Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 19:30
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Eend schreef op 06-07-2004 @ 20:22 :
Ik beschuldig niet zomaar iemand met een ziekte, terwijl die persoon niet eens een symptoon ervan heeft.
Hallo, het is een forum. We zijn hier niet bij de psycholoog, neem eens niet alles zo serieus
Oud 06-07-2004, 19:34
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
******** schreef op 06-07-2004 @ 19:13 :
Om iets aan te nemen moet ik het aannemelijk vinden.

Ze zegt zelf dat ze spoken ziet en jij neemt het zowaar aan!
en waarom zou ik het niet aan nemen?

jij vind het niet aannemelijk, ik concludeer daar uit dat je waarschijnlijk nooit een geest gezien ( of gevoeld e.d. ) hebt, ik wel en vind 't dan ook aannemelijk.
Oud 06-07-2004, 19:36
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 06-07-2004 @ 20:30 :
Hallo, het is een forum. We zijn hier niet bij de psycholoog, neem eens niet alles zo serieus
er word hier wel iemand "beschuldigd" van schizofrenie,

zou JIJ dat leuk vinden?

denk aan de eventuele psychologische schade die angellena hierdoor zou kunnen oplopen
Oud 06-07-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 01-07-2004 @ 19:38 :
mischien een beetje te opdringerig / prive, maar wat is er eigelijk met die ervaringen aan de hand die jullie ( mutant + angellena dus ) niet willen vertellen, zo vervelend, of......

( als het iid te opdringerig of prive e.d. is hoef je niet te antwoorden )

greetz
Mijn antwoord was al gegeven. Zijn niet voor niets uit mijn geheugen verbannen. Leuke dingen hoef ik niet te wissen.

Maar als je de reacties ziet, begrijp je ook, waarom niet iedereen staat te springen om zijn/haar ervaringen te delen. E daarbij, ik hoef ze ook niet te delen, als ze voor andere bedoeld waren, hadden zij het wel meegemaakt. En dat ik 's nachts regelmatig bezoekjes krijg, dat wil ik dan nog wel net delen, of ze t nu geloven of niet. Ik wacht eigenlijk nog op de keer dat ze het presteren als er iemand blijft slapen, maar meestal is het dan een hele tijd stil (paar weken erna ook nog).

En nu ophouden met het schizo-gedoe, Mephistosgeval wil gewoon ff laten merken dat hij er nix van gelooft en ff stoer met woorden gooien die nix terzake doen. Laat je niet zo op stang jagen Eend, als je beter weet, haal dan je schouders op en laat de onwetenden denken wat ze willen.
Oud 06-07-2004, 22:25
AngelLena
AngelLena is offline
Elke keer weer dezelfde reacties van dezelfde mensen. Jongens: doe je best maar, je probeert alles maar de grond ik te trappen wat je niet kan bevatten als jullie dat zo graag willen, ik zal er geen nacht van wakker liggen.

Dit zijn idd wel de redenen waarom veel mensen terughoudend zijn hun verhaal te doen.
Oud 07-07-2004, 09:06
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-07-2004 @ 23:25 :

Dit zijn idd wel de redenen waarom veel mensen terughoudend zijn hun verhaal te doen.
en dit vind ik belachelijk!

echt erg dat je niet eens je verhaal kwijt kan zonder de grond ingestampt te worden

( en dat is niet alleen met dit onderwerp, met alles eiglijk ...)

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 09:10.
Oud 07-07-2004, 13:40
AngelLena
AngelLena is offline
Is ook belachelijk. Maar dan kan je 2 dingen doen:

- je kan je schouders een keer ophalen en lachen en denken: ach, arme zielen, ze weten niet beter

- je kan erop ingaan tot je erbij neervalt en er niets mee bereiken

Ik kies graag voor het eerste.
Oud 07-07-2004, 16:28
aapmens
aapmens is offline
En als je de grond in gestampt word en niet je verhaal niet meer DURFT te doen, vind ik zielig.....

ik word daar echt kwaad om gewoon

en dat je dan meteen schizofreen genoemd word vind ik HELEMAAL F*cked up

** probeert weer rustig te doen **

greetz
Oud 07-07-2004, 17:21
Energie
Energie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-06-2004 @ 17:37 :
Ik ga ff copy pasten enzow, want heb die verhalen al zo vaak neergezet... (niet in chronologische volgorde) En een aantal hou ik voor mezelf, ik beschrijf er 3, ik heb d'r veel meer, maar die hou ik liever voor mezelf.

Ervaring 1

Ik heb al sinds mijn 11e een kat op m'n kamer rond lopen. (toen ik 11 was kreeg ik de oude kamer van m'n zus die toen het huis uit ging) Als ik alleen ben kan ik er donder op zeggen dat ie *KNIP*
hebben we ook niets gezegd, we hebben het voor onszelf gehouden om geen paniek te creeeren op kamp.

En nu heb ik geen zin meer
wat een onzin praat je zeg, klopt niets van . Misschien moet je vaker naar buiten ofzo? Want een Geest zoals jij beschrijft is dus een fysieke iets op et ene moment en daarna weer niet maar is wel bij bewust zijn. Iets wat dus niet kan . En verdwijnt dan in het niets .

Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 17:24.
Oud 07-07-2004, 19:19
Eend
Eend is offline
Citaat:
Energie schreef op 07-07-2004 @ 18:21 :
wat een onzin praat je zeg, klopt niets van . Misschien moet je vaker naar buiten ofzo? Want een Geest zoals jij beschrijft is dus een fysieke iets op et ene moment en daarna weer niet maar is wel bij bewust zijn. Iets wat dus niet kan . En verdwijnt dan in het niets .
lalalalalala *loopt rustig verder*
Oud 07-07-2004, 21:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ow het beste verhaal heeft ze geloof ik niet bij gezet; eentje waar ze tijdens het vrijen de halsslag ader van d'r vriend doorbeet omdat ze bezeten werd door een geest oid. Misschien is ze erachter gekomen dat dat wel *heel* ongeloofwaardig overkwam oid.
Oud 07-07-2004, 21:53
Verwijderd
Citaat:
En hoe weet jij dat iets niet kan ? Heb je zelf ervaring?

*sigh* ik ben te ziek en heb teveel koppijn voor dit soort onzin
Oud 07-07-2004, 22:21
Raven
Raven is offline
Citaat:
aapmens schreef op 06-07-2004 @ 20:36 :
er word hier wel iemand "beschuldigd" van schizofrenie,

zou JIJ dat leuk vinden?

denk aan de eventuele psychologische schade die angellena hierdoor zou kunnen oplopen
angelena kennende ligt ze er geen nacht wakker van denk ik
maarjah ..
toch vreemd dat mensen er niet tegen kunnen dat een ander iets kan zien wat zij niet kunnen zien
Oud 07-07-2004, 22:24
Energie
Energie is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 07-07-2004 @ 23:21 :
angelena kennende ligt ze er geen nacht wakker van denk ik
maarjah ..
toch vreemd dat mensen er niet tegen kunnen dat een ander iets kan zien wat zij niet kunnen zien
Als ik dronken ben zie ik soms ook wel iets dan anderen niet kunnen zien
Oud 08-07-2004, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 07-07-2004 @ 22:52 :
Ow het beste verhaal heeft ze geloof ik niet bij gezet; eentje waar ze tijdens het vrijen de halsslag ader van d'r vriend doorbeet omdat ze bezeten werd door een geest oid. Misschien is ze erachter gekomen dat dat wel *heel* ongeloofwaardig overkwam oid.
Ik herinner mij dat topic inderdaad ook nog, maar kan het niet meer vinden met de zoekfunctie.

Waarschijnlijk op mysterieuze wijze verdwenen *snik*
Oud 08-07-2004, 11:16
Raven
Raven is offline
Citaat:
Energie schreef op 07-07-2004 @ 23:24 :
Rose olifantjes ?

maar, kijk uit met vooroordelen over dingen war je nix van weet
Oud 08-07-2004, 11:49
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mutant schreef op 07-07-2004 @ 22:53 :

*sigh* ik ben te ziek en heb teveel koppijn voor dit soort onzin
beterschap,

Citaat:

grappig hoor

Oud 08-07-2004, 11:54
Puss in boots
Puss in boots is offline
Sommige van die verhalen die Angellena vertelt vind ik een btje sterk ja. Maar ik was er niet bij dus wie ben ik om te zeggen dat het niet waar is? Heeft iemand anders nog ervaringen met geesten?
Oud 08-07-2004, 15:32
Energie
Energie is offline
Citaat:
Puss in boots schreef op 08-07-2004 @ 12:54 :
Sommige van die verhalen die Angellena vertelt vind ik een btje sterk ja. Maar ik was er niet bij dus wie ben ik om te zeggen dat het niet waar is? Heeft iemand anders nog ervaringen met geesten?
verklaar de term geest
Oud 08-07-2004, 17:04
Raven
Raven is offline
Citaat:
Energie schreef op 08-07-2004 @ 16:32 :
verklaar de term geest
kijk. alle wezens hebben een geest. en de meeste die je rond ziet lopen hebben ook een fysiek lichaam.

maar dat geldt niet voor alle wezens. sommige hebben er op dit moment geen . anderen hebben er nooit een gehad

Oud 08-07-2004, 17:27
Energie
Energie is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 18:04 :
kijk. alle wezens hebben een geest. en de meeste die je rond ziet lopen hebben ook een fysiek lichaam.

maar dat geldt niet voor alle wezens. sommige hebben er op dit moment geen .
"anderen hebben er nooit een gehad" je spreekt jezelf tegen "alle wezens hebben een geest "
Oud 08-07-2004, 17:41
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Energie schreef op 08-07-2004 @ 18:27 :
"anderen hebben er nooit een gehad" je spreekt jezelf tegen "alle wezens hebben een geest "
Zweepje doelt volgens mij op het fysieke lichaam. Dan klopt het wel wattie schrijft.
Oud 08-07-2004, 17:47
Raven
Raven is offline
Citaat:
Energie schreef op 08-07-2004 @ 18:27 :
wat heb jij voor nederlands vriendelijke vriend ?

dat sloeg uiteraard op het fysieke lichaam.
met enige intelligentie had je dat kunnen weten
Oud 08-07-2004, 18:09
Eend
Eend is offline
Citaat:
******** schreef op 08-07-2004 @ 09:16 :
Ik herinner mij dat topic inderdaad ook nog, maar kan het niet meer vinden met de zoekfunctie.

Waarschijnlijk op mysterieuze wijze verdwenen *snik*
Zeg, wat wilde jij nou voor je vijfde verjaardag hebben? Een loopkar?
Oud 08-07-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 08-07-2004 @ 19:09 :
Zeg, wat wilde jij nou voor je vijfde verjaardag hebben? Een loopkar?
Don't even go there.
Oud 08-07-2004, 22:54
Verwijderd
En nu ophouden met dat onderlinge gebekvecht!

Of je gelooft t, of niet, je kunt er over discussiëren, maar ga niet met beledigingen of opmerkingen lopen gooien waar je geen verstand van hebt.
Oud 09-07-2004, 00:02
Energie
Energie is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 08-07-2004 @ 18:47 :
wat heb jij voor nederlands vriendelijke vriend ?

dat sloeg uiteraard op het fysieke lichaam.
met enige intelligentie had je dat kunnen weten
met mijn intelligentie zie ik in dat jij jezelf tegen spreekt.
Oud 09-07-2004, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 08-07-2004 @ 23:54 :
En nu ophouden met dat onderlinge gebekvecht!

Of je gelooft t, of niet, je kunt er over discussiëren, maar ga niet met beledigingen of opmerkingen lopen gooien waar je geen verstand van hebt.
Dat is het nu juist, mensen willen er niet over discussiëren.

Om AngelLena te quoten: "je kan je schouders een keer ophalen en lachen en denken: ach, arme zielen, ze weten niet beter". Dat klinkt toch wel erg arrogant.

Ik zeg dat ik niet geloof in de echtheid van AngelLena's 'waarnemingen'. Dat kan ook niemand mij kwalijk nemen als we het gaan hebben over bijvoorbeeld een spookkat die ze alleen maar ziet als ze alleen is. Dan vraag ik mij serieus af of ze het zich niet inbeeldt, juist omdat ze op zo'n moment alleen is.

Heb eerlijk gezegd zelf ook al eens het idee gehad dat er 'iets' is in mijn kamer dat naar mij kijkt. Gewoon dat gevoel. Bij nader inzien kwam dat puur omdat ik daarvoor misschien iets engs op TV had gezien of lange tijd alleen op mijn kamer zat. Inmiddels weet ik ook zeker dat het gewoon een hersenspinsel was.

Ben er ook van overtuigd dat veel van die 'mysterieuze' dingen te verklaren zijn op het moment dat mensen bereid zijn hun eigen waarneming nader te onderzoeken.
Oud 09-07-2004, 09:02
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 09-07-2004 @ 09:03 :
Ben er ook van overtuigd dat veel van die 'mysterieuze' dingen te verklaren zijn op het moment dat mensen bereid zijn hun eigen waarneming nader te onderzoeken.
Veel van die mysterieuze dingen maar niet alles, of wel?

En AngelLena haar reactie is vooral gericht op de mensen die je uitlachen, mijn reactie is vooral gericht op de mensen die vanalles gaan roepen terwijl ze geen idee hebben waarover ze t hebben, niet over wat ze roepen en niet over wat de ander heeft waargenomen.

Maar mensen hoeven mij niet te geloven, ik kan het ook niet bewijzen maar voor mij hoeft dat ook niet, als meerdere mensen het moesten weten, zou het ook aan meerdere mensen getoond zijn. En ik ben ervan overtuigd dat ze zich nog een keer vergissen en iemand de stuipen op het lijf jagen die is blijven slapen .
Oud 09-07-2004, 09:32
Raven
Raven is offline
Citaat:
Energie schreef op 09-07-2004 @ 01:02 :
met mijn intelligentie zie ik in dat jij jezelf tegen spreekt.
uhu .. ik zal 't nog 1 keer uitleggen . hoewel ik het idee heb dat je het niet WIL begrijpen.

ik zei dus:

"kijk. alle wezens hebben een geest. en de meeste die je rond ziet lopen hebben ook een fysiek lichaam.

maar dat geldt niet voor alle wezens. sommige hebben er op dit moment geen en sommigen hebben er nooit een gehad "

dat slaat dus op Fysiek lichaam en niet op geest.
Oud 10-07-2004, 18:38
AngelLena
AngelLena is offline
Leuk dat we nu weer de discussie over het wel of niet bestaan van geesten hebben. Mensen leer dat nou eens: die discussie is eindeloos, heeft ook geen enkel nut meer, er zijn geen bewijzen voor, alles kan gefraudeerd zijn wat als bewijs wordt gezien, de mensen met ervaringen met geesten hebben hun eigen bewijs, laat ze lekker degene die geen ervaringen hebben hebben geen bewijs, nou dan niet. Iedereen blij, geen gebekvecht om niets, klaar over uit punt. Dit topic gaat over mensen die ervaringen hebben en deze willen delen met anderen, of ze nou gelovig zijn of niet boeit niet, maar als je niets beters te melden hebt dan weer die eindeloze discussie op gang zetten en daarbij bewust mensen proberen op het hart te trappen, blijf dan alsjeblieft weg. Is 10000 keer eerder voor gewaarschuwd, is nu klaar.
Oud 10-07-2004, 20:01
Energie
Energie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-07-2004 @ 19:38 :
Leuk dat we nu weer de discussie over het wel of niet bestaan van geesten hebben. Mensen leer dat nou eens: die discussie is eindeloos, heeft ook geen enkel nut meer, er zijn geen bewijzen voor, alles kan gefraudeerd zijn wat als bewijs wordt gezien, de mensen met ervaringen met geesten hebben hun eigen bewijs, laat ze lekker degene die geen ervaringen hebben hebben geen bewijs, nou dan niet. Iedereen blij, geen gebekvecht om niets, klaar over uit punt. Dit topic gaat over mensen die ervaringen hebben en deze willen delen met anderen, of ze nou gelovig zijn of niet boeit niet, maar als je niets beters te melden hebt dan weer die eindeloze discussie op gang zetten en daarbij bewust mensen proberen op het hart te trappen, blijf dan alsjeblieft weg. Is 10000 keer eerder voor gewaarschuwd, is nu klaar.
een nieuwe discussie "is AngelLena gek?"
Oud 10-07-2004, 20:14
Ayoshe
Ayoshe is offline
AngelLena,
Is wel cool dat je ervaringen met andere mensen deelt
Als diegene het niet gelooft, dan hoeveN ze geen vervelede dingen te zeggen.... dit is voor iedereen die wel iets heeft meegemaakt en dat graag wilt delen. Je kunt geesten niet bewijzen, maar sta er wel open voor. (trouwens, je kunt niet zeggen dat haar ervaringen niet kloppen als je zelf nooit wat hebt meegemaakt..... want je eigen bewijs is het enige bewijs die je hebt)

Ik maak ook nog wel wat dingen mee, en ik ben niet geestelijk ziek.
Ik krijg regelmatig bezoekjes. Bvb zie ik zwarte gedaantes of wolkjes in mijn kamer zweven. Ze maken me soms ook wakker als ik lig te slapen, want dan voel ik een hand of zo op mijn wang. Dat voelt heel vreemd aan, je voelt een hand die uit electriciteit bestaat (tenmiste, zo lijkt het).... erg vreemd. Dan zie ik rare gedaantes door mijn kamer heen schieten. Ik weet nog een keer, dat ik naar boven liep om naar mijn kamer te gaan. Mijn kamer deur stond open, en het was zomer tijd. (dus geen temperatuur verschillen tussen de gang en mijn kamer)
Ik liep de trap op, voelde al iets *slecht*, keek me kamer in, zag dingen bewegen. Ik dwong mezelf om toch naar binnen te lopen, toen ik net naar binnen stapte voelde ik een muur van kou. freaky, maar ik stuurde ze weg in de Naam van Jezus

Ik was ook een keertje op school, en ik zweer dat ik een jongen uit mijn ooghoeken zag staan. Hij stond ongeveer twee meter van mij vandaan... en het kon niks anders zijn... want de gang was leeg. Telkens als ik vanuit mijn ooghoeken keek, zag ik hem... precies... maar ik kon hem niet direct aankijken. Ik heb ook rare schimmen in een belichte gymzaal gezien op school... ze liepen allemaal raar... toen verdwenen ze weer. Pas later hoorde ik dat er een paar jaartjes eerder een ongeluk was gebuurd bij de gymzaal, en dat er toen een jongen (of man) overleed.

Ik heb wel meer meegemaakt, but it's not for the faint of heart

Nu heb je ook iemand anders om over te discussieren

*Ayoshe*
Oud 10-07-2004, 20:15
Energie
Energie is offline
waarom pak je er nooit een camera bij?
Oud 10-07-2004, 20:38
Raven
Raven is offline
Citaat:
Energie schreef op 10-07-2004 @ 21:01 :
Tuurlijk .... maar niet meer dan jij of ik

en niet voor 't een of ander maar, AngelLena is een van de verstandigste mensen op dit forum, daar kan jij nog een hoop van leren
Oud 11-07-2004, 13:39
Ayoshe
Ayoshe is offline
Omdat ik altijd bang ben om naar beneden te lopen als ze weer tevoorschijn komen

Maar ik denk toch dat je geen fotos kunt maken van geesten. Geesten zijn niet van deze wereld..... ze zijn uit energie gemaakt. Als je kunt zien, is het waarschijnlijk omdat jou eigen geest ze *zien* en omdat je er voor open staat (jou geest dus).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vraagje, is het altijd hier zo dat mensen elkaar zo aanvallen en gemene dingen zeggen?? Ik ben wel lid van meer forums, en deze is wel heel erg... just to be honest
Oud 11-07-2004, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 10-07-2004 @ 21:01 :

Citaat:
Vraagje, is het altijd hier zo dat mensen elkaar zo aanvallen en gemene dingen zeggen?? Ik ben wel lid van meer forums, en deze is wel heel erg... just to be honest
Vrij normale zaak hier.
Ik pm je trouwens nog wel hoor, maar ik zit in een vrij drukke periode momenteel en t vereist toch wel ff wat aandacht.
Oud 11-07-2004, 18:45
Raven
Raven is offline
Citaat:
Ayoshe schreef op 11-07-2004 @ 14:39 :
Omdat ik altijd bang ben om naar beneden te lopen als ze weer tevoorschijn komen

Maar ik denk toch dat je geen fotos kunt maken van geesten. Geesten zijn niet van deze wereld..... ze zijn uit energie gemaakt. Als je kunt zien, is het waarschijnlijk omdat jou eigen geest ze *zien* en omdat je er voor open staat (jou geest dus).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

weet ik om eerlijk te zijn niet zeker
heb wel es gehoord dat sommige geesten kunnen matrialiseren

en heb 'n keer van een geest van een samurai gehoort die wel es mensen uit een brandend huis gehaald heeft.
maar weet niet meer precies hoe dat verhaal ging

Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 18:53.
Oud 11-07-2004, 18:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 10-07-2004 @ 21:38 :
Tuurlijk .... maar niet meer dan jij of ik

en niet voor 't een of ander maar, AngelLena is een van de verstandigste mensen op dit forum, daar kan jij nog een hoop van leren
Haha thanks

En Ayoshe, vanaf nu worden er geen nare dingen meer over mensen gezegd die het wel aandurven hun ervaringen te delen met anderen, want die mensen die daar alleen maar over kunnen zeiken en roepen en etiketteren zijn hier niet langer welkom.
Oud 14-07-2004, 14:32
Iveauh
Iveauh is offline
Ik heb ook nog een verhaal, waar ik gelijk graag een verklaring voor wil of het wel kan zijn, of dat ik gewoon niet goed heb gekeken.

Ik lag een keer op een middag in bad, ik lag daar al een tijdje, met me ogen dicht want ik was moe, ik kreeg het opeens vrij koud, met een rilling over me rug, ik de warme kraan aanzetten.
Kijk ik naar de grote spiegel, stat daar opeens een handafdruk.
Ik was een paar dagen daar voor op dit forum wezen kijken, en sinds die ervaring was voor mij alles mogelijk
Dus ik in een vage toestand zeggen, Als je er echt bent, zet dan ook je andere hand er naast.
Even later keek ik naar de spiegel, en zaten er ECHT! 2 handafdrukken, toen ben ik maar bang uit bad gegaan
misschien hebben de handafdrukken er de hele tijd gezeten terwijl ik ze niet heb gezien, misschien is eht een geest, misschien kan het niet eens een geest zijn....

mijn verhaal, pleas paar reacties op
Oud 14-07-2004, 16:52
AngelLena
AngelLena is offline
1 keer je verhaal posten is ook wel genoeg hoor

Maar het kan idd beide kanten op. Het kan zijn dat die handafdrukken er al zaten en zichbaar werden door de waterdamp, de 1 iets eerder dan de ander of dat je ze gewoon eerder nog niet opgemerkt had, kan ook zijn dat er inderdaad wel iets aanwezig was. Die koude rilling die je kreeg zou daar in principe op kunnen duiden, ik krijg ook altijd een rilling als er iets in de buurt is. Dus dit durf ik zo even echt niet te zeggen hoor...
Oud 14-07-2004, 17:00
Koekiejmonster
Koekiejmonster is offline
Is dit allemaal echt gebeurt??
Oud 14-07-2004, 17:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Koekiejmonster schreef op 14-07-2004 @ 18:00 :
Is dit allemaal echt gebeurt??
Waarom zouden ze het anders plaatsen? Als je met je ervaringen aan komt loop je groot risico om door de meerderheid van de bevolking al schizofreen en zwaar gestoord te worden gezien. Dat weet je. Dus waarom zou je dat over je heen willen krijgen als het toch niet waar is wat je vertelt?
Oud 14-07-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 10-07-2004 @ 21:15 :
waarom pak je er nooit een camera bij?
camera's werken niet bij die ijskoude lucht oid. Dat zeggen de films in ieder geval.
Oud 14-07-2004, 21:36
Energie
Energie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-07-2004 @ 21:09 :
camera's werken niet bij die ijskoude lucht oid. Dat zeggen de films in ieder geval.
camera's werken prima onzin dus.
Oud 14-07-2004, 21:42
AngelLena
AngelLena is offline
Ooit aan gedacht dat camera's geen energievormen detecteren? Slechts materiele gegevens? Daar heb je je verklaring waarom je een camera niet hoeft te proberen.
Oud 14-07-2004, 21:44
Energie
Energie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 14-07-2004 @ 22:42 :
Ooit aan gedacht dat camera's geen energievormen detecteren? Slechts materiele gegevens? Daar heb je je verklaring waarom je een camera niet hoeft te proberen.
wat is volgens jouw dan allemaal materie?
Oud 14-07-2004, 22:53
Verwijderd
Materie is eenduidig gedefinieerd als zijnde massa en energie. Hierover is geen discussie mogelijk.
Oud 14-07-2004, 22:56
AngelLena
AngelLena is offline
geen discussie: wel toevoeging: vaste massa en energie.
Oud 14-07-2004, 22:57
Energie
Energie is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 23:53 :
Materie is eenduidig gedefinieerd als zijnde massa en energie. Hierover is geen discussie mogelijk.
dus hoe kan een camera een geest niet vast legen op beeld. Het kan dus niet uit massa of energie bestaan, lol.

Regels voor berichten