maar niet zoiets als op de foto. Ik ken een jongen die heefd ook een klein tasje maar das een legertasje van het rode kruis, die is ook best klijn vind ik. Verder ken ik ook een jongen met een klijn hello kittie schouder tasje. Tsja ook niet echt mannelijk ofzow maar bij hem staat het gewoon.
||
Citaat:
Of bedoelen we nog klijner?
|
![]() |
euh...ik weet niet hoe t met de rest van de jongens zit maar t enigste wat ik bij me heb altijd is.
- ene portomonee - ene aansteker - ene pakje drum dat kan ik meest al wel in mn zakken houden. maar desalniettemin is het oneerlijk, vrouwen mogen alles in tassen stoppen, en wij mannen moeten alles maar in een klein portomoneetje zien te proppen. |
![]() |
|
Ik geloof dat Prada (niet het merk, Prada van het forum) heeft die dingen al lang. Van MiuMiu en al.
Tja, ik hoef er nog geen. Mij niet gezien. Moet je eens zien hoe mijn omgevig zou reageren als ik zo'n ding koop... En trouwens, ik heb een tas van levi's een een van puma en die zijn ook goed. |
![]() |
||
Citaat:
niet gedragen om de heup maar zo over je schouder dat hij op je borst hangt Rat
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij allemaal in je tas zitten? Missy | 90 | 14-02-2009 15:11 | |
De Kantine |
Het grote "maak je tas leeg op tafel en vertel wat je ziet"-topic Verwijderd | 2 | 13-02-2009 21:27 | |
Lifestyle |
Tassen Otis | 144 | 25-09-2005 15:14 | |
Lifestyle |
Mannen+tasjes Verwijderd | 51 | 07-04-2004 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Lifestyle |
wat te bereiken met een dirk tas Ninnoc | 14 | 02-09-2002 19:24 |