![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
om van de mentaliteit maar te zwijgen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vrij frusti voor zo'n speler, maar aan de andere kant; alleen op deze punten heeft Philippoussis de wedstrijd natuurlijk ook niet verloren
||
Citaat:
![]() Ik heb dit jaar nog helemaal niks van Federer gezien, ben benieuwd hoe -perfect- hij nu speelt. Hoop van harte dat hij het toernooi weer wint, hoewel ik het wel leuk zou vinden als een servicekanon als Roddick het zou winnen. Qua spel is Federer het aan zijn stand verplicht om 'gewoon' te winnen!
||
Citaat:
![]() Jaaaahaaaa SHARAPOVA IN DE FINALE!!!!!!!! ![]() ![]() Ik hoop echt dat ze van die aap van een Williams wint, ben geen liefhebber van de Williamsen... maar tis al fantastisch dat zo'n meisje op zo'n leeftijd de finale haalt ![]() Hopelijk dat het een blijvertje is en het met deze Anna-lookalike niet zo bergafwaarts gaat...
||
Citaat:
Overigens zou ik het best kunnen begrijpen als het ook 'berg afwaarts' zou gaan met Sharapova... het is volgens mij niet niks om iedere dag uren te moeten trainen en dingen als uitgaan en andere leuke dingen te moeten laten schieten. Als ze de kans krijgt voor een andere -misschien nog lucratievere- carriere, zou ze die stap best eens kunnen maken. Ik zie haar nog wel model worden -hoewel ik haar absoluut niet mooi vind- of het als actrice proberen.
||
Citaat:
Mannenfinale inmiddels gewonnen door Federer. Mooi zo, die zag ik liever winnen dan Roddick.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het algemene tennis-topic MarcyMarc | 60 | 08-11-2009 11:13 | |
Vrije tijd |
Wimbledon topic. Verwijderd | 56 | 10-07-2007 08:24 | |
Vrije tijd |
Wimbledon 2005 levi's | 179 | 03-07-2005 20:07 | |
Vrije tijd |
So.com Sport Quiz #2 RayMania | 114 | 27-04-2004 08:24 | |
Vrije tijd |
Test hier je sportkennis: bij de GROTE SPORTQUIZ DJ Incompetent | 38 | 09-01-2002 21:56 |