![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat dat bikken betreft, dat doen ze bij ons ook, maar ik weet het niet precies hoe het gaat, want ik zit bij een nieuwe scouting en heb het dus nog niet zo vaak gehoord, maar het gaat zoiets als bik bik bikkerdebik hap hap happerdehap eten maar vreten maar eet smakelijk! Zoiets dus ![]() Ik zie dat die hele "scouting is stom/leuk discussie" weer oplaait, maar ik denk niet dat het zin heeft. iedereen die bij scouting zit zegt altijd 'bla bla jullie snappen er niks van' en iedereen die er niet bij zit zegt ' het is mijn mening en ik vind het dom'. Je komt nooit tot een goed einde in deze discussie. Ik zit zelf al bijna 14 jaar bij scouting en ik vind het ontzettend leuk, zit inmiddels bij de 3e groep (1e groep was niet leuk, overgestapt naar een andere en daarmee zijn we gefuseerd met weer een nieuwe, waar ik nu dus een half jaar bij zit) en ik blijf het leuk vinden. Ik zou ook niet weten wat ik zonder zou moeten (klinkt sneu, maar het is zo, veel van mijn vrienden ken ik ook via scouting). Maar iemand die er niet bij zit vind het misschien stom, die moet er dan vooral ook niet op gaan. En als je scouting stom vind, moet je dat helemaal zelf weten, het zal mij een zorg zijn, als ik het er maar wel naar mijn zin heb. Dus ieder zijn ding zullen we maar zeggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En idd, ieder zn ding, meer kan je er niet van maken! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||