![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ontopic: heb geen id, nog nooit zoiets gedaan met buitenlandse dames/heren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Italianen zijn bovengemiddelde slijmballen, die weten maar alste goed dat die bleke nederlandse meisjes wel van een heerlijke koffiekleurknul houden, maakt niet uit wat ze doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben natuurlijk niet zo'n grote manhoer dat ik een echtvergelijkend warenonderzoek kan aanbieden op basis van meedere tests, maar het was toch echt wel beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de autochtone meisjes zijn ook wel los in de heupen, ze moeten alleen even buikdansles volgen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja hoor, alsof niet alle jongens dat tegen hun meisje zeggen.. Ik vind het trouwens onzin, dat buitenlandse meisjes beter zouden zijn in bed. het ligt er gewoon aan hoe ritmisch je bent en hoe avontuurlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me bovendien af of jouw boude beweringen op enige manier wetenschappelijk ondersteund worden, of dat je dit ter plekke uit je duim zuigt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe kom jij er nu weer bij dat er geen Germaans volk is, maar wel een taal. Mensen van het Slavische ras bestaan toch ook... Mensenrassen bestaan gewoon...en de Duitsers vonden het Germaanse ras het beste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, het ging sowieso over de basis van die beweringen, en daarvoor zie ik nog steeds geen verdediging. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ik nu toch al verteld
||
Citaat:
Kleine tip: mocht iemand (collega, klasgenoot) je ooit nog een vragen een stelling te verdedigen, raad ik je aan niet met "fuck you" te reageren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet alles wat ze zeggen dus, maar alleen wat deze Germaanse vrouwen, Nederlandse figuurloze vrouwen zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat de Germaanse vrouwen het vruchtbaarst zijn, blijkt gewoon uit getallen.
||
Citaat:
![]() Hoezo "geen vormen"? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hahahahahaha...das het grappigste wat ik ooit heb gehoord
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vrouwen uit het 'noorden' waren inderdaad groter en in dat opzicht misschien mannelijker dan de vrouwen uit het zuiden, maar dat wil niet zeggen dat ze een minder vrouwelijk figuur hadden. Mijn afkomst is zo Germaans als maar kan, maar ik heb toch echt vrouwelijke vormen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je begint een topic, daar komt eindelijk dan toch een discussie uit voort die de moeite waard is (althans, ik vind het interessant!), en dan is het weer niet goed? In elk geval heb je enige reacties gehad van mensen met ervaring met buitenlandse meisjes (waaronder de mijne) en niemand daarvan is het met je eens geloof ik, dus het lijkt me dat je gewoon geluk hebt gehad met je buitenlandse vriendinnen (of pech met je Nederlandse ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |