Advertentie | |
|
![]() |
|
Het zijn vaak die kleine dingen die lief zijn. Mijn vriendje neemt af en toe wat lekkers voor me mee, of iets gezonds als ik me niet goed voel, hij schenkt drinken voor me in, houdt de deur open, helpt me in m'n jas.
Zo voel je je echt speciaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn vriendin probeert me altijd aan het lachen te maken (lukt haar ook vaak). En ze probeert altijd mij te kietelen en haar gelijk over mij te hebben
![]() ![]() Hoop dat ik net zo lief ben als zij voor mij ![]()
|
Verwijderd
|
-sms-jes , deur van de auto voor mij open-en toedoen
-met zijn vinger over mijn kin raken en die vinger een kus geven -gisteren waren we 2 maanden samen en ik wou hem zien maar hij ging weg met een vriend ( grrrrr !!! liever bij een vriend dan bij mij op ons 2 maanden tesamen ?????? ) en uiteindelijk was het omdat hij slechtgezind was en hij wou me niet kwetsen door zich "af te reageren " op mij , maar ik nogaltij teleurgesteld en begon te huilen . hij heeft me in het midden van de straat vastgepakt en getroost . Daarna nog sms-jes enzo om zich te verontschuldigen . -als ik iets mooi zie liggen in de winkel maar geen geld bij heb , de volgende dag had hij het bij voor mij . -mij 's ochtends komen halen voor naar school te gaan , zelfs als hij een uur later moet . - eten voor mij kopen 's middags na de school - gewoon er zijn voor mij - ' ik hou van je ' - ik ben de eerste die zijn moeder heeft ontmoet , geen ex van hem heeft dat gemogen van hem ( hij is marokaan ) - ... *zucht * ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
wat hebben we toch lieve vriendjes alle meiden
![]() maar die van mij is toch wel het allerliefste hoor, van wat ik zo lees allemaal...... ![]() toen ik ziek was ging ie allemaal dingetjes voor me doen enzo heel schattig, drinken halen, brood smeren, dekentje goedleggen enzo, was heeeel lief~!~ en toen ik een paar daagjes mee ging naar makkum(kleine vakantie) waren we bij zo'n souvenirwinkeltje en daar zag ik zo'n kettinkje, was er helemaal verliefd op en 's avonds toen we over het strand liepen kreeg ik hem *ZUCHT....* ![]() veel liefs my baby
|
![]() |
|
![]() |
- 'k zie je zo graag, mijn meisje'
- Diddltje voor mij gekocht op reis - de lieve cadeautjes voor kerst, Valentijn, verjaardag, samen zijn.. - lieve mailtjes - voor we gaan slapen, m'n bed 'verwarmen' door bij me te liggen en me dan instoppen - hij slaapt op het logeerbedje, bij mij thuis én bij hem thuis - kietelen & speels plagen - me knuffelen - kusjes geven, strelen - hand in hand - es met me winkelen - naar me luisteren, me troosten, m'n zelfvertrouwen opkrikken - helpen (toen ik muziekinstrumentjes moest maken, dingen opzoeken..) - de koekjes of chocola kopen die IK graag eet - hij is geduldig ... I love him ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #96 Verwijderd | 500 | 26-03-2009 21:15 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend tot de orde roepen. Maurice | 17 | 01-08-2005 19:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Liefde & Relatie |
Onattente vriend Femmy | 61 | 09-02-2003 13:23 |