Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben echt zo een Net5 serie-addict ![]() ![]() Ik vind Shelby ook leuk inderdaad. Zo lekker bot en alles. Juliette is zo vrolijk altijd, heel apart meisje. Volgens mij is die serie trouwens best realistisch, al heb ik geen controleermateriaal, zeg maar ![]() Maar ik vind dat jongeren met problemen redelijk realistisch neer worden gezet. Ik heb nog niet erg vaak gestoord aan vervelend moraal in de serie en dergelijke. Auggie is ook wel een van mn favorietjes, zo'n echte homeboy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij ook wel ja, ik heb me idd ook nog nooit gestoord aan een moraal ofzo. Volgens mij is die er niet eens echt in deze serie, das wel fijn ![]() Die Daisy, is die eigenlijk ook bekend van andere dingen ofzo? want ik vind haar wel cool ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je kijkt op www.tvgids.nl dan hbe je bijna de precieze tijden ik dacht dat het gestopt was ! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Julliette heeft Boulimia of anorexia, een eetstoornis in ieder geval. Shelby heeft een tijd op straat geleefd, misschien ook wel gehoereerd, maar dat weet ik niet zeker. Kat (donkere meisje met vlechtjes) was trouwens depressief doordat ze zich verantwoordelijk voelde voor de dood van haar zusje en dacht dat haar pleegouders haar ook de schuld gaven. Ik weet alleen niet wat er met Ezra is.. En dat Shelby weer in Horizon terug is.. Nu haar stiefvader is gearresteerd hoeft ze toch niet weer thuis te komen om hem te verzorgen? Weer thuis wonen zou namelijk ook weer een openbare school en dergelijke betekenen, daar is ze nog niet klaar voor lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Shelby heeft zelf ook verteld dat ze een prostituee is geweest. Scott vond dat eerst maar niks, maar nu heeft ie t geaccepteerd ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, het is ook maar een serie. Misschien heeft ze diegene per ongeluk vermoord.. He, nou ben ik wel benieuwd. Ik heb dit namelijk nog nooit opgepikt, maar volgens mij ook nog niet alle afleveringen gezien. |
![]() |
||
Citaat:
hoe gaan we erachter komen hoe t precies zit? Ik ga wel ff zoeken ofzo ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm wist niet dat Shelby ook nog bij haar vader had gewoond ![]() En in die aflevering met die reporter vertelt Shelby idd voor het eerst over dat prostitutie gedoe. Maar Julliette heeft dus iemand vermoord? Of is dat ook niet serieus bedoeld? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een cocksaaimeet! #1690 Verwijderd | 500 | 12-08-2012 12:15 | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is! DanielC | 502 | 08-05-2009 17:34 | |
Muziek |
Lowlands 2008 Noddy | 500 | 20-08-2008 16:36 | |
Lifestyle |
Lifestylers naar Lowlands Verwijderd | 500 | 24-08-2004 14:45 | |
Muziek |
Red Hot Chili Peppers Amoa | 194 | 24-06-2004 13:13 |