|
|
Bekijk resultaten poll: Weet jij van een dierenambulance af? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
57 | 86.36% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 13.64% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor dieren met een eigenaar zit wel een ritprijs bij ons, die is bij ons 22,90. Er zijn gebieden waar die 1,5 keer zo hoog ligt. Bij wilde dieren/zwerfdieren zit geen ritprijs, omdat het je eigen dieren niet zijn en we dan moeilijk kunnen zeggen: Ja, die dode vogel waar u voor heeft gebeld, dat kost u dan 22,90. Als wij een zwerfdier ophalen en hij blijkt een chipcode te hebben, en we via die chipcode de eigenaar dus opsporen, krijgt die eigenaar wel de rekening. Wat vaak gebeurd zijn weggelopen honden met halsband en ook keurig gechipt, maar die zijn dan achter een kat aangevlogen oid. Dan krijgen wij vaak te horen: Ja, dat doet ie altijd! Nou, bij deze: Als je hond dat altijd doet, lijn hem dan aan, want dat scheelt je weer geld ![]() Wij rijden verder met z'n tweetjes op de wagen ivm veiligheid. Omdat je ook wel eens bij mensen thuis moet zijn en je niet weet hoe die mensen zijn. Er zijn ook DierenAmbulances waar ze maar alleen op rijden. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n hele voorstander van, maar als je in mensen nood zit moet het wel. Ik heb hier wel een paar foto's van onze ambu ![]() opgehaalde konijntjes Ambulance 3 Ambulance 1 (De materiaalwagen) Binnenkant van Ambulance 3. De kennel van buitenaf. Verdere dieren zet ik hier niet neer, omdat het om verwaarloosde dieren gaat en ik dingen wil voorkomen van: Hé! De eigenaar daarvan ken ik! enz.
||
![]() |
Citaat:
Gaaafff gedaan, collega! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
"dierenambulance?" "dat zijn wij ![]() "wat is jullie nummer?" "ga maar even googelen" Niet bepaald de manier om bekendheid aan jezelf te geven hé? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet het zelf ook niet. Heeft niks te maken met de ambu. Die staat er los van.
||
Citaat:
![]() P.S: ik bedoelde meer dat mensen best eens landelijk mogen aangespoord om het nummer op te zoeken en in mobiel te zetten ![]()
||
Citaat:
Ja, eigenlijk zou je gewoon een campange moeten maken, maarja, wie betaald dat nou? De dierenambulances storten al bijna in elkaar, omdat ze te weinig geld hebben. Ze draaien allemaal grotendeels op vrijwilligers, die aan de dieren denken. Mensen die gewoon van 9 tot 5 een baan hebben, maar daarna nog 1 keer per week een avondje op de ambu werken. Het geld om zo'n campagne te maken is er gewoon simpelweg niet. De regering is ook veel id-banen aan het schrappen, waardoor de DAGO ook met minder mensen moet gaan draaien. Ik snap ook niet waarom ze die banen schrappen, want allemaal bedrijven gaan gewoon falliet. De gemeente gaat zelf dadelijk ook geen dode dieren van de weg schrapen, want daar zijn ze dan weer te verwent voor. Kijk, met de dierenambulance komen heel wat katten (ook al zijn ze overleden) nog bij hun eigenaar terecht. Simpelweg omdat wij de tijd nemen om de chip te lezen. Als dadelijk misschien de dierenambulance moet stoppen met het bestaan, dan zullen doodgereden honden en katten gewoon opgehaald worden en mensen die ze dan zoeken, kunnen eeuwen blijven zoeken, maar zullen nooit weten waar hun dier gebleven is, terwijl je daar genoeg recht op hebt als dieren eigenaar. Je laat je dier niet voor niets chippen nietwaar?
Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier iig wel |
![]() |
||
Citaat:
P.S. Ik heb het hier over de ambu waar ik werk trouwens ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-06-2004 om 20:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik erger me alleen af en toe aan greenpeace en dat soort shit, maar uiteindelijk wil ik ook dat katten, honden etc normaal behandelt worden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
"plan rent a pet" voor of tegen? bloemkool | 28 | 25-05-2005 18:23 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Flora & Fauna |
Foto topic van je lievelingsdier Marengo | 109 | 29-12-2003 21:15 | |
Films, TV & Radio |
De ranzigheid van SBS6 Buzzzfuzzz.vs | 39 | 17-08-2002 13:46 |