Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
[PHOTO-TOPIQUE] laat je gezicht maar weer 'ns zien :) |
|
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 27-06-2004 @ 20:05 :
Het zal best wel al heel vaak verteld zijn maar ik weet het niet.. Dus daarom vraag ik: watdefuck heeft dit topic voor een functie?! hf ;x |
||||
![]() |
Het zal best wel al heel vaak verteld zijn maar ik weet het niet.. Dus daarom vraag ik: watdefuck heeft dit topic voor een functie?! |
||||
![]() |
jannuhthapannuh schreef op 27-06-2004 @ 20:48 :
Neej klopt, maar vaak gaat het nog wel ergens over.. maar ik snap gewoon niet wat hier de bedoeling van is? Dus je post je foto zodat anderen kunnen zeggen hoe leuk je er wel niet op staat of wat? Dat idee krijg ik hiervan. Maar mij best hoor.. Just curious joh. t is een fototopic. |
||||
![]() |
EciD schreef op 27-06-2004 @ 20:53 :
nah eerder zoiets van; mensen weten wie er achter die nickname schuil gaat. joh. t is een fototopic. |
||||
![]() |
jannuhthapannuh schreef op 27-06-2004 @ 20:59 :
okey maareh is het fotoboek daar niet voor dan?? Dit is een foto topic, geen zeiktopic. |
||||
![]() |
![]() http://img38.imageshack.us/img38/6649/Pict0051.jpg Sorry trouwens dat ie eigenlijk nog een kwartslag gedraaid moet worden maar ik ben echt zo'n verschrikkelijke computerramp (paintshop doet het niet, en dat andere programma snap ik niet ![]() |
||||
![]() |
Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 13:16. |
Verwijderd
|
Om mee te kunnen praten toch maar even een foto posten
![]() Ben nieuw hier, dus zal me maar meteen even voorstellen. Ik ben dus Fedor, sinds afgelopen vrijdag alweer 18 jaartjes jong. Verder doe ik aan volleybal... de lengte doet het hem he ![]() Leuke mensen hier trouwens ![]() De linker, in het midden m'n broertje: Zijaanzicht ![]() ![]() ![]() Super melig in Amsterdam: ![]() |
||||
Laatst gewijzigd op 28-06-2004 om 12:08. |
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/30604.jpg
ff linkje, anders lay-out verneukerigheid. dit ben ik..Groen |
||||
![]() |
EciD schreef op 27-06-2004 @ 21:02 :
als je wilt discusseren pm je maar. Dit is een foto topic, geen zeiktopic. ![]() ![]() |
||||
![]() |
Fade of Light schreef op 29-06-2004 @ 00:46 :
*grin* vooruit dan maar, omdat ik je cynisme wel mocht =P ![]() ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
EciD schreef op 29-06-2004 @ 12:45 :
je kunt ook met je muis selecteren, kopieren en dan plakken ![]() ![]() Danku ^^ ![]() |
||||
![]() |
Citaat:
bassgirl schreef op 01-07-2004 @ 21:12 :
weer 2 nieuwe foto's [afbeelding] moest bij stage nog ff buiten w88 ![]() ![]() [afbeelding] met tim op parkpop '04 [afbeelding] ik kijk nogal kut, mja was toen net een uur uit met mn ex haha |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
bassgirl schreef op 01-07-2004 @ 22:29 :
hij wil niet met fans haha, en die is verrekte irritant bij mij ook al 2x zo van NEE dat doe ik niet (tenzij je superlekker bent) ![]() |
||||
|
|
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=5468
als die het niet doet moet je hem ff kopieren en in die balk plakken voor het adres van de site zeg maar lekker vaag ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
watdefuck heeft dit topic voor een functie?! |
||||
![]() |
-nurvana- schreef op 01-07-2004 @ 21:11 :
ikke ook erbij ![]() [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] allemaal beetje hele slechte kwaliteit.. maarja.. kheb niks beters.. webcams.. ![]() |
||||
![]() |
Luna schreef op 03-07-2004 @ 15:26 :
geen, maar moet alles een functie hebben? Wat heeft jou post voor functie eigenlijk? En daarom, beste Luna, moet je OMO tabletten kopen, want die maken wel alles netjes schoon. ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-07-2004 @ 17:53 :
Kritisch opstellen tegenover de maatschappij. Juist nu in deze tijd van oorlog, ziekte, pedofilie in belgie, en moordende huismoeders, is het belangrijk je kritisch op te stellen tegen deze verschrikkelijke consumentenmaatschappij. MEn koopt maar dingen die ze als een achterlijke dooie hond op tv zien. Als een schaap, mekkerend in de rij bij de winkel staan, dat is gewoon tegenwoordig. Dat is DE trent van tegenwoordig. Om dat patroon te doorbreken, moet je bij dingen stilstaan en niet zomaar alles aannemen. En daarom, beste Luna, moet je OMO tabletten kopen, want die maken wel alles netjes schoon. ![]() ![]() |
||||
![]() |
Fade of Light schreef op 04-07-2004 @ 17:53 :
Kritisch opstellen tegenover de maatschappij. Juist nu in deze tijd van oorlog, ziekte, pedofilie in belgie, en moordende huismoeders, is het belangrijk je kritisch op te stellen tegen deze verschrikkelijke consumentenmaatschappij. MEn koopt maar dingen die ze als een achterlijke dooie hond op tv zien. Als een schaap, mekkerend in de rij bij de winkel staan, dat is gewoon tegenwoordig. Dat is DE trent van tegenwoordig. Om dat patroon te doorbreken, moet je bij dingen stilstaan en niet zomaar alles aannemen. En daarom, beste Luna, moet je OMO tabletten kopen, want die maken wel alles netjes schoon. ![]() ![]() Ik kan me alleen maar druk maken om een vraag over de functie van een fototopic. |
||||
![]() |
EciD schreef op 04-07-2004 @ 18:45 :
whehe dat je dat allemaal kan verzinnen ^^ als reactie op 1 regel ![]() Citaat:
Luna schreef op 04-07-2004 @ 23:03 :
uh, oorlog, ziekte, pedofilie? wat is dat? In mijn wereld bestaat dat niet. ![]() Ik kan me alleen maar druk maken om een vraag over de functie van een fototopic. ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-07-2004 @ 23:06 :
Tjaaa....toch maar omo tabletten kopen dan, dan hoef je je ook verder nergens druk over te maken! (subliminal messaging upgraded ![]() ![]() Morgen zal er een wereld voor me open gaan.. |
||||
![]() |
Luna schreef op 04-07-2004 @ 23:09 :
trouwens, een trend om patronen te doorbreken? Als iedereen patronen doorbreekt dan zijn er toch helemaal geen patronen meer om te doorbreken..? (waarom ga ik hier serieus op in?) ![]() ![]() Maar laten we maar het topic niet verder verneuken ![]() |
||||
![]() |
|
![]() |
|
|