Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 16:07
Gruppie
Gruppie is offline
@Anniemoppie: van mij mag je Pacey hebben, maar daar ga ik helaas niet over want hij is momenteel van Lieveheersbeest...

ok ik houd op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 16:10
Verwijderd
nou dan komen we ergens, maar ik denk niet dat liefdeheersbeest hem wil afstaan tegen een gedeelde henry.

ik hou ook maar op met deze ruilhandel
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 16:54
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hihi, dan zal ik er ook over op houden... want ik heb al een deel-Jack en daar ben ik tevreden mee

Morgen de aflevering Anti-Prom en overmorgen True Love... alleen aan de titels ervan, weet ik weer precies wat er gaat gebeuren --> leuk
Oud 28-06-2004, 16:59
Verwijderd
zo te horen worden het leuke afleveringen

ik vind het echt jammer dat de serie alweer stopt, hopelijk gaan ze na de vakantie door met seizoen 4.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:04
Stevill
Stevill is offline
Beetje een frusti aflevering pacey is weer eens alleen terwijl Joey vrolijk weer bij Dawson een filmpje loopt te kijken.
Oud 28-06-2004, 17:05
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-06-2004 @ 17:59 :
ik vind het echt jammer dat de serie alweer stopt, hopelijk gaan ze na de vakantie door met seizoen 4.
Met nadruk op 'na de vakantie'... anders mis ik het nog
Oud 28-06-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-06-2004 @ 18:05 :
Met nadruk op 'na de vakantie'... anders mis ik het nog
het zal ook wel na de vakantie worden, als het niet volgend jaar wordt
Citaat:
Beetje een frusti aflevering pacey is weer eens alleen terwijl Joey vrolijk weer bij Dawson een filmpje loopt te kijken
vond ik ook, het is altijd dawsons die zijn zin krijgt, waarom pacey niet?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:33
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Nou... Pacey kreeg tenminste nog enigszins een normaal gesprek met Joey, zonder verwijten, bij 'haar' muur. En dat terwijl Dawson een soort van snauw kreeg.

En bovendien: wacht maar af
Oud 28-06-2004, 19:14
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-06-2004 @ 18:33 :
En bovendien: wacht maar af
oeh!oeh!oehoehoeeeeeeh
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-06-2004 @ 17:10 :
nou dan komen we ergens, maar ik denk niet dat liefdeheersbeest hem wil afstaan tegen een gedeelde henry.

ik hou ook maar op met deze ruilhandel
Nee sorry, Henry vind ik echt niks. En ik ga Pacey mooi niet delen

Oeh, oeh, oeh wat heb ik zin in vanmiddag. En nog meer in morgenmiddag. Die ga ik echt opnemen en niet meer uitvegen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 29-06-2004 @ 11:25 :
Nee sorry, Henry vind ik echt niks. En ik ga Pacey mooi niet delen

Oeh, oeh, oeh wat heb ik zin in vanmiddag. En nog meer in morgenmiddag. Die ga ik echt opnemen en niet meer uitvegen

oh okeej, dan ruilen we maar niets, ik ga henry ook niet delen.

@gruppie: anders neem jij die vriend van pacey die nog een keer met andy is uitgeweest, das de enige man die ik nog kan bedenken.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:48
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 29-06-2004 @ 12:44 :
@gruppie: anders neem jij die vriend van pacey die nog een keer met andy is uitgeweest, das de enige man die ik nog kan bedenken.
Oehoe... ik weet nog iemand, twee personen zelfs
We hebben AJ nog niet verdeeld en ook Tobey (die moet nog op het toneel verschijnen, maar goed) nog niet...
*jammie* Tobey = Schattig
Oud 29-06-2004, 13:15
Gruppie
Gruppie is offline
hmm, nehhh dan ga ik eerder voor dat kleine jochie met die bril
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 15:43
The 1 and only
The 1 and only is offline
Mooie aflevering, khad wel medelijden met Jack
Oud 29-06-2004, 15:51
ZerO
ZerO is offline
Ooh wat is Dawson vermoeiend en die Joey ook
Ze zouden eigenlijk een keertje flink tekeer moeten gaan, kunnen ze daarna verder met hun leven !
Oud 29-06-2004, 16:17
Gruppie
Gruppie is offline
Henry: 'Prom sekstalk?!'
Die gesprekken tussen Jen en Henry waren echt prachtig

stukje tussen Jack en Ethan was vrij heftig..

@Bellenblaas: is Tobey nou die jongen die les geeft aan kinderen met dyslectie leesproblemen of die jongen van de jachtclub waar Joey gaat werken? (die laatste vind ik echt een griezel)
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:29
The 1 and only
Citaat:
Gruppie schreef op 29-06-2004 @ 17:17 :

@Bellenblaas: is Tobey nou die jongen die les geeft aan kinderen met dyslectie leesproblemen of die jongen van de jachtclub waar Joey gaat werken? (die laatste vind ik echt een griezel)
Zou je hier misschien voortaan een spoiler van kunnen maken, heb de rest van de afleveringen namelijk nog nooit gezien...
Niet dat dit nou een erg onthullende uitspraak is, maar 't gaat gewoon om 't idee..
Oud 29-06-2004, 16:39
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Heb ik vandaag veel gemist??
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:46
Gruppie
Gruppie is offline
Citaat:
The 1 and only schreef op 29-06-2004 @ 17:29 :
Zou je hier misschien voortaan een spoiler van kunnen maken, heb de rest van de afleveringen namelijk nog nooit gezien...
Niet dat dit nou een erg onthullende uitspraak is, maar 't gaat gewoon om 't idee..
Sorry! ik probeerde al niet te veel te zeggen... zal ik voortaan doen!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 16:54
The 1 and only
Citaat:
Gruppie schreef op 29-06-2004 @ 17:46 :
Sorry! ik probeerde al niet te veel te zeggen... zal ik voortaan doen!
Dankje!
Oud 29-06-2004, 17:43
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 29-06-2004 @ 17:17 :
Tobey is die lieve jongen bij die kinderen ja
Maarem, die 'griezel' van de jachtclub is dit seizoen toch al geweest? Je bedoelt toch die baas van haar die uiteindelijk één keer met Andy uit is geweest?

Super aflevering vandaag... wow, één van de mooiste ooit!
En Jack; ah, wat een geweldige jongen toch: liefig

@ Pipeloi: het was een aflevering waarin vrij veel gebeurde, zal het in het kort even vertellen:
Jack en Ethan gingen samen naar een gala en voelden zich beide niet op hun gemak. Jack vertelde Ethan wat hij voor hem voelde en toen vroeg hij waarom Ethan hem niet gezoend had die avond. Ethan zei dat hij Jack erg graag mocht, maar dat hij dacht dat Jack er niet aan toe was, wat Jack zelf ontkende. Toen daagde Ethan Jack uit om hem te zoenen, maar toen durfde hij niet... -medelijden -
Jen en Henry gingen samen naar het prom, hadden het de hele tijd over seks en Jen vertelde dat het er die avond niet inzat omdat er dan te veel druk op zou liggen. Toen ze het eindelijk ergens anders over kregen, vertelde Henry dattie in de zomer acht weken op voetbalkamp zou gaan. Jen héél woest dat ze dat toen pas hoorde en dat hij het vanzelfsprekend vond haar zo lang achter te laten. Ze bleef boos en vertelde Henry dat de kleine kans op seks die hij blijkbaar toch gehad had, nu verdwenen was. Toen Henry zei dat als ze op dat moment niet met hem wilde praten, maar naar huis zou gaan, dat dat een afscheid zou zijn. Jen smeet toen de deur dicht, dus dat was ook duidelijk...
Dawson en Joey gingen samen naar het promgala omdat dat een oude afspraak was uit de periode voor 'Pacey-gedoe'. Pacey voelde zich gekwetst en vroeg of Andy met hem mee wilde gaan. Toen Dawson en Joey aan het dansen waren, keek Pacey de hele tijd depri die kant op terwijl hij en Andy aan het dansen waren. Na een onenigheid tussen Dawson en Joey, vroeg Joey of Pacey met haar wilde dansen. Zowel Andy als Dawson keken zéér gekwetst. Dawson rende naar buiten, Joey er achteraan, en Dawson vertelde dat hij de hoop had gehad dat Joey uiteindelijk na die avond voor hem zou kiezen. Toen zoende hij haar; later zou Joey vertellen dat ze wel wat voelde toen hij haar zoende, maar dat ze niet wilde en kon kiezen tussen Pacey en Dawson. Ze vroeg of ze daar niet toe gedwongen zou worden en Dawson stemde daar, net als Pacey in de vorige aflevering, mee in.
Andy vertelde Pacey dat ze vond dat hij Joey écht moest vertellen wat hij voor haar voelde omdat hij anders spijt zou krijgen.
Op het laatst zagen Joey en Dawson hoe Gaile -moeder Dawson- naar Mitch toerende en waren Joey en Dawson getuige van een hernieuwd huwelijksaanzoek van Gaile en van Mitch die daarop met 'ja' antwoordde. Eindshot was een glimlachende Dawson, dus hij was er blij mee dat er nu eindelijk duidelijkheid tussen zijn ouders was.

Hm, de korte samenvatting is iets langer geworden dan ik in gedachten had, maar hoop dat het te snappen is
Oud 29-06-2004, 18:54
Verwijderd
ja echt een super mooi aflevering vandaag
ik ben echt benieuwd hoe het morgen gaat aflopen, nog niet zeggen hoor!

ik ben toch wel blij met mijn henry
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:05
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
@ Bellenblaas: bedankt voor de samenvatting, lekker uitgebreid!!
Morgen ben ik ook benieuwd naar heb al een vaag vermoeden hoe het af gaat lopen, tenminste zoals ik het me herriner....ben benieuwd waarneer ze verder gaan met uitzenden!! We moeten het goed in de gaten houden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:12
Verwijderd
dit lees ik net op net 5.nl

Citaat:
Wanneer komen de laatste afleveringen van 'Dawson's Creek' op tv?

Het is nog steeds niet bekend wanneer de nog niet eerder uitgezonden afleveringen van het zesde seizoen te zien zullen zijn op NET 5.

We hebben wel van 31 mei tot en met 30 juni het derde seizoen van DC herhaald. Meer herhalingen zullen voorlopig niet volgen.
op die herhalingen kunnen we dus nog wel een tijd wachten denk ik
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:24
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Volgens mij hebben ze de uitzendrechten van die laatste afleveringen -nog- niet, anders hadden ze het al lang uitgezonden. Want hoe langer ze wachten, hoe meer 'trouwe kijkers' zich te oud gaan voelen voor de serie en hoe minder kijkers ze zullen hebben.
Oud 29-06-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 29-06-2004 @ 20:24 :
Volgens mij hebben ze de uitzendrechten van die laatste afleveringen -nog- niet, anders hadden ze het al lang uitgezonden. Want hoe langer ze wachten, hoe meer 'trouwe kijkers' zich te oud gaan voelen voor de serie en hoe minder kijkers ze zullen hebben.
dat zou ook kunnen, ik heb dan liever dat ze seizoen 4 en 5 nog uitzenden voor ze seizoen 6 gaan uitzenden, dan kan ik het ook volgen
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:14
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 29-06-2004 @ 21:34 :
dat zou ook kunnen, ik heb dan liever dat ze seizoen 4 en 5 nog uitzenden voor ze seizoen 6 gaan uitzenden, dan kan ik het ook volgen
Ja, anders val je echt in een gat van 2 seizoenen!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:05
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Weet iemand hoe het intoliedje noemt van dawson's creek.
Mooi nummer
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:10
Flavour twelve™
Flavour twelve™ is offline
Intro liedje is van paula cole // I don't wanna wait
Oud 30-06-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 29-06-2004 @ 18:43 :
Maarem, die 'griezel' van de jachtclub is dit seizoen toch al geweest? Je bedoelt toch die baas van haar die uiteindelijk één keer met Andy uit is geweest?
Nee, ze bedoelt Drew, die jongen met die geweldige ogen Maar die is nog niet geweest.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:04
Verwijderd
het intro liedje is van dido en heet gewoon dawsons creek.
hij is erg mooi

ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:27
Belle
Belle is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 30-06-2004 @ 16:04 :
het intro liedje is van dido en heet gewoon dawsons creek.
hij is erg mooi

ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren.
uh?? dacht t niet Paula Cole, I don't wanna wait.. en bij seizoen 1 Jann Arden Run like mad
Oud 30-06-2004, 16:46
Intruder
Intruder is offline
idd, of we hebben het niet over dezelfde themesong

dat was het dan...

i
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Intruder schreef op 30-06-2004 @ 17:46 :
idd, of we hebben het niet over dezelfde themesong

dat was het dan...

i
dat kan ook, maar ik heb het overr de themesong van de afgelopen afleveringen, dat is zeker weten dido met dawsons creek.

wat een jankaflevering trouwens vandaag, ik vond m erg mooi. gelukkig heeft joey voor pacey gekozen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:49
Verwijderd
Nu wil ik niet lullig en eigenwijs doen, maar ik heb de eerste cd van DC, en daar staat de soundtrack op, en die is toch echt van Paula Cole en heet 'I don't want to wait'.
Op internet schijnt ditzelfde liedje ook rond te gaan met een andere titel en met Dido als artiest, maar dit klopt dus echt niet.

Mooie aflevering... Damn, het is weer voorbij
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:03
Verwijderd
Toen ik het een paar jaar geleden keek vond ik het echt leuk. Maar nu vind ik Joey zó irritant... En Dawson is ook al zo'n sukkel Jammer, ik vind het nu echt niet leuk meer, en dat terwijl het dezelfde afleveringen zijn.
Bwugh.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 07:10
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 30-06-2004 @ 22:49 :
Nu wil ik niet lullig en eigenwijs doen, maar ik heb de eerste cd van DC, en daar staat de soundtrack op, en die is toch echt van Paula Cole en heet 'I don't want to wait'.
Op internet schijnt ditzelfde liedje ook rond te gaan met een andere titel en met Dido als artiest, maar dit klopt dus echt niet.

Mooie aflevering... Damn, het is weer voorbij
dat intro liedje is ook echt niet de stem van dido, zij heeft een hele andere klank in dr stem..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 30-06-2004 @ 23:03 :
Toen ik het een paar jaar geleden keek vond ik het echt leuk. Maar nu vind ik Joey zó irritant... En Dawson is ook al zo'n sukkel Jammer, ik vind het nu echt niet leuk meer, en dat terwijl het dezelfde afleveringen zijn.
Bwugh.
Ik merk nu ook wel dat ik me veel meer erger aan Dawson... En toch moet ik het steeds zien
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:10
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Iew... wat is dit toch allemaal vréselijk herkenbaar op ëen of andere manier. Hm, wel lekker eigenlijk dat herkenbare, maar toch 'raakt' het me té snel; vraag me af waar dat door komt

Dit was het dan ...
ik geloof dat ik Net5 ga bestoken met mailtjes en smeekgebeden om snel door te gaan met de herhalingen, wie weet dat het helpt. Iemand die me daarin wil gaan steunen ?
Oud 01-07-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 01-07-2004 @ 18:10 :
Iew... wat is dit toch allemaal vréselijk herkenbaar op ëen of andere manier. Hm, wel lekker eigenlijk dat herkenbare, maar toch 'raakt' het me té snel; vraag me af waar dat door komt

Dit was het dan ...
ik geloof dat ik Net5 ga bestoken met mailtjes en smeekgebeden om snel door te gaan met de herhalingen, wie weet dat het helpt. Iemand die me daarin wil gaan steunen ?
ik ga je daarin zeker ondersteunen, maar ik denk niet dat het veel zin heeft. Ze hebben al besloten dat ze de komende tijd geen herhalingen gaan laten zien.

het raakt idd op een bepaalde manier. gewoon doordat het herkenbaar is voor veel mensen, maar ook omdat het gewoon een goed verhaal is.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:52
Cinamon
Cinamon is offline
Jaah heej wooow..
Gaan ze nou wel door met seizoen vier nog?
Want eh, dat willen we zeer graag natuurlijk!
Maybe monday?
Oud 01-07-2004, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Cinamon schreef op 01-07-2004 @ 18:52 :
Jaah heej wooow..
Gaan ze nou wel door met seizoen vier nog?
Want eh, dat willen we zeer graag natuurlijk!
Maybe monday?
dat gaat zeker nog 3 maanden duren
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:16
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 01-07-2004 @ 18:53 :
dat gaat zeker nog 3 maanden duren
Wáát? 3 maanden? Wtf?!
Waarom?
Oud 01-07-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Cinamon schreef op 01-07-2004 @ 22:16 :
Wáát? 3 maanden? Wtf?!
Waarom?
omdat het zo al jaren gaat bij net 5, ze zenden een seizoen uit en dan stoppen ze weer.
maar het zal na de vakantie worden voordat er weer iets komt. mss pas rond kerst.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 11:23
Bram
Bram is offline
de herhalingen van seizoen 5 zijn begonnen in belgie, wel leuk dat voor de allereerste keer de serie aan 1 stuk wordt gespeeld van seizoen 1 tem 6 ... ik schat dat einde augustus het gedaan is . En dan zal het wel voorgoed gedaan zijn met DC uit te zenden ...
Oud 08-07-2004, 11:24
Bram
Bram is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 28-06-2004 @ 18:15 :
het zal ook wel na de vakantie worden, als het niet volgend jaar wordt

vond ik ook, het is altijd dawsons die zijn zin krijgt, waarom pacey niet?
pacey die zijn zin niet krijgt ?
Oud 08-07-2004, 11:57
Bram
Bram is offline
eigenlijk echt belachelijk dat net 5 bij jullie. jullie hadden seizoen 5 al uitgezonden nog voor het in belgie op tv moest komen, en uiteindelijk is seizoen 6 bij ons al gedaan van februari, en dat terwijl net 5 dit nog moet tonen. Best jammer, want zoals iemand zei, 'oude' kijkers zullen dit waarsch niet meer bekijken en zullen zo het einde nooit gezien hebben ...
Oud 08-07-2004, 12:04
CyWu
CyWu is offline
Ik heb alles al gezien, ik woon ook in Belgie.
In het begin vond ik dat allemaal bullshit. Maar omdat mijn vriendin dat zo graag zag (toen was dat rond 5 uur) en dat het enige uur was dat we samen waren, keken we er samen naar.
Toen ze het uitmaakte heb ik er alleen nog naar gekeken ook. En voor het laatste seizoen heeft ze mij op gebeld en ben ik elke week gaan kijken bij haar.
Was heel goed voor onze vriendschap die al een tijdje dood was verklaart.

Maarja ik vind het nog altijd veel te dramatisch en veel te onrealistisch.
Oud 08-07-2004, 12:22
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Op welke Belgische zender wordt het uitgezonden? Als ik dat ook thuis heb, kan ik het natuurlijk gewoon ook kijken
Oud 08-07-2004, 14:24
Bram
Bram is offline
VT4, is niet te ontvangen in nederland
Reageren

Regels voor berichten