| Inloggen |
![]() |
||
enquete voor meisjes rond de 16 jaar, alsjeblieft invullen?
|
||
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
enquete voor meisjes rond de 16 jaar, alsjeblieft invullen? |
|
|
Citaat:
Oma schreef op 23-05-2004 @ 16:10 :
Het kan ook niet anders he, een hardcore wijf en ja hoor wat vind je leuk....ruzie maken. Mjeah. Niks mis met hardcore trouwens Jean paullie: Nee, ik drink echt maar zelden. Serieus.
|
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden vriendje Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 5 |
||||
|
|
|
Citaat:
Lean schreef op 26-05-2004 @ 17:02 :
Ik snap niet waarom ongeveer de helft van de meiden antwoord dat ze alleen geld uitgeven voor de entree. Krijgen jullie geen dorst in zo'n warme ruimte of zijn jullie maar zo kort uit, dat je naar twee uur thuis bent en dan thuis je dorst gaat weg drinken?? Of profiteren jullie op andermans zak? Persoonlijk vind ik 5 of 10 euro echt weinig, geven jullie nooit een rondje onderling ofzo? Tegenwoordig is een biertje al gauw 2 euro.. Dat vraag ik me eigenlijk af |
||||
|
|
|
[B]Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg bios concerten Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? Soms tijden niet, dan hang ik liever ergens rond, kijk films bij mensen en dat soort dingen. En dan weer tijden zowat elk weekend. Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro? Zoiets denk ik, heb eigenlijk geen idee .
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? disco Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
[
[B]Met wie ga je uit? vrienden Waar ga je uit? kroeg, soms disco Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders een of twee weekends per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 [i]zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? ja |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden vriendje Waar ga je uit? disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden vriendin Waar ga je uit? cafe disco anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 10 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders (af en toe) Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vriendinnen Waar ga je uit? disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? verschilt. |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? praten blowen Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? disco kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree meer dan 15 |
||||
|
|
|
Citaat:
ballonnetje schreef op 22-05-2004 @ 19:47 :
Met wie ga je uit? vrienden alleen roer of zus Waar ga je uit? cafe kroeg anders = de bakkerij Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten blowen anders = dansen.. Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
[B]Met wie ga je uit?
vriendin / vriend Waar ga je uit? disco kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja *Drink vrijwel nooit *Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja *Doen we niet aan* Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja * Ze wil dat ik voortaan langer wegblijf, meer plezier heb en veeeeeel vaker ga *Hoe vaak ga je uit? 1 keer per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? Japz |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja , nog nooit gedaan , dus. Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders: verschillend, paar keer per maand. Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro 15 euro Ligt er eigenlijk aan waar ik heenga. |
||||
|
|
Verwijderd
|
[B]Met wie ga je uit?
vrienden anders, vriendje, vriendinnen en vrienden Waar ga je uit? cafe anders, eerst de kroeg dan discotheek Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen, praten, flirten, drinken. Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? Ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? Nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? Ja Hoe vaak ga je uit? anders, 2 keer in de maand gemiddeld Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree meer dan 15 |
||||
|
|
|||||
|
|
[b]Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe disco Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja!!!!! Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend zo ongeveer Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden Waar ga je uit? illegale ffesten, jongerencentrum, enz Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen, kletsen, blij zijn blowen enz Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja maar kben ook bijna 18.. Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? ligt eraan.. rond de 10 euro.. zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? |
||||
|
|
Verwijderd
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten blowen drinken (allemaal met mate) Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 5 euro |
||||
|
|
|||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? disco Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja , of je moet alchol ook als drugs reken Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 Btw, is dit van een vriendin van mij. |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? nee Hoe vaak ga je uit? anders alleen in vakanties Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? verschillend, deze week vrijdag,zaterdag en zondag, soms weekenden niet Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
[B]Met wie ga je uit?
vrienden vriendje Waar ga je uit? cafe Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden vriendje Waar ga je uit? cafe JC Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten blowen drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? nee Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden vriendje Waar ga je uit? anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is?
|
||||
|
|
|
||||
|
Verwijderd
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten blowen drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? als ik zin heb. Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden vriendin vriendje alleen broer of zus anders Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten ruzie maken flirten blowen drinken anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja nee soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? ja nee soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja nee soms Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja nee weet ik niet Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week elke dag 1 keer per maand elk weekend anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 5 euro 10 euro 15 euro meer dan 15 minder dan 5 Waar heb je het voor nodig?
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
ballonnetje schreef op 22-05-2004 @ 18:47 :
Met wie ga je uit? vrienden vriendin vriendje Waar ga je uit? cafe anders soort van kroeg/disco, niet echt te zeggen Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken anders dansen Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 10 euro 15 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? |
||||
|
|
|||||
|
|
Met wie ga je uit?
vriendin (vrienden) Waar ga je uit? bios anders (theater) Wat doe je tijdens het uitgaan? praten anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja tuurlijk =] Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? ja hoor Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? natuurlijk Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders (1x in de 2 weken ofzo) Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro denk ik?
|
||||
|
|
Laatst gewijzigd op 25-06-2004 om 21:41. |
||||
|
|
[B]Met wie ga je uit?
vrienden vriendin vriendje broer of zus Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios jongerencentra Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken lachen Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden Waar ga je uit? cafe disco Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? minder dan 5 zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? anders, jongerencentrums: Bands checken. Wat doe je tijdens het uitgaan? praten anders, muziek luisteren Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders, ± 1x per 2 weken Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
[B]Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? praten anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden broer Waar ga je uit? kroeg concert Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders (Erg verschillend) Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? Verschilt. Soms doen we aan rondjes, dan word het best duur, soms doen we een gezamelijke rekening openen en dan kan het duur of goedkoop worden. Maar rond de 15 denk ik, ik leen dan altijd wat van me broer, dan zeg ik tegen mijn moeder dat ik mijn broer terug moet betalen, krijg ik van haar dat geld en hoppa
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? film Wat doe je tijdens het uitgaan? praten gezelligheid hebben. Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? natuurlijk Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee, hoewel...in een bioscoop kan ik t missen. Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? gemiddeld 2 keer naar de film p/m. Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? treinkaartje, bioscoopkaaartje, snoeppie in de pauze, dus ongeveer 20 eurie. |
||||
|
|
|||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden en vriendinnen Waar ga je uit? cafe disco <- vooral kroeg feest van vrienden/vriewndinnen Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 2/3 keer per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 5 euro |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? disco kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? Ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden vriendin Waar ga je uit? bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 15 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per maand Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 10 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? Ik ga nooit uit, ik haat het. Maar ALS ik uitga is het met vrienden Waar ga je uit? Kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? Nooit (heeeeeeeeeeeeel soms) Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 15 euro |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 10 euro |
||||
|
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe Wat doe je tijdens het uitgaan? praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? minder dan 5 Edit: toch nog even vermelden dat ik nooit "echt" uitga, enkel op woensdagavond ga ik steeds met wat vrienden van het internaat iets drinken... |
||||
|
|
|
||||
|
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten flirten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? elk weekend Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? 15 euro |
||||
|
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 10 euro zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? ja hoor.. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Met wie ga je uit?
vrienden Waar ga je uit? cafe kroeg bios Wat doe je tijdens het uitgaan? praten drinken anders: lachen, lol hebben Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? nee (tenzij bios) Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? nee (ik ga vaker uit dan mag, en de keren dat ik legaal uitben vinden ze het eigenlijk maar niks) Hoe vaak ga je uit? anders (1 tot 4 keer in de week) Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? Ligt er aan hoe gezellig het is, varieert van een tientje tot 30 euro ofzo.. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Met wie ga je uit? vrienden vriendin vriendje alleen broer of zus anders Waar ga je uit? cafe disco kroeg bios anders Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten ruzie maken flirten blowen drinken anders Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja nee soms Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? ja nee soms Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? ja nee soms Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja nee weet ik niet Hoe vaak ga je uit? 1 keer per week elke dag 1 keer per maand elk weekend anders Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? alleen entree 5 euro 10 euro 15 euro meer dan 15 minder dan 5 zou je dit willen kopieren en alles willen weghalen wat niet op jou van toepassing is? Met wie ga je uit? vrienden vriendin vriendje broer Waar ga je uit? cafe kroeg bios anders , gay cafe's en gothic party's en illegale feesten Wat doe je tijdens het uitgaan? dansen praten blowen drinken Vind je uitgaan ook leuk zonder drank? ja Vind je uitgaan ook leuk zonder muziek? ligt er aan waar je bent en met wie Vind je uitgaan ook leuk zonder drugs? soms Zijn je ouders het er mee eens dat je uitgaat? ja Hoe vaak ga je uit? op dit moment elke dag want ik heb vakantie maar normaal ga ik elk weekend uit Hoeveel geld geef je uit als je uitgaat? meer dan 15 |
||||
|
|
|