![]() |
||
Citaat:
![]() wat ben ik toch blij dat vooral het verschil in intelect de barriere vormt tussen roepen van extreem rechtse ideeen, en rationeel nadenken
|
![]() |
||
Citaat:
En als je doelt op die mensen uit de jaren 60: 1. daar zaten ook heel veel niet-moslims tussen (polen, italianen, spanjaarden, etc.) 2. da's generaties terug, man. Tering. Die mensen van jouw leeftijd zijn hier niet meer te gast maar zijn hier gewoon komen wonen of ge-immigreerd. Dat is wat anders dan gastarbeider zijn.
||
Citaat:
En hoezo is er geen plaats voor moskeeën en hoofddoeken? Plaats zat, en er is hier ook nog zoiets als vrijheid van godsdienst enzo. Als jij daar niet mee kunt leven dan is hier geen plaats voor jou, dan ga jij maar lekker naar Turkije waar ze die vrijheid wel proberen te beperken. En er is ook geen sprake van opdringen, kom uit je grot holbewoner!
||
Citaat:
ten 2e ze hebben asiel aangevraagt en als ze een verblijfsvergunning krijgen zijn ze gewoon een inwoner van nederland, oftewel een nederlander, het enig verschil is een ander geloof, wat op zich niet er is aangezien WE TOCH WEL VERSCHILLENDE GELOVEN HEBBEN, denk aan, protestant, katholiek, jehova, pinkstergemeente en zo nog vele meer, en die hebben ook elk eigen kerken en eigen kruisbeelden of andere tekenen. dus wat mekker je nou, je keurt het van iedere kerk goed behalve van de moslim `kerk`, god wat spreek je jezelf tegen
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
goed. laten we dit even duidelijk maken. Je hebt dus moslims in de categorie: - hier geboren uit islamitische ouders - hier gekomen om te werken en via de reguliere vreemdelingenwet binnengekomen) - hier gekomen in het kader van gezinshereniging - hier gekomen via de asielprocedure en wachtend op een status of een status gekregen hebben - hier als gastarbeider gekomen in de jaren 60 enzo - mensen die tot de islam bekeerd zijn
||
Citaat:
Doe dat eens in de PC hooftstraat. allemaal witte nederlanders die ergens het geld vandaan hebben en dat even komen witwassen overdag door spullen te kopen. ![]()
||
Citaat:
gelukkig weet ik dat het niet fout is om een ander geloof toe te laten, en dat er altijd verzet is tegen nieuwe dingen. de angst voor het onbekende dus, waar is het aloude, gij zult niet over uw naasten oordelen, en het behandel uw naasten zoals u zelf behandeld wenst te worden
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
en polen en italianen en spanjaarden en hongaren en joegoslaven ![]() maar dat zijn geen moslims (op die enkele joegoslaaf na), dus daar hoor je ze niet over ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat ik ook ga doen nu ![]()
|
Dit klinkt nogal erg achterbaks.(hahahaha)
Onwetendheid,mensen moeten meer met elkaar optrekken. Of er moet een fonds uitkomen,die mensen naar de buitenland brengen voor meer algemeen kennis over andere culturen.Dan hebben ze volgens mij de vakantie van hun leven.En hebben we meteen wat verder denkende mensen in Holland.Misschien durf ik dan wel discussie aan te gaan met zulke mensen. MJ
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben ook doodbang als ik over straat loop en een groepje allochtonen zie samenzitten. Vaak zijn het groepjes Marokkanen/Turken. Vooral dat ze lachen staat me niet aan. Ik denk dan dat ze dat doen bij de gedachte een mes in mijn buik te steken. Want ja dat doen ze allemaal toch, of niet?
Voor de zekerheid: ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
welkom in duitsland in de jaren 30.
ik heb allerlei soorten vrienden, vooral niet gelovige autochtonen maar ook gelovige autochtonen en gelovige allochtonen en ongelovige allochtonen. (dat zijn dus oa. turkse athëisten, turkse moslims, marokkaanse athëisten, marokkaanse moslims, nederlandse atheïsten, nederlandse christenen, nederlandse moslims, spaanse christenen, griekse christenen en ook enkele joden). en ik kan met trots zeggen dat die marokkaanse moslims uit mijn vriendenkring de ENIGEN zijn uit dit rijtje die NIET aan welke vorm van criminaliteit meedoen, ze stelen niet, ze drinken en blowen niet (zie ik ook als iets wat je eigenlijk niet moet doen), ze hebben nog NOOIT gevochten ( ![]() HOE DURVEN TERINGDOMME MAVO SJONNIE KAASKOPPEN OOIT TE BEWEREN DAT MOSLIMS CRIMINEEL ZIJN. ALS ER MENSEN HIER IN NEDERLAND BEZIG ZIJN MET DIT LAND TE VERZIEKEN ZIJN HET JULLIE! JULLIE, DE RACISTEN, VUILE HONDEN! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent hier op bezoek, en een gastheer hoor je niet te beledigen, anders ga je maar terug naar Moslimië. ![]() Maar niet meer schelden he!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik heb een soortgelijke uitspraak dus in t tropenmuseum gehoord ![]()
||
Citaat:
![]() Wat moet jij het zwaar hebben in het dagelijks leven... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat veranderd niets aan het feit dat ik bang ben voor moslims. ![]()
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 15:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 15:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-06-2004 om 15:05. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rollo Tomasi | 501 | 09-08-2006 19:03 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Allochtonen plegen meer misdrijven. Hakuna | 119 | 26-04-2005 22:59 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 | |
Nederlanders bang voor moslimgeweld Mujahideen | 2 | 09-09-2002 19:59 |