Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 19:48
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
hai mensen,

ik heb me hier aangemeld omdat ik echt wanhopig ben. ik ben een meid van 17 en al anderhalf jaar gek op een meid. ik ken haar via een cafe waar ik altijd kom. via internet ben ik wel het een en ander te weten gekomen, maar ik kom maar niet in contact met haar. als we elkaar tegen komen zeggen we alleen hallo. ik weet echt niet hoe ik moet beginnen, laat staan haar te vertellen dat ik gek op haar ben. ik ben echt radeloos. help me aub. het verliefd zijn is heel prettig, maar dit maakt me echt gefustreerd. xje.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 19:53
Mimosa
Mimosa is offline
Zonder zelf een expert te zijn is eigenlijk de enige manier om er maar gewoon op af te stappen. Klinkt misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar in een café gaat het vaak wat makkelijker. Je kunt allerlei manieren bedenken om maar niet persoonlijk (face to face) in contact te komen maar ik denk dat dat niet de meest handige manier is.
Als je elkaar al kent (in ieder geval zeggen jullie hallo) zal ze echt niet raar opkijken als je een keer een gesprek begint.
Niet met de deur in huis vallen natuurlijk maar met een gesprek ben je iig al ergens.
Succes!
Oud 29-06-2004, 21:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon gesprekjes aan proberen te knopen. Zeker als er zich leuke, speciale situaties voortdoen. Maar ik ken het probleem, ik kamp er zelf ook wel mee, klote-verlegenheid... Niet dat ik iemand op het oog heb of zo, maar het is gewoon een probleem waarmee ik ook kamp.
Oud 29-06-2004, 21:05
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Misschien wel praktisch om te weten: Weet je van haar dat zij ook op meisjes valt? Als je dat nog niet weet, moet je daar eerst maar eens achter zien te komen. Enneh, als je dat wel weet, en je hebt haar MSN-adres, dan is het toch niet zo'n heel groot probleem om het te zeggen? Praten via MSN is altijd makkelijker, je hoeft dan niet bang te zijn dat ze jou gezicht ziet!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:31
EggeD
EggeD is offline
Mja, then again, MSN zuigt wel (; Het is zomer, stop een uitnodiging voor een gesprekje op het parkbankje in haar sok.

Is MSN misschien toch makkelijker eh..
Oud 29-06-2004, 21:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Je zegt al "hallo" tegen elkaar, dan is de rest toch eh, makkelijker? Als je nou nog helemaal niks zei, zou het al lastiger zijn. Zorg dat je haar ergens tegenkomt waar ze gepositioneerd blijft. Dus niet als je langs elkaar loopt. Als je dan hallo zegt en jullie blijven alletwee staan, dan komt er meestal een gesprek op gang.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:52
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat FoL zegt, ga niet langslopen maar meer erbij staan, als je begrijpt wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:19
Dzjes
Dzjes is offline
Och, je zal je toch over je verlegenheid heen moeten zetten, anders gebeurt er nooit wat.. maar de vraag van Boeing 747-400 vind ik ook wel erg belangrijk, valt zij wel op meiden?
Je kan op cafe iemand toch makkelijk aanspreken? Ken je haar vriendengroepje?
Zoja, kan je er makkelijk bij gaan staan en een gesprekje aanknopen.. als je dit niet durft kan je haar es aanspreken op msn en dan op cafe haar weer aanspreken..dan is de 1e stap op msn gezet
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:35
Tara Masquerade
ik weet niet of ze op meisjes valt. ik heb wel iemand toegvoegd op msn, maar weet niet of zij dat is . ik zal er toch over moeten nadenken hoe ik haar aanspreek, want je hebt gelijk, ik wil haar niet direct over spoelen met mijn gevoel. ze heeft een vriendin waar ik ook wel vaker mee heb gepraat, het is zal maar zeggen een kennisje van me. het probleem is dat zij dat alleen heel snel door heeft. ik geef haar nu al onopgemerkt signalen, maar ik denk niet dat ze weet dat het van mij komt, tenzij die kennis haar heeft ingelicht over mijn acties (dat heb ik haar niet verteld... maar zoals ik al zei, ze heeft dingen snel door).

ik ben gewoon heel erg bang dat ik mezelf voorschut zet. vriendinnen zeiden dat ik misschien eerst wat alcohol op moet hebben, dat het dan makkelijker gaat, en dat als het mis gaat, je een excuus hebt... maar dat wil ik niet. ik heb geen zin om voor paal te staan.

Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:48
Jampot
Jampot is offline
gewoon rustig opbouwen.. praat eens tegen haar, zie je haar ooit op feestjes? gewoon gezelligen, je hoeft niet meteen op een relatie te doelen, misschien wordt ze wel veel suffer als je tegen haar gepraat hebt..

het is in ieder geval voorlopig niet belangrijk voor haar om te weten dat je gek op haar bent, komt allemaal later wel
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:00
Tara Masquerade
heb ik net zoiets van; okay we gaan het proberen.... hoor ik net dat ze binnenkort niet meer in het cafe werkt! ze zal er heus nog wel komen.... maar niet meer zo vaak lijkt me... en dat is nu precies de reden waarom ik juist WEL met haar in conact wilde komen, omdat ik bang was dat zoiets als dit zich voor zou doen. klotezooi...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:32
funkypunk
funkypunk is offline
hetgeen waar je bang voor bent is een pecaire situatie.... ik ken het, maar toch moet je gewoon een gesprek met haar aanknopen en dan niet te beladen vragen of ze een keer wat met je wil drinken als ze stopt met werken. meeste mensen doen vriendelijk wanneer ze vriendelijk worden benaderd en als ze er voor zorgt dat je je belabberd voelt nadat je haar hebt gevraagd en ze je totaal afwijst weet je meteen dat ze niet de jusite persoon is. het is tuurlijk lastig, maar als je niks doet zal je altijd een gevoel houden van had ik haar maar gevraagd.....
succes!
Oud 20-09-2004, 22:50
Tara Masquerade
Het gaat helemaal de verkeerde kant op. Ik voel me nog hopelozer dan ik al was
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 21:47
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 20-09-2004 @ 23:50 :
Het gaat helemaal de verkeerde kant op. Ik voel me nog hopelozer dan ik al was
Je hebt nu toch een reden om haar aan te spreken
"goh, ik hoorde dat je hier weggaat, heb je een nieuwe baan ofzo"
Oud 23-09-2004, 22:39
Tara Masquerade
Tsja... ik durf me er niet meer te vertonen. Waarschijnlijk weet ze al wie ik ben. Arghhhh
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 07:15
Maarten
Maarten is offline
Tara ik snap je probleem niet, stel dat ze zegt nee ik val niet op vrouwen nou dan ligt het toch niet aan jou per se?

Whats the problem?

je kan het niet helpen dan

Waarom schamen voor je voorkeur?

Stel dat ze wel op vrouwen valt en je niet leuk vindt... jammer!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:19
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Maarten schreef op 24-09-2004 @ 08:15 :
Tara ik snap je probleem niet, stel dat ze zegt nee ik val niet op vrouwen nou dan ligt het toch niet aan jou per se?

Whats the problem?

je kan het niet helpen dan

Waarom schamen voor je voorkeur?

Stel dat ze wel op vrouwen valt en je niet leuk vindt... jammer!
als je moeilijk contact met haar krijgt zal het niet zo moeilijk moeten zijn om haar niet meer tegen te komen (als het mis zou lopen) ik kan begrijpen dat het heel lastig voor je is, maar stel dat je er een leuke relatie aan over houdt, je weet nooit....
Oud 24-09-2004, 12:26
Apocålypse
Apocålypse is offline
Dat het leggen van contacten niet echt simpel is weet ik ook als geen ander! En dan praat ik over hetro-contact!

Ik heb een paar vrienden die gay zijn, en ik weet dus dat zij minder snel contact leggen met hun doelgroep omdat ze dus niet weten wie tot hun doelgroep behoort.

Wat misschien een idee is: Ga naar een speciale bijeenkomst voor gay's!!

Groet,
Apocålypse
Oud 24-09-2004, 18:18
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Apocålypse schreef op 24-09-2004 @ 13:26 :
Dat het leggen van contacten niet echt simpel is weet ik ook als geen ander! En dan praat ik over hetro-contact!

Ik heb een paar vrienden die gay zijn, en ik weet dus dat zij minder snel contact leggen met hun doelgroep omdat ze dus niet weten wie tot hun doelgroep behoort.

Wat misschien een idee is: Ga naar een speciale bijeenkomst voor gay's!!

Groet,
Apocålypse
het gaat haar om die ene meid, waarschijnlijk kan ze beter eerst idd contact leggen dan haar meteen mee te vragen naar een gay bijeenkomst
P.S. Ik zou het er gewoon op wagen. Niet meteen van "hai, we hebben nog nooit meer gezegd dan hallo, maar zullen we morgen naar de bios?" maar gewoon eerst een simpel praatje (desnoods over "dat pokkeweer waar ik net doorheen moest fietsen". is wat afgezaagt, maar hey als het werkt...
Oud 24-09-2004, 22:45
Tara Masquerade
Ik schaam me niet voor mn voorkeur, en om nu direct naar een gay bijeenkomst te gaan? ik heb geen zin om mezelf in zo'n hokje te duwen ... ja eh, ik zal me maar zo normaal mogelijk proberen te gedragen... thnx
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 13:20
Boer Biensma
Boer Biensma is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 29-06-2004 @ 20:48 :
hai mensen,

ik heb me hier aangemeld omdat ik echt wanhopig ben. ik ben een meid van 17 en al anderhalf jaar gek op een meid. ik ken haar via een cafe waar ik altijd kom. via internet ben ik wel het een en ander te weten gekomen, maar ik kom maar niet in contact met haar. als we elkaar tegen komen zeggen we alleen hallo. ik weet echt niet hoe ik moet beginnen, laat staan haar te vertellen dat ik gek op haar ben. ik ben echt radeloos. help me aub. het verliefd zijn is heel prettig, maar dit maakt me echt gefustreerd. xje.

Vraag gewoon eens hoe het met haar is... En laat dan gewoon rustig een gesprek ontstaan.

Succes
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:09
Tara Masquerade
Ik laat haar in ieder geval weten wie ik ben... daarna hoop ik dat ze me mailt, en me niet aanspreekt. Wens met succes (of moet ik zeggen sterkte?!)...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:35
bracelance
bracelance is offline
je kunt er eigenlijk alleen maar op af stappen. Of stap er op af en zeg van...wij hebben een discussie, wat is jouw mening blablabla
Reageren

Regels voor berichten