Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 15:00
Fantôme
Fantôme is offline
*huilt zachtjes* dit gaat helemaal de verkeerde kant weer op...
Oud 12-07-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 12-07-2004 @ 16:00 :
*huilt zachtjes* dit gaat helemaal de verkeerde kant weer op...
Dan ga je NU iemand opzoeken zodat je iig niet alleen bent en het dus al veel minder verkeerd kan gaan (lijkt mij - misschien niet qua gevoelens, maar wel qua gevolgen).

En houd ook ergens in je achterhoofd dat alles niet in één keer over kan zijn en dat het dus niet in één keer goed kan gaan, terugvallen horen daarbij. Nu proberen een manier te vinden om daar mee om te gaan.

(En het klinkt stom, maar van alles leer je weer. En ooit heb je zoveel geleerd, dat je de meeste terugvallen kunt voorkomen en/of snel weer op kunt lossen.)

(})
Oud 12-07-2004, 15:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2004 @ 16:05 :
Dan ga je NU iemand opzoeken zodat je iig niet alleen bent en het dus al veel minder verkeerd kan gaan (lijkt mij - misschien niet qua gevoelens, maar wel qua gevolgen).

En houd ook ergens in je achterhoofd dat alles niet in één keer over kan zijn en dat het dus niet in één keer goed kan gaan, terugvallen horen daarbij. Nu proberen een manier te vinden om daar mee om te gaan.

(En het klinkt stom, maar van alles leer je weer. En ooit heb je zoveel geleerd, dat je de meeste terugvallen kunt voorkomen en/of snel weer op kunt lossen.)

(})
maar er is niemand, srry hoor, anders had ik hier niet om aandacht lopen zeiken.
Oud 12-07-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 12-07-2004 @ 16:07 :
maar er is niemand, srry hoor, anders had ik hier niet om aandacht lopen zeiken.
Dan ga je ergens naar toe? Of je belt iemand op, kan ook.

Je maakt er zelf van dat je om aandacht loopt te zeiken, d'r is verder niemand die dat zegt, toch? En anders zou iedereen die in deze topic post dat doen en van anderen zie je het toch ook niet zo, of wel?
Oud 12-07-2004, 15:16
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2004 @ 16:11 :
Dan ga je ergens naar toe? Of je belt iemand op, kan ook.

Je maakt er zelf van dat je om aandacht loopt te zeiken, d'r is verder niemand die dat zegt, toch? En anders zou iedereen die in deze topic post dat doen en van anderen zie je het toch ook niet zo, of wel?
ik bedoel dat er niemand is naar wie ik op dit moment toe kan gaan.

ik weet dat niemand dat zegt, maar zo voel ik het wel (niet over anderen neej)
Oud 12-07-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 12-07-2004 @ 16:16 :
ik bedoel dat er niemand is naar wie ik op dit moment toe kan gaan.

ik weet dat niemand dat zegt, maar zo voel ik het wel (niet over anderen neej)
Ook helemaal niemand die je kan bellen?

Wat maakt jou anders dan anderen volgens jou? (Oftewel: waarom vind je dat van anderen niet en van jezelf wel?)
Oud 12-07-2004, 15:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-07-2004 @ 16:18 :
Ook helemaal niemand die je kan bellen?

Wat maakt jou anders dan anderen volgens jou? (Oftewel: waarom vind je dat van anderen niet en van jezelf wel?)
omdat ik helemaal niet meer zo vaak op psych kom, en als ik er wel kom, reageer ik bijna nooit meer echt zinvol, k loop alleen maar te zeuren
Oud 12-07-2004, 15:36
Sterretje*
Sterretje* is offline
Hahaha, ik was boos omdat mijn psych me vorige week maar niet terugmailde, maar net kreeg ik een mailtje met daarin onderstaande uitleg:

Ik kan je mail niet ter plekke openen, wel met een enigszins ingewikkelde constructie, mede daardoor duurde het even.

Ik heb 4 à 5 dagen lang, nerveus als ik was, tientallen keren mijn mailbox bekeken, maar nu kan ik er toch wel om lachen.
En raad eens? Ik heb een mail teruggestuurd met daarin dat ik een afspraak wil maken!!! Goed van me hè?
Het gaat weer een beetje de positieve kant op. Ben alleen nu al zenuwachtig. ( gekke IK )

Kus, een happy Magic_STAR* (voor de verandering )
Oud 12-07-2004, 17:09
cyntha
cyntha is offline
@ Magic_STAR: Goed van je, zeg! Ik vind het echt knap van je. Ik vind het zelf altijd heel moeilijk om na een tijdje weer opnieuw een afspraak te maken bij de psych.

Heb vandaag een ontzettend slechte dag. Ik hoop altijd dat het niet meer verder achteruit kan gaan. Maar het kan nog steeds.. Bij de therapieen ging het voor geen meter. Ik kon niet eens 5 minuten rustig op een hometrainer fietsen. Ik kreeg de trappers echt niet rond. Gelukkig snapte ze het daar en mocht ik het een keertje wat rustiger aan doen. Heb 's middags mijn kleren ingeleverd bij mijn werk, omdat mijn contract niet verlengd werd. Ik werd zowat buiten gekeken, echt niet normaal. Dat ik daar ooit met zoveel plezier heb kunnen werken. Het is raar hoe dingen soms opeens zo kunnen veranderen..
Oud 12-07-2004, 17:21
Gothic
Gothic is offline
Ik ga niet meer nadenken, gewoon genieten. Of het consequenties heeft, naja dat zien we dan wel. Maar ik heb iig een leuke vakantie gehad en een fantastische herinnering...

Ik moet gaan leven, zoals hij zegt...
Oud 12-07-2004, 18:43
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 12-07-2004 @ 16:36 :
Hahaha, ik was boos omdat mijn psych me vorige week maar niet terugmailde, maar net kreeg ik een mailtje met daarin onderstaande uitleg:

Ik kan je mail niet ter plekke openen, wel met een enigszins ingewikkelde constructie, mede daardoor duurde het even.

Ik heb 4 à 5 dagen lang, nerveus als ik was, tientallen keren mijn mailbox bekeken, maar nu kan ik er toch wel om lachen.
En raad eens? Ik heb een mail teruggestuurd met daarin dat ik een afspraak wil maken!!! Goed van me hè?
Het gaat weer een beetje de positieve kant op. Ben alleen nu al zenuwachtig. ( gekke IK )

Kus, een happy Magic_STAR* (voor de verandering )
Wat goed! *Geeft grote schouderklop*!, Houd dit vast, houd dit vast en gooi eventuele twijfels maar hier op het forum neer!
Oud 12-07-2004, 19:43
Nijn*
Nijn* is offline
Fuck, waarom neemt niemand de moeite om naar me te luisteren?? Ben ik dan zo onbelangrijk? Zelfs mijn psych vind mijn mail blijkbaar niet interessant en stuurt daarom niets terug..Damn, waar ben ik nou nog goed voor? Ik kan het niet aan mijn vrienden vertellen...dan gaan zij zich weer zorgen maken.. Ik ben waardeloos. Het beste kon ik nu dood zijn, maar dat mag ik natuurlijk weer niet zeggen, want dan krijg ik op m'n kop (niet van jullie hoor )
Oud 12-07-2004, 19:54
Sterretje*
Sterretje* is offline
( Schaam) De twijfel, de angsten, de onzekerheden zijn weer terug. Ik weet het niet meer. Nog niet zo lang geleden was ik ontzettend trots omdat ik mijn psych terug had gemaild en hulp wou en nu...? Ik red het niet. Ik voel me dik en ben bang. Ik wil nooit meer naar buiten, me isoleren van alle mensen (zodat niemand me meer ziet) en laat die school maar zitten... Ik zal toch nooit meer beter worden. Ik slik mijn medicijnen niet meer. Waar ben ik in vredesnaam mee bezig? Ik haat mijn ouders...*huil*....ik HAAT ze....ze doen me pijn!! Ik hou van ze, waarom voel ik me zo eenzaam, afgestoten en mislukt?
Pfff....ik zit vol negatieve emoties....
Oud 12-07-2004, 20:21
Sterretje*
Sterretje* is offline
Het laatste berichtje van mij voor vandaag: Ik ga (voorlopig) STOPPEN met Internetten. Ik voel me ziek (lichamelijk + geestelijk). De problemen stapelen zich op en ik zie geen licht meer aan het eind van de tunnel (ik zit trouwens nu letterlijk in het donker). Ik neem ff de tijd om alles weer een beetje op een rijtje te zetten....
Nu maar eerst een lauwe douche nemen. Ik heb gewoon rugpijn en hoofdpijn van de spanningen.
(Dit moet ik nog ff kwijt: papa & mama, ik neem afstand van jullie, het doet me teveel pijn, ik kan jullie niet meer vertrouwen en ondanks dat ik van jullie hou zal ik deze gevoelens blokkeren, een hoge muur bouw ik om me heen zodat jullie en anderen me geen pijn meer kunnen doen, ik wil leven en moet mezelf beschermen, ik vergeef jullie nooit meer, probeer mijn kant van het verhaal eens te begrijpen)
Tot ziens, Magic_STAR*
Oud 12-07-2004, 20:33
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 12-07-2004 @ 21:21 :
Het laatste berichtje van mij voor vandaag: Ik ga (voorlopig) STOPPEN met Internetten. Ik voel me ziek (lichamelijk + geestelijk). De problemen stapelen zich op en ik zie geen licht meer aan het eind van de tunnel (ik zit trouwens nu letterlijk in het donker). Ik neem ff de tijd om alles weer een beetje op een rijtje te zetten....
Nu maar eerst een lauwe douche nemen. Ik heb gewoon rugpijn en hoofdpijn van de spanningen.
(Dit moet ik nog ff kwijt: papa & mama, ik neem afstand van jullie, het doet me teveel pijn, ik kan jullie niet meer vertrouwen en ondanks dat ik van jullie hou zal ik deze gevoelens blokkeren, een hoge muur bouw ik om me heen zodat jullie en anderen me geen pijn meer kunnen doen, ik wil leven en moet mezelf beschermen, ik vergeef jullie nooit meer, probeer mijn kant van het verhaal eens te begrijpen)
Tot ziens, Magic_STAR*
Meis, waar ben je mee bezig! Je moet geen muur om je heen bouwen! Laat je gevoelens toe.. Kom op meissie, ik weet dat je het kan..Weetje nog wat je toenstraks zei? Wat je graag zou wilen enzo..? Maar als je dat ooit wilt, moet je nu doorzetten.. Je mag nu niet opgeven en een muur om je heen gaan bouwen..Ik wéét dat jij het kan, maar dat je nu even moet doorzetten! Kop op meis! *knuffelt*
Liefs, Nijn*
Oud 12-07-2004, 20:36
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Jee Magic_STAR...

Vecht!...
Oud 12-07-2004, 21:06
Nona
Nona is offline
He bah... Kut-pc, kut-ouders... Nee, er zit gewoon een worm op en daarom vraagt hij telkens om toestemming om iets te doen. Ja, boeiend. Ik moet toch gewoon internetpagina's kunnen openen... Nu mag ik dus zes keer per pagina een dom schermpje wegklikken, plus nog twee maal voor elke afbeelding op de pagina. "Maar nee, probeer het probleem maar niet te verhelpen want dan doe je misschien iets fout." En dan zal ik pas ruzie hebben! En mijn moeder zou er iets aan kunnen doen, maar dan sloopt ze eerst de hele pc voor een paar dagen, dan is het probleem even weg en twee uur na het opstarten zit het er weer. Nee bedankt.

Ja, ik wil wel van alles over computers leren. Maar hoe doe je dat als je er niet aan mag komen?
Oud 12-07-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 12-07-2004 @ 18:21 :
Ik ga niet meer nadenken, gewoon genieten. Of het consequenties heeft, naja dat zien we dan wel. Maar ik heb iig een leuke vakantie gehad en een fantastische herinnering...

Ik moet gaan leven, zoals hij zegt...
Like duh dat dat consequenties heeft. Zoals dat ik vanaf dat moment elke post van jou in dat leeftijdsverschilt-topic enorm in de gaten ga houden.
Oud 13-07-2004, 11:16
Chaucus
Chaucus is offline
@ Magic_Star: Mensen zijn eenzaam omdat ze muren bouwen ipv bruggen...

Studeren gaat wel lekker...langzamerhand schiet het op, hoewel ik nog moet bedenken hoe ik dit allemaal ga formuleren. En ik moet oppassen dat ik niet te veel in mn stuk ga betrekken...anders ga ik erin verzuipen

Verder veeel leuke muziek
Straks boodschappen doen, frisse neus halen enzo
Oud 13-07-2004, 13:28
cyntha
cyntha is offline
Ben vanochtend eindelijk gebeld door het uwv. En ik kan morgen gewoon al langs komen. Dat is echt zo snel. Nu maar hopen dat het goed uitvalt en ze het met mij eens zijn. Maar daar maak ik me eigenlijk niet zoveel zorgen over. Ze kunnen me bijna niet arbeidsgeschikt verklaren, ben gewoon echt niet in staat om te werken. Mja, even afwachten. Hij klonk wel aardig door de telefoon. Nog 5 dagen en dan ben ik jarig. Ik vind het helemaal niet leuk om jarig te zijn.. Nou ja, de kaartjes zijn leuk en de felicitaties ook. Maar al die familie die dan weer op bezoek komt dat haat ik. Moet je weer net doen of alles goed gaat en verplicht beneden zitten. Ik zie er nu al tegen op.
Oud 13-07-2004, 13:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
We zien elkaar 4 weken niet, waarvan ze er 2 weken op vakantie in spanje is en het gevoel wordt minder bij haar...
Waar zou dat toch heen leiden... bluh

ik moet haar vergeten, maar dat kan ik gewoon niet...als ik ga slapen, denk ik aan haar. Als ik slaap, droom ik over haar. Als ik iemand zie die maar iets op haar lijkt, denk ik aan haar...
Ze is de eerste waar ik zo erg aan moet denken...ze voelt ook iets voor mij, maar iets houdt haar tegen... Ik haat die vraag, en je mag um ook eigenlijk niet stellen, maar: waarom?

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 13:50.
Oud 13-07-2004, 13:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-07-2004 @ 14:47 :
Ik haat die vraag, en je mag um ook eigenlijk niet stellen, maar: waarom?
.. Oeh das inderdaad een klote vraag ja .. zeker als je er nooit echt (goed) antwoord op krijgt .. veel succes ..
Oud 13-07-2004, 14:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 14:57 :
.. Oeh das inderdaad een klote vraag ja .. zeker als je er nooit echt (goed) antwoord op krijgt .. veel succes ..
Naja eigenlijk is het niet eens heel erg boeind... Ik bedoel, het verandert de situatie niet. Alleen uitgerekend nu ik een van de weinige keren ECHT echt echt iets voel voor iemand, gaat het (weer...misschien 1 of 2 keer eerder) mis... bah

naja dank je =)
Oud 13-07-2004, 14:09
Verwijderd
Ik word gek van die pijn... 't gaat wel weer over en daarom houd ik het opzich ook wel uit, of misschien meer, daarom overleef ik het wel, maar het is niet leuk. 'k moet toch maar weer eens langs de dokter ofzo, niet dat hij er iets aan kan doen...maar ja... (Hoef dus ook niet te gaan, maar goed.) Zondag gaan mijn ouders op vakantie, dan moet ik mijn oma twee weken op afstand 'begeleiden', of hoe je het wilt noemen. Hopelijk gebeuren er in die twee weken geen rare dingen, zou fijn zijn...

Morgen over drie weken is het 4 augustus...
Oud 13-07-2004, 14:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-07-2004 @ 15:01 :
Naja eigenlijk is het niet eens heel erg boeind... Ik bedoel, het verandert de situatie niet. Alleen uitgerekend nu ik een van de weinige keren ECHT echt echt iets voel voor iemand, gaat het (weer...misschien 1 of 2 keer eerder) mis... bah

naja dank je =)
het verandert misschien hoe je tegen de dingen aankijkt en hoe je er mee om moet gaan?
Oud 13-07-2004, 14:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-07-2004 @ 15:09 :
Morgen over drie weken is het 4 augustus...
.. Over 3 weken is 't 3 augustus ..
Oud 13-07-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 15:14 :
.. Over 3 weken is 't 3 augustus ..
En overmorgen over drie weken is het 5 augustus.
Oud 13-07-2004, 14:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-07-2004 @ 15:19 :
En overmorgen over drie weken is het 5 augustus.
.. heu .. en 5 augustus .. is dat dan speciaal ?
Oud 13-07-2004, 14:36
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 15:20 :
.. heu .. en 5 augustus .. is dat dan speciaal ?
Ik heb zo'n idee dat ik weet wat er dan is

*wist alleen week maar*
Oud 13-07-2004, 14:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 13-07-2004 @ 15:36 :
Ik heb zo'n idee dat ik weet wat er dan is

*wist alleen week maar*
Ow wacht nu weet ik 't ook weer.

maar ik ben toch niet uitgenodigd dus boeit 't me eigenlijk toch niet *jank*

3 augustus komt m'n vriendin terug.
Oud 13-07-2004, 15:39
Verwijderd
5 augustus is er niet echt meer iets. 4 augustus dus wel.

D'r komen genoeg forummensjes. (twee hele en een stuk of vier halve (mensen die hier nu niet/zelden meer komen) en dan natuurlijk CJ en ik )
Oud 13-07-2004, 15:46
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* nog 10 dagen voor ik op vakantie ga.. Damn, ik wil in frankrijk zitten! NU! Iedereen is al weg, zelfs op 't forum hier, ist verdacht rustig.. Driekwart van m'n vriendenkring zit al in het buitenland, en ik moet nog 10 dagen in dit fucking nederland blijven.. Ik wou dat ik eens met wat mensen kon gaan zwemmen, maar dat kan natuurlijk niet in dit kikkerlandje.. Zelfs m'n pa en m'n broer zijn op vakantie. En m'n ma is aan het werk.. Ik verveel me dood man.. Wie wil d'r met mij naar terschelling?
Oud 13-07-2004, 16:00
Verwijderd
voel me zo klote weer. vrdmm. ben zo kwaad/verdrietig weet ik veel. waarom kan ik nou neit van dat stomme eten afblijven. tering wat haat ik mezelf.
(sorry, zal volgende keer wat positiefs posten)
Oud 13-07-2004, 19:02
away
away is offline
Citaat:
sonho schreef op 13-07-2004 @ 17:00 :
voel me zo klote weer. vrdmm. ben zo kwaad/verdrietig weet ik veel. waarom kan ik nou neit van dat stomme eten afblijven. tering wat haat ik mezelf.
(sorry, zal volgende keer wat positiefs posten)
*herkent*
knuff
Oud 13-07-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
away schreef op 13-07-2004 @ 20:02 :
*herkent*
knuff
({)(})
sterkte
Oud 13-07-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-07-2004 @ 09:04 :
Zoals Fantome ergens Shakespeare citeerde:
No one can go back and make a brand new start.
But anyone can start from here and make a brand new end.

Oftewel, schaam je niet voor wat je gedaan hebt, dat is nu eenmaal gebeurd. Als je nu goed verder wil, praat er dan gewoon over met de moeder van je vriendin. Daarbij eten ongelovelijk veel mensen slecht, dus zo'n uitzondering ben je niet
Je hebt gelijk. Ik moet niet denken maar gewoon doen, het zal ook allemaal wel meevallen .
Oud 14-07-2004, 10:44
Verwijderd
M'n schoenen doen nu al pijn aan m'n voeten. (Ik heb ze 10 minuten aan oid. ) Wat moet dat worden als ik er een hele dag op moet lopen? Ze zijn iig niet te groot, zoals eerst leek. 't wisselt wel heel erg, ene keer zijn ze zo wat een maat te groot en nu zo wat een maat te klein. Maar goed, ze zijn wel mooi en wie mooi wil zijn moet pijn lijden, toch? (Toch ga ik ook lekker iets van slippers ofzo meenemen, voor als het echt niet meer gaat.) (En stiekem zie ik best een beetje op tegen 4 aug, al die mensen... )

Ik verveel me vandaag...eigenlijk een beetje voor het eerst sinds ik vakantie heb...hoewel het de afgelopen dagen ook al min of meer zo was (het vervelen)...weet niet waar ik moet beginnen met waar ik mee bezig was...kan me er niet toe zetten gewoon maar 'ergens' te beginnen.

En toch geniet ik van deze vakantie... Nou nog lekker weer (dat houdt in: droog en rond de 20 graden) en in de weekenden nog iets 'lekkerder'...
Oud 14-07-2004, 11:09
cyntha
cyntha is offline
Vanochtend naar het uwv geweest. Bah, wat een sukkels werken daar zeg. Is er dan echt niemand die me gelooft? Ze vinden me gewoon in staat om voor 100% te werken. Nou ja zo kwam hij over. Hij gaat vanmiddag nog even langs bij mijn werk om hun verhaal te horen. En dan zou hij me vanmiddag nog bellen voor zijn uitslag. Ik hoop zo dat hij het met mij eens is en op papier gaat zetten dat ik niet in staat ben om daar te werken. Dan moet mijn werk mijn ziektegeld uit betalen en ben ik van een hoop gezeik af. En is er eindelijk eens iemand die me gelooft.. Mja, eerst nog maar even een paar uur in de zenuwen zitten. *hoopt*
Oud 14-07-2004, 11:27
Verwijderd
Dingen als CVS worden vaak niet erkent door instanties als het UWV...
*duimt voor sensual*
Oud 14-07-2004, 12:23
Verwijderd
Ik voel me zielig. Het is vakantie en ik doe bijna niks anders dan voor de computer zitten. Ik denk constant aan de leuke dingen die anderen doen.. Waarom heeft iedereen zoveel vrienden waarmee ze elke dag dingen kunnen gaan doen, en ik niet? Ben ik zo oninteressant of komt het enkel door mijn verlegenheid? Ik begin te twijfelen aan alles, de zekerheden in mijn leven, is mijn beste vriendin mijn beste vriendin nog wel?
En het is nog eens slecht weer ook. Anders kon ik lekker buiten in de zon gaan zitten.
Ik ben nu allemaal plannen aan het maken voor wat ik volgend jaar ga doen, zodat het een leuk jaar en een leuke vakantie wordt, én ik wil nieuwe vrienden maken. Ik hoop natuurlijk dat het lukt maar ik ben ook bang dat ik er niks van ga bakken.
Oud 14-07-2004, 12:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Qua gevoel tussen drie vrouwen heen en weer slingeren werkt zeer vermoeiend op je geest.
Oud 14-07-2004, 13:15
Verwijderd
Argh waarom word ik altijd zo boos? zij kunnen er niks aandoen, dat weet ik ook wel. en ik hoef haar dr echt niet voor uitteschelden, maar dat doe ik toch vrdmm, ik weet dat ik niet boos mag worden, maar toch doe ik het. gelukkig was mn pa dr niet. ik ging nog bijna gooien met dingen
Oud 14-07-2004, 13:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 12-07-2004 @ 15:18 :
ik zat net in de keuken, in het hoekje, en als ik opzij keek kon ik net mijn gezicht in het glas van de oven zien. ik zag tranen over het gezicht van het meisje in het glas lopen... Het is gewoon allemaal niet eerlijk... het leek weer zo goed te gaan, maar alles van de afgelopen tijd moest er weer even uit.

Gister zag ik haar weer... zij mij niet, jammer..? of misschien goed, stel je voor dat ze mijn kant op had gekeken, ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, of ze het gemerkt zou hebben. Gelukkig hoef ik haar niet helemaal te missen, en zie ik haar toch tenminste 1 keer in de 2 weken... Maar was het dan niet beter wanneer.... Wat als ik haar nooit meer zag?
toen keek ik schuin naar boven, de la... en in die la, lag iets waar ik zo naar verlang, maar waarmee ik anderen zo'n verdriet zou doen, dus het mag niet.

dan spring ik op, loop naar de kast, pak er een fles uit, schenk een glas halfvol, doe er jus d'orange bij, en zonder te beseffen wat ik doe, drink ik het in 1 teug op.... ik sloeg het zo achterover, vul bij, en doe nog eens hetzelfde... dit gaat verkeerd!! ik mag het niet voor mezelf verpesten. dit moet stoppen!!
ik zal hier ff duidelijk over zijn trouwens, want het komt anders over dan bedoeld. het schuingedrukte stukje is een 'dagboekstukje' waar ik aan terug moest denken op het moment dat ik daar zat. Gister is dus niet werkelijk gister zeg maar, maar de gister van het moment dat ik dit stukje in mn dagboek schreef. ik werkte toen nog bij de wibra, waar ze weleens kwam, en iedere keer als ik haar zag sloeg de verwarring toe. ik had immers een vriend, en ik hield zielsveel van hem, nog steeds, al gaat het niet zo lekker, maar mijn gevoelens voor haar waren nog steeds niet over. Waarom ik daar op dat moment weer aan dacht?? weet niet, ik moet er de laatste tijd steeds aan denken, aan de twijfels enzow...
Oud 14-07-2004, 13:31
Ruudje
Ruudje is offline
Gisteren... Utrecht

Eenmaal aangekomen op Utrecht centraal:
*telefoon pakt*
'Hey, waar ben je? Ik ben verdwaald Nouja, wat zie je allemaal om je heen? Ehm, een Albert Heijn... een groot blauw bord met vertrektijden... ehm... Winkeltjes? Ja, allemaal winkeltjes... Hey, ik zie een Albert Heijn. Eens kijken... daar ben je al '
Hallo... Zullen we maar eens gaan lopen? Ok
Hmmm... rechts of links? Ik weet van beide kanten de weg, tot op een bepaald punt Maakt mij niet uit... doe maar rechts dan.
Oh, wat veel schoenenwinkels. Nog even en we moeten ook nog schoenen kopen
Zo, dit is de Oudegracht. *Mexx gespot* Daar gaan we naartoe
En ja hoor, T-shirt nr. 1 is binnen
Hey, hier hebben we met de meeting nog gezeten! En ik dacht dat die foto's in de trein waren gemaakt? Ja, kom maar kijken... het zijn ook treinstoelen Ok, volgend slachtoffer... Intersport Zeker 10 T-shirts aangehad Maar 2 gekocht
Wanneer gaan we iets lunchen? Liever niet om 4 uur Ok, rond 2 uur
Eerst ons nog wat armer in geld en rijker in kleren maken
Esprit... hmmm... veel leuke dingen, jammer genoeg niet allemaal in de uitverkoop... toch nog wel wat hoor... T-shirt nr. 4
Zo, en nu maar eens wat gaan lunchen... want mijn benen willen niet meer zo
Ok... het Hoog Catharijne-winkelcentrum... V&D, daar gaan we eten
Hey, een bioscoop... ik heb nog CKV-bonnen... van vorig jaar en van dit jaar. Ok, we zien wel... eerst toch even zitten
Haarelastiekjes tegenkomt in de V&D... elastiekjes voor het meisje
Restaurant... 4e verdieping, helemaal naar boven dus...
Wat een mooi uitzicht is het toch Ach, we laten daardoor onze dag niet verpesten
Nou... langzamerhand maar eens kijken wat de bios zegt.
Hey... een spijkerbroek voor 9 euro? Wat?? Sjaaa, uitverkoop hè
Eens kijken... zo hey, 5 euro voor een broek... toch maar even passen
Daar pas ik net in, dus ik mag niet aankomen
Spijkerbroek... neeej, die's veel te lang en daar pas ik met moeite in
Maar 5 euro voor zo'n broek... da's toch niks? Leuke broek voor het meisje Zo.... hup, even bij de bios langs nu
Shrek 2... neeej, moet je niet doen... je moet eerst Shrek 1 kijken
Harry Potter... neeej, duurt ook veel te lang...
Wat draait er nog meer?
Mean Girls... hmmm... maar dan moeten we weer naar de Rembrandt-bios, die is op de Oudegracht
We hebben toch nog een dik half uur, dus... ok
147... 121, nog 48... 109... 89, nog 16... ah, ik zie het al... naast de Scapino
Hoe lang hebben we nog? Nog een dik kwartier... Hier ook nog maar even naar binnen gaan
Niks te vinden... ok, jammer dan
Mag ik 2 kaartjes voor Mean Girls om 4 uur?
Ok, dat is dan 10 euro... 5 euro + oude CKV-bonnen... mag ik jullie CJP-pas even zien? Ok... die CJP-pas en die CKV-bonnen waren verlopen
Hmmm, we halen de trein van 18:02 niet meer... tis net 6 uur. Ok, dan lopen we wel rustig aan. Jij moet op 12a/b en ik op 11a/b zijn... Dat is dus bij elkaar
Alleen zul jij de andere kant op gaan
Dat zal hem toch niet zijn hè? Jawel, toch wel... Ok... Nou, het was heel gezellig vandaag... Ja... en nog veel plezier met de cd... en de blok chololade
doeidoei

Ja, het was gezellig

Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 09:56.
Oud 14-07-2004, 13:32
Verwijderd
Ik moet even kwijt dat ik heeeeeeeeeeel erg blij ben (dat mag toch ook wel hier?) want ik ben ingeloot in psychologie in Leiden

(opzich is mijn blijheid ook wel dubbelzinnig, want mijn tante is vannacht overleden maar ik had maadag afscheid genomen, dus ik voel me er niet meer verdrietig over)
Oud 14-07-2004, 13:42
5803
5803 is offline
steeds meer twijfels en schuldgevoel. ik hoor gewoon een leuke vriendin te zijn, en gezellig mee gaan winkelen, sporten, enzovoort. maar het kost steeds meer moeite om me daar toe te zetten. en als ik dan ergens ben, mn best doen om vrolijk en onbezonnen te lijken. het lukt, dat wel. iedereen vergeet alweer wat er gebeurd is. dus begin ik er ook maar niet meer over, wat moeten anderen met mijn verhaal? ik val ze er alleen maar mee lastig. ik bel niet meer; mag ik even langskomen om te praten?
nee, ze hebben vast hun tijd beter te besteden. net als ik. maar het lúkt niet!
Oud 14-07-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 14-07-2004 @ 14:31 :
über blije verhaal van Ruud
Nou je maakt de pagina wel weer wat vrolijker met al die blije smilies .
De jeugd van tegenwoordig, betalen met verlopen ckv-bonnen, tssk schandalig Maar 't was gezellig ja
Oud 14-07-2004, 14:46
Nijn*
Nijn* is offline
Bluhrk ben ziek.... Voel me echt niet lekker, het enige positieve wat ik eruit kan halen, is dat ik zo misselijk ben, dat ik de hele dag nog niets heb gegeten.. Helemaal niets ...Ging vandaag met mir naar de stad, maar dat heb ik moeten afzeggen.. Ik voel me zo beroerd..Nou komt m'n vader ook nog eens een dag eerder dan verwacht thuis.. 't geluk spat er weer vanaf..
Oud 14-07-2004, 15:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik had net een zogenaamde Marokaanse hacker op msn, *LOL*
Oud 14-07-2004, 15:55
Briseïs
Briseïs is offline
Argh ik had al om 4 uur op mn werk moeten zitten maar mn band is lek en ik kan niet plakken en ik kan mn vaders fietssleutel niet vinden dus kan ik zijn fiets ook niet pakken en nu moet ik wachten op mn moeder die om 3 uur een afspraak had bij de schoonheidsspecialiste en nu dus al lang thuis had moeten zijn!

Regels voor berichten