Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 23:07
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik heb er hier nog nix over kunnen vinden geweldige serie. Is er elke dag tussen 11 en 12 +/- op. Met Hayden nogwat... (lekker ding)

Ma goed zijn er hier nog meer fans??
Oud 21-06-2004, 23:23
Sithan
Sithan is offline
Ik had t laatst een keer voor t eerst bekeken...ik kon m gewoon niet uitdoen...zeer geinige serie inderdaad
Oud 22-06-2004, 10:12
Verwijderd
Ja, ik heb in de ochtend nooit iets te doen dus dan kijk ik vaak tv en ook Higher Ground inderdaad. Het is wel irritant dat de gidstijden vaak niet kloppen met de tijden dat het wordt uitgezonden en die tijden constant verschillen. Soms zijn er ook ineens twee afleveringen achter elkaar en ze beginnen daarbij telkens weer opnieuw. Ze hebben maar 1 seizoen ofzo.

Ik heb nu bijna alle afleveringen wel gezien, maar mis er volgens mij nog steeds een paar.

Heerlijke serie inderdaad, lekker dramatisch enzo.

Welke is dat lekkere ding dan? Die blonde jongen zeker?

Verdammt. Het was daarnet, en een aflevering die ik nog niet heb gezien, en nou is ie al afgelopen en heb ik em gemist.

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 10:56
Verwijderd
Ik heb wel eens stukjes gezien, dat was leuk
Maar het is een beetje een onhandige tijd dat het uitgezonden wordt. Meestal ben ik om die tijd niet tv aan het kijken..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 11:28
Blubje
Blubje is offline
Jepz, ik kijk het ook
jammer dat er maar 1 seizoen van is...en we hebben nu nog maar 6 afleveringen te gaan, mja misschien dat ze daarna wel weer opnieuw beginnen, hebben ze namelijk pas ook gedaan.
heb ook alle afleveringen wel gezien, maar blijft leuk

Ik vind Shelby de leukste, maar dat komt meer omdat ik A.J Cook leuk vind...
Die Hayden Christensen, Scott dus, vind ik een eikel.
Auggie is wel leuk en Kat ook.
Ezra en Daisy vind ik geweldig
Juliette vind ik raar.
Peter is ook wel leuk en Sophie vind ik ook een van de leukere personages...

Ineens worden er allerlei topics geopend over programma's waarvan ik dacht dat niemand het zou kijken. Toch leuk om te weten dat ik niet de enige ben zonder leven
Oud 22-06-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 22-06-2004 @ 12:28 :
Jepz, ik kijk het ook
jammer dat er maar 1 seizoen van is...en we hebben nu nog maar 6 afleveringen te gaan, mja misschien dat ze daarna wel weer opnieuw beginnen, hebben ze namelijk pas ook gedaan.
heb ook alle afleveringen wel gezien, maar blijft leuk

Ik vind Shelby de leukste, maar dat komt meer omdat ik A.J Cook leuk vind...
Die Hayden Christensen, Scott dus, vind ik een eikel.
Auggie is wel leuk en Kat ook.
Ezra en Daisy vind ik geweldig
Juliette vind ik raar.
Peter is ook wel leuk en Sophie vind ik ook een van de leukere personages...

Ineens worden er allerlei topics geopend over programma's waarvan ik dacht dat niemand het zou kijken. Toch leuk om te weten dat ik niet de enige ben zonder leven
Ja, inderdaad.

Ik ben echt zo een Net5 serie-addict Zelfs de series op onhandige tijdstippen wil ik volgen

Ik vind Shelby ook leuk inderdaad. Zo lekker bot en alles. Juliette is zo vrolijk altijd, heel apart meisje. Volgens mij is die serie trouwens best realistisch, al heb ik geen controleermateriaal, zeg maar

Maar ik vind dat jongeren met problemen redelijk realistisch neer worden gezet. Ik heb nog niet erg vaak gestoord aan vervelend moraal in de serie en dergelijke. Auggie is ook wel een van mn favorietjes, zo'n echte homeboy Ik vind Sophie en Peter allebei niet zo heel boeiend eigenlijk, ik vond Hannah wel leuk. Kat spreekt me niet zo aan en Ezra en Daisy zorgen heerlijk voor de humor. Scott vind ik trouwens ook niet 'lekker' o.i.d. en een eikel, maar met stiekem een klein hartje.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-06-2004 @ 12:51 :
Ja, inderdaad.

Ik ben echt zo een Net5 serie-addict Zelfs de series op onhandige tijdstippen wil ik volgen

Ik vind Shelby ook leuk inderdaad. Zo lekker bot en alles. Juliette is zo vrolijk altijd, heel apart meisje. Volgens mij is die serie trouwens best realistisch, al heb ik geen controleermateriaal, zeg maar

Maar ik vind dat jongeren met problemen redelijk realistisch neer worden gezet. Ik heb nog niet erg vaak gestoord aan vervelend moraal in de serie en dergelijke. Auggie is ook wel een van mn favorietjes, zo'n echte homeboy Ik vind Sophie en Peter allebei niet zo heel boeiend eigenlijk, ik vond Hannah wel leuk. Kat spreekt me niet zo aan en Ezra en Daisy zorgen heerlijk voor de humor. Scott vind ik trouwens ook niet 'lekker' o.i.d. en een eikel, maar met stiekem een klein hartje.
haha dat heb ik dus ook, ik wil alles volgen, ook al komt het om 3 uur 'snachts

Volgens mij ook wel ja, ik heb me idd ook nog nooit gestoord aan een moraal ofzo. Volgens mij is die er niet eens echt in deze serie, das wel fijn

Die Daisy, is die eigenlijk ook bekend van andere dingen ofzo? want ik vind haar wel cool
Oud 22-06-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 22-06-2004 @ 14:59 :
haha dat heb ik dus ook, ik wil alles volgen, ook al komt het om 3 uur 'snachts

Volgens mij ook wel ja, ik heb me idd ook nog nooit gestoord aan een moraal ofzo. Volgens mij is die er niet eens echt in deze serie, das wel fijn

Die Daisy, is die eigenlijk ook bekend van andere dingen ofzo? want ik vind haar wel cool
van firefly !!

als je kijkt op www.tvgids.nl dan hbe je bijna de precieze tijden
ik dacht dat het gestopt was !
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 14:17
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 22-06-2004 @ 15:04 :
van firefly !!
hm, dan moet k dat ook maar eens gaan kijken
Oud 23-06-2004, 09:08
Verwijderd
leuk om te kijken als je niks te doen hebt, maar idd leuke gozers
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:11
Otis
Otis is offline
ik kijk het ook
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 13:57
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Otis schreef op 23-06-2004 @ 16:11 :
ik kijk het ook
Oud 27-06-2004, 12:32
Hyphen
Hyphen is offline
volgens een vriendinnetje van mij was het ook in het weekend.. en dan op normalere tijden? doordeweeks zijn der herhalingen, dus daarom zijn die zo irritant qua tijden en volgorde..
maar goed, ik probeer 's ochtends altijd wel te kijken.. maar ik slaap steeds veel te lang..
Oud 28-06-2004, 17:28
Hyphen
Hyphen is offline
ja! ik heb het vanmorgen gezien
peter was wel zieligjes.. en onze lieve scott ook..
waarom was Shelby nou weg?
Oud 28-06-2004, 17:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 28-06-2004 @ 18:28 :
ja! ik heb het vanmorgen gezien
peter was wel zieligjes.. en onze lieve scott ook..
waarom was Shelby nou weg?
Omdat ze van haar moeder naar huis moest komen, omdat haar stiefvader een hartaanval had gekregen. Moeder en zusje moeten naar school en werken, dus moest Shelby maar voor hem zorgen. Maar hij misbruikte haar en haar zusje. Uiteindelijk heeft Shelby de politie toch gebeld en hebben ze hem opgepakt. Wat ik nu dus niet snap: Waarom is Shelby nu weer in Mount Horizon?
Oud 28-06-2004, 19:57
Hyphen
Hyphen is offline
Hoezo? Zou ze dan bij die moeder blijven nu die stiefvader weg was?
Weet jij eigenlijk ook iedereens verhaal Blubje?
Ik weet alleen wat van Scott (misbruikt door stiefmoeder en daardoor aan drugs) en van dat donkere meisje met die vlechtjes (zusje verdronken, daarna depressie en puberaal), en dus sinds vandaag van Peter.
Waarom is Juliette er bijvoorbeeld?
Oh, ik weet het ook van die gothic ()! Die ouders waren alchoholisten..
Hm, ik heb opeens allerlei vragen.. was Shelby namelijk ook geen hoer ofzo die op straat leefde? En die Auggie dan?
Drama's en dillemma's.
Oud 28-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 28-06-2004 @ 20:57 :
Hoezo? Zou ze dan bij die moeder blijven nu die stiefvader weg was?
Weet jij eigenlijk ook iedereens verhaal Blubje?
Ik weet alleen wat van Scott (misbruikt door stiefmoeder en daardoor aan drugs) en van dat donkere meisje met die vlechtjes (zusje verdronken, daarna depressie en puberaal), en dus sinds vandaag van Peter.
Waarom is Juliette er bijvoorbeeld?
Oh, ik weet het ook van die gothic ()! Die ouders waren alchoholisten..
Hm, ik heb opeens allerlei vragen.. was Shelby namelijk ook geen hoer ofzo die op straat leefde? En die Auggie dan?
Drama's en dillemma's.
Auggie was een 'homeboy' in de ghetto, die in drugs dealde en daarvoor was gearresteerd door de politie. Hij had de keus, gevangenisstraf of Horizon.

Julliette heeft Boulimia of anorexia, een eetstoornis in ieder geval.

Shelby heeft een tijd op straat geleefd, misschien ook wel gehoereerd, maar dat weet ik niet zeker.

Kat (donkere meisje met vlechtjes) was trouwens depressief doordat ze zich verantwoordelijk voelde voor de dood van haar zusje en dacht dat haar pleegouders haar ook de schuld gaven.

Ik weet alleen niet wat er met Ezra is..

En dat Shelby weer in Horizon terug is.. Nu haar stiefvader is gearresteerd hoeft ze toch niet weer thuis te komen om hem te verzorgen? Weer thuis wonen zou namelijk ook weer een openbare school en dergelijke betekenen, daar is ze nog niet klaar voor lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:21
sweety210
sweety210 is offline
hallo allemaal,

ik kijk ook higher ground en ben er helemaal verslaafd aan! net5 rules! Maar goed. Shelby is nu terug op mount horizon omdat ze nog lang niet alles heeft verwerkt, ze had eigenlijk nog niet eens terug mogen gaan, maar helaas konden peter en sophie daar niks aan doen omdat die moeder het wilde. Nu is ze terug om alles op nieuw te verwerken en haar zusje ook.

higher ground is in amerika vrij snel van de buis gehaald en daarom is er maar een seizoen van, dus geniet er nog maar van zo lang het nog kan. Ik ga volgende week op vakantie en moet het dan missen, maar ik hoop dat jullie het een en ander steeds kunnen vertellen van wat er is gebeurd dan kan ik als ik thuis kom ff kijken hoe het er mee staat.

liefs
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:31
sweety210
sweety210 is offline
hallo allemaal,
daar ben ik weer, ik heb net gekeken op tvtome.com en daar vind je het een en ander over higher ground. Ik zag ook dat morgen woensdag de laatste aflevering is!!!!!!!!! Daarna is het dus gestopt. Dat betekend dat daarna alleen nog maar herhalingen komen. Tenminste dat denk ik. Dus zeker morgen kijken! Volgens mij heb ik ze nu allemaal wel gezien. Het zijn namelijk maar 22 afleveringen.

het is ff dat jullie het weten.

liefs
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:50
Verwijderd
Het zijn allang herhalingen. Ik heb al heel veel afleveringen dubbel gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:17
Blubje
Blubje is offline
Ik ook, ik zie alles nu al voor de 2e of sommige zelfs al 3e keer, maar t blijft leuk

En van Shelby...eigenlijk wel logisch ja dat ze weer terug is. Ze heeft ook heel ff in de prostitutie gezeten, maar dat was maar even geloof ik. En volgens mij is ze toen in de gevangenis beland, waar ze een medegevangene vermoord heeft, toen hebben ze haar naar Horizon gestuurd. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker...

Wat Ezra betreft, volgens mij had hij een drugsprobleem.

Jammer dat morgen de laatste alweer is...
Oud 29-06-2004, 12:20
Verwijderd
Een gevangene vermoord? In Amerika? En dan niet de gevangenis in hoeven?

Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen Niet gewoon aangevallen o.i.d.? Mja, dat van prostitutie vermoedde ik op zich al, vanwege die kutopmerking van Scott ooit, toen ze nog niets hadden. Iets in de trant van dat hij geen afgelikte boterhammen hoefde.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:24
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-06-2004 @ 13:20 :
Een gevangene vermoord? In Amerika? En dan niet de gevangenis in hoeven?

Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen Niet gewoon aangevallen o.i.d.? Mja, dat van prostitutie vermoedde ik op zich al, vanwege die kutopmerking van Scott ooit, toen ze nog niets hadden. Iets in de trant van dat hij geen afgelikte boterhammen hoefde.
Ja, ik dacht van wel, dat heeft ze ooit gezegd. Want ze wilde toen ook niet aan Scott vertellen dat ze iemand had vermoord. Maar het kan best zijn dat ze dat niet meende en dat het sarcastisch bedoeld was ofzo, maar volgens mij heeft ze het al vaker gezegd. En t is wel raar idd dat ze dan niet in de gevangenis zit, maar ze is minderjarig, dus misschien daarom?

Shelby heeft zelf ook verteld dat ze een prostituee is geweest. Scott vond dat eerst maar niks, maar nu heeft ie t geaccepteerd ofzo.
Oud 29-06-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 29-06-2004 @ 13:24 :
Ja, ik dacht van wel, dat heeft ze ooit gezegd. Want ze wilde toen ook niet aan Scott vertellen dat ze iemand had vermoord. Maar het kan best zijn dat ze dat niet meende en dat het sarcastisch bedoeld was ofzo, maar volgens mij heeft ze het al vaker gezegd. En t is wel raar idd dat ze dan niet in de gevangenis zit, maar ze is minderjarig, dus misschien daarom?

Shelby heeft zelf ook verteld dat ze een prostituee is geweest. Scott vond dat eerst maar niks, maar nu heeft ie t geaccepteerd ofzo.
Minderjarigheid maakt in dat hele land niets uit, omstandigheden ook niet. Ik ken twee jongens die beiden voor hun 18e ter dood zijn veroordeeld voor een moord en nu al flink wat jaartjes in de dodencel zitten, in Amerika. Maar ja, Shelby is wel blank en een meisje en het slachtoffer dan 'slechts' een gevangene

Ach, het is ook maar een serie. Misschien heeft ze diegene per ongeluk vermoord.. He, nou ben ik wel benieuwd. Ik heb dit namelijk nog nooit opgepikt, maar volgens mij ook nog niet alle afleveringen gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:02
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-06-2004 @ 13:29 :
Minderjarigheid maakt in dat hele land niets uit, omstandigheden ook niet. Ik ken twee jongens die beiden voor hun 18e ter dood zijn veroordeeld voor een moord en nu al flink wat jaartjes in de dodencel zitten, in Amerika. Maar ja, Shelby is wel blank en een meisje en het slachtoffer dan 'slechts' een gevangene

Ach, het is ook maar een serie. Misschien heeft ze diegene per ongeluk vermoord.. He, nou ben ik wel benieuwd. Ik heb dit namelijk nog nooit opgepikt, maar volgens mij ook nog niet alle afleveringen gezien.
Hm ja, je hebt wel gelijk...
hoe gaan we erachter komen hoe t precies zit?
Ik ga wel ff zoeken ofzo
Oud 29-06-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 29-06-2004 @ 14:02 :
Hm ja, je hebt wel gelijk...
hoe gaan we erachter komen hoe t precies zit?
Ik ga wel ff zoeken ofzo
Ja, misschien is op i-net ergens iets te vinden
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:13
Verwijderd
Ik heb best veel afleveringen nog niet gezien

Heeft Shelby in deze aflevering dat niet gezegd misschien:
When the students discover an undercover reporter bent on doing an expose on the school in their midst, the concoct wild stories that they know she wants to hear. Meanwhile, Daisy realizes Shelby's stories of abuse and prostitution are true.

Een quote die wel eens uit die aflevering zou kunnen zijn: "Know why I'm here? Does third degree manslaughter mean anything to you?"

Dat het dus een overdrijving naar die reporter toe was.

Oh, en ik vond dit:
SHELBY:
So what was Skinny's wrath all about?

SCOTT:
I don't know. She's clueless. The entire time we were together she never told me one thing about herself. I don't even know a land area. Except for that whole barfing thing.

SHELBY:
She killed a guy in prision.

Skinny is Julliete.

Bio van Shelby:
Horizon's resident ‘bad girl," SHELBY MERRICK could be considered Scott's female equivalent. Despite her cute, fresh-face innocent look -- not to mention youth -- Shelby has learned to use sexuality as both weapon and reward, and as a cover for profound lack of self-esteem and self-worth. Although Shelby has a cadre of defences and presents a tough couldn't-care-less exterior, she is actually very frightened. Her current state came from years of sexual and emotional abuse by her stepfather while her mother knowingly looked the other way. At 14 she ran away and spent close to a year on the streets, turning to prostitution and drugs until she ultimately located her natural father in Los Angeles. Though well-meaning, he could neither control his wild daughter or deal with her deep emotional scars. So, he made a deal with juvenile authorities that allowed her to go Horizon rather than Juvenile Hall.

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 13:43.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:11
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-06-2004 @ 14:13 :
Ik heb best veel afleveringen nog niet gezien

Heeft Shelby in deze aflevering dat niet gezegd misschien:
When the students discover an undercover reporter bent on doing an expose on the school in their midst, the concoct wild stories that they know she wants to hear. Meanwhile, Daisy realizes Shelby's stories of abuse and prostitution are true.

Een quote die wel eens uit die aflevering zou kunnen zijn: "Know why I'm here? Does third degree manslaughter mean anything to you?"

Dat het dus een overdrijving naar die reporter toe was.

Oh, en ik vond dit:
SHELBY:
So what was Skinny's wrath all about?

SCOTT:
I don't know. She's clueless. The entire time we were together she never told me one thing about herself. I don't even know a land area. Except for that whole barfing thing.

SHELBY:
She killed a guy in prision.

Skinny is Julliete.

Bio van Shelby:
Horizon's resident ‘bad girl," SHELBY MERRICK could be considered Scott's female equivalent. Despite her cute, fresh-face innocent look -- not to mention youth -- Shelby has learned to use sexuality as both weapon and reward, and as a cover for profound lack of self-esteem and self-worth. Although Shelby has a cadre of defences and presents a tough couldn't-care-less exterior, she is actually very frightened. Her current state came from years of sexual and emotional abuse by her stepfather while her mother knowingly looked the other way. At 14 she ran away and spent close to a year on the streets, turning to prostitution and drugs until she ultimately located her natural father in Los Angeles. Though well-meaning, he could neither control his wild daughter or deal with her deep emotional scars. So, he made a deal with juvenile authorities that allowed her to go Horizon rather than Juvenile Hall.
Dat was nou precies waar ik naar op zoek was, maar wat ik niet kon vinden
Hm wist niet dat Shelby ook nog bij haar vader had gewoond

En in die aflevering met die reporter vertelt Shelby idd voor het eerst over dat prostitutie gedoe.

Maar Julliette heeft dus iemand vermoord? Of is dat ook niet serieus bedoeld?
Oud 29-06-2004, 21:00
sweety210
sweety210 is offline
niemand heeft iemand vermoord, dat is allemaal sarcastisch bedoeld. Maar voor de rest klopt het wel.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:18
Briseïs
Briseïs is offline
Vandaag voor het eerst half gezien. Als ik eraan denk kijk ik t misschien wel nog een keer
Oud 30-06-2004, 07:07
Verwijderd
D'r staan hele scripts online van afleveringen

Ik heb er nu al twee gelezen die ik nog niet had gezien.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 00:00
JustMitch
JustMitch is offline
HET IS GEWOON AFGELOPEN .. ik wil de serie nog een x kijken wordt ie nog een x herhaald ? of weten jullie dat niet ?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 02:53
Verwijderd
Heb een paar afleveringen gezien. Vergeet telkens te kijken of heb geen tijd.. rottijd..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:58
Mari
Mari is offline
het was ook altijd 's nachts, zo heb ik het leren kennen.
eerst higher ground en dan the huntress. ik leef 's nachts
maar ineens was het niet meer. het stond nog wel op teletekst maar kwam gewoon niet meer.
wie weet na de zomer..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten