Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga meteen downloaden ik luister niks, maar wist je dat ongeveer 13 procent van alle Nederlandse mannen (40 tot 80 jaar) een erectiestoornis heeft?Dat percentage neemt toe met de leeftijd: van 6 procent bij 40-jarigen tot 38 procent bij 70-plussers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() + oproepje: heeft iemand nog een paradiso lidmaatschap dinges die maandag geldig is? + oproepje2: ik heb er nog 1 van de melkweg die deze maand geloof ik geldig is, liefhebbers? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
probeer deze anders eens: Mesu Kasumai - [3 Channel Metropolitan #01] Croatian Love [4:20] bliep bliep!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Common f./ laetitia Sadier of Stereolab - New wave Wat een fucking fantastische track, hele album is goed maar deze springt er echt uit, downen, iedereen, NU!!!!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() np: Mesu Kasumai - [3 Channel Metropolitan #04] Highway Signs (Project 65 rmx) [3:23] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hele album(electric circus) is te gek, helemaal in de stijl van prenology van the roots (tegelijk uitgekomen, common heeft meegewerkt aan album van the roots en vice versa) dus als je dat digt vind je dit zeker ook super moet ook nog maar eens iets van stereolab downen, maar vergeet het telkens ![]() ![]() NP Franz Ferdinand - Tell her tonight<3 Telkens als ik deze plaat hoor, krijg ik weer een glimlach op gezicht omdat ik automatisch moet denken aan het optreden op werchter.... Wat een fantastische band, en een fantastisch publiek was dat.. Heerlijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Close Up Over - [Black Dog Productions: Bytes #02] Cazn [6:15] |
![]() |
||
Citaat:
Atypic - [Black Dog Productions: Bytes #04] Focus Mel (+ Phil (2)) [7:12] |
![]() |
||
Citaat:
![]() FPU - Crockett's Theme |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Beleidszaken |
gewaagde fototopics ook op Onzin? Of toch alleen op Seks. 'I'he Prophet | 41 | 28-04-2004 12:27 | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 | |
Muziek |
Muziek bij de dood.. GiFkOnIJn | 18 | 08-02-2003 20:37 | |
Software & Hardware |
[MP3]het grote mp3 vs origineel topic ratsja | 80 | 31-07-2002 15:54 |