Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 17:57
ZerO
ZerO is offline
Wat me opvalt de laatste tijd op Films&tv&radio zijn de vele topics over series echt een stuk of 6/7. Hierdoor wordt het nogal duf. Het hoort erbij dat weet ik maar het is met GTST topic begonnen en nu is het allemaal wel erg uitgebreid.
Oud 29-06-2004, 18:27
Verwijderd
6 of 7 op een hele pagina is toch niet veel? Volgens mij zijn het er ook wel wat meer trouwens

Maar er is blijkbaar wel behoefte aan, want die topics blijven op de eerste pagina staan. Veel mensen vinden het leuk om met andere personen over hun favo series te praten

En je kunt niet gaan zeggen dat over bepaalde series geen topics mogen bestaan..

Ik heb er eigenlijk ook geen last van, van al die serie-topics. Het was me niet eens opgevallen dat het er veel waren. En ik vind het er eigenlijk nog steeds niet vervelend veel.

Ik heb niet zoveel te doen, dus ik heb eens even geteld
Op de eerste pagina staan 19 serie topics, 10 films, 2 tv-programma's en 13 spelletjes of topics als 'wat vind je van' en 'wat heb je het laatst gekocht'

Ik vind dat niet eens zo heel scheef verdeeld..
Conclusie van dit alles: ik zie het probleem eigenlijk niet zo
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:51
Ieke
Ieke is offline
Persoonlijk vind ik die spelletjes topics of topics als 'wat vind je van' en 'wat heb je het laatst gekocht' veel vervelender. Tegen serie's is niet veel te doen en ik vind het echt iets wat op f,tv&r hoort. Je kan er niet zomaar een paar sluiten (waarom de ene wel en de andere dan niet?)
Oud 29-06-2004, 19:28
ZerO
ZerO is offline
Ja ik snap dat je niet een paar kan sluite zonder reden maar ik vind dat er steeds meer topics komen over series.
Weinig variatie op film&tv tegenwooordig. Maarja ik ben schijnbaar de enige die dat vind dus niks aan te doen.
Oud 29-06-2004, 22:43
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
ZerO schreef op 29-06-2004 @ 20:28 :
Ja ik snap dat je niet een paar kan sluite zonder reden maar ik vind dat er steeds meer topics komen over series.
Klopt, maar het zijn er niet zo heel veel. Zolang ze niet vervallen in loos gechat lijkt het me niet zo'n probleem.

Citaat:
Weinig variatie op film&tv tegenwooordig. Maarja ik ben schijnbaar de enige die dat vind dus niks aan te doen.
Je zou kunnen proberen nieuwe, interessante topics te posten, natuurlijk.
Oud 29-06-2004, 23:10
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik snap het wel. Het is gewoon geen spannent forum, maar daar is weinig aan te doen. Het enige dat ik een poosje terug heb gedaan is een tijdelijke stop op die onzinnige (spelletjes) topics omdat dat echt de spuigaten uit liep.
Tegen veel serie's is gewoon niks te beginnen. F,tv&r is gewoon de plaats om erover te praten en als die topics goed lopen is er blijkbaar ook behoefte aan. Wie ben ik dan om te zeggen dat veel serietopics f,tv&r saai maken en er dus niet teveel mogen?
Enige oplossing is wat Rollo al zegt, gewoon zelf boeiende topics openen. Graag zelfs. Het enige wat in te dammen is zijn die onzinnige topics. Als daar veel klachten over zijn kunnen we zo weer een strenger beleid voeren wat dat betreft.
Oud 29-06-2004, 23:11
Ieke
Ieke is offline
Ik verplaats hem maar naar Beleidszaken, het is wel interresant om meer reactie's van leden te horen en als iemand een goed/leuk idee heeft kan die dat makkelijk posten.
Oud 29-06-2004, 23:46
PV
PV is offline
Ik vind die topics juist leuk Als je een aflevering hebt gemist kan je nog vragen of iemand het wel heeft gezien en 't kort wil samenvatten enzo.. er zit best nog 'nut' in hoor.
Dat het minder is als je zelf die series niet kijkt snap ik wel, maar dan sla je die topics toch gewoon over?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:29
Simon
Simon is offline
Ik weet niet of het in dit geval haalbaar is, maar je zou een subsubforum voor langlopende series kunnen openen, binnen F,TV&R.
Oud 30-06-2004, 12:45
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Simon schreef op 30-06-2004 @ 12:29 :
Ik weet niet of het in dit geval haalbaar is, maar je zou een subsubforum voor langlopende series kunnen openen, binnen F,TV&R.
Een subsubforum per serie? Dat in ieder geval niet, voor een paar serie's zou kunnen, maar ik denk dat je nog een subsubforum niet vol krijgt. Tenzij je dat subsubforum voor alle serie's laat gelden en je daar de gewone algemene topics heen gooit. Het gaat vaak over wat er geweest is in de afleveringen en dat kan volgens mij veel beter in een topic blijven.
Ik ben ook nog steeds niet zo'n fan van subsubfora. Maar ik zal het eens met Pebbles overleggen van wat zij denkt.
Oud 30-06-2004, 14:01
ZerO
ZerO is offline
Wat Simon zegt is opzich alleen ja of het haalbaar is ?
Ik geloof ook dat er best veel mensen op films&tv niet geintereseerd zijn in series topic.
Een enquete houden maybe ?
Oud 30-06-2004, 15:33
Verwijderd
Hmm, ik zie hier eigenlijk het nut van een subforum hier niet zo. Ik neem aan dat bedoeld wordt één forum voor series als Gilmore Girls, Everwood, The OC, ER, One Tree Hill enzo? Die series waar echt steeds goedlopende topics van zijn?

Dan maak je dus een apart subforum voor een paar series die hard lopen. Of voor alle series, maar dat is ook weer zo stom. Want waarom dan wel series en niet films bijvoorbeeld?

Voor het eindexamenforum vond ik die verdeling in vmbo, havo en vwo heel handig. Maar voor Films, tv & radio lijkt het me eigenlijk niks.

En nogmaals, ik vind niet dat er teveel series topics zijn..
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:14
Simon
Simon is offline
Ik bedoel uiteraard een subforum voor alle langlopende tv-series. Van de eerste pagina zou je daar dan dus de topics over Everwood, The O.C., The Bold and the Beautiful, Gilmore Girls, Onderweg Naar Morgen, As the World Turns, ER, GTST, Buffy the Vampire Slayer, Charmed en Dawson's Creek verplaatsen.

Er zijn een aantal redenen waarom ik niet onwelwillend tegenover een dergelijk subforum sta:
  • FTV&R is een van de drukkere fora die we hier hebben, en kan wat meer ruimte dus best gebruiken.
  • Het is een duidelijke scheiding. Iedereen begrijpt direct hoe het zit.
  • In een apart subforum hoef je ook niet per se de regel van 1 topic per serie te hanteren, maar zou je een serie in verschillende topics kunnen bespreken (ontwikkelingen, nieuwtjes, etc.).

Mmmdus.
Oud 01-07-2004, 16:36
Verwijderd
Dan blijft er verder niet veel van ftv&r over gok ik...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 23:31
heavinly
heavinly is offline
Maak dan meteen een scheiding tussen Film, tv en radio.. Ik vind 't eigenlijk wel best zo, alles bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 00:45
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Simon schreef op 30-06-2004 @ 17:14 :
Ik bedoel uiteraard een subforum voor alle langlopende tv-series. Van de eerste pagina zou je daar dan dus de topics over Everwood, The O.C., The Bold and the Beautiful, Gilmore Girls, Onderweg Naar Morgen, As the World Turns, ER, GTST, Buffy the Vampire Slayer, Charmed en Dawson's Creek verplaatsen.

Er zijn een aantal redenen waarom ik niet onwelwillend tegenover een dergelijk subforum sta:
  • FTV&R is een van de drukkere fora die we hier hebben, en kan wat meer ruimte dus best gebruiken.
  • Het is een duidelijke scheiding. Iedereen begrijpt direct hoe het zit.
  • In een apart subforum hoef je ook niet per se de regel van 1 topic per serie te hanteren, maar zou je een serie in verschillende topics kunnen bespreken (ontwikkelingen, nieuwtjes, etc.).

Mmmdus.
óf een subforum ónder FTV&R.
Oud 06-07-2004, 03:06
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hmmm, ik weet niet. Topics over series hebben al de neiging te verzanden in loos gechat. Dat zou alleen maar verergeren op deze manier.
Oud 06-07-2004, 22:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Aan de ene kant klinkt het voorstel van Simon niet slecht. Maar aan de andere kant: ik zie het probleem van de huidige situatie niet

Maarja, leuk idee wel dus, ook als je verschillende topics over 1 serie zou kunnen hebben. (Dat begrijp ik toch goed?)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 14:29
Verwijderd
Ik vind het voorstel wel iets hebben. Maar toch klopt er ook iets niet. Er staan veel serie-topics in f,tv&r, dus blijkbaar vinden veel mensen het interessant. Wanneer je ze ergens anders neer gaat zetten, zal de eerste pagina van f,tv&r wel veranderen, maar mensen zullen die serie-topics nog steeds interessant vinden. Ik denk niet dat er dan zoveel gaat veranderen, afgezien van het feit dat op de eerste pagina dus geen langlopende serie-topics meer zijn. Maar dat zegt verder helemaal niets over de topics die er wél nog staan... blijkbaar vinden veel mensen mensen die gewoon minder interessant dan de serie-topics.
Beetje raar gezegd misschien, ik kom niet fantastisch uit m'n woorden.

Op zich heb ik er helemaal niets op tegen, op zo'n sub-forum, maar het lijkt me toch ook wat overbodig, aangezien er volgens mij weinig door zal veranderen...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 09:33
No Quiero
No Quiero is offline
Leuk idee Simon. Maar tegen die topics is op zich niets, want daar gaat TV nou eenmaal om
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten