Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 13:49
Verwijderd
Binnenkort wil ik (met een groep) gaan wandelen in het verdronken land van Saeftinghe. Wie heeft dat al eens gedaan? Wat zijn jullie ervaringen?

Verder wil ik graag weten wat het beste schoeisel is. Rubber laarzen of schoenen die nat mogen worden (oude gympen ofzo). Graag advies.
Advertentie
Oud 07-06-2004, 15:03
Miracle
Miracle is offline
Als mijn routeplanner het goed heeft ligt het in België. Hij krijgt daarom een schop richting Europa.
Oud 07-06-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 07-06-2004 @ 16:03 :
Als mijn routeplanner het goed heeft ligt het in België. Hij krijgt daarom een schop richting Europa.
't Is nog net Zeeland. Dus ik protesteer. We hebben in 1833 niet voor niets zoveel moeite gedaan om Zeeuws Vlaanderen bij Nederland te houden.
Oud 07-06-2004, 15:29
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
eppo2 schreef op 07-06-2004 @ 16:14 :
't Is nog net Zeeland. Dus ik protesteer. We hebben in 1833 niet voor niets zoveel moeite gedaan om Zeeuws Vlaanderen bij Nederland te houden.
Nederland hoort ook bij Europa.

Mijn routeplanner zegt dat het bij Kortrijk ligt... Dat lijkt me niet Nederland. Maar dan zal mijn routeplanner wel niet kloppen.
Oud 07-06-2004, 20:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
dreen schreef op 07-06-2004 @ 16:29 :
Nederland hoort ook bij Europa.

Mijn routeplanner zegt dat het bij Kortrijk ligt... Dat lijkt me niet Nederland. Maar dan zal mijn routeplanner wel niet kloppen.
De Saeftinghe is echt Zeeland hoor
Oud 09-06-2004, 12:50
Verwijderd
Tja, er ontstaat nu veel discussie of Saeftinghe al dan niet bij Nederland hoort, maar een antwoord op mijn vragen mis ik nog. Wie is er wel eens geweest? Was het leuk? Wat voor schoenen zijn aan te raden: gewone, die nat mogen worden, of rubber laarzen?
Oud 09-06-2004, 15:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
eppo2 schreef op 09-06-2004 @ 13:50 :
Tja, er ontstaat nu veel discussie of Saeftinghe al dan niet bij Nederland hoort, maar een antwoord op mijn vragen mis ik nog. Wie is er wel eens geweest? Was het leuk? Wat voor schoenen zijn aan te raden: gewone, die nat mogen worden, of rubber laarzen?
Ik ben er nooit geweest maar wat ik er van gezien heb dan zijn laarzen wel aan te raden. Ik ben iig zo'n persoon die altijd net iets te ver gaat met gewone schoenen aan dus ik doe tegenwoordig altijd maar gelijk laarzen aan.
Oud 09-06-2004, 17:02
Miracle
Miracle is offline
Wat ga je precies doen dan? Wadlopen?

Toen ik ging wadlopen had ik oude gympjes aan. Het is belangrijk dat je lekker kunt lopen en dat je schoenen stevig aan je voeten zitten.
Oud 09-06-2004, 17:22
Suziewafel
Suziewafel is offline
Het is het leukste als je met een gids gaat, die kan je nog eens iets vertellen. Je mag er wel alleen in, maar dan moet je in een beperkt stukje blijven. Je loopt dan een rondje op voornamelijk planken. Het is natuurlijk leuker om door een geul te lopen/zwemmen! Doe oude sportschoenen aan of in ieder geval schoenen met veters. Laarzen blijven vastzitten in de modder (drijfzand), dus dat is niet zo verstandig. Neem schone kleren mee voor achteraf. Daarna kun je iets gaan drinken bij Magda in het café, maar spaar wel m'n nichtje als ze moet werken Seaftinghe is dus Nederland, maar het ligt wel vlak bij Doel. En de bezoekers zijn ook meerdendeels Belgen..maarja. Als je nog vragen hebt, stel je ze maar!
Oud 10-06-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Suziewafel schreef op 09-06-2004 @ 18:22 :
... Daarna kun je iets gaan drinken bij Magda in het café, maar spaar wel m'n nichtje als ze moet werken ...
Heet je nichtje Magda of is Magda de baas van je nichtje? In ieder geval: ik zal je nichtje fooi geven hoor!
Oud 10-06-2004, 21:20
Suziewafel
Suziewafel is offline
Citaat:
eppo2 schreef op 10-06-2004 @ 21:42 :
Heet je nichtje Magda of is Magda de baas van je nichtje? In ieder geval: ik zal je nichtje fooi geven hoor!
Magda is een dik chagrijn..waar m'n nichtje voor werkt! Maarja, werk naast de deur is wel net zo gemakkelijk als je in een gehucht zoals Emmadorp woont. Veel plezier in ieder geval!
Oud 02-07-2004, 18:59
Verwijderd
Mag ik even heel duidelijk stellen dat Saeftinghe gewoon in Nederland ligt. Ook al heet het dan Zeeuws-VLAANDEREN, het is gewoon helemaal 100% Nederlands.

Erken ons nou eens smerige Hollanders

En nu ontopic: idd beter schoenen die vies mogen worden met veters, anders blijven ze idd hangen. En hopelijk is het mooi weer, want in de regen lopen dan wordt het al snel 'n helemáál kleffe bedoening.
Oud 05-07-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef op 02-07-2004 @ 19:59 :
Mag ik even heel duidelijk stellen dat Saeftinghe gewoon in Nederland ligt. Ook al heet het dan Zeeuws-VLAANDEREN, het is gewoon helemaal 100% Nederlands.

Erken ons nou eens smerige Hollanders ...
Citaat:
eppo2 schreef op 07-06-2004 @ 16:14 :

Ik ben het helemaal met saffie eens
Oud 07-07-2004, 14:23
HereIAm
HereIAm is offline
Wat een drama was dat. Bij de eerste moddergeul bleven mijn laarzen in de modder zitten, zakte ik er tot mijn knieeën in, en moest gered worden door mijn leraar aardrijkskunde die vervolgens trots aan iedereen liep te vertellen dat hij mijn leven had gered

Oud 07-07-2004, 14:56
Verwijderd
Jaaaaaaaaa gewoon Nederland ja!!! Dat die discussie nog bestaat!!! Ik raad oude kleren en hoge laarzen aan en extra sokken, want je laarzen kunnen nog blijven steken als je pech hebt (been there done that!)
Oud 09-07-2004, 22:50
Boogie
Boogie is offline
Het is een verdronken land, dus ik zou maar laarzen aandoen.

Regels voor berichten