Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2004, 19:12
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-06-2004 @ 15:28 :
Geweldige partij net tussen Schalken en Enqvist, gewonnen door Schalken in de 5de set terwijl hij in de tie-break van de 4de set een blessure en matchpoints tegen had.
dat was inderdaad een hele mooi wedstrijd! IK ben heel blij dat schalken door is!!!!!! IK hoop dat hij de finale haalt en dat wint natuurlijk!!!
Oud 27-06-2004, 20:42
professor2
professor2 is offline
Citaat:
mira_love schreef op 27-06-2004 @ 20:12 :
dat was inderdaad een hele mooi wedstrijd! IK ben heel blij dat schalken door is!!!!!! IK hoop dat hij de finale haalt en dat wint natuurlijk!!!
daar heeft schalken de kwaliteit niet voor
om van de mentaliteit maar te zwijgen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 22:26
PV
PV is offline
Schalken moet morgen weer, toch? Dat ga ik misschien wel kijken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:04
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Schalken is nu bezig... staat 2-1 in sets voor.
Is mooi tennis; lekker lange rally's
Oud 28-06-2004, 17:26
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Mensen... dít is pas tennis!
Eerlijk waar... wat een wedstrijd, wat een rally's
Zowel Spadea als Schalken werkt zich uit de naad en slaat de mooiste winners! Super: een genot om naar te kijken
Oud 28-06-2004, 22:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zag net nog een beetje van Henman - Philippoussis, Henman stond 5-3 voor in de vierde set, had dus bijna de wedstrijd gewonnen, maar Philippoussis kwam terug tot 5-5, het stond 2-1 in sets van Henman.
Hmz.... iemand idee hoe die partij is afgelopen? Of gaat die morgen verder?
Ik ben geen Henman-hater, maar om een of andere reden hoop ik dat Henman er altijd uitvliegt op Wimbledon, dan zijn die Engelsen allemaal in 1 keer stil

Sjeng naar de kwartfinales, jeujjjjj! Sterke comeback hoor na die blessure!
Oud 28-06-2004, 22:37
Verwijderd
Henman is door na een tiebreak in de vierde set.
Daarin werd Philipousis wel twee punten door de neus geboord.
Hij sloeg een dubbele fout (eerste service was in => ace)
Hij sloeg een bal op de lijn bij een rally, wordt uitgegeven.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 22:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-06-2004 @ 23:37 :
Das wel jammer, maja dat kun je niet terugdraaien.
Oud 29-06-2004, 00:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 28-06-2004 @ 23:37 :
De eerste set was precies net zo gegaan... toen hadden ze ook al een foute 'call' op zijn service, waardoor Henman brak
Vrij frusti voor zo'n speler, maar aan de andere kant; alleen op deze punten heeft Philippoussis de wedstrijd natuurlijk ook niet verloren
Oud 30-06-2004, 15:40
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Volgend jaar beter Henman

Leuke speler die Ancic met dezelfde trainer als Krajicek en dat zie je ook terug in het spel.

Sjeng voorlopig achter met 7-6 5-5 en deuce op de service van Sjeng en nu regen.

Jammer hij heeft wat kansjes gehad in de tie-break.
Oud 30-06-2004, 18:28
mira_love
mira_love is offline
Wat een **** dag vandaag! Mijn beide favorieten, Henman en Schalken zijn uitgeschakelt!!!!! Maar ik moet zeggen dat Schalken op zijn best was en dat het natuurlijk heel moeilijk is om wat te doen met de service van Roddick! Over henman: hij was niet goed in vorm vandaag!
Heel jammer allemaal, want ik had hun beiden wel een plaatjes in de finale gegund, al kon zoizo maar een van hun beiden naar de finale. Nou ja, volgend jaar beter!!
Oud 30-06-2004, 18:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mja Sjeng eruit
Hehe, Henman ook, zijn al die Engelsen meteen stil
En SHARAPOVA naar de halve finales bij de vrouwen! Ik denk niet dat ze het toernooi gaat winnen, maar hoop het uiteraard wel.
Oud 01-07-2004, 11:38
D-sire
D-sire is offline

Dacht dat deze foto misschien wel leuk zou zijn om hier te plaatsen. Dit ben ik met Raemon Sluiter op de Ordina open in Rosmalen. Echt superleuk daar!!

En over Wimbledon, erg jammer dat alle Nederlanders er nu uitliggen. Schalken heeft naar mijn mening erg goed gespeeld maar tegen Roddick kon hij niet op helaas..
Oud 01-07-2004, 12:20
Verwijderd
ben best wel blij dat henman eruit ligt, ik word namelijk doodziek van die henmania. het publiek klapt als een idioot bij elke bal die henman slaat. bah. gelukkig gaat ie wimbledon nooit meer winnen (aangezien ie al 10x heeft meegedaan en nog nooit de finale heeft bereikt, stress is m teveel denk ik)

wel jammer van schalken, maar hij speelde toch best goed. alleen jammer dat ie t in de tie-breaks een paar keer liet liggen. desondanks: roddick gewoon beter.

waarschijnlijk een roddick - federer finale....en ik denk dat federer wederom wint (net als vorig jaar halve finale, was ook in 3 sets gedaan).
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 13:09
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
STUFF schreef op 01-07-2004 @ 13:20 :
ben best wel blij dat henman eruit ligt, ik word namelijk doodziek van die henmania. het publiek klapt als een idioot bij elke bal die henman slaat. bah. gelukkig gaat ie wimbledon nooit meer winnen (aangezien ie al 10x heeft meegedaan en nog nooit de finale heeft bereikt, stress is m teveel denk ik)

waarschijnlijk een roddick - federer finale....en ik denk dat federer wederom wint (net als vorig jaar halve finale, was ook in 3 sets gedaan).
Ik ben ook blij dat Henman er eindelijk uitligt; dat gedoe rondom zijn hele persoon Maar ik denk trouwens niet dattie het publiek teleurstelt door de stress, want hij zal nu na 10 jaar wel aan die enorme druk gewend zijn. Ik ben van mening dat Henman gewoon niet beter kan dan een kwart- of halve finale. Als je zijn kwaliteiten vergelijkt met die van een Federer of Roddick, dan is het logisch dat die de halve finales wél bereikt hebben!

Ik heb dit jaar nog helemaal niks van Federer gezien, ben benieuwd hoe -perfect- hij nu speelt. Hoop van harte dat hij het toernooi weer wint, hoewel ik het wel leuk zou vinden als een servicekanon als Roddick het zou winnen. Qua spel is Federer het aan zijn stand verplicht om 'gewoon' te winnen!
Oud 01-07-2004, 14:44
mira_love
mira_love is offline
Nou, ik vind dat het heel jammer is dat henman er uit ligt! Het is wel logisch dat de engelsen zo op hem gesteld zijn, want veel sporthelden heeft engeland niet. Het is inderdaad wel zo dat Federrer beter is dan henman, maar over roddick weet ik het niet. Roddick heeft een goede service, maar het spel van henman en ook die van schalken is toch beter. Maar goed, we zullen het volgend jaar zien!
Oud 01-07-2004, 19:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 01-07-2004 @ 12:38 :
[afbeelding]
Leuke foto

Jaaaahaaaa SHARAPOVA IN DE FINALE!!!!!!!! Woeiii!
Ik hoop echt dat ze van die aap van een Williams wint, ben geen liefhebber van de Williamsen... maar tis al fantastisch dat zo'n meisje op zo'n leeftijd de finale haalt
Hopelijk dat het een blijvertje is en het met deze Anna-lookalike niet zo bergafwaarts gaat...
Oud 02-07-2004, 11:37
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2004 @ 20:25 :
Jaaaahaaaa SHARAPOVA IN DE FINALE!!!!!!!!
Hopelijk dat het een blijvertje is en het met deze Anna-lookalike niet zo bergafwaarts gaat...
Ach, Sharapova heeft in ieder geval al 3 toernooien gewonnen en dat doe je niet zomaar... Anna daarentegen heeft nog niks gewonnen, dus dat verschil is er sowieso al.
Overigens zou ik het best kunnen begrijpen als het ook 'berg afwaarts' zou gaan met Sharapova... het is volgens mij niet niks om iedere dag uren te moeten trainen en dingen als uitgaan en andere leuke dingen te moeten laten schieten. Als ze de kans krijgt voor een andere -misschien nog lucratievere- carriere, zou ze die stap best eens kunnen maken. Ik zie haar nog wel model worden -hoewel ik haar absoluut niet mooi vind- of het als actrice proberen.
Oud 03-07-2004, 16:03
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Sharapova kampioen...
verdiend?

Ben benieuwd naar de mannen finale... zin in
Oud 03-07-2004, 19:07
anzie
anzie is offline
Sharapova was zeker verdiend!
Ik vond het grappig dat ze haar moeder wilde bellen maar die mobiel had geen bereik
En ik heb ook zeker zin in de mannen-finale, hoop dat het een beetje spannend wordt! Ik hoop Federer..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 03-07-2004 @ 17:03 :
Sharapova kampioen...
verdiend?
Zekers, ze was gewoon gister veel beter dan Williams. En in de rondes hiervoor speelde ze al heel goed tennis. Tenminste, voor een 17-jarige was het buitengewoon goed. Je zag hoe ze sinds Wimbledon vorig jaar zo'n mooie ontwikkeling doormaakte, die heeft geleidt tot het winnen van een Grand Slam.

Mannenfinale inmiddels gewonnen door Federer. Mooi zo, die zag ik liever winnen dan Roddick.
Oud 04-07-2004, 19:30
xineof
xineof is offline
Ik vind het een verdiende winst van Federer; op zich maakte het me niet zoveel uit wie er won, Federer of Roddick. Wel vond ik het erg gaaf dat ook Roddick zo'n staande ovatie kreeg.

En ik denk dat die twee elkaar nog vaak gaan tegenkomen in finales .
Oud 04-07-2004, 22:22
levi's
levi's is offline
Ik ben fan van Sharapova sinds gister
Oud 05-07-2004, 11:40
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Federer was niet zo fenomeabel als eerst, maar hij was gewoon goed genoeg gister en is daardoor een verdiende winnaar!
Mooi gezicht wat voor ontlading er was bij die 'stoďcijnse' man na zijn winst.
Reageren

Regels voor berichten