Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De Hanze-opleiding is voor zover mij bekend erg populair, getuige de grote hoeveelheid laptop-scholiertjes in de bussen op en neer naar het Zernike hier in Groningen. Hoe het in Zwolle is weet ik niet.
||
Citaat:
wist ik niet ![]() zullen een paar mensen die ik ken heeeeel blij mee zijn *not* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Binnen één jaar je P niet dwingt je meteen tot vertrekken? Baangarantie met nota bene Commerciële economie, naast HBO Rechten de meest loze HBO die er bestaat? Dat lijkt me héel erg stug. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En reken maar dat het bedrijfsleven eerder mensen aantrekt van HEAO (CE, P&O, SM) dan mensen afkomstig van economische opleidingen aan de universiteit. Is het niet nu, dan wel over een jaar of drie/vier
||
![]() |
Citaat:
Als je verder wil, ga dan gewoon eerst VWO doen.
||
Citaat:
En ik wil nu wel is af van me school. daarom heb ik dus geen zin om vwo te gaan doen. En daar ben ik nu ook veel te laat mee..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehehehehehe ![]() Nee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is commerciële economie natuurlijk niet te vergelijken met wetenschappelijke opleidingen op het economische vlak, of zelfs maar met degelijke HBO's op het gebied van management. Sommige opleidingen aan de HES Amsterdam zijn kwalitatief echt goed en als je per se 'ondernemer' wilt worden ga je natuurlijk small business en retail management studeren. CE is gewoon een manusje-van-alles-opleiding. Je kunt er hoofdverkoper mee worden, chef van een callcenter of iets dergelijks. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|