Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 13:09
meisje
meisje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 21-06-2004 @ 13:25 :
Jij, scouting?
jep en ook gezeten bij volleybal, schaken en judo.
Advertentie
Oud 21-06-2004, 13:50
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-06-2004 @ 15:42 :

En na het eten:

Weet je hoe je stapelen moet, dat doe je na het eten. Dat doe je niet thuis alleen op het kamp, dat moet toch ieder weten. Geef door (3x slaan op tafel met vuisten), geef door (3x slaan op tafel met vuisten), van achteren naar voor...Nu weet je hoe je, stapelen, stapelen moe-hoet
Hehe t stapellied, doen wij ook altijd Naja met die kleintjes dan en die vinden het geweldig

Wat dat bikken betreft, dat doen ze bij ons ook, maar ik weet het niet precies hoe het gaat, want ik zit bij een nieuwe scouting en heb het dus nog niet zo vaak gehoord, maar het gaat zoiets als
bik bik bikkerdebik
hap hap happerdehap
eten maar
vreten maar
eet smakelijk!

Zoiets dus

Ik zie dat die hele "scouting is stom/leuk discussie" weer oplaait, maar ik denk niet dat het zin heeft. iedereen die bij scouting zit zegt altijd 'bla bla jullie snappen er niks van' en iedereen die er niet bij zit zegt ' het is mijn mening en ik vind het dom'. Je komt nooit tot een goed einde in deze discussie.

Ik zit zelf al bijna 14 jaar bij scouting en ik vind het ontzettend leuk, zit inmiddels bij de 3e groep (1e groep was niet leuk, overgestapt naar een andere en daarmee zijn we gefuseerd met weer een nieuwe, waar ik nu dus een half jaar bij zit) en ik blijf het leuk vinden. Ik zou ook niet weten wat ik zonder zou moeten (klinkt sneu, maar het is zo, veel van mijn vrienden ken ik ook via scouting).
Maar iemand die er niet bij zit vind het misschien stom, die moet er dan vooral ook niet op gaan. En als je scouting stom vind, moet je dat helemaal zelf weten, het zal mij een zorg zijn, als ik het er maar wel naar mijn zin heb.

Dus ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Oud 21-06-2004, 17:26
Pla
Pla is offline
kots uit nu meteen anders wordt je ziek

ik heb vroeger ook op scouting gezeten..
Oud 21-06-2004, 23:08
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
wij hebben altijd iets van hap hap happerde hap bik bik bikkeredebik smakelijk eten en drinken...

meestal gillen de kleintjes het alleen maar omdat het gewoon grappig is. Was laast bij een andere groep en daar deden ze het niet... vond het best vreemd om zomaar te mogen drinken zonder dat gegil aan te moeten horen.

Scouting is oke. Maar ja ook wij hebben last van mensen die ons clubhuis in de fik steken.... (3 keer gebeurt in 20 jaar) best kansloos vind ik dat... als ze dan zo graag piromaantje willen spelen gaan ze maar vuur maken in dekampvuurkuil die ligt er 20 meter naast ofzo....
Oud 22-06-2004, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 21-06-2004 @ 14:50 :
Hehe t stapellied, doen wij ook altijd Naja met die kleintjes dan en die vinden het geweldig
---------
Dus ieder zijn ding zullen we maar zeggen
Jaa..wij zingen t ook met de kleintjes, maar zoonderhand kent natuurlijk iedereen het, doordat ze steeds een speltak doorschuiven, is errug cool op groepskamp, 75 man inclusief leiding die dan zit te rammen op tafels etc...

En idd, ieder zn ding, meer kan je er niet van maken!
Oud 22-06-2004, 09:58
MieX
MieX is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 22-06-2004 @ 00:08 :
Scouting is oke. Maar ja ook wij hebben last van mensen die ons clubhuis in de fik steken.... (3 keer gebeurt in 20 jaar) best kansloos vind ik dat... als ze dan zo graag piromaantje willen spelen gaan ze maar vuur maken in dekampvuurkuil die ligt er 20 meter naast ofzo....
Is ook niet slim, ons afgefikte clubhuis was van hout, de nieuwe van baksteen met inbraak/brandalarm, knappe jongens die dat in de fik krijgen
Oud 22-06-2004, 10:27
Tandpasta
Tandpasta is offline
Scouting?
Oud 22-06-2004, 10:30
PV
PV is offline
Scouting die bedelaars die altijd aan de deur komen zeuren in hun pakkies
Oud 22-06-2004, 10:35
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
PV schreef op 22-06-2004 @ 11:30 :
Contactgestoord persoon.
Oud 22-06-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik dacht altijd dat dat Jehovagetuigen waren.
Oud 22-06-2004, 12:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
scouting is tof.

'HAP HAP HAPPERDEHAP,
BIK, BIK, BIKKERDEBIK,
SMAKELIJK ETEN

'dankjewel!'
'alsjeblieft!'
'graag gedaan!'

zo ging dat bij ons altijd
Oud 22-06-2004, 13:09
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Milk schreef op 22-06-2004 @ 12:22 :
Oh, ik dacht altijd dat dat Jehovagetuigen waren.
Nee, die herken je aan 't feit dat ze altijd één voet tussen de deur hebben.
Oud 22-06-2004, 14:06
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hm, dat heb ik nou nog nooit gedaan op mijn scouting...
Oud 23-06-2004, 11:04
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
wil net zeggen langs de deur gaan... doen we nooit... ja 1 keer per jaar met jantje beton maar of er nou een lompe scout die collecte loopt of een of andere ras mongool doet het... dat maakt dan ook niet meer uit...
Oud 25-06-2004, 16:55
Sortjuh
Sortjuh is offline
*weet hem*

Ik ging vroeger op een kamp waar we dat ook zongen.

Hap hap happerde hap happerde hap hap hap parade

Bik bik bikkerde bik bikkerde bik bik bik parade

smakelijk eten nallemaal

Oud 26-06-2004, 18:36
Multilot
Multilot is offline
Wat een heerlijk kansloze discussie toch weer

Ik ben alweer druk bezig met de voorbereidingen van het zomerkamp voor mijn welpjes. En die kinderen die dan weer helemaal in dat verhaal opgaan en het allemaal geweldig vinden. Daar kan ik me wel mee vermaken

Bij ons roepen ze allemaal keihard: Sint Marcellinus, bid voor ons!
Naar hem is onze groep ook vernoemt.

Kommaar op met dat commentaar
Oud 04-07-2004, 21:51
Milos
Milos is offline
Scouting is gewoon hip en cool en nog meer
Oud 05-07-2004, 11:44
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Wij doen meestal:

Hap hap happer de hap
Bik bik bikker de bik
Sma-ke-lijk et-en

By tha weg scouting is coool en zeker niet voor sulletjes, We rock
Oud 05-07-2004, 11:47
Verwijderd
Scouting Onzin, .
Oud 05-07-2004, 16:32
sexylexy
sexylexy is offline
ik snap de vraag niet echt
Oud 06-07-2004, 21:02
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
bik bik bikker de bik
hap hap happer de hap
sma ke lijk eten
het is om te vreten

op het eind >

wij hebben smakelijk gegeten
het was weer te eten
wij kunnen niet meer
alleen nog een peer
maar die krijgen we niet meer
van die oude heer
dat zien we de volgende keer dan wel weer
Oud 06-07-2004, 22:54
love_miss_piggy
love_miss_piggy is offline
offtopic:
Volgens mij denkt iedereen dat scouting iets voor nerds is maar de meerderheid weet niet eens wat ze daar PRECIES doen!
En daarbij komt ook nog dat alle groepen erg van elkaar verschillen
(oke bij de ene groep zitten alleen maar nerds die net doen alsof scouting het leger is)
Maar er zijn ook groepen die meer dan van de helft van de tijd melige dingen toen! DAt kan alleen als je een gezellige groep hebt waar je allemaal samen vrienden bent..
Scouting is er ook voor alle leeftijden.. Dus je kunt er niet te oud voor zijn (tenzij je een saaie ouwe drol word..)

Op scouting zitten mensen waarvan je nooit verwacht dat die ooit bij scouting zouden gaan... dus dat het voor nerds is slaat nergens op!

Mijn vorige scouting groep was wel cool eigelijk! Het was echt altijd dikke lol... foodfights ware wel heel melig en op kampen was het s'nachts echt altijd een dikke party..
We deden ook vaak dingen buiten scouting om... we gingen dan naar de bioscoop of naar concerten of als er iets speciaals te doen was in de stad gingen we daar ook heen.. en we organiseerde zlef fuiven bij elkaar in de vakanties...
Dus scouting kan veel meer zijn dan alleen maar een stom clubje suffe mensen die paaltjes knopen ofzo..

ontopic:
dat liedje.. nooi van gehoord.. mayb bij groepen met jongere kinderen...

Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 22:56.
Oud 06-06-2006, 18:37
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Je bedoelt waarschijnlijk het liedje: hap, hap, happer de hap, bik, bik, bikker de bik, smakelijk eten! en bij ons ging het dan ook nog verder met vreten, kometen, en andere woorden die eindigen met - eten. Aan het eind is het: hap, hap, happer de hap, bik, bik, bikker de bik, alles is opgegeten en ge-, en ge-dronken en dan bij ons weer: uitgekotst en opgelikt

Maargoed, mensen die niet op scouting zitten of het niet (goed genoeg) kennen vinden het al snel een achterlijke bedoening. Het zijn altijd de vooroordelen van hutten bouwen, knopen leggen, bij het kampvuur liedjes zingen, goed voor de natuur zorgen, de hele dag in je apepakkie (uniform) lopen, en zo zijn er nog veel meer.. Maar dat is dus echt niet zo! Zit nu vanaf m'n achtste op scouting en ik zou het niet kunnen missen. Het is gewoon ontzettend gezellig, lekker ouwehoeren en gek doen. En tja, inderdaad, we knopen soms een vlot en lopen de hele dag met een das om en regelmatig met een uniform, maar verder is het gewoon heel gezellig!!
Mensen die zonder enige kennis zeggen wat scouting is, die moeten maar eens een keertje langs komen.
Oud 06-06-2006, 18:56
Roosje
Roosje is offline
De meeste scoutinggroepen hebben een verschillende.
Oud 06-06-2006, 19:14
flyaway
flyaway is offline
nog een up
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten