Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2004, 10:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
stabiel.
ik doe ook hard mn best om niet in het bijzijn van anderen te huilen ofzo, dan voel ik me veel te kwetsbaar. ik wil gewoon liever niet dat anderen dat zien.
ook als er iets word verteld wat schokkend is, probeer ik altijd rustig te blijven, ik heb een hekel aan paniek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2004, 20:05
metallica
metallica is offline
zeer labiel
Oud 26-06-2004, 22:41
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 26-06-2004 @ 11:08 :
stabiel.
ik doe ook hard mn best om niet in het bijzijn van anderen te huilen ofzo, dan voel ik me veel te kwetsbaar. ik wil gewoon liever niet dat anderen dat zien.
ook als er iets word verteld wat schokkend is, probeer ik altijd rustig te blijven, ik heb een hekel aan paniek.
Dat doe ik ook wel... maar dat wil niet zeggen dat je stabiel bent.
Je kunt nog zo labiel zijn en van binnen helemaal kapot gaan, veel mensen zijn er goed in om dat niet te laten merken aan hun omgeving.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:06
Asperientje
Asperientje is offline
Ligt aan de situatie.
En als je het aan mijn vriend(inn)en vraagt, dan zeggen ze allemaal hetzelfde: zwaar stabiel.

Laatst zei een vriendin nog (wie ik een mailtje had gestuurd, waar zij allemaal dingen over mij moest invullen) dat ze mij nog nooit "zwak" had gezien en dat ik altijd met beide benen op de grond sta en dat ze eigenlijk ook nooit verwacht mij te zien huilen en mijn verdriet aan anderen te laten merken.. Ze wou weten of ik een stenen hart had

Maar goed, ook ik heb het wel eens slecht, laatste 2 jaar alleen maar, en kan pas echt erover denken als ik in bed lig, en stop er pas mee als ik zonder één oog dicht gedaan te hebben "wakker" word, opsta.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:13
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Dat is nogal afhankelijk..
Normaal rocksolid..
Alleen met bepaalde dingen kun je me breken.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 11:18
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Allebei deels
Sommige dingen trek ik me te erg aan
Andere dingen totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 12:13
Doefus
Doefus is offline
Ik jank egt heel snel...
Oud 27-06-2004, 12:21
hippie jesse
hippie jesse is offline
stabiel
Oud 27-06-2004, 12:22
cyntha
cyntha is offline
Wissend. Ligt eraan hoe ik me voel, of ik heel erg moe ben en wat er allemaal is gebeurd. Maar op het moment meer labiel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 15:40
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 23-06-2004 @ 23:28 :
Schijnbaar stabiel (cold as ice) , vanbinnen zo labiel als wat
Is bij mij ook ongeveer zo.

Het is al wel algemeen bekend in mijn vriendengroep dat ik een 'prop' heb, nl van stress en emoties waardoor ik prikkelbaar en erg emotioneel word. Schijnbaar voor sommige mensen is er dan weer geen vuiltje aan de lucht, terwijl ik innerlijk het noorden kwijt ben en heen en weer geslingerd wordt door mijn emoties.
Dus ik ben emotioneel nogal labiel, denk ik
Ik vind het verschrikkelijk om toe te geven, maar het is zo.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:16
Redhair
Redhair is offline
Ik doe altijd maar stabiel, maar mijn ouders weten ondertussen dat ik ontzettend labiel ben. Met ontzettende huilbuien om het kleinste dingetje wat tegenzit.
Oud 28-06-2004, 16:17
marrel
marrel is offline
opzich wel stabiel, maak ook niet zo heel snel een drama van iets, maar als het dan een keer zover komt dat ik ruzie heb of mijn ouders of wat dan ook dan sla ik wel aan het janken...
Oud 28-06-2004, 17:24
dark princess
dark princess is offline
Ben vanbinnen erg labiel, bij de meeste dingen dan. Meestal is het zo dat mensen denken dat iets heel erg voor me is en ik het probleem niet zie of als mensen denken dat het niks is en ik het me erg aantrek.

Er zijn maar weinig mensen die weten of denken dat ik emotioneel labiel ben, zegmaar. Ik laat het namelijk niet graag zien, dat gaat anderen niks aan, maar soms is het te en komt het er toch wel uit

Ik heb ook tijden dat ik enorm stabiel ben, maar nu even niet
Oud 28-06-2004, 17:30
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik denk dat ik gemiddeld overkom bij anderen, maar eigenlijk ben ik heeel labiel
Oud 28-06-2004, 17:41
Inge87
Inge87 is offline
labiel, ik ben stabiel als er andere mensen bij zijn, maar zo dra ik alleen in mijn kamer zit of een ruimte alleen labiel, dan komen er veel emoties uitzetten, ik wil namelijk niet dat anderen mij bijvoorbeeld zien huilen, vooral bij mijn ouders en zussen dan heb ik het idee dat ik hun pijn doe....

Liefs Inge
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:27
merijn
merijn is offline
Ik lijk heel stabiel, maar ben vrij labiel. Dat laat ik alleen niet graag merken waar ik dan alleen mezelf weer mee heb.. Oftewel.. ik heb nog genoeg om aan te werken. Ik maak er nogal eens een zootje van
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 17:22
Coral
Coral is offline
Ik ben nogal een gevoelspersoon. Er zit niet echt een rechte lijn in. Of het gaat heel goed met me, of heel slecht. En dan kun je me ook echt oprapen, alles ziet zwart, en zie ik t allemaal niet meer zitten. Maar gelukkig heb ik veel en veeeel meer controle over mezelf dan vroeger. Ik ben een vrij labiel persoontje, maar er zit (al jaren) een steigende lijn in, zodat ik me eigenlijk wel redelijk stabiel voel, in sommige periodes. Soms breekt er een periode aan waarin het slechter gaat. Op het moment voel ik me heel goed. En dus stabiel
Oud 29-06-2004, 19:24
I-alone
I-alone is offline
Ik ben nogal wisselend...De ene keer voel ik me alsof ik de hele wereld aankan en de andere keer huil ik om het kleinste iets...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 01:08
Verwijderd
Lekker labiel, lekker metal. \m/
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:26
Verwijderd
Ik jank eigenlijk nooit..of bijna nooit... alleen stiekem op mn kamertje...
Maar ik trek me dingen altijd enorm aan.. ik kan er niet tegen als iemand mij op een manier behandelt die ik onterecht vind... daar kan ik me heel ongelukkig van gaan voelen.
Voor de buitenwereld lijk ik best stabiel, maar ik kan echt over de kleinste dingen liggen piekeren...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:19
Nebel
Nebel is offline
Ik ben hardstikke wisselend, er zijn periodes dat ik erg labiel ben, maar er zijn ook periodes dat ik juist erg stabiel ben... Ik zit vreemd in elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 16:40
Achazia
Achazia is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-06-2004 @ 23:21 :
Lig je wakker als je een ruzie om een dropje hebt met je moeder?
Lig je dagen te huilen als je vriendin geen smsje terug heeft gestuurd?

Of blijf je de tough guy/girl ook al ligt een familielid in het ziekenhuis?

(ok genoeg topics voor vandaag )
Mijn vader lag een paar maanden geleden in het ziekenhuis. (Met ambulance afgevoerd, bijna dood, heel naar allemaal.) Mijn moeder had me gevraagd familie&vrienden te bellen. Ik moest mijn best doen niet hysterisch over te komen, terwijl ik later van mensen hoorde "tjonge wat bleef jij kalm aan de telefoon zeg". Ik ben schijnstabiel, want ik ben zo emotioneel als het maar kan. Overal in.
Oud 04-07-2004, 23:13
Verwijderd
té stabiel, soms op het ongevoelige af, soms heel handig maar veels te vaak heel irritant, zou graag willen dat ik er vanaf kwam maar geen idee hoe.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:43
Bamboo
Bamboo is offline
Verschilt. Het ene moment ben ik totaal ongevoelig, volgende moment zwaar overgevoelig.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:24
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
magicflower schreef op 24-06-2004 @ 08:48 :
wisselend. Maar de laatste tijd ben ik heel labiel jammer genoeg.
Ik ben weer een btje stabieler maar heb net weer een kleine inzinking gehad.
Oud 10-07-2004, 13:12
Cookie
Cookie is offline
heel wisselend, soms kan ik om de kleinste dingen een rotgevoel krijgen en soms ben ik heel stabiel. ik weet niet hoe het komt.
Oud 14-07-2004, 21:00
°sparkling°
°sparkling° is offline
Labiel, ik trek me de mening van anderen meestal heel erg aan, al is het niet eens negatief bedoeld. Uit al het positieve (zoals complimenten etc) weet ik wel iets negatiefs te halen.. Maar goed..that's life
Oud 15-07-2004, 13:21
eeytje
eeytje is offline
Redelijk stabiel...
Al zou ik soms gevoelens wel iets meer willen uitten... Ik kan erover praten, heel gemakkelijk eigenlijk, maar ik zou soms juist eens gewoon in huilen uit willen barsten zodat ik het er even uit kan gooien.
Ik kan alles wel goed op een rijtje zetten en ben niet snel onder de indruk.

Nou ja, stabiel dus

Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:52
Verwijderd
naar buiten stabiel
van binnen labiel

elke dag ga ik wel een paar keer van heel vrolijk naar heel down, en andersom. zonder reden. een gedachte die naar boven komt kan al genoeg zijn. labiliteit ten top
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 22:55
Warsocket
Warsocket is offline
Stabiel
emoties wisselen maar das bij iedereen
maar verder nergens veel last van
af een toe een dipje of een blije dag maar dat is het ongeveer wel
Oud 16-07-2004, 12:12
farai
farai is offline
heel labiel vandaag
Oud 21-07-2004, 21:12
Kaa
Kaa is offline
heel stabiel...maar op de meest onverwachte momenten heb ik soms n labiele toeval ofzo en dan flip ik om de meest maffe dingen...zoals dat mn potloodpunt breekt oid...echt stomme dingen...misschien n uitlaatklep ofzo raar...whatever...like we care...
Oud 22-07-2004, 08:55
Masquerade
Masquerade is offline
Lalalalabiel
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 09:48
Verwijderd
Als iets me heel erg raakt kan ik daar (eventjes) heel overstuur van raken, maar ik heb mezelf ook zo weer onder controle. Ik blijf iig liever niet zitten in een dip. Stabiel dus.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 07:13
5803
5803 is offline
ik ben, omgekeerd van de meesten hier, stabieler dan de meesten denken. denk ik. ik huil vaak in het openbaar, heel vaak de laatste tijd eigenlijk. dus iedereen denkt dat ik altijd zo ben, maar alles komt er bij mij gewoon uit als ik in een groep ben, en minder snel als ik in mn eentje ben. nu wil ik niet zeggen dat ik enorm stabiel ben...maar heel veel denken dat ik énorm labiel ben, en dat valt ook wel weer mee.
Oud 24-07-2004, 18:41
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2004 @ 23:25 :
Ik ben nogal wisselend, de ene keer heel stabiel, de andere keer erg labiel. Ligt volgens mij vooral aan mijn fysieke toestand. En hoe ik me in het algemeen voel ed.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 00:37
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 23-06-2004 @ 23:28 :
Schijnbaar stabiel (cold as ice)
Oud 25-07-2004, 14:23
Andora
Andora is offline
wisselend, kan van stabiel opeens ontzettend labiel worden, alleen zullen mensen dat niet snel zien.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:46
inferno3000
inferno3000 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-06-2004 @ 23:25 :
Ik ben nogal wisselend, de ene keer heel stabiel, de andere keer erg labiel. Ligt volgens mij vooral aan mijn fysieke toestand. En hoe ik me in het algemeen voel ed.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 18:43
juno
juno is offline
Ik ben zo labiel dat zelfs de mate waarin ik labiel ben niet stabiel is.

Maar meestal heb ik een onwrikbaar goed humeur en trek ik me van mijn eigen buien gewoon zo min mogelijk aan. Het wordt pas erg als ik mezelf ermee door laat meeslepen. Dus daar tuin ik mooi niet meer in. Ik laat me echt niet meer onzeker maken.

Dat is een van de voordelen van ouder worden: je krijgt echt overal schijt aan. Niet goed? Nou, lazer op dan. Ik ben ik en daar zul je het mee moeten doen.

Mijn motto is tegenwoordig dat ik niet gek ben, maar integendeel iedereen om me heen. De stakkers.

Dat helpt.

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 21:09
blacky
blacky is offline
weet je. Ik kan heel labiel worden als ik moe ben of als alles die dag al tegen zit. Dan wordt ik chago, kan ik niks hebben en kan ik huilen en piekeren over van alles en nog wat.
Oud 27-07-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 23-06-2004 @ 23:50 :
stabiel, ik relativeer eigenlijk altijd
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 09:19
Verwijderd
iets aan de labiele kant denk ik. Maar meestal gedraag ik me vrij stabiel.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 17:17
Verwijderd
Op het moment echt verschrikkelijk labiel... er hoeft maar iets te gebeuren of ik sta te janken...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2004, 17:19
Verwijderd
Labiel.
Ik kan bepaalde dingen gewoon niet hebben, andere dingen weer heel goed.
Maar ligt vooral aan de "aanrichter".
Ik ben over het algemeen zwaar emotioneel als het op relaties/sociale contacten aankomt.
Bij de dood van een kennis of vriend, bij zielige verhalen etcetc voel ik weer geen fuck. Doet me niks.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 03:50
Verwijderd
labiel , alleen vaak doe ik me stabiel voor
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 12:46
Arashi
Arashi is offline
erg wisselvallig en dus labiel?

ik doe mezelf stabiel voor... en van tijd tot tijd geloof ik daar ook wel in
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
STUFF schreef op 15-07-2004 @ 22:52 :
naar buiten stabiel
van binnen labiel

elke dag ga ik wel een paar keer van heel vrolijk naar heel down, en andersom. zonder reden. een gedachte die naar boven komt kan al genoeg zijn. labiliteit ten top
Ik ben ook vaak van binnen labiel, maar van buiten ook niet altijd stabiel, maar meestal kom ik misschien wat stabieler over dan dat ik van binnen ben.

Bij mij is het ook dat een korte gedachte al voldoende is om mijn stemming te doen dalen... Dit kan door mijn eigen gedachtes komen, maar ook door dingen die men zegt.

Ik huil niet vaak, maar heb toch wel heel vaak dat ik bijna moet huilen. Daarom zeg ik op dat moment ook niks meer. Het gaat vaak namelijk om de kleinste dingetjes. Ik kan me er dan somber over voelen maar kan me ook heel kwaad erover voelen tegelijkertijd.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 00:51
Ghost
Ghost is offline
Stabiel..
Ik heb geen psychische hulp nodig van wie dan ook, en ik lig ook niet wakker van een ruzie of iets dergelijks... (ik heb ook nooit ruzie). Ik ben niet depressief (geweest) ... ben ook geen Gothic/skater wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 13:01
metallica
metallica is offline
hmm, nu er geen mens om me heen is redelijk stabiel, maar dat telt zeker niet
Reageren

Regels voor berichten