Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2004, 19:22
Verwijderd
Hallo,

Ik heb sinds kort ADSL met een downloadsnelheid van 1120 kbps gekregen. Nou gaat het downloaden met Internet Explorer wel snel, maar met file sharing programma's als WinMX en KaZaA bereik ik meestal maar snelheden die ongeveer bij een normale inbelverbinding snelheid liggen... Weet iemand hoe dit komt?

Mijn andere probleem is het volgende:

We hebben twee telefoonaansluitingen in ons huis. Op een van die telefoonaansluitingen hebben we de ADSL splitter aangesloten. Maar nu hoor je dus telkens ruis op de andere telefoon (tenminste, wanneer er een internetverbinding is). Waardoor zou dit kunnen komen? M'n ouders zeggen dat de aansluiting waarop de splitter zit wel de hoofdaansluiting is.
Advertentie
Oud 23-06-2004, 19:30
freyk
freyk is offline
Voor je eerste probleem raad ik je aan om een andere p2p programma te nemen in plaats van winmx of kazaa.
Als je daarover vragen hebt, stel je ze bij [Centraal] Filesharing

En voor je tweede probleem,
Deze kan je beter stellen bij subforum hardware.
Oud 23-06-2004, 22:54
Verwijderd
Crosspost: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=880008
Oud 24-06-2004, 11:03
freyk
freyk is offline
Oud 24-06-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 24-06-2004 @ 12:03 :
Het stond in Software & Multimedia, en het was meer een Hardware probleem, dus heb ik het daar maar naargezet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten