Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alle grote festivals in europa moeten geherorganiseerd worden, ik vind de organisatie (vooral bij mojo-ran festivals) erg slap. En dan de line-up, ze denken steeds vaker dat ze met bepaalde dingen echt weg kunnen komen, dat vind ik erg jammer.
||
![]() |
Citaat:
![]() Blame the security guy, dat zei hij nl echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hier mij verslag: Donderdag: *Micheal Franti & Spearhead: wel grappige muziek, af en toe best dansbaar, maar niet echt een sterke opener. *Sean Paul: walgelijk, ben na 5 minuten weg gelopen. *Pink: Ze heeft een behoorlijk goede band, dus ik wist me daarbij wel te vermaken. Vooral de gitarist was goed. *The Cure: ik had nog nooit bewust muziek van ze gehoord, maar ik vond het best goed. *Cypress Hill: absoluut niet mijn muziek maar het was echt vet ![]() ![]() Vrijdag: *Lostprophets: Best leuk, jammer van de regen. Het was op zich wel een grappige situatie: we zagen de regen 'aankomen'. Één van ons zei: kijk daar regent het, en letterlijk binnen enkele seconden waren wij ook zeiknat (inclusief mijn digicam die nu dus niet meer goed werkt ![]() *Black Rebel...: ik vond het maar saai *Monster Magnet: cool ![]() ![]() *Dropkick Murphys: na vijf minuten was ik het behoorlijk zat. *The Darkness: Leuk ![]() *Korn: Voor mij zeer verrassend: ik vond het errug vet. Ook wel leuk dat ze even Metallica en Pink Floyd coverden. ![]() ![]() *Metallica: en natuurlijk beginnen ze te laat ![]() ![]() Zaterdag: Nog lang op de camping rondgehangen dus we kwamen pas halverwege het optreden van Within Temptation het terrein op. Toen zijn we onze tanden gaan poetsen bij de Randstad stand, dus we hebben daar niet bijzonder veel van meegekregen. *Franz Ferdinand: ![]() ![]() Wu-tang Clan: afschuwelijk. Moloko: leuk, ja Muse: Ook hier stonden we redelijk dichtbij (gelukkig niet het eerste vak, maar het tweede: we stonden direct tegen het hek achter het eerste looppad, daar waar die 'camera-kraan' links en en camera op wieltjes rechts stonden.) Hier ook af en toe wat klappen maar het viel al met al nog mee. Lenny Kravitz: ik vond het een goed show. Ook leuk dat hij het publiek in kwam, ik kon m op 50 cm aanraken ![]() Zondag: We waren allemaal doodop dus we hebben wat rondgewandeld maar vooral veel gezeten. Pixies viel wat tegen. Placebo ook (saaie show). Air hebben we met een half oor naar geluistert, we zaten buiten de Marquee. 2 Many DJ's niet gezien. phew, dat was het ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees trouwens blij dat je niet bij ons zat, Emiel had de vervelende gewoonte zijn Bopit aan te sluiten op de boxen (bop it dumdumdumdumdum twist it skriek dumdumdum push it dumdumdumdum... ARGH) |
![]() |
||
Citaat:
ook nog een paar dronken nederlanders gezien lallen om 1 uur 's middags.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ze hadden idd mar 2 cd's bij ofzo. En een troep dat ze hebben gemaakt ![]() Mja ik heb t wel leuk gehad en de sfeer vond ik ook wel goed. Hoewel ik t niet kan vergelijken met andere jaren ofzo, want dit was m'n eerste keer Werchter ![]() Ow en om ook ff te zeiken; er waren ook genoeg vervelende Belgen hoor ![]() Mja ik voel me niet aangesproken als men het over Hollanders heeft ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 14:17. |
![]() |
||
Citaat:
Op pinkpop komt de organisatie je zelfs wakker maken, 's ochtends vroeg (7:00) op dinsdag, met een megafoon en zo'n sirene. Niet dat ik er wakker van word, maar het is hetzelfde verhaal. Mijn tip dus, als je er niet tegen kunt: oordopjes, gewoon goede oordopjes. Ben je van al het gezeik af. Ik vind het wel leuk om al dat gezeik mee te maken, maar ik kan me best voorstellen dat sommige mensen oordopjes in willen.
||
![]() |
Citaat:
@ Help Valentijn : heb jij soms die speciaal van Canvas over Werchter opgenomen? Wilco kwam daar naar het schijnt in voor en op TMF lieten ze niets van Wilco zien. Ik was zaterdag niet thuis en ik dacht gewoon dat ze de Belgen op Werchter gingen laten zien dus niets opgenomen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht echt dat ik oog in oog met Robert Smith stond. Zelfde uiterlijk, zelfde leeftijd, zelfde figuur, kapsel, make-up... En toen ie ook nog op t podium stond in dezelfde kleren en het haar zag er ook exact zo uit, dacht ik echt dat ik gek werd. Maar uiteindelijk is ie nog gezien terwijl Smith op t podium stond dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|